Головна » Блог » 10 принципів ведення бізнесу від Ілона Маска

10 принципів ведення бізнесу від Ілона Маска

20.08.2022

Катя Лифиренко


Ілон Маск — найбагатша людина у світі. Він має у своєму розпорядженні такі компанії, як Tesla вартістю 773 мільярди доларів або Space X вартістю 74 мільярди доларів. Ми можемо з упевненістю сказати, що південноафриканський мільярдер знає, як розпоряджатися своїми фінансами та управляти бізнесом.

Маск прагне змінити наш спосіб життя. Він береться за найскладніші завдання, такі як підключення розуму до комп’ютерів за допомогою свого проекту Neuralink або навіть відправлення людини на Марс. Маркетологам та підприємцям справді є чому повчитися у видатного бізнесмена. Ми підібрали 10 принципів ведення бізнесу від Ілона Маска, щоб ви могли використовувати їх у своїй компанії.

Правила Илона Маска



 

1. Будьте кращими, а не просто іншими

Зосередьтеся на тому, щоб надати продукт найвищої якості. Створіть реальну цінність для клієнта. Великі компанії будуються на відмінних продуктах.

«Я думаю, що люди мають набагато більше сконцентруватися на самому продукті. Як зробити продукт неймовірно привабливим для клієнта — просто стати маніакально зосередженим на тому, щоб зробити його кращим».

2. Робіть щось важливе

«Компанія існує лише у тому випадку, якщо робить корисні речі для інших людей. Якщо є щось достатньо важливе, ви повинні спробувати, навіть якщо ймовірним результатом буде провал».

Коли Ілон інвестував у Tesla, він не думав, що компанія стане успішною. Але він вважав, що ця ідея є важливою для людства, тому що вона може змінити світ і зробити його вільним від нафти. І тепер майбутнє за Tesla.

3. Прийміть невдачі

Перш ніж світ дізнався про Tesla і Space X в Ілона Маска було безліч невдалих спроб. Не спробувати — гірше, ніж провалитися. Ілон двічі відправляв у космос ракети загальною вартістю 90 мільйонів доларів. Але обидві ці спроби не мали успіху. Однак це його не зупинило і він продовжив роботу над проектом. І тепер його компанія є найбільшим приватним виробником ракетних двигунів у світі. 

«Я ніколи не здаюсь. Я повинен бути мертвим або повністю виведеним з ладу».

4. Цінуйте своїх співробітників

За словами Ілона Маска, компанія — це група людей. Але це не має бути знеособлена група. Щоб побачити, наскільки вони талановиті та розумні, краще дізнайтеся своїх співробітників. Поділитися з ними ідеями та результатами. Це допоможе команді зрозуміти, що ви поважаєте та цінуєте їх.

«Я вважаю, що успіх будь-якої компанії залежить не лише від людей, а й від робочого процесу. Він має бути оптимізований, а ваші співробітники не повинні витрачати час на непотрібні дії. Тож вкладайте гроші у своїх людей та пробуйте нові підходи та інструменти».

5. Любіть клієнтів як свою родину

Найкращі лідери ставляться до клієнтів та колег як до сім’ї. Маск, наприклад, регулярно висловлює подяку клієнтам через Twitter. Це може здатися дрібницею, але люди це помічають. Коли у вас тісний зв’язок зі своєю аудиторією, вони бачать, що вашій компанії можна довіряти. Бачать друга, який може їм допомогти і відповісти на запитання.

Правила Илона Маска



6. Не турбуйтесь про конкуренцію

Іноді в прагненні реалізувати свій потенціал маркетологи не беруть до уваги кінцеву мету і зосереджуються на тому, щоб перевершити конкурентів. Ілон Маск так не думає про Tesla. Замість суперництва, він був би щасливий, якби з’явилися нові конкуренти, оскільки це привело б автомобільному промисловість до більш здорового навколишнього середовища для планети.

«Конкуренція — невід’ємна частина будь-якого бізнесу, і ми нічого не можемо з цим вдіяти. Натомість вам буде корисніше зосередитися на своїх цілях. Змагайтеся зі своєю попередньою версією, щоб продовжувати зростати у своєму бізнесі!»

7. Зосередьтеся на вирішенні проблеми аудиторії, а не на її грошах

Не дивлячись на те, що Ілон Маск є мільйонером, його ідеалом є не гроші, а вирішення найбільш значущих проблем для своєї аудиторії. Коли компанія відчайдушно женеться за грошима своїх клієнтів, це з високою ймовірністю відштовхне їх. Нікому не подобаються розпачливі люди. Натомість важливо розуміти потреби аудиторії та шукати найефективніші способи вирішення їхніх проблем. Таким чином, ви стаєте радше союзником своїх покупців, а не просто компанією.

Останніми роками існування Paypal цифровий банк отримав від eBay пропозицію про викуп на суму 1,5 мільярда доларів. Незважаючи на те, що всі керівники погодились із пропозицією, Маск відмовився. Для Ілона Paypal мав потенціал для вирішення багатьох проблем, які він бачив у фінансовій системі. Тому він оцінював її потенціал більше, ніж запропоновані йому мільйони доларів.

Правила Илона Маска



8. Будьте гнучкими

Маск був готовий змінити свій бізнес, коли цього вимагали обставини, щоб залишатися попереду конкурентів.

«Людство взагалі не любить змін. Але підприємці можуть змусити людей полюбити їх. Почніть із себе. Навчіться адаптуватися до нових умов, які диктує світ. Згодом починайте змінювати світ самі».

9. Зосередьтеся на загальній картині

Багато підприємців-початківців і маркетологів працюють заради короткострокових вигод. Це те, що відрізняє Ілона Маска. І з тієї ж причини, 50% стартапів не виживають після перших років. Замість того, щоб зосереджуватися на короткострокових вигодах, маркетологи повинні бачити загальну картину. У цьому допоможе довгострокова стратегія, вона підвищить шанси на виживання.

10. Приймайте критику

Більшість підприємців прагнуть похвали та зізнання. Однак Ілон Маск не такий. Критика відіграє важливу роль на шляху до успіху. Вона дасть вам можливість зробити продукт та послугу кращою. А якісний продукт має найважливіше значення для бізнесу. Коли клієнт обґрунтовано критикує роботу компанії, замість сприймати це як образу, ви повинні розцінювати критику як можливість поліпшити якийсь аспект. Можливо, ви щось випускаєте з виду. 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності