Як налаштувати цілі для Binotel за 19 секунд
22.10.2019
Влад Сідньов
22.10.2019
Влад Сідньов, керівник відділу CRO і аналітики Webpromo
Якщо ви почали використовувати сервіс відстеження дзвінків Binotel Calltracking або віджет GetCall «Зателефонувати вам», але ще не налаштували для цих сервісів відповідні цілі в Google Analytics, то ця стаття саме для вас.
Содержание:
- Почнемо з Binotel Calltracking
- Перейдемо до віджетів зворотного дзвінка Binotel GetCall
- Шаблон відразу на 2 цілі — Binotel Calltracking и GetCall
Що таке сервіс Binotel Calltracking та іх виджет GetCall, я пояснювати не буду. Якщо ви не знаєте, про що йдеться, то можете перейти за відповідними гіперпосиланнями в попередньому реченні, а я продовжу.
Давайте загугли запит «binotel налаштувати цілі» і подивимося на результати.
Обидві перші посилання ведуть на PDF-файли, в яких розписано в деталях, як власне налаштувати цілей в Google Analytics.
В принципі, ці файли-презентації опрацьовані досить добре і навіть недосвідчений фахівець розбереться, як налаштувати потрібні йому цілі по Binotel в Google Analytics. В середньому на це йде від 30 хвилин до 2 годин (в залежності від початкової компетенції читає), ну і енергія, що дорівнює одному батончик KitKat з арахісовим маслом.
Можна було б порахувати ще й ментальні зусилля, але не можу підібрати підходящу для них одиницю виміру. Максим Дорофєєв у своїй книзі «джедайського техніки» намагався назвати такий вид енергетичних запасів «мислетоплівом», але на сайті Міжнародного бюро мір і ваг про нову одиницю виміру ментальної енергії нічого не знають, так само як і про Максима Дорофєєва з його чудовою книгою. Так що залишимо цю вселенську несправедливість і перейдемо до нашої основної задачі – налаштування цілей для сервісів Binotel.
Почнемо з Binotel Calltracking
Сервіс Binotel Calltracking передає 3 види подій, які відповідають таким діям відвідувачів:
- Отримані дзвінки – подія «Answered call», фіксується після завершення розмови, тобто сюди не потрапляють без відповіді (іншими словами пропущені) дзвінки.
- Пропущені дзвінки – подія «Missed call», як зрозуміло з назви, це подія, яка фіксується в аналітиці при пропущений виклик
Надійшли дзвінки – подія «Call received», об’єднує в собі як прийняті, так і пропущені дзвінки.
Подія «Call received» найкраще підходить для налаштування цілі в Analytics, так як ми налаштовуємо її в першу чергу для відстеження ефективності каналів, а критерієм такої ефективності буде саме факт дзвінка. Прийняли цей дзвінок або пропустили – це вже результат роботи відділу продажів або колл-центру, а не критерій якості джерела трафіку. Моя думка – потрібно налаштовувати мета суто на подію «Call received».
Отже, для настройки цілі відстеження всіх дзвінків (прийнятих і пропущених) для сервісу Binotel Calltracking вам необхідно:
- Відкрити ваш ресурс (він же лічильник) Google Analytics в браузері.
- Відкрити в цьому ж браузері посилання
- Далі у вас повинно з’явитися таке вікно:
- У відповідному полі вкажіть ваш ресурс (лічильник) і уявлення, в яке ви хочете імпортувати цілі.
- Якщо у вашому уявленні є вільні цілі, то залишайте опцію «Створити ціль».
- Якщо ж всі цілі зайняті, то вам потрібно вибрати стару непотрібну ціль і вказати її, змінивши перемикач на опцію «Замінити існуючу ціль».
- Натисніть «Створити» – і ціль налаштована.
На відео нижче у мене це зайняло всього 19 секунд.
Перейдемо до віджету зворотного дзвінка Binotel GetCall
Віджет Binotel GetCall відправляє в аналітику всього одна подія, яка спрацьовує при успішно відправленої формі з номером телефону.
Параметри даної події в Google Analytics:
- Category (або Категорія в інтерфейсі російською мовою) «Binotel GetCall»
- Action (або Дія) «Call requested»
На подію з цими параметрами ми і налаштували мета в Google Analytics, створивши для вас вже готовий шаблон, доступний за посиланням.
Шаблон відразу на 2 цілі – Binotel Calltracking і GetCall
Звідси ви можете імпортувати за один раз відразу 2 налаштованих цілі: Binotel Calltracking і Binotel GetCall. За допомогою цієї диво-посилання ви зможете налаштувати потрібні вам цілі не за 40, а всього за 20 секунд. Страшна економія.
А якщо серйозно, для досвідченого фахівця з Google Analytics тут, звичайно ж, немає нічого нового. Але початківець інтернет-маркетолог або студент нашої академії WebpromoExperts може заощадити час на вивчення керівництва від Binotel і в пару кліків налаштувати потрібні йому цілі.