Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
22.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.
Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:
- Анатомия лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
- Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
- Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
- Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
- Стратегія лендінга для лідогенерації
- Як збільшити конверсію лендінга
Перш ніж розробляти посадкову сторінку, необхідно продумати весь шлях потенційного клієнта. Лендінг — це ефективний інструмент для конвертації лідів в клієнтів, однак без залучення трафіку не вийде досягти бажаних результатів. Тому, далі ми розглянемо посадкову сторінку як частину воронки продажів і Підготуємо ефективний лендінг: 8 кроків до високих продаж. Подивіться скріншот нижче.

Источник: Unbounce
Ця ілюстрація чітко показує, що шлях потенційного покупця починається не з самого лендінгу, а з певного каналу комунікації. Це може бути email розсилка, реклама в Google, таргетована реклама в соціальних мережах. Давайте поетапно розберемо, які дії необхідно зробити, щоб створити ефективний лендінг.
8 кроків до високих продажів:
1. Продумайте ціль лендінгу. Важливо чітко відповісти на питання: “Навіщо потрібна посадкова сторінка?”. Мета лендінгу це не завжди продажі. Наприклад, з його допомогою можна залучити учасників на безкоштовний онлайн-вебінар, зібрати базу email передплатників або мотивувати користувачів до попередньої реєстрації на майстер-клас офлайн. Чітко сформульована мета допоможе на подальших етапах створення посадкової сторінки.
2. Проаналізуйте цільову аудиторію. Якщо у вас ще немає портрета потенційного покупця, то саме час його створити. Проведіть невелике дослідження і дізнайтеся вік своєї цільової аудиторії, стать, рівень доходу, інтереси, які використовують соцмережі та іншу інформацію, яка дозволить зрозуміти, хто ваші клієнти, які у них болі, захоплення і потреби. Портрет потенційного покупця допоможе створити оригінальний офер і персоналізувати контент.
3. Вивчіть конкурентів. Щоб виділитися на тлі інших компаній, важливо знати, що і як вони пропонують. Для вивчення конкурентів проаналізуйте їх сайти, email розсилки, соціальні мережі, подивіться рекламні кампанії в “Бібліотеці реклами” (Facebook Ads Library). Виділіть сильні і слабкі сторони пропозицій інших компаній, подумайте, що ви могли б зробити краще.
4. Розробіть воронку продажів. Продумайте весь шлях своїх потенційних клієнтів, починаючи з моменту залучення уваги за межами лендінгу. Наприклад, через контекстну рекламу або таргетинг в соціальних мережах. Для розробки воронки продажів використовуйте модель AIDA (Attention — увага, Interest — інтерес, Desire — бажання, Action — дія).
5. Продумайте структуру лендінгу. Проаналізуйте зібрану інформацію, структуруйте її і на основі воронки продажів розробіть прототип. Спрощений макет посадкової сторінки можна намалювати на аркуші А4 або створити за допомогою таких сервісів як Google Docs, Mockingbird, Figma. Головне, чітко продумайте ієрархію інформаційних блоків, місця розміщення фото, відео і CTA. Залишайте достатньо простору між елементами, щоб відвідувачі могли легко сканувати інформацію.
6. Підготуйте контент. Тепер саме час попрацювати над кожним текстовим блоком. Використовуйте свої творчі здібності, інформацію про цільову аудиторію і пропозиції конкурентів, щоб розробити офер, створити оригінальні описи, а також чіткі та зрозумілі заклики до дії.
7. Підберіть фото та відеоматеріали. Пам’ятайте, в лендінгу “продає” не тільки текст. Тому, використовуйте якісні фотографії та відео. Всі зображення повинні мати у своєму розпорядженні користувачів, викликати довіру і позитивні емоції, мотивувати до взаємодії з вами.
8. Зберіть лендінг в конструкторі. Для цього вам не знадобляться спеціальні навички або знання коду. Завдяки візуальному конструктору і заздалегідь продуманій структурі ви зможете легко створити свій лендінг.
Не пропустіть наступну статтю, Як розробити лендінг в сервісі SendPulse, щоб дізнатися, як крок за кроком зібрати посадкову сторінку в конструкторі SendPulse і почати залучати ліди.
Також читайте інші статті у блозі Webpromo:
- Google July 2021 Core Update: наскільки швидко друга частина оновлення перевершила першу? Вплив апдейта на позиції в рейтингу;
- Продуктивний маркетинг: Як визначити цільову аудиторію для вашої ніші?;
- Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.