Головна » Блог » Як оформити бізнес-сторінку у Facebook? Поради, які допоможуть вашому бренду

Як оформити бізнес-сторінку у Facebook? Поради, які допоможуть вашому бренду

28.04.2023

Анастасія Кузнецова


З появою TikTok, невпинним розвитком Instagram і зростанням популярності YouTube може здатися, що соціальна мережа Facebook почала втрачати свої лідерські позиції. Однак варто взяти до уваги той факт, що 55 % користувачів Facebook стежать за сторінками брендів та їхніми продуктами. Без міцної присутності вашого бренду на цій платформі ви можете пропустити своїх потенційних клієнтів.

Радимо наслідувати досвід успішних світових брендів, які активно розвивають свої бізнес-сторінки у Facebook. Наприклад, офіційна сторінка бренду Coca-Cola в Україні налічує майже 110 млн. підписників. На своєму акаунті компанія публікує останні новини із життя бренду, ділиться анонсами подій, а також інформує користувачів про свою благодійну діяльність.

Бізнес-сторінка у Facebook

Українські бренди також не відстають від своїх зарубіжних колег: офіційна сторінка Приватбанку щодня оновлюється новими дописами. Бренд часто проводить розіграші, долучає користувачів до благодійних зборів, а також ділиться новинами щодо впровадження нових функцій у додатку Приват24.

Бізнес-сторінка у Facebook

Отож, незважаючи на те, що останніми роками кількість користувачів Facebook помітно знизилась, ця платформа все ще залишається перспективним майданчиком для просування бренду. Нижче ми розповімо про те, як швидко створити і правильно оформити бізнес-сторінку у Facebook. 

Раніше ми писали про те, як:

Що таке бізнес-сторінка і як її створити?

Бізнес-сторінка Facebook — це загальнодоступний профіль, що призначений для компаній, організацій та брендів. Користувачі можуть підписуватись на бізнес-сторінки, взаємодіяти із дописами своїх улюблених брендів, а також напряму комунікувати із компанією.

На відміну від особистих облікових записів, бізнес-сторінка надає більш широкі можливості для просування, проведення рекламних кампаній, розширення аудиторії. Окрім цього, до бізнес-сторінки можна підключити магазин на платформі Instagram.

Створення бізнес-сторінки є безкоштовним, а завдяки нижче наведеній інструкції ви зможете налаштувати всі необхідні параметри дуже швидко.

Створіть обліковий запис Facebook.

Ви можете використовувати свій особистий обліковий запис Facebook або створити новий, зареєструвавши його на корпоративну електронну пошту.  Після цього увійдіть до Facebook зі своїм обліковим записом та перейдіть до меню, що розташоване ліворуч. Залишилось лише натиснути “Створити” і обрати вкладку “Сторінка”.

Заповніть основну інформацію.

Для створення бізнес-сторінки вам необхідно заповнити такі поля:

  • Ім’я: це загальнодоступний заголовок сторінки, для якого достатньо вказати назву вашої компанії. Якщо у вас є інша популярна бізнес-сторінка Facebook або компанія з такою самою назвою, ви можете додати дескриптор, щоб людям було простіше вас знайти.

Наприклад: мережа магазинів “EVA” зареєстрована у Facebook із назвою “Лінія магазинів EVA”. Використання додаткового дескриптору допомагає користувачеві швидше і зручніше знайти потрібну сторінку.

  • Категорія: почніть вводити слово, що описує ваш бренд. Із запропонованих варіантів оберіть той, що підходить найкраще.
  • Опис/біографія: опишіть свій бренд у кількох реченнях: хто ви, чим займаєтеся. Також можна вказати слоган компанії.

Бізнес-сторінка у Facebook

Після заповнення усіх полів натисніть кнопку “Створити сторінку”. Вітаємо, бізнес-сторінку створено!

Важливо: після цього Facebook запропонує вам заповнити додаткову інформацію (години роботи, адреса веб-сайту, контакти тощо). Всі ці поля не є обов’язковими, тому якщо ви не хочете вказувати свій номер телефону або адресу, залиште їх порожніми.

Візуальне оформлення.

Запорука успішної бізнес-сторінки — впізнаване візуальне оформлення. Фотографія профілю має містити логотип бренду, а банер краще оформлювати у фірмових кольорах. Це допоможе підвищити впізнаваність бренду, а також користувачам буде легше вас знайти.

Фотографію профілю та банер можна змінювати: це чудова можливість для того, аби приурочити візуальне оформлення до того чи іншого свята, акції, події. Зверніть увагу, що фото профілю та банер мають відповідати конкретним вимогам щодо розміру. Так, розмір аватарки має бути щонайменше 170×170 пікселів. Найоптимальніший розмір для обкладинки — 851×315 пікселів.

Бізнес-сторінка у Facebook

Налаштуйте кнопку заклику до дії.

Не забудьте додати до свого профілю кнопку дії, яка розташована у верхньому правому куточку. Вона виступає основним закликом до дії, і допоможе вам у вирішенні багатьох завдань. Наприклад, ви можете вказати посилання на свій веб-сайт, інші соціальні мережі або запропонувати користувачам скористатися певною послугою (замовити, забронювати, запитати тощо). 

Для налаштування функції натисніть кнопку «Додати дію» у нижньому лівому кутку бізнес-сторінки. Після цього до кнопки можна прив’язати посилання на веб-сайт, контакти або ж безпосередньо дію — бронювання послуги, запис на консультацію, покупка товару.

Наприклад: інтернет-магазин косметики та парфумерії MakeUp використовує кнопку дії для посилання на свій веб-сайт. Таким чином, навіть пересічний користувач зможе перейти до магазину безпосередньо через бізнес-сторінку, та із більшою ймовірністю це конвертується у продажі. Зокрема, це сприяє підвищенню трафіку на веб-сайт.

Бізнес-сторінка у Facebook

Оптимізуйте бізнес-сторінку.

Наступні кроки є не обов’язковими, але для досягнення кращих результатів рекомендуємо зробити ще кілька завершальних дій. 

  • Увімкніть відгуки. Завдяки рейтингу сторінки та увімкненим відгукам вам буде легше завоювати довіру нових користувачів. Для увімкнення цієї функції перейдіть у налаштування, розділ “Конфіденційність”. Перейдіть на вкладку “Сторінка та теги” та перетягніть повзунок.

Наприклад: бізнес-сторінка журналу “Академія гостинності” дозволяє користувачам ділитися враженнями від свого досвіду користування продуктом. Підписники можуть виставити оцінку від 1 до 5, а також залишити коментар із власною думкою. Зауважте, що за рейтингом доведеться постійно слідкувати, адже він відображатиме репутацію бренду.

  • Оптимізація URL-адреси. Радимо перейменувати адресу бізнес-сторінки, аби зробити її більш читабельною та зручною для аудиторії. Для цього достатньо перейти у загальні налаштування сторінки та відредагувати відповідне поле. Найбільш оптимальний варіант — це використання назви бренду в URL-адресі. Однак якщо те чи інше посилання вже зайняте, подумайте над альтернативними варіантами, які будуть так само зрозумілими і легкими у прочитанні.
  • Створіть закріплену публікацію. Закріплена публікація допоможе новим користувачам швидше із вами познайомитись. В якості закріпленої публікації можна виступати допис-знайомство, промокод чи купон на знижку, посилання на інші соціальна мережі або веб-сайт.

Наприклад: закріплений допис компанії “Київстар” інформує про те, що бренд отримав відзнаку за роботу від Президента України. Зокрема у публікації йдеться про те, що бренд продовжує надавати послуги незважаючи ні нащо, а також веде активну благодійну діяльність. 

Детально ознайомитись із процесом налаштування бізнес-сторінки Facebook можна у відеоінструкції



 

Види контенту для Facebook: про що краще писати?

Найкращий спосіб просувати свій бізнес у Facebook — це ділитися цінним контентом. Чим вищою є якість контенту, тим більша ймовірність того, що його помітять і ним поділяться. Коли підписники діляться вашим контентом на Facebook, то ваша бізнес-сторінка просувається безкоштовно. Однак, який контент є найбільш затребуваним на Facebook? Які публікації збиратимуть найбільшу кількість охоплень? Ділимось з вами найкращими ідеями, які урізноманітнять вашу стрічку. 

Розповідайте про життя бренду.

Це особливо важливо, якщо ваш бренд ще не широко відомий. Дописи-знайомства допоможуть налагодити тісний зв’язок із підписниками, а також ознайомити їх із продукцією. Ви можете розповісти про свої цінності, місію, а також поступово знайомити користувачів із асортиментом, акціями та знижками. Окрім цього, можна створити рубрику із знайомством: показуйте робочі будні співробітників, розповідайте про свою команду. 

Кейс: мережа кондитерських “ROSHEN” періодично інформує підписників про новини із життя компанії. Так, цінності бренду демонструються через благодійні внески та донати. Зокрема, під час блекаутів компанія тримала своїх користувачів “в курсі” годин роботи магазинів, формату їхньої роботи тощо. 

Влаштовуйте конкурси і розіграші.

Заохочення аудиторії до взаємодії — одна з основних цілей просування бренду у Facebook. Один із найдієвіших способів покращити залученість користувачів — проведення конкурсів та розіграшів, у яких люди захочуть брати участь. Зазвичай умови для участі прості: підписатися, поставити лайк, поділитися дописом тощо. Такі дії підвищать активність користувачів на сторінці, а також покращать впізнаваність бренду. Подбайте про винагороду за перемогу: фірмовий мерч, промокоди на знижку або ж сам продукт.

Кейс: офіційний акаунт Webpromo періодично залучає підписників до розіграшів та конкурсів. Це дозволяє встановлювати з аудиторією тісні та дружні зв’язки, а також підвищувати активність на сторінці.

Публікуйте відгуки клієнтів.

Використовуйте відгуки постійних клієнтів як спосіб залучити нову аудиторію та розпочати з нею діалог. У публікації відмічайте облікові записи клієнтів, щоб збільшити видимість допису. Не забувайте і про користувацький контент: регулярно просіть клієнтів публікувати відгуки на своїх сторінках та відзначати ваш акаунт. 

Кейс: на офіційній сторінці Monobank можна побачити тисячі відгуків клієнтів про досвід взаємодії із брендом. Зокрема, користувачі активно відмічають бренд у своїх публікаціях. Так, люди дякують компанії за надання гуманітарної допомоги, діляться позитивними враженнями від клієнтського сервісу тощо. Зокрема, є й негативні коментарі і відмітки, однак бренд не закриває їх видимість для загальної аудиторії.

Звичайно, що у Facebook, як і в інших соціальних мережах, велику увагу треба приділяти змістовності та різноманітності контенту. Окрім вище зазначених ідей, ви можете публікувати анонси нових матеріалів, що виходять на веб-сайті, ділитися акціями та знижками, публікувати ексклюзивні інтерв’ю, відео та фото.

Бізнес-сторінка у Facebook

Поради для просування бренду у Facebook 

Коли усі необхідні параметри налаштовані, а перші дописи опубліковані, то варто задуматися над стратегією просування бізнес-сторінки. Усі ваші старання можуть зійти нанівець через низьку активність користувачів. Перш за все варто зрозуміти принцип роботи алгоритму  Facebook, який впливає на просування бізнес-сторінок.

Алгоритм Facebook — це своєрідний набір правил, який ранжує контент на платформі. Він визначає, які публікації люди бачитимуть першочергово у своїй стрічці, а також визначає порядок, в якому відображається цей контент. Facebook називає це “персоналізованим рейтингом”.

По суті, алгоритм Facebook оцінює кожну публікацію, рекламу, stories та ролик. Контент упорядковується за зменшенням його цікавості, і це відбувається щоразу при оновленні стрічки.

Тепер можемо перейти до порад та інструментів, які допоможуть вам у просуванні бізнес-сторінки. 

Створюйте групи та обговорення.

Чудовий спосіб просувати свій бізнес на Facebook — це брати участь в обговореннях та вступати у групи. Ви можете вступати до загальнодоступних груп або ж приєднуватися до приватних. Що це дає? Перш за все, ви зможете спілкуватися зі своєю аудиторією без конкретних посередників. Окрім цього, це чудова можливість для того, аби швидко визначити настрої та вподобання своїх потенційних клієнтів. 

Просувайте власні заходи.

Якщо бренд влаштовує якийсь флешмоб, вечірку або інший захід, то для залучення якомога більшої кількості людей треба використовувати усі наявні інструменти. У стрічці Facebook ви можете опублікувати інформацію про подію, спланувати рекламну кампанію та залучити нових користувачів.

Кейс: бренд “Нова Пошта” регулярно влаштовує різні заходи. На сторінці можна знайти інформацію про бігові марафони у Житомирі, Львові, Чернігові тощо. Компанія вказує дату, час та програму заходу, і закликає підписників брати участь у події.

Проводьте прямі трансляції.

Facebook live — чудовий інструмент для просування вашого бізнесу та надання цінного контенту вашій аудиторії. Ви можете використовувати цю функцію, щоб розказати про культуру вашої компанії, влаштувати дискусію з галузевих тем або навіть поділитися своїм досвідом. Крім того, ви можете проводити прямі трансляції із заходів компанії для аудиторією, яка не може бути присутньою особисто. При виході у прямий етер вашим підписникам прийде сповіщення, і вони з високою ймовірністю зайдуть подивитися на цікавинки, які приготував їм улюблений бренд. 

Запускайте рекламу у Facebook.

Для швидкого просування бізнес-сторінки радимо запускати рекламу. Facebook надає безліч можливостей для розширення аудиторії, найпопулярнішими з яких є графічні оголошення, відеореклама, рекламні галереї, оголошення Facebook Messenger тощо. Обирати потрібний тип варто виходячи з цілі запуску рекламної кампанії та особливостей бренду Наприклад, для бренду одягу найкращим варіантом буде використання рекламної галереї, яка дає можливість показати користувачеві продукт з різних ракурсів. 

Бізнес-сторінка у Facebook

Взаємодійте з іншими компаніями та інфлюенсерами.

Ви можете покращити впізнаваність бренду на Facebook, ставлячи лайки та взаємодіючи з публікаціями інших компаній. Зверніться до лідерів думок у вашій ніші та запропонуйте їм співпрацю. Окрім цього, варто моніторити відмітки свого акаунту та не залишати коментарі без уваги. 

Кейс: український бренд косметики Girlwood залучив до співпраці відому співачку Анну Трінчер. Вона є відомою блогеркою, а також користується авторитетом серед молоді. Така колаборація є вдалою, бо у коментарях під рекламних дописом безліч підписників Анни зацікавилися новим брендом.



 

Висновки

Всупереч усім неоднозначним думкам, Facebook залишається одним із найкращих майданчиків для просування бізнесу. Покращити впізнаваність бренду та залучити нову аудиторію допоможе створення бізнес-сторінка. Вище ми поділилися інструкцією щодо її створення та правильного оформлення. 

Для швидкого просування бізнес-сторінки варто приділяти увагу створенню якісного контенту. Про те, які публікації найбільше підходять для формату Facebook, ми також поговорили вище. Не нехтуйте і рекламними інструментами, які доступні для бізнес-сторінок. Запуск рекламної кампанії допоможе вам досягти очікуваних показників якнайшвидше. 

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності