Керуйте публікаціями під та над вашою рекламою: Meta запустила нові інструменти контролю
07.04.2023
Meta запустила інструменти, які дозволяють рекламодавцям відмежовувати свої оголошення від неприйнятного контенту.
Нова багаторівнева система перевірки працює на основі штучного інтелекту. Відтепер рекламодавці зможуть встановити налаштування, яке обмежує розміщення власних оголошень над або під публікаціями з чутливим вмістом, наприклад, зображенням зброї, сексуальними натяками чи подібним.
! Система класифікує не лише текст, а й відео та зображення у стрічках Facebook та Instagram.
Meta пропонує рекламодавцям обрати один із трьох видів налаштувань, щоб керувати типом вмісту, який може відображатися над і під оголошенням:
Розширені: це налаштування за умовчанням, коли реклама показується поруч із контентом, який відповідає Стандартам спільноти та Політиці монетизації.
Середні: цей фільтр виключає контент, який відноситься до високої групи ризику відповідно до концепції придатності GARM.
Вузькі: обмежується контент, який відноситься як до високої, так і до середньої групи ризику.
! Наразі нові інструменти доступні лише для англомовного та іспаномовного контенту. Щоб зробити функцію доступною для рекламодавців у більшості країн світу, у компанії обіцяють до кінця цього року розширити перелік мов.