Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів

22.07.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.

Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:

  1. Анатомия лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
  2. Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
  3. Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
  4. Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
  5. Стратегія лендінга для лідогенерації
  6. Як збільшити конверсію лендінга

Перш ніж розробляти посадкову сторінку, необхідно продумати весь шлях потенційного клієнта. Лендінг — це ефективний інструмент для конвертації лідів в клієнтів, однак без залучення трафіку не вийде досягти бажаних результатів. Тому, далі ми розглянемо посадкову сторінку як частину воронки продажів і Підготуємо ефективний лендінг: 8 кроків до високих продаж. Подивіться скріншот нижче.

Продумываем весь путь потенциального клиента. Лендинг — это эффективный инструмент для конвертации лидов в клиентов, однако без привлечения траффика не получится достичь желаемых результатов. Поэтому, далее мы рассмотрим посадочную страницу как часть воронки продаж. Посмотрите на скриншот

Источник: Unbounce



 

Ця ілюстрація чітко показує, що шлях потенційного покупця починається не з самого лендінгу, а з певного каналу комунікації. Це може бути email розсилка, реклама в Google, таргетована реклама в соціальних мережах. Давайте поетапно розберемо, які дії необхідно зробити, щоб створити ефективний лендінг.

 

8 кроків до високих продажів:

1. Продумайте ціль лендінгу. Важливо чітко відповісти на питання: Навіщо потрібна посадкова сторінка?. Мета лендінгу це не завжди продажі. Наприклад, з його допомогою можна залучити учасників на безкоштовний онлайн-вебінар, зібрати базу email передплатників або мотивувати користувачів до попередньої реєстрації на майстер-клас офлайн. Чітко сформульована мета допоможе на подальших етапах створення посадкової сторінки.

2. Проаналізуйте цільову аудиторію. Якщо у вас ще немає портрета потенційного покупця, то саме час його створити. Проведіть невелике дослідження і дізнайтеся вік своєї цільової аудиторії, стать, рівень доходу, інтереси, які використовують соцмережі та іншу інформацію, яка дозволить зрозуміти, хто ваші клієнти, які у них болі, захоплення і потреби. Портрет потенційного покупця допоможе створити оригінальний офер і персоналізувати контент.

3. Вивчіть конкурентів. Щоб виділитися на тлі інших компаній, важливо знати, що і як вони пропонують. Для вивчення конкурентів проаналізуйте їх сайти, email розсилки, соціальні мережі, подивіться рекламні кампанії в Бібліотеці реклами(Facebook Ads Library). Виділіть сильні і слабкі сторони пропозицій інших компаній, подумайте, що ви могли б зробити краще.

4. Розробіть воронку продажів. Продумайте весь шлях своїх потенційних клієнтів, починаючи з моменту залучення уваги за межами лендінгу. Наприклад, через контекстну рекламу або таргетинг в соціальних мережах. Для розробки воронки продажів використовуйте модель AIDA (Attention — увага, Interest — інтерес, Desire — бажання, Action — дія). 

5. Продумайте структуру лендінгу. Проаналізуйте зібрану інформацію, структуруйте її і на основі воронки продажів розробіть прототип. Спрощений макет посадкової сторінки можна намалювати на аркуші А4 або створити за допомогою таких сервісів як Google Docs, Mockingbird, Figma. Головне, чітко продумайте ієрархію інформаційних блоків, місця розміщення фото, відео і CTA. Залишайте достатньо простору між елементами, щоб відвідувачі могли легко сканувати інформацію.

6. Підготуйте контент. Тепер саме час попрацювати над кожним текстовим блоком. Використовуйте свої творчі здібності, інформацію про цільову аудиторію і пропозиції конкурентів, щоб розробити офер, створити оригінальні описи, а також чіткі та зрозумілі заклики до дії.

7. Підберіть фото та  відеоматеріали. Пам’ятайте, в лендінгу “продає” не тільки текст. Тому, використовуйте якісні фотографії та відео. Всі зображення повинні мати у своєму розпорядженні користувачів, викликати довіру і позитивні емоції, мотивувати до взаємодії з вами.

8. Зберіть лендінг в конструкторі. Для цього вам не знадобляться спеціальні навички або знання коду. Завдяки візуальному конструктору і заздалегідь продуманій структурі ви зможете легко створити свій лендінг.

Какие действия необходимо предпринять, чтобы создать эффективный лендинг? Продумайте цель лендинга, проанализируйте целевую аудиторию, изучите конкурентов, разработайте воронку продаж, продумайте структуру лендинга, подготовьте контент, подберите фото и видеоматериалы, соберите лендинг в конструкторе



 

Не пропустіть наступну статтю, Як розробити лендінг в сервісі SendPulse, щоб дізнатися, як крок за кроком зібрати посадкову сторінку в конструкторі SendPulse і почати залучати ліди.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності