Головна » Блог » Оновлення Google Ads: таргетинг на користувачів, які натискають на рекламу у додатку

Оновлення Google Ads: таргетинг на користувачів, які натискають на рекламу у додатку

10.10.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google Ads випускає оновлення, призначене для збільшення доходів від реклами у додатках. Тепер є можливість налаштовувати таргетинг на людей, які можуть натискати на рекламні оголошення у додатках.

Обновление Google Ads



Новий варіант таргетингу це цільова рентабельність рекламних витрат для доходів від реклами або tROAS target return on ad spend for ad revenue.

tROAS визначається ймовірністю того, що користувач натисне рекламу в додатку.

 

Як використовувати?

Щоб використовувати tROAS для прибутку від реклами, потрібно працювати з розробником. Для цього необхідно надіслати всі дані про доходи від AdMob або сторонніх оголошень Google Analytics для призначення ставок.

Навіщо це робити?

Дохід від сторонньої реклами в Google Analytics дозволяє імпортувати доходи з будь-якої платформи монетизації в Google Analytics для ставок tROAS. Також необхідно зв’язати Google Analytics з Google Ads та надіслати подію Google Analytics ad_impression до Google Ads.

Дані вимоги дозволяють реалізувати нову можливість таргетингу, налаштувавши цільову рентабельність інвестицій у кампанію додатку з доходом від реклами та вибравши подію ad_impression для оптимізації з метою отримання доходу від реклами.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності