Головна » Блог » YouTube тестує прихований лічильник дислайків

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

01.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми всі пам’ятаємо, як в 2019 році з функцією приховування показників взаємодії у вигляді лайків експериментував Instagram. Через два роки на подібний тест зважився YouTube. Команда відеохостингу розробила нові дизайни кнопок «Подобається» і «Не подобається». При цьому лічильник дислайків буде невидимим для користувачів та кількість негативних реакцій буде відображатися тільки в аналітиці YouTube Studio для творця контенту.

«Відгуки глядачів завжди були і залишаться важливою частиною YouTube. Але ми чули від творців, що суспільне невдоволення може вплинути на їхнє благополуччя і може мотивувати цільову кампанію антипатії до відео творця. Отже, ми тестуємо проєкти, які не включають видимий лічильник лайків або антипатій, щоб збалансувати поліпшення взаємодії з творцем, але при цьому переконатися, що відгуки глядачів враховуються і передаються творцеві», — повідомляється в блозі YouTube.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків



Ось один із можливих дизайнів кнопки «Не подобається», в якому відсутній видимий лічильник дислайків.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

Відзначимо, що даний експеримент не говорить про те, що найближчим часом YouTube відмовиться від лічильника дислайків.

«Ми будемо уважно стежити за відгуками про ці експерименти, щоб визначити, які рішення ми, можливо, захочемо прийняти в майбутньому», — відмічають в YouTube.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті