Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як налаштувати цілі для Binotel за 19 секунд

Як налаштувати цілі для Binotel за 19 секунд

22.10.2019

Влад Сідньов, керівник відділу CRO і аналітики Webpromo


 

Якщо ви почали використовувати сервіс відстеження дзвінків Binotel Calltracking або віджет GetCall «Зателефонувати вам», але ще не налаштували для цих сервісів відповідні цілі в Google Analytics, то ця стаття саме для вас.

Содержание:

Що таке сервіс Binotel Calltracking та іх виджет GetCall, я пояснювати не буду. Якщо ви не знаєте, про що йдеться, то можете перейти за відповідними гіперпосиланнями в попередньому реченні, а я продовжу.

Давайте загугли запит «binotel налаштувати цілі» і подивимося на результати.

Обидві перші посилання ведуть на PDF-файли, в яких розписано в деталях, як власне налаштувати цілей в Google Analytics.

В принципі, ці файли-презентації опрацьовані досить добре і навіть недосвідчений фахівець розбереться, як налаштувати потрібні йому цілі по Binotel в Google Analytics. В середньому на це йде від 30 хвилин до 2 годин (в залежності від початкової компетенції читає), ну і енергія, що дорівнює одному батончик KitKat з арахісовим маслом.

Можна було б порахувати ще й ментальні зусилля, але не можу підібрати підходящу для них одиницю виміру. Максим Дорофєєв у своїй книзі «джедайського техніки» намагався назвати такий вид енергетичних запасів «мислетоплівом», але на сайті Міжнародного бюро мір і ваг про нову одиницю виміру ментальної енергії нічого не знають, так само як і про Максима Дорофєєва з його чудовою книгою. Так що залишимо цю вселенську несправедливість і перейдемо до нашої основної задачі – налаштування цілей для сервісів Binotel.

Почнемо з Binotel Calltracking

Сервіс Binotel Calltracking передає 3 види подій, які відповідають таким діям відвідувачів:

  1. Отримані дзвінки – подія «Answered call», фіксується після завершення розмови, тобто сюди не потрапляють без відповіді (іншими словами пропущені) дзвінки.
  2. Пропущені дзвінки – подія «Missed call», як зрозуміло з назви, це подія, яка фіксується в аналітиці при пропущений виклик
    Надійшли дзвінки – подія «Call received», об’єднує в собі як прийняті, так і пропущені дзвінки.

Подія «Call received» найкраще підходить для налаштування цілі в Analytics, так як ми налаштовуємо її в першу чергу для відстеження ефективності каналів, а критерієм такої ефективності буде саме факт дзвінка. Прийняли цей дзвінок або пропустили – це вже результат роботи відділу продажів або колл-центру, а не критерій якості джерела трафіку. Моя думка – потрібно налаштовувати мета суто на подію «Call received».

Отже, для настройки цілі відстеження всіх дзвінків (прийнятих і пропущених) для сервісу Binotel Calltracking вам необхідно:

  1. Відкрити ваш ресурс (він же лічильник) Google Analytics в браузері.
  2. Відкрити в цьому ж браузері посилання
  3. Далі у вас повинно з’явитися таке вікно:

  4. У відповідному полі вкажіть ваш ресурс (лічильник) і уявлення, в яке ви хочете імпортувати цілі.
    • Якщо у вашому уявленні є вільні цілі, то залишайте опцію «Створити ціль».
    • Якщо ж всі цілі зайняті, то вам потрібно вибрати стару непотрібну ціль і вказати її, змінивши перемикач на опцію «Замінити існуючу ціль».
  5. Натисніть «Створити» – і ціль налаштована.

На відео нижче у мене це зайняло всього 19 секунд.

Перейдемо до віджету зворотного дзвінка Binotel GetCall

Віджет Binotel GetCall відправляє в аналітику всього одна подія, яка спрацьовує при успішно відправленої формі з номером телефону.

Параметри даної події в Google Analytics:

  • Category (або Категорія в інтерфейсі російською мовою) «Binotel GetCall»
  • Action (або Дія) «Call requested»

На подію з цими параметрами ми і налаштували мета в Google Analytics, створивши для вас вже готовий шаблон, доступний за посиланням.

Шаблон відразу на 2 цілі – Binotel Calltracking і GetCall

Звідси ви можете імпортувати за один раз відразу 2 налаштованих цілі: Binotel Calltracking і Binotel GetCall. За допомогою цієї диво-посилання ви зможете налаштувати потрібні вам цілі не за 40, а всього за 20 секунд. Страшна економія.

А якщо серйозно, для досвідченого фахівця з Google Analytics тут, звичайно ж, немає нічого нового. Але початківець інтернет-маркетолог або студент нашої академії WebpromoExperts може заощадити час на вивчення керівництва від Binotel і в пару кліків налаштувати потрібні йому цілі.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті