Головна » Блог » Керуйте публікаціями під та над вашою рекламою: Meta запустила нові інструменти контролю

Керуйте публікаціями під та над вашою рекламою: Meta запустила нові інструменти контролю

07.04.2023

Дарія Картавченко


Meta запустила інструменти, які дозволяють рекламодавцям відмежовувати свої оголошення від неприйнятного контенту.

Нова багаторівнева система перевірки працює на основі штучного інтелекту.  Відтепер рекламодавці зможуть встановити налаштування, яке обмежує розміщення власних оголошень над або під публікаціями з чутливим вмістом, наприклад, зображенням зброї, сексуальними натяками чи подібним.

! Система класифікує не лише текст, а й відео та зображення у стрічках Facebook та Instagram.

Meta пропонує рекламодавцям обрати один із трьох видів налаштувань, щоб керувати типом вмісту, який може відображатися над і під оголошенням:

Розширені: це налаштування за умовчанням, коли реклама показується поруч із контентом, який відповідає Стандартам спільноти та Політиці монетизації.

Середні: цей фільтр виключає контент, який відноситься до високої групи ризику відповідно до концепції придатності GARM.

Вузькі: обмежується контент, який відноситься як до високої, так і до середньої групи ризику.

Нові види налаштувань Мети

Джерело: https://www.facebook.com/business/news/brand-safety-suitability-feed-control-verification

! Наразі нові інструменти доступні лише для англомовного та іспаномовного контенту. Щоб зробити функцію доступною для рекламодавців у більшості країн світу, у компанії обіцяють до кінця цього року розширити перелік мов.

 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності