Головна » Блог » Як збільшити дохід від SEO просування інтернет-магазину в 4,5 рази за 1 рік. Кейс tireshop.ua

Як збільшити дохід від SEO просування інтернет-магазину в 4,5 рази за 1 рік. Кейс tireshop.ua

16.12.2021

Ольга Коцофанэ


Продвижение в Google интернет-магазина автотоваров, шин и дисков

SEO-просування та E-commerce – як лід та полум’я. Але фахівцям Webpromo вдалося подружити їх між собою. Комплексний підхід на етапі планування та впровадження дозволяє отримати максимальний результат у висококонкурентній ніші. На прикладі інтернет-магазину TireShop ми розповімо як, просуваючи комерційний сайт у Google, отримати за 8 місяців:

  • +223% доходу;
  • +115% транзакцій;
  • +267% нових користувачів.

І все це у висококонкурентній ніші!

 

 



Зміст:

1. Знайомство з TireShop: про бізнес та його цілі в інтернет-маркетингу

2. Стратегія SEO-просування автотоварів: 8 кроків для збільшення трафіку

4. Результати SEO-просування для TireShop

5. Тож чи можна збільшити дохід бізнесу за допомогою SEO?

 

Знайомство з TireShop: про бізнес та його цілі в інтернет-маркетингу

Кейс tireshop

Інтернет-магазин TireShop (tireshop.ua) — офіційний постачальник шин та дисків світових брендів в Україні. Асортимент магазину включає продукцію Michelin, Goodyear, Nokian, Hankook, Yokohama, Achilles.

Вже понад 14 років компанія створює найкращі рішення для власників транспортних засобів та надає повний комплекс послуг — купівля шин та дисків у TireShop може включати монтаж, балансування та регулярне сервісне обслуговування. Центри шиномонтажу представлені у Києві та Київській області, а також Чернігові та Чернігівській області.

Головні переваги TireShop на ринку:

  • товари завжди у наявності;
  • співробітники знають про шиномонтаж все і навіть трохи більше:)
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта та його транспорту.

Кейс tireshop

Місія компанії

Маркетингові цілі бізнесу

TireShop поставив перед Webpromo завдання розвитку інтернет-магазину за допомогою SEO-просування.

Цілі проекту, які ми сформували:

  • підвищити органічний трафік та видимість сайту в мережі;
  • вийти у ТОП-10 за затвердженими ключовими словами в органічній видачі.

Старт робіт із просування: червень 2020 року.

На момент старту SEO просування сайт був:

  • на домені була відсутня тематична маса посилань;
  • була велика кількість спамних посилань;
  • некоректне внутрішнє перелінкування по сайту;
  • були відсутні релевантні посадкові сторінки;
  • був відсутній оптимізований контент, мета-теги на цільові сторінки сайту.

Особливості просування в ніші автоаксесуарів:

  • висококонкурентна ніша. У ТОП-10 знаходяться сайти з великою кількістю посадкових сторінок та сильним посилальним профілем;
  • присутні яскраво виражені коливання сезонності.


 

Стратегія SEO-просування автотоварів: 8 кроків для збільшення трафіку

Крок 1. Аналіз ніші та конкурентів у ТОП-10 зоні

За даними дослідження Soul Partners, Baker Tilly Україна та Aequo за підтримки програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України” обсяг ринку e-commerce в Україні за 2020 рік зріс на 41%. Позитивна динаміка зберігається протягом 5 років. На графіку нижче видно, що показник е-commerce зріс майже втричі. Наступний п’ять років тенденція продовжиться, за прогнозами фахівців. Ключовим фактором, що сприяє таким результатам, можна назвати пандемію.

Исследование рынка e-commerce в Украине: результаты 2016-2020 года и прогноз на 2021-2025 год.

У пошуковій видачі будь-який інтернет-магазин конкурує з великими агрегаторами, маркетплейсами, які активно витісняють інші ресурси. Маркетингове просування із застосуванням SEO-інструментів допомагає вивести пропозицію на перші рядки та залучити більше потенційних клієнтів. 

Для того, щоб потрапити до ТОП-10 зони за ключовими словами у пік сезону, необхідно сформувати стратегію SEO-просування, враховуючи сезонні коливання. Перший етап містить аналіз сильних гравців за релевантними ключовими запитами. Основні фактори, які потрібно враховувати під час комплексного аудиту конкурентів у пошуковій видачі:

  • структурна архітектура та наявність посадкових сторінок під ключові слова;
  • вік доменів;
  • тип та обсяг контенту;
  • темп нарощування маси посилань, типи зворотних посилань;
  • джерело трафіку: активність соціальних мереж та отримання трафіку з інших ресурсів (e-mail-розсилки, реферальний трафік);
  • візуальна оцінка структури сайту та наявність додаткових сторінок для користувачів (підбір шин за моделлю авто, калькулятор розмірів шин та інші);
  • оцінка UX – наявність функції онлайн-оплати, особистого кабінету та ін.

Важливо! У ніші автомобільних шин та дисків на другому місці за відвідуваністю сторінок після Головної йде розділ Шинного Калькулятора. Опція дозволяє розрахувати розміри диска та покришки у режимі онлайн цілодобово. Ці дані потрібні всім цільовим користувачам при пошуку та виборі коліс на машину, тому розділ використовувався як головна особливість SEO-стратегії TireShop. Ми зробили максимальний фокус на калькуляторі: допрацювали функціонал та оптимізували сторінку.

Крок 2. Проведення повного SEO аудиту сайту TireShop.ua

Для зручності ми розбили повний SEO-аудит TireShop на кілька складових: аналіз технічної, контентної частин та маси посилань. Основні мінуси, виявлені під час перевірки сайту:

  • недостатня пропускна здатність сервера;
  • наявність технічних багів: у карті сайту sitemap.xml є велика кількість посилань з некоректними кодами відповіді сервера;
  • відсутність входження ключових слів (КС) у контент на сайті;
  • наявність спамних зворотних посилань;
  • недопрацьована логіка, якщо товару немає у наявності;
  • відкриті зовнішні посилання та інші види помилок.

Також аудит допоміг знайти нестандартну проблему: сторінки сайту автоматично закривалися від індексації під час спрацьовування певної логіки, пов’язаної із вкладеністю сторінок. Однак завдяки злагодженій роботі команди при взаємодії з клієнтом, тісній комунікації з програмістом та чітких дедлайнах, нам вдалося за короткий проміжок впровадити всі технічні завдання щодо усунення перелічених вище помилок, які були виявлені в ході глибокого аудиту.

Порада! Саме впровадження ТЗ програмістами вважається основним бар’єром SEO для досягнення поставлених перед командою KPIs. Тому ми завжди рекомендуємо бізнесу призначати відповідальну особу за реалізацію технічних рішень під керівництвом спеціалістів Webpromo, щоб отримати максимальний результат від SEO.

Який результат дав повний SEO-аудит?

Ми побачили активне зростання органічного трафіку в січні 2021 року порівняно з груднем 2020 року.

Важливо! У ніші шин та дисків сайти на сайтах спостерігається спад з трафіку понад 10%, оскільки попит на «зимову гуму» закінчується. Але бачимо на скріншоті, що відмінний технічний стан сайту допоміг знизити вплив сезонних коливань і, навпаки, отримати приріст по трафіку.

Как техническое состояние сайта влияет на продвижение в органике

 

Крок 3. Збір семантичного ядра (СЯ) та робота зі структурою

На цьому етапі ми приступали до збору ключових слів та їхньої кластеризації вручну. Через особливості ніші частотність аналізували в розрізі кожного місяця, а не за середнім значенням за останній рік. Цей процес завжди можна автоматизувати, але коли потрібен аналіз існуючої структури з погляду пошукового попиту, то штучний інтелект не такий ефективний.

Розглянемо показники для розділу “Калькулятор шин” детальніше:

Сбор семантического ядра для сайта в автомобильной нише

 

Під час збору «семантики» ми виявили попит на додаткові сторінки бізнесу клієнта. До них належали шиномонтаж, зберігання шин, ремонт покришок та інші. У зв’язку з цим основні рекомендації стосувалися розширення структури, проведення роботи з оптимізації вже створених сторінок. Ключові слова з частотністю можна побачити у таблиці нижче:

Семантическое ядро для интернет-магазина по продаже шин и дисков

 

Крок 4. Написання контенту

Зібрані ключові слова, вони ж СЯ — основа для подальшої роботи з контентною складовою сайту.

  • Робота з контентом

Спочатку ми проаналізували вже розміщений на сайті контент на входження ключових слів та унікальність. Наповнення вимагало доопрацювання, тому шляхом рерайту неунікальні та неоптимізовані текстові блоки було замінено. Цей метод дозволив суттєво заощадити бюджет клієнта, хоча набагато простіше та швидше було б повністю оновити контент.

Також було складено ТЗ на написання нових текстів для посадкових сторінок. Попередньо ми провели аналіз конкурентів та затвердили оптимальні параметри контенту, що також дозволило скоротити витрати клієнта, зберігши ефективність SEO-текстів.

  • Робота з мета-тегами та заголовками

Робота з контентом включає також опрацювання та використання шаблонних мета-тегів з релевантними ключовими словами. Приклад мета-тегів для сторінки «Мотошини»:

Настройка шаблонных метатегов: пример

 

Після наповнення контентом та мета-тегами, ми перейшли до доопрацювання блоку «Питань-відповідей». Проробка блоку FAQ дозволила отримати розширений сніпет в органічній видачі TireShop:

Как выглядит расширенный сниппет в выдаче

 



Крок 5. Робота з фільтрами

Основний пул SEO-просування спрямований на опрацювання сторінок фільтрів, що значно спрощує пошук та вибір товарів для користувача. На сайті TireShop доопрацьовано кілька типів фільтрів:

  1. За типорозмірами: ширина, профіль, діаметр:
    Создание фильтров для интернет-магазина: пример
  2. По сезону: зимова, літня, всесезонна:Как выглядят хорошие фильтры для интернет-магазина
  3. За типом транспорту: легковий автомобіль, позашляховик, мікроавтобус:Как сделать эффективные фильтры в интернет-магазине
  4. По бренду-виробнику:Фильтры для интернет-магазина автомобильной тематики
  5. Додаткові фільтри:Пример нестандартных фильтров в интернет-магазине

На початку SEO-просування ми створювали та оптимізували лише сторінки з одним видом фільтрації, наприклад, за типом автомобіля: https://tireshop.ua/shini/legkovoy-avtomobil. Надалі оптимізували додатково кілька перетинів за видами фільтрів, що дозволило охопити більший попит за середньочастотними та низькочастотними ключовими словами. Наступним кроком стало доопрацювання картки товару.



Крок 5. Робота з карткою товару

Наступна проблема, яку необхідно було усунути для ефективного SEO-просування, — відсутність контенту з ключовими запитами на сторінках товарів. Процес оптимізації картки товару ми побудували так:

  • підготували шаблон тексту-опису товарів за матрицею, з урахуванням релевантних ключових слів;

Описание товаров в интернет-магазине: пример хорошего описания для SEO

 

  • доопрацювали блок внутрішньої перелінкування, спираючись на варіанти розмірів шин;

Кейс TireShop Webpromo

  • завершили логіку закриття товару від індексації Google за відсутності товару у наявності;
  • відкоригували зовнішній вигляд картки товару (оновили кнопки із відгуками, кнопки швидкого замовлення).

 

Кейс TireShop Webpromo

На даний момент запущено процес із залученням дизайнера для візуального оформлення сторінки.

Крок 6. Робота з Блогом

Сторінка Блог інтернет-магазину TireShop на сьогодні має такий вигляд:

Создание блога для коммерческих сайтов: пример

 

Вивчивши блоги конкурентів, ми визначили оптимальну кількість інформаційного контенту та частоту його публікації у розділі. Потім розпочали його підготовку в рамках стандартної логіки:

  • сформували «пул» цікавих для ЦА тем з інфо-запитів із СЯ;
  • класифікували статті на рубрики, щоб користувачі швидко знаходили потрібний контент;
  • в даний час підключили дизайнера для поліпшення юзабіліті блогу — у роботі створення зручних та читаних прототипів сторінок.

Крок 7. Робота з поведінковими факторами ранжування

Для покращення поведінкових факторів ранжування інтернет-магазину TireShop ми розробили кілька типів внутрішніх перелінків.

  • перелінкування за популярними видами шин на цільових сторінках, що оновлюється при перезавантаженні сторінки;
    Как реализовать перелинковку в интернет-магазине
  • виправили помилки у перелінковуванні та мікророзмітці «Навігаційного ланцюжка» Breadcrumbs;SEO-оптимизация интернет-магазина шин и дисков: кейс по автомобильной тематике

 

  • доопрацювали перелінкування в характеристиках картки товарів;
  • додано перелінкування за брендом, сезоном та розміром.

Крок 8. Зовнішня оптимізація

Коли всі роботи з внутрішньої SEO-оптимізації були проведені, ми розпочали роботу над посилальним профілем сайту. Розгляньмо всі етапи зовнішньої оптимізації інтернет-магазину TireShop:

  1. Аналіз стану беклінків на старті. У процесі перевірки ми знайшли велику кількість спамних доменів, які могли б негативно впливати на ранжування сайту пошуковою системою Google.
  2. Аналіз зовнішнього профілю конкурентів, щоб скласти ефективну стратегію закупівлі посилань.
  3. Визначення основних напрямів нарощування маси посилань. Зокрема, статейні, кілька типів краду та інші. У процесі найкращий результат даної ніші принесли посилання платних тематичних каталогах.

Природний приплив посилань для сайту TireShop можна побачити на графіку нижче:

Рост ссылочного профиля интернет-магазина

 

Ефективний результат зростання позицій сайту tireshop.ua дає регулярний перегляд стратегії розвитку маси посилань. Ми завжди аналізуємо поточну ситуацію на сайті клієнта, так і на сайтах конкурентів.

 

Результати SEO-просування для TireShop

Проект TireShop у рамках послуги SEO-просування від Webpromo отримав високі результати. Нам вдалося досягти +474% приросту органічного трафіку та +358% збільшення доходу бізнесу в пік сезону порівняно з попереднім роком:

 

Кейс TireShop

Увеличение дохода интернет-магазина с помощью

 

Как увеличить доход бизнеса с помощью SEO-продвижения

 

Якщо порівнювати загальнорічні показники, то після оптимізації приріст нових користувачів на сайті TireShop склав +267%, а дохід інтернет-магазину збільшився на 223%. Докладніше про результати просування:

Кейс TireShop

Реальные результаты за год SEO-продвижения интернет-магазина

Реальные результаты за год SEO-продвижения интернет-магазина

 

Показник перегляду сторінок із органічного каналу зріс на 248%. Такий результат принесли роботи з розширення структури онлайн-магазину, оптимізації посадкових сторінок та створення нових фільтрів.

Кейс TireShop

Рост органического трафика: реальный кейс по SEO

Також у рамках проекту TireShop ми відслідковували такий KPI як зростання позицій за затвердженими з клієнтом ключовими словами у видачі Google. Наша мета — потрапляння в ТОП-10 зону та планомірне зростання. Незважаючи на високу конкуренцію в ніші, наша стратегія SEO-просування виявилася ефективною та принесла високі результати у пік сезону.

Кластер запитів, які ми вивели у ТОП-10 зону:

Результаты продвижения интернет-магазина по ключевым словам

 

Кластер запитів, які ми вивели із зони ТОП 4-10 у зону ТОП-3 у період високого сезону:

Результаты продвижения интернет-магазина по ключевым словам

 

Позиції інтернет-магазину TireShop за ключовими словами для розділу «Калькулятор шин та дисків» у пік сезону (березень 2021 року):

 

Результаты продвижения интернет-магазина по ключевым словам

 

До серпня 2021 року ми тільки зміцнили свої позиції в даному кластері запитів і піднялися до зони ТОП-3, а для більшості ключових слів — на перше місце видачі:

Результаты продвижения интернет-магазина по ключевым словам

 

 

Тож чи можна збільшити дохід бізнесу за допомогою SEO?

Однозначно, так! І під час підготовки кейсу Senior SEO-фахівець Webpromo Поліна Садонова виділила кілька основних пунктів, які допоможуть інтернет-магазину у висококонкурентній ніші збільшити цільовий трафік та, як наслідок, продаж:

  1. Максимальне занурення в нішу та детальний аналіз SEO конкурентів є основою для побудови вашої власної стратегії.
  2. Використовуйте соціальні мережі як додаткове та альтернативне джерело трафіку.
  3. Регулярно переглядайте розроблену стратегію SEO-просування та оновлюйте її з урахуванням сезонності проекту.
  4. Пошук нестандартних майданчиків для розміщення посилань – обов’язковий крок у побудові сильного профілю посилання.
  5. Розширюйте асортимент товарів лише під керівництвом SEO-фахівця, щоб не створити неоптимізовані посадкові сторінки.

І, насамкінець, пам’ятайте — інтернет-маркетинг любить командну роботу. Тільки так ви зможете досягти поставлених бізнес-цілей! 🙂

Якщо у вас виникли питання щодо SEO-просування для сайтів автомобільної тематики, то фахівці Webpromo відповідатимуть на них у найкоротші терміни. Залишайте заявку і ми зв’яжемося з вами.

 

Також читайте інші кейси в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності