Головна » Блог » Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту

Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту

12.02.2021

Ольга Коцофане


При поверхневому підборі ключових фраз і слів для продажу товару або отримання бажаного місця на ринку пропонованої продукції або послуги, зазвичай зупиняються на застосуванні досить коротких ключів, що складаються з 1-2 слів: «коляски для дітей», «кросівки Адідас» і т.д. Частота видачі таких пошукових фраз дорівнює кільком мільйонам, що створює у продавців неправильне враження простого і швидкого отримання прибутку від оптимізації.

Такі ключові фрази є занадто загальними, не відповідають реальним запитам споживачів і погано оптимізують контент сайту. Підвищують конкуренцію, зіштовхують веб-сайт в боротьбі за покупців з інтернет-майданчиками великих корпорацій, що володіють багаторічним досвідом роботи на ринку і величезним рекламним бюджетом.

Важливо! Кількість вхідного трафіку на сайті не залежить безпосередньо від частотності фрази в пошуку.

Ключевые фразы long tail – значимая часть SEO-оптимизации сайта

 

Що таке ключові слова long tail

Long tail keywords — це довгі ключові слова. Якщо в коротких ключевік (shot tail keywords) міститься 1-2 слова, то в довгих — 3 і більше. Це запити, кожне наступне слово якого тематично і логічно пов’язаним з первинним запитом. Користувачі вводять їх в пошуковому рядку, бажаючи знайти потрібну інформацію, конкретний товар або послугу.

Що таке long tail і short tail keywords

Що таке long tail і short tail keywords

Фрази long tail конкретніші і залучають на сайт цільову аудиторію. За рахунок уточнюючих слів підвищується не тільки ймовірність відвідування користувачем сайту, але і ймовірність покупки. Адже кожне додаткове слово наближає людину до товару або послугу, яку він шукає.

Long tail keywords частіше мають під собою комерційний бекграунд, ніж загальні. Короткі ключові слова, в свою чергу, видають більше результатів. Однак не завжди збільшують кількість реальних покупців для сайтів. Наприклад, за запитом «кросівки» людина може шукати новини про новинки, ідеї для власного виробництва, вибирати підходящу модель і порівнювати ціни. Якщо ж людина вводить в рядок пошуку «кросівки nike air max київ», то швидше за все він має намір вибрати магазин для здійснення покупки або прямо зараз готовий зробити замовлення.

Також завдяки комбінації декількох слів в тематиці довгі ключові слова сприяють різкого зменшення конкуренції при пошукових запитах. А ще їх можна використовувати для конкурентного аналізу.

Виходячи з вищесказаного, заснована на long tail keywords стратегія SEO — це відмінна тактика для просування сайту. Вона дозволить підняти свої позиції в пошуку, збільшити конверсію і кількість вхідного трафіку.

 

Експеримент використання різних спеціалізованих ключових слів і фраз

Якщо гуглити ключовий запит «кавоварки», кількість виданих системою сайтів буде дорівнювати приблизно 17 мільйонам.

Анализ эффективности long tail keywords

При зміні пошукового запиту на «кавоварки Redmond Україна», коло пошуку звузиться до 153 тисячі сайтів. Це теж немаленька цифра. Однак в порівнянні з попередніми результатами конкуренція нижче в 111 разів.

Анализ эффективности long tail keywords

Якщо ж ми розширимо запит на ще одне тематичні слово, то зможе знизити конкуренцію ще майже в 4 рази.

Анализ эффективности long tail keywords

Експеримент наочно демонструє, що ключові запити long tail знижують конкуренцію, підвищуючи можливості конкретного веб-ресурсу.

Ідеальний варіант, до якого потрібно прагнути, — підібрати ключові запити, за якими конкуренція для вашого сайту складе не більше 10 тисяч результатів видачі. Для регіонального бізнесу результат може не перевищувати кілька сотень видаються веб-сайтів. Якщо у вашій ніші ці цифри не досяжні, просто поступово впроваджуйте оптимізований під розширені ключові фрази контент.

Але звертайте увагу на популярність використовуваних запитів. Якщо кількість показів менше 50-100 в день в залежності від ніші, то краще їх не використовувати. Принаймні до тих пір, поки ви не пропрацюєте більш релевантні ключі.

 

Long tail ключові фрази і SEO

Веб-сайт при застосуванні персоналізованих ключових слів і фраз швидше індексується пошуковими системами. Також у нього знижується кількість конкурентів і підвищується можливість залучення на аудиторії на цільові сторінки. Цей метод слід застосовувати, вибираючи наповнення веб-ресурсу, блогу, відео-контенту. Приймаючи рішення про зміст дизайну інтернет-майданчики або проведенні оптимізації зовнішнього пошуку.

 

Як зібрати ключові фрази long tail

Підбирати long tail keywords можна різними методами. Застосовувати спеціалізовані інструменти-аналізатори або різними способами дізнаватися, які унікальні ключові слова використовують конкуруючі компанії.

Для визначення набору ключів підійдуть такі інструменти:

  • сервіс для визначення переліку ключових слів — Google Keyword Tool;
  • інструмент, що пропонує в автоматизованому режимі варіанти ключів — Google Autocomplete Tool;
  • спеціалізований інструмент автоматичного підбору ключових слів в системі Гугл — «Google Auto-suggest».
  • а також всім відомі Semrush, Serpstat, Ahrefs, Yoast Seo, Keywordtool.io і ін.

Результатом дослідження повинен стати список ключових фраз довжиною по 3-5 слів в тематиці.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті