Рекламні креативи на Хелловін від українських рітейлерів. Що взяти на замітку?
03.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Найстрашніше свято в році вже позаду, але є можливість згадати рекламні креативи на Хелловін від українського рітейлу. Приводом скористалися компанії різних ніш, які розміщували оголошення в мережі Facebook. Ми пропонуємо добірку рекламних кампаній на Хелловін від українських команд, оригінальні ідеї для натхнення на наступний рік.
1. Магазин “Nefertiti for Natural Oils & Herbs” представила рекламу на Хелловін. Креативна команда використала популярні запити “страшно вигідна угода”. Для зручності користувачів у правому нижньому кутку є кнопка “Купити зараз”, при натисканні на яку можна відразу перейти у відповідний розділ зі святковими знижками. Основна інформація зібрана в кілька пропозицій, при цьому вказано розмір знижки, можлива доставка та склад продукту.
2. Інтернет-магазин “Планета-СПОРТ” пропонує знижки на популярні спортивні товари в розмірі 20%, щоб “не перетворитися на гарбуз”. Текстове зміст включає розмір знижки та категорії товарів. Є кнопка “Докладніше” – перехід на сайт з описом та умовами знижок.
3. Магазин музичних інструментів “Muzkom” акцентує увагу на топових моделях. Гасло реклами “Не страшно, але вигідно” пропонує клієнтам придбати товари зі знижкою не лише в період Хеллоуїна, а й упродовж наступного тижня після нього. Змістовий текст, де вказано обрані моделі товарів.
4. Приводом Хеллоуїна скористалася компанія з продажу та обслуговування кондиціонерів “ICLIMAT”. Рекламний креатив заснований на універсальності продукту як у теплу, так і в холодну пору року. “Фінальний розпродаж на Хелловін” приваблює клієнтів розрахованою сумою знижки в 5000 гривень, на зображенні вказані умови -50% на монтаж при покупці кондиціонера.
5. Інтернет-магазин “Чудіще” оригінальних товарів, створені молодими художниками, випустив чашку з креативним зображенням та написом. Тематичний товар привертає увагу. В оголошенні вказана ціна та короткий опис, доставка, нижче є кнопка “Перейти у профіль” Інстаграм, щоб дізнатися детальну інформацію або відразу замовити чашку.
6. Українська мережа скейтшопів Stuff Shop створила креативну рекламу. Основою стали оригінальні та “страшні” зображення чудовиськ, а також грошові купюри з закривавленими краями. Подібний дизайн можна зробити на будь-якому товарі, представленому у магазині. Існує кнопка для швидкого переходу в профіль.
7. Взуттєвий інтернет-магазин “Amnesia” розмістив яскраве рекламне оголошення на Хелловін з коротким відео-оглядом на товари. Тут акцент робиться на короткостроковому реченні. Однак, в оголошенні немає посилання на швидкий перехід до товарів.
8. Інтернет-магазин Hlorka випустив яскравий дизайн, де зображено суму знижки та період їх дії. Є короткий текстовий супровід та швидкий перехід “У магазин”.
9. Магазин з виготовлення матраців “MatroLuxe” створив креатив на Хелловін з оригінальним закликом побоюватися високих цін. Крім цього, реклама наголошує на лімітовану колекцію продукції в даний період часу, що наштовхує на швидке прийняття рішення. Є можливість одразу перейти до магазину для покупки.
Хелловін ще не закінчується. Багато інтернет-магазинів та українських брендів продовжують знижки до початку листопада. Для покупців це привід скористатися вигідною ціною, якщо вони не встигли зробити це протягом вихідних. “Запасні” кілька днів приведуть тих клієнтів, хто придивлявся до цієї можливості. Радимо взяти на замітку та продовжити святкову акцію.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Тренди UI/UX дизайну на 2022 рік: 15 актуальних інновацій;
- Рейтинг популярних мобільних додатків України у 2021 році;
- Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.