Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як поліпшити юзабіліті лендінгу: 7 порад, щоб продавати більше

Як поліпшити юзабіліті лендінгу: 7 порад, щоб продавати більше

27.07.2020

Ольга Коцофане


 

Содержание:

    1. Що таке лендінг пейдж (Landing Page)
    2. З яких причин користувачі залишають лендінг?
    3. Як покращити юзабіліті лендингу: 7 порад
    4. Приклади хорошого тп поганого дизайну лендингу з фото
    5. Висновки

Лендінг (Landing page) – це окрема посадкова сторінка, яка повинна ефективно конвертувати користувача в лід. Так як ми говоримо про лендінг, що продає, а не інформаційну сторінку, то його загальна мета – продаж або мотивація клієнта зробити замовлення. Останній варіант зазвичай вживають для товарів або послуг високого цінового сегменту, коли покупцеві потрібен час для ухвалення рішення про покупку.

Якщо у вас вже є сторінка, то при розробці дизайну лендінгу ви швидше за все вже задавали собі питання:

  • який тип пристрою використовують користувачі?
  • що користувачі очікують від Лендінзі?
  • яку інформацію відвідувач сторінки хоче на ній отримати?
  • які будуть реальні дії користувача?
  • що може підштовхнути потенційного клієнта?
  • які чинники відлякають користувача від сторінки?

Якщо ж ви тільки збираєтеся створити Landing page, тоді постарайтеся максимально чесно на них відповісти і зафіксувати дані. Це база, на основі якої ви будете складати ТЗ (технічне завдання) для дизайнера.

З яких причин користувачі залишають лендінг?

Будь-якому психологу відомо: щоб прийняти рішення, людині потрібна подана в зручному вигляді інформація. Чим вище «ціна», тим інформативніше повинен бути лендінг для продажу товару і послуг.

З яких причин потенційний клієнт може піти з лендінгу? Їх декілька. Ось основні чинники, які віддаляють користувача від покупки у вас:

  • офер не розкриває суть УТП, безглуздий і незрозумілий;
  • важлива інформація розташована неправильно, непомітна на сторінці;
  • CTA відсутня або кнопка зливається з фоном;
  • неякісний копірайтинг;
  • в дизайні не враховано принципи читання веб-сторінок;
  • сторінки довго завантажуються;
  • ключові слова не виділені.

Також на факт покупки впливає пристрій, з якого користувач потрапив до вас на лендінг. Простий приклад: сидить в парку людина без проблем замовить їжу зі смартфона, але навряд чи стане купувати автомобіль в цей момент. Однак, якщо ваше УТП досить переконливе для нього, він швидше за все повернеться на сайт вже з робочого столу. Тому подбайте про адаптацію дизайну лендінг пейдж для різних пристроїв (смартфонів, планшетів, ПК).

7 порад, як поліпшити юзабіліті лендінгу

Виходячи з перерахованих вище проблем, підберемо до них відповідні рішення. Ці поради допоможуть збільшити число заявок і продажів на Landing page. Вони досить універсальні і підійдуть будь-якому бізнесу в сегменті B2C, а також виявляться корисними для деяких лендінгів, що працюють в B2B.

Перший екран вирішує все

Реальність жорстока. 80% часу користувачі проводять на першому екрані. Якщо він їх не зацікавить, то іншу частину сторінки ніхто не подивиться.

Що таке перший екран Landing page? Це окремий смисловий блок сторінки, який містить УТП і виділений графічно.

Ідеальний перший екран повинен містити потужний продаючий текст і якісне фото товару або графік. Обидва елементи підвищують інтерес відвідувача і викликають у нього бажання детальніше ознайомитися з продуктом, в чому і полягає принцип  структури дизайну лендінгу, який продає.

З додаткових елементів на першому екрані також доречні назва бренду / організації, номер телефону, виділена кнопка CTA (call-to-action), короткий список переваг. Все інше відволікає користувача і веде зі сторінки. Але про це трохи пізніше.

Чим менше тексту, тим краще

Використовуйте копірайтинг не заради наповнення лендінгу, а щоб донести потенційному клієнту всі вигоди покупки у вас. Для цього досить коротких смислових блоків, замість довгих «простирадл» із букв.

Наприклад, переваги товару або послуги ефективніше представити у вигляді інфографіки з лаконічними підписами. А принцип роботи будь-якої речі іноді краще показати наочно, ніж описувати цей процес текстом.

Важливо! При складанні тексту враховуйте принципи юзабіліті. Зокрема, F- і Z-патерни – траєкторії сканування контенту людським оком. Не виносьте важливу інформацію в сліпі зони.

На першому екрані намагайтеся всю важливу інформацію розміщувати в лівому верхньому кутку. Меню навігації краще сприймається по вертикалі, а ось заголовки і інші тексти – по горизонталі.

Не залишайте питання клієнта без відповіді

Деяким людям для ухвалення рішення про покупку потрібна допомога. Отже, ідеальний лендінг пейдж повинен закривати і цю потребу, щоб досягти мети.

Найпростіший варіант допомогти потенційному клієнтові – налаштувати сервіс швидких дзвінків. Дослідження показують, що іконка із закликом до дзвінка підвищує CTR на 10% -20%. До слова, у нас є цікава стаття про те, як налаштувати цілі для Binotel Calltracking і віджета Getcall для правильного відстеження ефективності каналів.

Однак для деяких користувачів реальна розмова з незнайомою людиною може виявитися серйозним виходом із зони комфорту. На цей випадок стане в нагоді онлайн-консультант. Це може бути як справжній оператор чату, так і «олюднений» бот. Від нього вимагається вміння доброзичливого вести діалог, виявляти «болі» потенційних клієнтів, давати експертні коментарі по продаваним товарами / послугами, бути зацікавленим і пропонувати альтернативи, швидко знаходити рішення проблем користувача і продавати.

Важливо! Брати контакти клієнта рекомендується в процесі діалогу, після того як встановиться довірче спілкування. Заповнення форм відразу відлякує і стомлює інтернет-користувачів.

Клієнт прийшов не друкувати, а купувати

Не змушуйте користувача виконувати «зайві» дії на сторінці. Ваше завдання довести потенційного клієнта до кінця сторінки і викликати у нього бажання заповнити лід-форму, а не скоріше закрити її. Отже:

  • зведіть до мінімуму число випадають меню;
  • скоротіть кількість полів для заповнення в лід-формі;
  • переконайтеся, що поля підлаштовуються під знаки (для ПІБ – букви, для телефону – цифри);
  • налаштуйте реєстрацію через соцмережі або пошту;
  • перевірте, підтягуються чи заповнені дані до сервісу оплату.

Пам’ятайте, що десктоп – не єдине джерело трафіку

Перше знайомство з Лендінзі користувачі можуть зробити з телефону. Ті, у кого дизайн сторінки не адаптований до мобільних пристроїв і повільно завантажується, втратять цю аудиторію.

Щоб зробити Landing page легше, переконайтеся, що:

  • зображення оптимізовані і швидко завантажуються навіть при низькій швидкості Інтернету;
  • використовується технологія масштабується векторної графіки (збільшення або зменшення розміру картинки не впливає на її якість);
  • контент прописав в HTML, а не відображається у вигляді зображення.

Відволікаючі фактори призводять до втрати клієнта

Будь-яке посилання на сторонній ресурс може бути використана проти вас. Так, від цільового дії користувачів часто ведуть:

  • кнопки на соціальні мережі;
  • другорядні посилання;
  • невиправдана навігація (в більшості випадків Лендінзі вона не потрібна).

Важливо! Не все, що працює для 99% лендінгів, спрацює у вас. Для збільшення конверсії вдавайтеся до A / B тестування. Наприклад, приберіть кнопки на соцмережі та відстежте показники. Методом порівняння виберіть найкращий варіант для Landing page.

Також відволікаючим чинником може бути і сама лід-форма, розміщена на першому екрані. Веб-дизайнери рекомендують розміщувати її ближче до кінця. Якщо ж сторінка довга, то продублірайте лід-форму після інформативних блоків.

Виняток! Лід-форма на першому екрані ефективна для товарів і послуг, рішення про покупку яких приймається миттєво. Наприклад, на продукт діє акція або сервіс пропонує безкоштовну реєстрацію.

Довіра – важливий тригер до покупки

Також при оформленні Landing page обов’язково використовуйте тригери довіри. Без них у клієнта не виникне бажання добровільно заплатити за пропонований товар або послугу.

Популярні варіанти тригерів довіри для Лендінзі:

  • відгуки клієнтів з фото або відео (в ідеалі підкріпити посиланням на соцмережі людини);
  • відео з «розпакуванням» (якщо мова йде про відчутному товар);
  • подарунки або приємні бонуси (наприклад, безкоштовний тестовий період для програми або онлайн-сервісу);
  • пропозиція «все включено» (разом з покупкою людина отримує доставку і установку);
  • гарантія (гарантія чогось завгодно підвищує лояльність клієнта).

Дизайн лендінгу: приклади з фото

Приклад хорошего дизайну лендінгу:

  • сторінка заточена під одну конкретну пропозицію;
  • зображення товару якісне і привабливе;
  • яскрава кнопка CTA вигідно виділяється на загальному світлому фоні;
  • на першому екрані немає зайвого тексту, а лише «смачний» опис товару;
  • назва бренду розташоване у верхньому лівому кутку і відразу запам’ятовується;
  • на першому екрані немає зайвих кнопок і посилань.
Приклад хорошего дизайну лендінга

Приклад хорошего дизайну лендінга

Приклад поганого дизайну лендінгу:

  • відразу три кнопки CTA на першому екрані + спливаюча форма для введення номера телефону;
  • занадто багато тексту, який перевантажує користувача;
  • «Коктейль» з декількох пропозицій, що спантеличує користувача;
    невдала колірна гамма, текст погано читається.
Приклад поганого дизайну лендінгу

Приклад поганого дизайну лендінгу

Висновки

Ефективний лендінг орієнтований на вирішення одного конкретного «болю» клієнта. Тому, потрапляючи на сайт, користувач повинен відразу отримати відповіді на всі питання. Зайвий текст і кнопки, невдала колірна гамма, довге завантаження елементів або неможливість написати продавцеві відразу поведуть користувача зі сторінки.

Для того, щоб лендінг пейдж досягав мети та продавав, орієнтуйтеся на лаконічність, зручність, інформативність і функціональність. Кожен додатковий елемент підкріплюйте сухою статистикою: якщо це не підвищує число заявок, сміливо видаляємо.

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності