Головна » Блог » Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

26.01.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Оновлення на платформі TikTok відкрили доступ до нових інструментів реклами товарів. Що можна застосовувати до рекламної кампанії TikTok?

TikTok for Business



Тепер можна експортувати інформацію про рекламовані товари для роботи з каталогами. Інструмент “Експорт” дозволяє вивантажувати дані про рекламовані товари для редагування. Це дозволить рекламодавцю перевіряти, коригувати опис до товарів, що відображаються в розміщеному оголошенні, змінювати посилання зображення. Раніше це було можливе лише, якщо заходити на сторінку кожного окремого товару у каталозі. Однак можна експортувати не більше 10 000 SKU.

TikTok запустив таргетинг на хештеги, що допоможе охопити більше людей на основі хештегів, які аудиторія переглядала в соціальній мережі. Рекламодавці можуть шукати хештеги в розділі налаштування націлювання.

Інструмент Instant page TikTok (миттєва сторінка). Це легка мобільна веб-сторінка, створена за допомогою технології lynx і може завантажуватися в 11 разів швидше, ніж стандартна мобільна мережа.

Налаштування Instant page TikTok призначене для спрощення власного досвіду та повного занурення аудиторії в перегляд контенту. Також можна настроїти власну Миттєву сторінку, відредагувати окремі компоненти, включаючи текст, зображення, відео, каруселі та кнопки заклику до дії.

Щоб додати Instant page до TikTok до оголошення або групи, необхідно сформувати рекламну кампанію в TikTok Ads Manager, а потім створити Instant page. Для цього необхідно увійти в TikTok Ads Manager і створити нову кампанію, вибрати рекламну мету (трафік, конверсії, охоплення або перегляд відео). Мета визначає наступні кроки.

Для кампаній конверсій потрібно буде використовувати тип сайту і «Миттєва сторінка TikTok», далі вибрати подію оптимізації. Система використовуватиме цей вибір для оптимізації конверсій, що відбуваються на вашій миттєвій сторінці. Для всіх цілей реклами слід вибирати “Автоматичне розміщення” або “Вибір місця”.

TikTok for Business



Наступний етап — отримати доступ до Instant Page Builder. На сторінці створення реклами виберіть “Одне відео” як формат реклами. Далі потрібно знайти модуль “Цільова сторінка” та виберіть “Створити”. Потім визначити шаблон Instant Page з кількох варіантів:

  • Вільне настроювання;
  • Товари для продажу в TikTok (інформація про продукти або рекламні акції);
  • Історія бренду;
  • Уявлення про бренд;
  • Трейлер до фільму.

В кінці натиснути “Підтвердити”.

У налаштуваннях Instant Page TikTok можна редагувати окремі елементи. Якщо потрібно змінити існуючий сайт, натисніть «Миттєве створення» та введіть URL-адресу сторінки, яку ви бажаєте змінити, а потім натисніть «Створити». Додайте елементи та натисніть “Зберегти”, а потім “Завершити”. Коли публікація буде готова, натисніть «Надіслати». Щоб отримати додаткові відомості про налаштування кожного компонента миттєвої сторінки, треба перейти у розділ “Як налаштувати Instant Page”. Також можна отримати доступ до бібліотеки миттєвих сторінок.

Усі налаштування вже доступні в інтерфейсі рекламного кабінету TikTok for Business.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності