Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як підготувати акаунт у LinkedIN до просування? Чек-лист від Webpromo

Як підготувати акаунт у LinkedIN до просування? Чек-лист від Webpromo

03.08.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


На платформі LinkedIn зареєстровано 30 мільйонів компаній та 660 мільйонів учасників у 200 країнах по всьому світу. 52% клієнтів B2B сегмента стверджують, що LinkedIn відіграє важливу роль у процесі прийняття рішення про співпрацю. 94 відсотки маркетологів B2B використовують LinkedIn для поширення професійного контенту. Профілі компаній LinkedIn створені з метою надати бізнесу контакт із цільовою аудиторією. Це дозволяє встановити нові зв’язки, що в результаті сприяє залученню нових клієнтів. Ми підготували для вас чек-лист по наповненню акаунту LinkedIn, щоб використовувати максимум можливостей платформи.

Зміст:

  1. Як заповнення профілю LinkedIn впливає на рекламу?
  2. Оптимізуйте шапку профілю
  3. Додайте  загальну інформацію
  4. Наповніть профіль контентом
  5. Додайте навички
  6. Висновки

Как наполнить аккаунт в LinkedIN



 

Як заповнення профілю LinkedIn впливає на рекламу?

Соціальна мережа демонструє свою ефективність у просуванні для В2В напрямку. Незалежно від розміру компанії, якісно оформлена сторінка LinkedIn відкриває потенційні можливості для бізнесу. Наприклад, ви можете просувати нові продукти, ділитися цікавими оновленнями, встановлювати пріоритетні позиції, розміщувати оголошення про вакансії. За даними LinkedIn, якісно заповнена сторінка компанії призводить до збільшення щотижневих переглядів на 30%.

У LinkedIn існує система оцінки профілів, яка для кожного користувача визначає Social Selling Index. Система націлена на те, щоб у мережі розміщувався професійний контент та зберігались відповідні умови для ефективних бізнес-комунікацій. Одним із критеріїв, що впливає на SSI, є представленість бренду в соціальній мережі та оптимізований профіль. Заповнення кожного блоку на сторінці, наявність ключових слів в описах та правильна візуальна структура сторінки безпосередньо впливають на позицію профілю у пошуковій видачі. Професійне заповнення профілю наблизить вас до мети, будь то створення та зміцнення бізнес-зв’язків, пошук співробітників у компанію або залучення потенційних клієнтів.

 

Оптимізуйте шапку профілю

  • Переконайтеся, що ви вказали повну назву компанії. Так цільової аудиторії буде легше знайти вас.
  • Оформіть банер (1128 x 191 пікселів), використовуючи корпоративні кольори та привабливі креативи.
  • Переконайтеся, що ви вибрали високоякісний логотип (300 x 300 пікселів). Зображення повинні бути однаковими в усіх соціальних мережах, де представлений ваш бізнес. Така стратегія впливає на впізнаваність бренду.
  • Відкоригуйте URL-адресу вашої сторінки. Вона автоматично заповнюється LinkedIn, важливо переконатися, що посилання відображає інформацію про компанію. Вибирайте просту URL-адресу, яка включає назву бренду. Якщо це неможливо, виберіть URL-адресу, яка буде впізнаваною для вашої аудиторії. Наприклад, скорочена назва компанії.
  • Додайте заклик до дії: “Зв’яжіться з нами”, “Підписатися” або “Відвідати сайт”. Наприклад, якщо ви організовуєте вебінар або конференцію, додайте кнопку “Зареєструватися”. URL може включати UTM-мітки, це дасть змогу відстежувати джерело залучення лідів.

Как наполнить профиль LinkedIN



 

Додайте загальну інформацію

  • У розділі “Про нас” (до 2000 слів) коротко опишіть свій бізнес. Сторінка в LinkedIn індексується Google, тому використовуйте релевантні ключові слова або фрази, щоб підвищити позиції сторінки в пошуковій видачі та надати можливість більшій кількості людей познайомитися з вашим брендом.
  • Використовуйте кілька мов. Вам не потрібно створювати окрему сторінку компанії для кожного регіону, для цього використовуйте автоматичні переклади. На вашій сторінці може бути до 20 мов, включаючи поля імені, слогану та описи. Це допоможе розширити аудиторію.
  • Вкажіть конкурентні переваги, сильні сторони компанії і чим ви можете бути корисні потенційним клієнтам.
  • Вкажіть номер телефону, e-mail, сайт та адресу компанії.
  • Вкажіть свою цільову аудиторію. До кого ви звертаєтесь у профілі та на кого орієнтовані ваші послуги?
  • Пропишіть хештеги. Ви можете додати до трьох тегів пов’язаних з аудиторією, нішою та бізнесом.
  • Створіть сторінку товару. Сторінка товару надає можливість розповісти про конкретний продукт чи послугу прямо у профілі вашої компанії. Тут ви можете поділитись оглядом переваг вашого товару, опублікувати відео або зображення та зібрати відгуки від спільноти.

Как наполнить профиль LinkedIN

 

 

Наповніть профіль контентом

  • Додати посилання на раніше опубліковані пости з інших соціальних мереж.
  • Додати брендові матеріали. Наприклад, презентація компанії чи відеоролик.
  • Діліться цікавим матеріалом. Публікація контенту, що має відношення до вашої аудиторії, який залучатиме та інформуватиме учасників LinkedIn, є ключем до створення успішної сторінки. Наприклад, новини компанії, останні тенденції ніші, інфографіки. Додатково про контент LinkedIn ви можете прочитати тут.

Как наполнить профиль LinkedIN

 

Додайте навички

  • Визначте свої ключові напрямки та виділіть три основні.
  • Попросіть 3-5 знайомих чи поточних клієнтів підтвердити навички.
  • Підтвердьте навички інших учасників (колег, знайомих, партнерів).

Как наполнить профиль LinkedIN

 

Висновки:

    1. Заповнювати профіль необхідно детально та структуровано.
    2. Одним із критеріїв, що впливає на SSI, є представленість бренду в соціальній мережі та оптимізований профіль. 
    3. Важливо чітко та лаконічно описати свої переваги, профільні напрямки та вказати на кого орієнтовані ваші послуги.
    4. Подбайте про те, щоб клієнтам була доступна базова інформація про компанію: сайт, телефон, адресу, інші соціальні мережі.
    5. Наповніть профіль релевантним та корисним контентом.
    6. Використовуйте якісні та підходящі креативи для фото профілю та обкладинки.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті