Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів

22.07.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Про лендінги розказують у статтях, пишуть книги і створюють нові конструктори, які з часом починають користуватися популярністю. Однак, користувач не завжди може легко і швидко знайти потрібну інформацію з довгих списків пошукових запитів. Тому, Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з Сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, в контексті якого відповідаємо на популярні питання:

  1. Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
  2. Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
  3. Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
  4. Лідогенерація лендінгу за допомогою платної реклами
  5. Стратегія лідогенерації лендінгу
  6. Як збільшити конверсію лендінгу

Перш ніж розробляти посадкову сторінку, необхідно продумати весь шлях потенційного клієнта. Лендінг — це ефективний інструмент для конвертації лідів в клієнтів, однак без залучення трафіку не вийде досягти бажаних результатів. Тому, далі ми розглянемо посадкову сторінку як частину воронки продажів і Підготуємо ефективний лендінг: 8 кроків до високих продаж. Подивіться скріншот нижче.

Продумываем весь путь потенциального клиента. Лендинг — это эффективный инструмент для конвертации лидов в клиентов, однако без привлечения траффика не получится достичь желаемых результатов. Поэтому, далее мы рассмотрим посадочную страницу как часть воронки продаж. Посмотрите на скриншот

Источник: Unbounce



 

Ця ілюстрація чітко показує, що шлях потенційного покупця починається не з самого лендінгу, а з певного каналу комунікації. Це може бути email розсилка, реклама в Google, таргетована реклама в соціальних мережах. Давайте поетапно розберемо, які дії необхідно зробити, щоб створити ефективний лендінг.

 

8 кроків до високих продажів:

1. Продумайте ціль лендінгу. Важливо чітко відповісти на питання: Навіщо потрібна посадкова сторінка?. Мета лендінгу це не завжди продажі. Наприклад, з його допомогою можна залучити учасників на безкоштовний онлайн-вебінар, зібрати базу email передплатників або мотивувати користувачів до попередньої реєстрації на майстер-клас офлайн. Чітко сформульована мета допоможе на подальших етапах створення посадкової сторінки.

2. Проаналізуйте цільову аудиторію. Якщо у вас ще немає портрета потенційного покупця, то саме час його створити. Проведіть невелике дослідження і дізнайтеся вік своєї цільової аудиторії, стать, рівень доходу, інтереси, які використовують соцмережі та іншу інформацію, яка дозволить зрозуміти, хто ваші клієнти, які у них болі, захоплення і потреби. Портрет потенційного покупця допоможе створити оригінальний офер і персоналізувати контент.

3. Вивчіть конкурентів. Щоб виділитися на тлі інших компаній, важливо знати, що і як вони пропонують. Для вивчення конкурентів проаналізуйте їх сайти, email розсилки, соціальні мережі, подивіться рекламні кампанії в Бібліотеці реклами(Facebook Ads Library). Виділіть сильні і слабкі сторони пропозицій інших компаній, подумайте, що ви могли б зробити краще.

4. Розробіть воронку продажів. Продумайте весь шлях своїх потенційних клієнтів, починаючи з моменту залучення уваги за межами лендінгу. Наприклад, через контекстну рекламу або таргетинг в соціальних мережах. Для розробки воронки продажів використовуйте модель AIDA (Attention — увага, Interest — інтерес, Desire — бажання, Action — дія). 

5. Продумайте структуру лендінгу. Проаналізуйте зібрану інформацію, структуруйте її і на основі воронки продажів розробіть прототип. Спрощений макет посадкової сторінки можна намалювати на аркуші А4 або створити за допомогою таких сервісів як Google Docs, Mockingbird, Figma. Головне, чітко продумайте ієрархію інформаційних блоків, місця розміщення фото, відео і CTA. Залишайте достатньо простору між елементами, щоб відвідувачі могли легко сканувати інформацію.

6. Підготуйте контент. Тепер саме час попрацювати над кожним текстовим блоком. Використовуйте свої творчі здібності, інформацію про цільову аудиторію і пропозиції конкурентів, щоб розробити офер, створити оригінальні описи, а також чіткі та зрозумілі заклики до дії.

7. Підберіть фото та  відеоматеріали. Пам’ятайте, в лендінгу “продає” не тільки текст. Тому, використовуйте якісні фотографії та відео. Всі зображення повинні мати у своєму розпорядженні користувачів, викликати довіру і позитивні емоції, мотивувати до взаємодії з вами.

8. Зберіть лендінг в конструкторі. Для цього вам не знадобляться спеціальні навички або знання коду. Завдяки візуальному конструктору і заздалегідь продуманій структурі ви зможете легко створити свій лендінг.

Какие действия необходимо предпринять, чтобы создать эффективный лендинг? Продумайте цель лендинга, проанализируйте целевую аудиторию, изучите конкурентов, разработайте воронку продаж, продумайте структуру лендинга, подготовьте контент, подберите фото и видеоматериалы, соберите лендинг в конструкторе



 

Не пропустіть наступну статтю, Як розробити лендінг в сервісі SendPulse, щоб дізнатися, як крок за кроком зібрати посадкову сторінку в конструкторі SendPulse і почати залучати ліди.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті