Головна » Блог » Особливості вебсайту компанії-експортера

Особливості вебсайту компанії-експортера

26.09.2022

Катя Лифиренко


П’ятий вебінар проекту «Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?» був присвячений особливостям сайтів компанії-експортера. Валад Сідньов, керівник відділу CRO & Analytics в агентстві Webpromo та експерт з юзабіліті розповів, як має виглядати сайт компанії, котра планує вихід на міжнародний рівень. Артем Коломієць, Head of SEO в Webpromo поділився нюансами та специфікою міжнародного SEO-просування

Зміст: 

  1. Яким має бути наповнення сайту?
  2. Рекомендації з юзабіліті та CRO
  3. Головні сторінки та елементи сайту
  4. SEO-стратегія розширення на інші ринки
  5. Рекомендації щодо розширення на західні ринки

Как вывести бизнес на международный уровень



 

Яким має бути наповнення сайту? 

Найголовніше і водночас найпростіше з чого треба почати — поставити себе на місце клієнта та відповісти на такі запитання: 

  1. Куди я потрапив? 
  2. Чи є тут те, що я шукаю? 
  3. Чому я маю тут затриматися? 
  4. Чи можна довіряти цьому сайту? 
  5. Що робити далі? 

 

Рекомендації з юзабіліті та CRO

Додайте декілька мовних версій на сайт 

Сайт має бути трьома мовами: українська, англійська, мова країни, в якій ви плануєте розвивати бізнес. Обов’язково враховуйте зручність розташування перемикача.  

Досліджуйте сайти лідерів  

Перед розробкою сайту важливо проаналізувати ресурси ТОП-компаній у вашій ніші. Зробити це можна за допомогою органічної видачі Google або сервісу Similarweb. 

Досліджуйте роботи сучасних дизайнерів та розробників 

При розробці нового сайту або покращені існуючого можна скористатися ідеями сучасних дизайнерів та розробників. Це можна зробити за допомогою dribbble, behance, csswinner, cssdesignawards.

Как вывести бизнес на международный уровень



Враховуйте фактори сканування інформації користувачами 

Користувачі зазвичай сканують інформацію на сайті за патернами F та Z. Саме в такому форматі важливо розміщувати найголовнішу інформацію на сайті. Лівий верхній трикутник — зона найвищої уваги, правий нижній — найменшої. 

Мобільна версія має стати пріоритетом №1 для бізнесу 

Частка мобільного трафіку понад 70%, а 35% аудиторії користуються лише мобільними телефонами при пошуку інформації в інтернеті. Часто саме смартфони є першим пристроєм в Customer Journey. Отже, мобільна версія сайту має велике значення для конверсійності ресурсу. 

Не примушуйте користувача думати 

Все має бути максимально просто та зрозуміло. Користувач повинен швидко знайти потрібну інформацію. Спростити та зробити сайт кращим допоможуть два закони: 

  1. Закон Хіка: чим більше елементів ми надаємо користувачеві на вибір, тим більше часу займає вибір одного з них. 
  2. Закон Фітсса: розмір кнопки має бути пропорційний частоті її використання. Чим далі знаходиться елемент — тим довше до нього рухатись. 

Сайт має швидко завантажуватись 

Оптимальна швидкість завантаження сайту 3-5 секунд, це важливо враховувати. Перевірити свій ресурс можна за допомогою Webpagetest або Page Speed Insights. Виконайте всі рекомендації, котрі надає сервіс. 

 

Головні сторінки та елементи сайту 

Для e-commerce:

  • header + menu;
  • головна;
  • пошук;
  • категорії з фільтрами;
  • картка товару; 
  • етап оформлення (чекаут).

Для корпоративних сайтів: 

  • головна;
  • сторінка послуги;
  • формуючий бажання контент;
  • елементи довіри;
  • лід-форм.

 

SEO-стратегія розширення на інші ринки 

Глобально SEO-стратегія на міжнародні ринки ідентична зі стратегією для України. Але західні ринки вносять корективи на певний пул робіт. Наприклад, SEO-роботи для просування сайту на Україну і США будуть однакові, а ось нюанси будуть грати важливу роль. 

Етапи розробки SEO-стратегії 

  1. Визначити цілі вашого бізнесу / продукту
  2. Визначити ЦА та Customer Journey
  3. Проаналізувати нішу та конкурентів на конкретному ринку 
  4. Визначитись з доменом та мовними версіями 
  5. Оптимізувати структуру під мультирегіональність  / мультимовність 
  6. Врахувати написання контенту на різних мовах 
  7. Прорахувати бюджети на зовнішню оптимізацію

Как вывести бизнес на международный уровень



Рекомендації щодо розширення на західні ринки 

Оберіть домен і продумайте структуру

Для виходу на новий ринок можна обрати: 

  • Регіональний домен (ссTLD). Наприклад: site.ua, site.us, site.pl. 
  • Міжнародний домен (gTLD). Наприклад: site.com, site.org, site.net. Або піддомен, такий як en.site.com.
  • gTLD + підкаталог. Наприклад: site.com/ua/, site.org/en/, site.net/en-es/.

Перед тим, як обрати домен майбутнього сайту важливо проаналізувати конкурентів. Перегляньте видачу та оцініть які доменні зони використовують лідери ніші, відповідно до цього варто робити вибір. 

Детальніше про вибір домену ви можете прочитати в нашій статті: Запитуємо експерта: який домен вибрати для SEO на міжнародний ринок — локальний чи комерційний?

Використовуйте тег Hreflang 

Тег hreflang допомагає зрозуміти ПС на яку аудиторію, регіон та мову націлений сайт. 

Мовні версії необхідно розширювати поступово 

Поетапно оптимізуйте сайт під кожну мовну версію. Не варто додавати всі версії одночасно. 

Розставте пріоритети при зборі семантики 

При зборі та кластеризації семантики для пріоритетних напрямків  сайту необхідно враховувати: 

  • частотність запитів (ВЧ, СЧ, НЧ);
  • рівень конкуренції (High, Medium, Low); 
  • складність просування з урахуванням зовнішніх посилань (KD за Ahrefs.

Пишіть контент з допомогою native speaker  

Google не любить контент, який створюється не експертами, особливо автопереклади та контент автозгенерований штучним інтелектом. Тому краще звернутись за допомогою native speaker спеціалістів. 

Адаптуйте контент під конкретну країну 

Враховуйте особливості країни та використовуйте локальні деталізації: валюта, часовий пояс, тренди та інше. Наприклад, англійська у США, Канаді чи Австралії має відмінності. 

Враховуйте різницю в об’ємах контенту 

Контент на 300-500 слів, який може працювати в Україні, не буде працювати за кордоном. І Google і користувачі люблять лонгріди.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності