Головна » Блог » Оновлення Google Ads: таргетинг на користувачів, які натискають на рекламу у додатку

Оновлення Google Ads: таргетинг на користувачів, які натискають на рекламу у додатку

10.10.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google Ads випускає оновлення, призначене для збільшення доходів від реклами у додатках. Тепер є можливість налаштовувати таргетинг на людей, які можуть натискати на рекламні оголошення у додатках.

Обновление Google Ads



Новий варіант таргетингу це цільова рентабельність рекламних витрат для доходів від реклами або tROAS target return on ad spend for ad revenue.

tROAS визначається ймовірністю того, що користувач натисне рекламу в додатку.

 

Як використовувати?

Щоб використовувати tROAS для прибутку від реклами, потрібно працювати з розробником. Для цього необхідно надіслати всі дані про доходи від AdMob або сторонніх оголошень Google Analytics для призначення ставок.

Навіщо це робити?

Дохід від сторонньої реклами в Google Analytics дозволяє імпортувати доходи з будь-якої платформи монетизації в Google Analytics для ставок tROAS. Також необхідно зв’язати Google Analytics з Google Ads та надіслати подію Google Analytics ad_impression до Google Ads.

Дані вимоги дозволяють реалізувати нову можливість таргетингу, налаштувавши цільову рентабельність інвестицій у кампанію додатку з доходом від реклами та вибравши подію ad_impression для оптимізації з метою отримання доходу від реклами.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності