Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO-просування сайту нерухомості: кейс «Благовіст»

SEO-просування сайту нерухомості: кейс «Благовіст»

12.11.2018

Павло Левковський, middle SEO-спеціаліст Webpromo


Тип послуг:
SEO-просування сайту нерухомості
Проєкт: Сайт агентства нерухомості «Благовіст»
Сайт: blagovist.ua
Період робіт: березень 2017 р. – липень 2018 р.
Про проєкт: Визнаний лідер ринку — компанія «Благовіст» — була заснована в 1993 році і є найбільшим в столиці агентством нерухомості.
Ціль проєкту:
Зростання органічної трафіку (у користувачах) на 50% в 2018 році в порівнянні з 2017 роком

 

Розробка стратегії просування сайту

В першу чергу була розроблена комплексна стратегія просування ресурсу для досягнення поставлених планових KPI.

Основними елементами стратегії стали:

  • Усунення технічних помилок і базова SEO-оптимізація сайту.
  • Аналіз конкурентів в пошуку, які знаходяться в ТОП-10.
  • Аналіз попиту в ніші шляхом збору релевантних ключових запитів, аналізу пошукових підказок і формування повного семантичного ядра.
  • Коригування і розширення структури сайту.
  • Наповнення трафікогенерірующіх сторінок якісним контентом.
  • Детальний аналіз посилального профілю сайту.
  • Постійні активні роботи з розвитку посилального профілю.

 

Усунення технічних помилок

Під час проведення технічного аудиту ми виконали повну перевірку сайту і виявили велику кількість технічних помилок в коді сайту, а також помилки в SEO-оптимізації ресурсу.

Для їх виправлення підготували відповідні рекомендації, а саме:

  • ТЗ по усуненню сторінок-дублів, усунення генерації порожніх сторінок, налаштування канонічних адрес.
  • ТЗ по налаштуванню файлів robots.txt, sitemap.xml, карти сайту html.
  • ТЗ по усуненню сторінок з відповідями сервера 30Х і 404.
  • Підготували шаблони title і description для унікалізації мета-тегів на всіх сторінках сайту.
  • ТЗ по налаштуванню мікророзмітки для контактів, пошуку, соціальних мереж, хлібних крихт, сторінок об’єктів.
  • ТЗ по правильного налаштування мовних версій сайту і т. д.

Ми виявили дуже багато помилок, більшість яких в результаті спільної роботи з командою програмістів були виправлені. Таким чином, ми виконали базову SEO-оптимізацію сайту і підготували сайт blagovist.ua для активної фази просування.

 

Збір семантического ядра

На наступному етапі просування ми проаналізували існуючий попит в ніші оренди і продажу нерухомості.

Для цього зібрали семантичне ядро ​​сайту, використовуючи такі інструменти:

  • Планувальник ключових слів Google
  • SerpStat
  • Підказки пошукової системи Google
  • Keywordtool.io
  • Ahrefs (аналіз ключових слів)

Так як сайт має велику кількість сторінок, і релевантних ключових запитів дуже багато, то збір семантичного ядра ми розбили на етапи:

  • Збір ключових запитів, які ведуть на сторінки категорій і підкатегорій.
  • Збір ключових запитів, які ведуть на сторінки результатів фільтрації (сторінки фільтрів).
  • Збір ключових запитів, які ведуть на сторінки значень комбінацій фільтрів.
  • Збір додаткових запитів для розширення структури і створення нових посадкових сторінок.

Після кожного етапу під зібрані ключові запити на релевантних цільових сторінках ми виконували паралельну коригування мета-тегів title і description.

При роботі з багатосторінковими порталами важливо робити поправку на те, що буде йти додатковий час на отримання результатів від змін на сайті, т. К. Пошуковій системі потрібно більше часу на переобход сторінок і додавання змін до індекс.

 

Аналіз топ-конкурентів

Паралельно зі збором семантичного ядра ми проаналізували топ-конкурентів. Після проведення аналізу отримали наступну інформацію:

1. Список топових сторінок за видимістю, які дуже добре ранжуються і призводять на сайти конкурентів основний трафік. Завдяки цьому у нас склалося розуміння, які сторінки на сайті blagovist.ua потрібно просувати більш активно. Ми врахували цю інформацію при підготовці плану з наповнення категорій контентом.

2. Список топ-сторінок за посиланнями.
Таким чином формується розуміння, на які сторінки конкуренти розміщують посилання. Цю інформацію ми взяли до уваги при підготовці плану з розвитку посилального профілю.

3. Аналіз структури сайтів конкурентів.
Завдяки цій інформації, ми виявили сторінки, які можна створити на сайті blagovist.ua і які будуть приносити додатковий трафік.

 

Розширення структури сайту

На підставі аналізу семантичного ядра і структури сайтів конкурентів ми створили такі посадочні сторінки:

1. Посадкову сторінку під запити групи «Новобудови Києва», дивіться скрін:

На створеній сторінці ми розмістили посилання на окремі сторінки відомих житлових комплексів міста Києва.

2. Створили посадочні сторінки під групи запитів, які пов’язані з конкретними ЖК. Наприклад, створили сторінку під групу запитів «ЖК Новопечерські Липки».

Додатково готували рекомендації з доопрацювання структури деяких розділів, наприклад, розділу «Продаж квартир».

Частина цих рекомендацій ще знаходиться в роботі у розробників.

 

Наповнення категорій контентом

На підставі аналізу видимості сторінок сайтів конкурентів (дані з сервісу Serp Stat) і аналізу зібраної семантики ми підготували контентний план по наповненню категорійних сторінок і сторінок значень фільтрів якісними текстами.

Корисних сторінок на сайті blagovist.ua дуже багато. Отже, процес написання текстів ми розбили на етапи і щомісяця готували 10-15 текстів.

У ТЗ на тексти вказували наступну інформацію:

  • 5-6 основних ключових запитів, які потрібно було обов’язково вжити кілька разів в тексті.
  • 15-20 додаткових LSI-запитів, завдяки яким текст мав додаткову цінність і в повній мірі розкривав тему.
  • Мінімальна кількість символів, яке ми визначали, аналізуючи сторінки конкурентів і кількість ключових запитів.
  • Вказували орієнтовну структуру тексту для того, щоб копірайтери знали, про що потрібно писати.
  • Також вказували стандартні вимоги: унікальність від 95%, класична «нудота» і т. Д.

Надаючи детальне ТЗ для кожного тексту, на виході ми отримували якісний інформативний контент.

 

Детальний аналіз посилального профілю

Провели детальний аналіз посилального профілю сайту blagovist.ua.

Для розуміння масштабності виконаної роботи наведемо кілька цифр.

На сайт blagovist.ua посилається 790 доменів і більш 500k живих посилань, дивитися скрін:

Після проведеного аналізу ми відхилили спамние і неякісні майданчика шляхом їх додавання в інструмент Disavow-links в Google Search Console.

Під час аналізу виявили, що ресурс має дуже сильно заспамленності анкор-лист. Для вирішення проблеми підготували план по зняттю неякісних посилань і заміні прямих анкорів на брендові або безанкор. Згідно з підготовленим планом, ми щомісяця проводили роботи по чистці посилального масиву.

Зараз анкорний лист має такий вигляд:

Як бачимо на зображенні, в анкор-листі переважають брендові анкор і безанкор.

АЛЕ! Так як на сайт посилається більш 500k посилань, цей процес заміни / зняття анкоров займає дуже багато часу, і ці роботи потрібно проводити і далі!

Також потрібно врахувати, що з багатьма веб-майстрами майданчиків неможливо налагодити зв’язок в принципі.

 

Розвиток посилального профілю

З пункту вище можна зробити висновок, що зі посилальним профілем на сайті blagovist.ua були великі проблеми.

І для того, щоб зберегти позитивну динаміку зростання кількості посилаються доменів, вкрай важливо було проводити роботи з розвитку посилального профілю.

Очевидно, що розвиток довідкового профілю потрібно починати з підготовки плану. При його підготовці враховувалася інформація, отримана після проведення аналізу посилальної складової конкурентів, а саме — визначення топ-сторінок за кількістю посилань. Ми взяли до уваги кількість ключових запитів, що ведуть на конкретні категорії, для визначення трафікогенерірующего потенціалу сторінок і, звичайно ж, врахували побажання клієнта.

Таким чином, ми сформували список сторінок, для яких потрібно отримати зворотні посилання з інших ресурсів.

Але це ще не все!

Для кожної сторінки з цього списку ми підготували анкорний план, в якому переважали брендові анкор, безанкор і «анкор + бренд».

Маючи в своєму розпорядженні певним бюджетом, ми розбили його на дві частини. Одна частина пішла на отримання крауд-посилань (на форумах, у відгуках до тематичних статей і т. Д), а решті бюджет використовувався для розміщення на зовнішніх ресурсах з метою поширення інформації про агенстві і реклами послуг, які надає компанія «Благовіст».

Обираючи майданчики для розміщення інформації, ми звертали увагу на такі показники:

  •   Тематичність. Віддавали перевагу якісним тематичним майданчиків або великим новинним виданням, у яких був розділ, пов’язаний з нерухомістю.
  •   Цільовий органічний трафік. У роботу приймалися майданчики, чий обсяг органічного трафіку з України був більше 25k відвідувань в місяць.
  •   Регіональність. Брали в роботу майданчика, які ставилися до регіону «Україна» і мали доменні зони: .ua, .com.ua, в крайньому випадку домени верхнього рівня без регіональної прив’язки: .com, .net. Таким чином, ми отримали наступний розподіл географії доменів-донорів:

Аналізуючи скрін, можна зробити висновок, що переважають домени, які ставляться до України, або загальні домени типу «.com». І це, безумовно, є позитивним сигналом для пошукових систем.

Спамність майданчика.

У роботу приймалися майданчики, співвідношення вхідних і вихідних доменів яких було не більше ніж 1/3 і 1/5 для форумів.

Витримуючи всі ці вимога до майданчиків, на виході ми отримували якісні посилання в тематичних статтях і в релевантних обговореннях на форумах.

 

Аналіз результатів

Ми глибоко переконані, що найкращий показник ефективності проведених робіт — це зростання органічного трафіку. Виконаний KPI по трафіку свідчить про високу якість послуг і професійності SEO-фахівця.

На другий план відходять навіть звіти по позиціях. Адже клієнт заробляє на залучених користувачів і отриманих переходи, а не на позиціях ключових запитів.

Виходячи з цієї логіки, ми робили акцент на отримання зростання органічного трафіку.

І ми вважаємо, що впоралися з цим завданням. Ці слова підтверджують скріни нижче.

Мал. 1. Динаміка зростання органічного трафіку за 2017-2018 рр. (у користувачах).

Аналізуючи графік, можна зробити висновок, що основне зростання трафіку почався з 1 січня 2018 року. Це пов’язано з тим, що процес виправлення технічних помилок та впровадження рекомендацій зайняв багато часу. Також варто врахувати дуже високу конкуренцію в ніші оренди і продажу нерухомості.

Мал. 2. Динаміка зростання органічного трафіку за 2018 рік у порівнянні з 2017 роком

В цілому ми змогли збільшити обсяги органічного трафіку більш ніж на 60%. Станом на липень 2018 органічний трафік виріс на 65% в порівнянні з липнем 2017 року.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті