Головна » Блог » YouTube тестує прихований лічильник дислайків

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

01.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Ми всі пам’ятаємо, як в 2019 році з функцією приховування показників взаємодії у вигляді лайків експериментував Instagram. Через два роки на подібний тест зважився YouTube. Команда відеохостингу розробила нові дизайни кнопок «Подобається» і «Не подобається». При цьому лічильник дислайків буде невидимим для користувачів та кількість негативних реакцій буде відображатися тільки в аналітиці YouTube Studio для творця контенту.

«Відгуки глядачів завжди були і залишаться важливою частиною YouTube. Але ми чули від творців, що суспільне невдоволення може вплинути на їхнє благополуччя і може мотивувати цільову кампанію антипатії до відео творця. Отже, ми тестуємо проєкти, які не включають видимий лічильник лайків або антипатій, щоб збалансувати поліпшення взаємодії з творцем, але при цьому переконатися, що відгуки глядачів враховуються і передаються творцеві», — повідомляється в блозі YouTube.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків



Ось один із можливих дизайнів кнопки «Не подобається», в якому відсутній видимий лічильник дислайків.

YouTube тестує прихований лічильник дислайків

Відзначимо, що даний експеримент не говорить про те, що найближчим часом YouTube відмовиться від лічильника дислайків.

«Ми будемо уважно стежити за відгуками про ці експерименти, щоб визначити, які рішення ми, можливо, захочемо прийняти в майбутньому», — відмічають в YouTube.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті