Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » ТОП-100 пошукових ключів Google у світі за 2021 рік. Що входить в основу трафіку та SEO?

ТОП-100 пошукових ключів Google у світі за 2021 рік. Що входить в основу трафіку та SEO?

01.02.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


SimilarWeb опублікував звіт про популярні ключові запити за рік. Рейтинг пошукових ключів у всьому світі складали на основі 40 мільярдів даних. Яким чином користувачі вводять пошуковий ключ? Чим керуються під час пошуку?

Поисковые ключи Google



Методологія дослідження включала вивчення та аналіз даних на основі реальних запитів користувачів. Як вони шукають необхідний сайт та як вводять ключ? У таблиці наведено результати органічного трафіку окремо від платної реклами. Також є сервіс показує скільки разів пошуковий ключ вводили.

Лідерами популярних серед пошукових ключів у світі стали:

  1. YouTube. Пошуковий ключ вводили майже 2,945 млрд разів, з них на платну рекламу довелося 45,79 млн.
  2. facebook. Загальний трафік склав 1,904 млрд.
  3. whatsapp веб. Запит вводили 1,850 млрд

До першої двадцятки також увійшли такі пошукові ключі:

Поисковые ключи Google

У ТОП-100 пошукових ключів входять сайти:

Поисковые ключи Google

Поисковые ключи Google



Поисковые ключи Google

Поисковые ключи Google

Ще одним великим гравцем став ключовий запит “meta”, який збільшив загальний обсяг пошуку приблизно на 1,3%. Цей термін вперше став одним із найпопулярніших у Google після того, як Facebook оголосив про ребрендінг у жовтні минулого року.

До десятки лідерів з трафіку за 2021 рік увійшли:

Поисковые ключи Google



Якщо підвести підсумок, то інтерес користувачів приваблюють соціальні мережі, відеохостинги, інтернет-магазини, електронна пошта, новини та розваги.

 

Переваги пошукових ключів

Пошукові ключі — це основа для SEO-оптимізації сайту. На основі вихідного ключового слова визначити найточніші умови пошуку та ключових слів з довгим “хвостом”. Це дозволяє бачити точні обсяги пошуку, тенденції та які сайти виграють за кожним ключовим словом.

  1. Можливість згрупувати ключові слова на теми, цілі бізнесу;
  2. Створіть стратегію контенту оптимізовано під SEO;
  3. Знайти прогалини та можливості ключових слів у плані;
  4. Визначити найкращі ключові слова для платних пошукових кампаній у рекламній кампанії вашого бізнесу;
  5. Оптимізувати PPC-кампанії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності