Головна » Блог » Нові тенденції ​на YouTube: як війна вплинула на вподобання українців?

Нові тенденції ​на YouTube: як війна вплинула на вподобання українців?

16.11.2022

Таня Шевченко редактор блогу Webpromo


З початком повномасштабного вторгнення, пошукові запити українців кардинально змінилися, зокрема — і на найпопулярнішій світовій відеоплатформі. Head of Influencer Marketing у provid, Дарія Булатнікова, розповіла Vector про поточні тенденції на українському YouTube. Серед актуальних YouTube-трендів експертка відзначила:

  • пошук користувачами альтернативи російським контент мейкерам, підвищення інтересу до блогерів-співвітчизників;
  • вихід зі «сліпої зони» україномовного контенту. Відео, які раніше збирали по 10-15 тисяч переглядів, сьогодні мають понад 100 тисяч переглядів;
  • збільшення загальної кількості україномовних «ютуберів». Після 24 лютого з’явилася велика кількість нових каналів;
  • перехід російськомовних українських блогерів на рідну мову;
  • розширення трендових рубрик, тематик контенту. Наприклад, набирають популярності книжкові гайди, «тру крайм», історія України та світу, огляд трендів із Reddit, вивчення мови й музики тощо;
  • зменшення кількості роликів, які висміюють росіян або демонструють зневагу. Блогерам стало просто байдуже на «сусідів», а деякі втомились від постійного перегляду ворожого інфопростору;
  • створення автентичного контенту — автори національних відеотрендів справді горять ідеєю, мають чітке розуміння власної місії та користі.

Нові тенденції ​на українському YouTube

 



 

Якщо ви розглядаєте YouTube як можливість просування бренду, то Дарія Булатнікова радить скористатися сьогоднішніми тенденціями і спробувати опанувати цю платформу.

«YouTube — не панацея, і придатний не для всіх кампаній і брендів. Треба аналізувати цільову аудиторію бренду й спосіб, у який вона споживає інформацію. Почніть зі стратегії. А якщо зрозумієте, що YouTube — одна з платформ, на яких можна побачити вашу аудиторію, сміливо шукайте блогерів, які відповідають вашій тематиці, і тестуйте», — підсумовує експертка у інтерв’ю.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності