Головна » Блог » Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах: кейс AutoCatalyst

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах: кейс AutoCatalyst

15.06.2021

Катя Лифиренко


Проект autocatalystmarket.com відноситься до автомобільної тематики, ніша автозапчастин. Основна особливість — це просування на весь світ. Бізнес не має фізичного контакту з продуктом (каталітичним нейтралізатором), а є оцінним інструментом для скупників або людей, які планують здати власний каталізатор і хочуть дізнатися про його орієнтовну вартість. Спираючись на різні фактори ціноутворення, сервіс пропонує релевантну ціну на конкретний продукт. На прикладі кейсу AutoCatalyst ми покажемо, як просувати сайт, який включає 10 мовних версій і 244 регіони.

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах: кейс AutoCatalys



Зміст: 

1. Куди потрапляють нові сайти та як їх просувати?

2. З чого почати SEO на новому сайті: наш досвід з AutoCatalyst та рекомендації

3. SEO стратегія виходу в ТОП Google для мультирегіонального сайту

4. Результати: 1677 релевантних англомовних запитів у ТОП-1 Google у 244 країнах

5. Висновки з кейсу AutoCatalyst

 

Куди потрапляють нові сайти та як їх просувати?

Існує думка, що SEO на етапі запуску нового сайту неефективне. І в цьому є логіка: відразу після виходу в реліз сайт потрапляє в так звану “Пісочницю”.

“Пісочниця” це період, тривалістю від 3 до 6 місяців з моменту попадання нового сайту для пошукової системи в індекс. У цей час ресурс не матиме високих позицій в органічній видачі, оскільки пошукова система штучно песимізує його сторінки з метою боротьби з шахрайством. Простіше кажучи, Google не ранжує в топ-видачі сайти, поки не переконатись у їхній якості та достовірності.

Виникає питання чи потрібно інвестувати у SEO оптимізацію у період “пісочниці”? У короткостроковій перспективі ні. Але, якщо ви хочете розвивати сайт та будувати бізнес, то SEO на етапі релізу нового сайту допоможе швидше завоювати довіру Google та потрапити до ТОП видачі.

 

З чого почати SEO на новому сайті: наш досвід з AutoCatalyst та рекомендації

На період першого півріччя, з моменту публікації сайту та потрапляння до індексу і до виходу з “Пісочниці”, ми вибрали стратегію максимального стимулювання пошукової системи. Це допомогло вирішити одразу 3 завдання:

  • створити трастову подушку з якісного аутріча;
  • покращити поведінкові фактори на сторінках;
  • та швидше вийти з “Пісочниці”.

Пріоритетний параметр для відстеження ефективності SEO це тривалість сеансу користувача на сайті. Якщо користувач потрапляє на сторінку сайту з органічної видачі і проводить на ній якомога більше часу — це позитивний знак для пошукової системи. Користувачеві цікаво, він отримує на цьому сайті ту інформацію, яку шукав, а значить сторінка задовольняє його попит, що дає “зелене світло” пошуковій системі (ПС) показувати цю сторінку більшій кількості користувачів. В результаті — це підвищує позиції з боку пошукової системи.

Найефективніший спосіб залучити та утримати користувачів на сайті, за досвідом Webpromo, — за допомогою інфо-контенту. Ми рекомендуємо так робити, тому що:

  • обсяг контенту та концентрація користі в ньому вища, а значить тривалість сеансу теж буде в рази вищою, ніж на комерційних сторінках;
  • читаючи інфо-статті, користувач взаємодіє зі сторінкою, скроллить її, запускаючи вбудовані відео або переходячи по внутрішнім посиланням під час читання;
  • сторінки з інформаційними ключовими словами ранжуються навіть на етапі “пісочниці”;
  • високі показники поведінкових факторів з конкретних сторінок сайту опосередковано впливають на оцінку всього домену.

 

SEO стратегія виходу в ТОП Google для мультирегіонального сайту

Крок 1. Вибираємо оптимальний спосіб реалізувати на сайті мультирегіональність та мультимовність

Особливість найбільшого каталогу автокаталізаторів AutoCatalyst — мультирегіональність та мультимовність. Наразі сайт має 10 мовних версій та адаптований для 244 країн:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys



Наприклад, головна сторінка має 2440 різних варіацій мови та регіону. Для кожного поєднання регіону та мовної версії створено окрему посадкову сторінку з регіональним каталогом та регіоном просування, наприклад:

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах: кейс AutoCatalys

Ми не створювали піддомени для регіонів чи мов, щоб досягти максимальної концентрації посилальної маси будь-яких регіонів НА ОДНОМУ ДОМЕНІ.

Крок 2. Вибираємо доменну зону

Домен мультирегіонального сайту не повинен бути прив’язаний до регіону просування, інакше пріоритет у видачі буде лише по цьому регіону. Для AutoCatalyst ми вибрали домен у зоні .com, що повністю відповідає вимогам.

Трохи більше про те, як вибрати доменне ім’я для сайту, читайте в іншій статті на нашому блозі. А якщо залишилися питання, напишіть нам через форму у шапці сайту та наші спеціалісти вам допоможуть.

Крок 3. Нудна, але обов’язкова рутина — оптимізуємо регіональність та мовні версії

Основна мета етапу оптимізації — надавати пошуковій системі тільки ті сторінки, які дійсно потрібні та цікаві користувачам. Наприклад, сторінка польською мовою користуватиметься попитом у користувачів з Польщі, але абсолютно неефективна для регіону Андорри, оскільки там просто не буде пошукових запитів польською мовою, хоча технічно така сторінка сайту є: https://autocatalystmarket.com/aa/pl

Тому необхідно оцінити та спрогнозувати поєднання регіонів та мовних версій сайту, які потенційно будуть корисні як користувачам, так і пошуковій системі. Враховувати потенційний попит рекомендуємо у розрізі двох кластерів: загального/інформаційного та комерційного, який і приносить конверсії. Приклад підбору та аналізу регіонів, яким потрібна англомовна версія (EN) для спільних та комерційних сторінок англійською мовою:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys



Крок 4. Видаляємо “сміття” з сайту

Сторінки без попиту в певних поєднаннях “мова + регіон” для SEO є “сміттєвими”, оскільки вони є неефективними. Крім того, на таких масштабах (2440 варіацій лише однієї сторінки) це потенційно загрожує проблемами з краулінговим бюджетом. Нам це не потрібно, тому було ухвалено рішення закрити такі сторінки для індексації пошуковими ботами.

Крок 5. Знаходимо сторінки з попитом та допомагаємо їм “вирости”

Найефективніше рішення в даному випадку —  використовувати розмітки hreflang. Ми визначили всі потенційно корисні сторінки у різноманітних поєднаннях “регіон + мова” та розмітили корисні сторінки за допомогою тега hreflang:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Важливо! У розмітці необхідно використовувати два параметри: регіон та мовну версію. Параметр x-default вказується для найпріоритетнішого регіону/мови для бізнесу. У цьому кейсі пріоритетом були англомовні сторінки під регіон США (US).

 

Рекомендації від спеціаліста

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Іван Нагорний

SEO Team Lead в Webpromo

Чому використання canonical не коректне в даному випадку?

Якщо є сторінки однієї мовної версії, але відрізняються лише регіональним каталогом, чому не можна вказати канонічну сторінку з найвищою частотою і таким чином уникнути дублів?

Існує велика ймовірність того, що у Британії (UK) ранжуватиметься не https://autocatalystmarket.com/gb/en, а US версія сторінки (канонічна), що повністю не відповідає логіці бізнесу. Тому, в даному випадку канонізація однотипних видів сторінок неприйнятна.

Дублювання контенту

Якщо проект має однотипні сторінки однією мовою з контентом, в якій мінімум відмінностей — хіба це не дубль для пошукової системи?

Ні. Розмітка hreflang дає відомості пошуковій системі про те, що дані сторінки не дублі, а пов’язані між собою і є оптимізованими сторінками під певний регіон або мовну версію. Таким чином, не виникає внутрішніх конфліктів унікальності контенту або сторінки, а в регіональній пошуковій видачі ранжуються релевантні їй сторінки (для регіону US —  сторінка оптимізована під USA, для регіону UK —  сторінка оптимізована під Британію, хоча обидві вони англомовні і відмінність контенту в них мінімальна).

Крок 6. Оптимізуємо головну сторінку

Всі сторінки сайту мають два постійні каталоги —  регіон + мова, навіть якщо це головна сторінка. Вона ранжується в пошуковій видачі разом з цими каталогами, залежно від мови введеного запиту в Google та регіону, звідки він надійшов:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Але якою має бути головна сторінка без цих каталогів?

Для цього проекту ми вирішили це питання через 302 редирект, який веде користувача на сторінку з релевантною для нього мовною версією та регіоном. Підбір здійснюється через аналіз мови пошукової системи користувача та його IP-адреси. Приклад польської мови в системі + українська IP:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Крок 7. Наше улюблене — наповнюємо сайт контентом

Так як обсяги контенту були дуже великі (тільки для однієї мовної версії на тип сторінки “модель авто” необхідно підготувати сотні або навіть тисячі текстових блоків з оптимізованими ключовими словами), нам потрібен був алгоритм роботи з мультимовним контентом, який вирішив би відразу кілька SEO-завдань:

  • прискорив підготовку ТЗ для копірайтерів;
  • прискорив розміщення контенту на сайті;
  • був адаптований під різні регіони та мови;
  • не втрачав якості від обсягу.

Щоб отримати результат та успішно вирішити перелічені завдання, ми реалізували такий підхід:

  1. Визначили найпріоритетнішу мовну версію.
  2. Для найпріоритетнішої мовної версії сформували та видали копірайтерам повноцінне ТЗ на підготовку контенту.
  3. Усі тексти віддали на перевірку пруфридерам та опублікували на сайті.
  4. Замість того, щоб готувати повноцінне ТЗ для написання контенту для інших мов, ми підготували ТЗ на переклад.
  5. Копірайтери використовують розміщений англомовний контент як “першоджерело”, перекладають його з наповненням ключових фраз із ТЗ мовної версії, отриманого від SEO фахівця. Такий підхід дозволив прискорити написання контенту, доповнивши текст важливими для SEO оптимізації ключами.
  6. Переклади, насичені релевантними мовними ключами, відправили на перевірку та публікацію нейтів пруфридерам відповідного регіону.

 

Результати: 1677 релевантних англомовних запитів у ТОП-1 Google у 244 країнах

На сьогоднішній день сайт AutoCatalyst стабільно розвивається, збільшуючи свою видимість у регіонах, що просуваються: поетапно виводяться нові сторінки, постійно розширюється структура.

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Посилання профіль досягає 2,2K доменів-донорів в різних регіонах, DR по Ahrefs 38. Динаміка розвитку посилального профілю максимально природна з дотримання динаміки:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

 

Також високі показники трасту домену та коректно оптимізована картка каталізатора дозволяють успішно генерувати високі сумарні обсяги НЧ трафіку за запитами конкретних моделей (за серійним номером або ID) каталізаторів:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys



Наприклад, за останні 30 днів ~17% сеансів органічного трафіку принесли саме такі сторінки:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Приклади позицій англомовної семантики по US:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

Відсоток розподілу запитів EN семантичного ядра по регіону US у динаміці за останні півроку:

Как стать №1 по англоязычным запросам в Google в 244 странах: кейс AutoCatalys

 

 

Висновки з кейсу AutoCatalyst:

  1. Вкрай важливо прогнозувати та мати розроблену стратегію просування проекту ще на самому старті: скласти етапи розвитку проекту та дотримуватися їх.
  2. Будь-які стратегічні рішення мають бути обґрунтовані і мати аргументацію, в даному випадку — це потенційний попит, брати в роботу ті зони розвитку проекту, де буде дотримано максимального балансу між витраченими силами, рівнем конкуренції та швидкістю досягнення мети.
  3. Необхідно прагнути того, щоб своєю структурою та посадковими сторінками покрити максимальну кількість запитів з органічного пошуку — це можуть бути не лише ВЧ запити, а й НЧ. У великих обсягах, сторінки, оптимізовані під НЧ кластери можуть приносити суттєвий трафік.
  4. Для великих проектів необхідно оптимізувати робочі процеси для збільшення обсягів, але без втрати якості — це значно прискорює досягнення мети.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності