Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як налаштувати цілі для Binotel за 19 секунд

Як налаштувати цілі для Binotel за 19 секунд

22.10.2019

Влад Сідньов, керівник відділу CRO і аналітики Webpromo


 

Якщо ви почали використовувати сервіс відстеження дзвінків Binotel Calltracking або віджет GetCall «Зателефонувати вам», але ще не налаштували для цих сервісів відповідні цілі в Google Analytics, то ця стаття саме для вас.

Содержание:

Що таке сервіс Binotel Calltracking та іх виджет GetCall, я пояснювати не буду. Якщо ви не знаєте, про що йдеться, то можете перейти за відповідними гіперпосиланнями в попередньому реченні, а я продовжу.

Давайте загугли запит «binotel налаштувати цілі» і подивимося на результати.

Обидві перші посилання ведуть на PDF-файли, в яких розписано в деталях, як власне налаштувати цілей в Google Analytics.

В принципі, ці файли-презентації опрацьовані досить добре і навіть недосвідчений фахівець розбереться, як налаштувати потрібні йому цілі по Binotel в Google Analytics. В середньому на це йде від 30 хвилин до 2 годин (в залежності від початкової компетенції читає), ну і енергія, що дорівнює одному батончик KitKat з арахісовим маслом.

Можна було б порахувати ще й ментальні зусилля, але не можу підібрати підходящу для них одиницю виміру. Максим Дорофєєв у своїй книзі «джедайського техніки» намагався назвати такий вид енергетичних запасів «мислетоплівом», але на сайті Міжнародного бюро мір і ваг про нову одиницю виміру ментальної енергії нічого не знають, так само як і про Максима Дорофєєва з його чудовою книгою. Так що залишимо цю вселенську несправедливість і перейдемо до нашої основної задачі – налаштування цілей для сервісів Binotel.

Почнемо з Binotel Calltracking

Сервіс Binotel Calltracking передає 3 види подій, які відповідають таким діям відвідувачів:

  1. Отримані дзвінки – подія «Answered call», фіксується після завершення розмови, тобто сюди не потрапляють без відповіді (іншими словами пропущені) дзвінки.
  2. Пропущені дзвінки – подія «Missed call», як зрозуміло з назви, це подія, яка фіксується в аналітиці при пропущений виклик
    Надійшли дзвінки – подія «Call received», об’єднує в собі як прийняті, так і пропущені дзвінки.

Подія «Call received» найкраще підходить для налаштування цілі в Analytics, так як ми налаштовуємо її в першу чергу для відстеження ефективності каналів, а критерієм такої ефективності буде саме факт дзвінка. Прийняли цей дзвінок або пропустили – це вже результат роботи відділу продажів або колл-центру, а не критерій якості джерела трафіку. Моя думка – потрібно налаштовувати мета суто на подію «Call received».

Отже, для настройки цілі відстеження всіх дзвінків (прийнятих і пропущених) для сервісу Binotel Calltracking вам необхідно:

  1. Відкрити ваш ресурс (він же лічильник) Google Analytics в браузері.
  2. Відкрити в цьому ж браузері посилання
  3. Далі у вас повинно з’явитися таке вікно:

  4. У відповідному полі вкажіть ваш ресурс (лічильник) і уявлення, в яке ви хочете імпортувати цілі.
    • Якщо у вашому уявленні є вільні цілі, то залишайте опцію «Створити ціль».
    • Якщо ж всі цілі зайняті, то вам потрібно вибрати стару непотрібну ціль і вказати її, змінивши перемикач на опцію «Замінити існуючу ціль».
  5. Натисніть «Створити» – і ціль налаштована.

На відео нижче у мене це зайняло всього 19 секунд.

Перейдемо до віджету зворотного дзвінка Binotel GetCall

Віджет Binotel GetCall відправляє в аналітику всього одна подія, яка спрацьовує при успішно відправленої формі з номером телефону.

Параметри даної події в Google Analytics:

  • Category (або Категорія в інтерфейсі російською мовою) «Binotel GetCall»
  • Action (або Дія) «Call requested»

На подію з цими параметрами ми і налаштували мета в Google Analytics, створивши для вас вже готовий шаблон, доступний за посиланням.

Шаблон відразу на 2 цілі – Binotel Calltracking і GetCall

Звідси ви можете імпортувати за один раз відразу 2 налаштованих цілі: Binotel Calltracking і Binotel GetCall. За допомогою цієї диво-посилання ви зможете налаштувати потрібні вам цілі не за 40, а всього за 20 секунд. Страшна економія.

А якщо серйозно, для досвідченого фахівця з Google Analytics тут, звичайно ж, немає нічого нового. Але початківець інтернет-маркетолог або студент нашої академії WebpromoExperts може заощадити час на вивчення керівництва від Binotel і в пару кліків налаштувати потрібні йому цілі.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті