Google інтегрується з IAB Europe TCF v2.0
13.08.2020
З 15 серпня 2020 року рекламні системи Google будуть інтегровані з IAB Europe’s Transparency and Consent Framework (TCF) v2.0. Новий фреймворк необхідний для гармонізації правил охорони особистих даних користувачів. Це допоможе всім сторонам в ланцюжку цифрової реклами дотримати вимоги GDPR і Директиви ЄС про конфіденційність при зборі та обробці інформації. Зокрема, що стосується файлів cookie, рекламних ідентифікаторів, ідентифікаторів пристроїв та інших технологій відстеження.
Інтеграція з IAB Europe TCF v2.0 буде застосовуватися до оголошень, які Google показує на інвентарі видавців. В інвентарі самої компанії все залишиться як і раніше, тобто отримання згоди користувачів буде відбуватися за допомогою прийнятого ним рішення.
Для переходу на новий фреймворк Google надасть партнерам 90-денний пільговий період з моменту інтеграції. Протягом цього часу у власників акаунтів буде можливість внести необхідні налаштування або звернутися за допомогою в технічну підтримку. Однак в компанії відзначають, що на роботу маркетологів і видавців інтеграція ніяк не вплине. Більш того, внісши необхідні налаштування для управління постачальниками рекламних технологій (для видавців) або використовуючи функціонал Google Ads та Display & Video 360 (для маркетологів), партнери можуть продовжити працювати з Google без TCF v2.0.
Нагадаємо, що Google приймав безпосередню участь в розробці TCF v2.0 як член робочої групи TCF Working Group.