YouTube тестує прихований лічильник дислайків
01.04.2021
Ми всі пам’ятаємо, як в 2019 році з функцією приховування показників взаємодії у вигляді лайків експериментував Instagram. Через два роки на подібний тест зважився YouTube. Команда відеохостингу розробила нові дизайни кнопок «Подобається» і «Не подобається». При цьому лічильник дислайків буде невидимим для користувачів та кількість негативних реакцій буде відображатися тільки в аналітиці YouTube Studio для творця контенту.
«Відгуки глядачів завжди були і залишаться важливою частиною YouTube. Але ми чули від творців, що суспільне невдоволення може вплинути на їхнє благополуччя і може мотивувати цільову кампанію антипатії до відео творця. Отже, ми тестуємо проєкти, які не включають видимий лічильник лайків або антипатій, щоб збалансувати поліпшення взаємодії з творцем, але при цьому переконатися, що відгуки глядачів враховуються і передаються творцеві», — повідомляється в блозі YouTube.
Ось один із можливих дизайнів кнопки «Не подобається», в якому відсутній видимий лічильник дислайків.
Відзначимо, що даний експеримент не говорить про те, що найближчим часом YouTube відмовиться від лічильника дислайків.
«Ми будемо уважно стежити за відгуками про ці експерименти, щоб визначити, які рішення ми, можливо, захочемо прийняти в майбутньому», — відмічають в YouTube.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- 6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і рекомендації по роботі з ним;
- Підвищуємо продажу з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- 3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошуковика.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.