ТОП-100 пошукових ключів Google у світі за 2021 рік. Що входить в основу трафіку та SEO?
01.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
SimilarWeb опублікував звіт про популярні ключові запити за рік. Рейтинг пошукових ключів у всьому світі складали на основі 40 мільярдів даних. Яким чином користувачі вводять пошуковий ключ? Чим керуються під час пошуку?
Методологія дослідження включала вивчення та аналіз даних на основі реальних запитів користувачів. Як вони шукають необхідний сайт та як вводять ключ? У таблиці наведено результати органічного трафіку окремо від платної реклами. Також є сервіс показує скільки разів пошуковий ключ вводили.
Лідерами популярних серед пошукових ключів у світі стали:
- YouTube. Пошуковий ключ вводили майже 2,945 млрд разів, з них на платну рекламу довелося 45,79 млн.
- facebook. Загальний трафік склав 1,904 млрд.
- whatsapp веб. Запит вводили 1,850 млрд
До першої двадцятки також увійшли такі пошукові ключі:
У ТОП-100 пошукових ключів входять сайти:
Ще одним великим гравцем став ключовий запит “meta”, який збільшив загальний обсяг пошуку приблизно на 1,3%. Цей термін вперше став одним із найпопулярніших у Google після того, як Facebook оголосив про ребрендінг у жовтні минулого року.
До десятки лідерів з трафіку за 2021 рік увійшли:
Якщо підвести підсумок, то інтерес користувачів приваблюють соціальні мережі, відеохостинги, інтернет-магазини, електронна пошта, новини та розваги.
Переваги пошукових ключів
Пошукові ключі — це основа для SEO-оптимізації сайту. На основі вихідного ключового слова визначити найточніші умови пошуку та ключових слів з довгим “хвостом”. Це дозволяє бачити точні обсяги пошуку, тенденції та які сайти виграють за кожним ключовим словом.
- Можливість згрупувати ключові слова на теми, цілі бізнесу;
- Створіть стратегію контенту оптимізовано під SEO;
- Знайти прогалини та можливості ключових слів у плані;
- Визначити найкращі ключові слова для платних пошукових кампаній у рекламній кампанії вашого бізнесу;
- Оптимізувати PPC-кампанії.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Найпоширеніші SEO-помилки в Title;
- Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати? Інструкція щодо застосування інструменту;
- Персоналізація сайту: як мотивувати клієнта до покупки?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.