Головна » Блог » YouTube тестує прихований лічильник дислайків

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

01.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми всі пам’ятаємо, як в 2019 році з функцією приховування показників взаємодії у вигляді лайків експериментував Instagram. Через два роки на подібний тест зважився YouTube. Команда відеохостингу розробила нові дизайни кнопок «Подобається» і «Не подобається». При цьому лічильник дислайків буде невидимим для користувачів та кількість негативних реакцій буде відображатися тільки в аналітиці YouTube Studio для творця контенту.

«Відгуки глядачів завжди були і залишаться важливою частиною YouTube. Але ми чули від творців, що суспільне невдоволення може вплинути на їхнє благополуччя і може мотивувати цільову кампанію антипатії до відео творця. Отже, ми тестуємо проєкти, які не включають видимий лічильник лайків або антипатій, щоб збалансувати поліпшення взаємодії з творцем, але при цьому переконатися, що відгуки глядачів враховуються і передаються творцеві», — повідомляється в блозі YouTube.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків



Ось один із можливих дизайнів кнопки «Не подобається», в якому відсутній видимий лічильник дислайків.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

Відзначимо, що даний експеримент не говорить про те, що найближчим часом YouTube відмовиться від лічильника дислайків.

«Ми будемо уважно стежити за відгуками про ці експерименти, щоб визначити, які рішення ми, можливо, захочемо прийняти в майбутньому», — відмічають в YouTube.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті