Оновлення Google Ads: таргетинг на користувачів, які натискають на рекламу у додатку
10.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google Ads випускає оновлення, призначене для збільшення доходів від реклами у додатках. Тепер є можливість налаштовувати таргетинг на людей, які можуть натискати на рекламні оголошення у додатках.
Новий варіант таргетингу — це цільова рентабельність рекламних витрат для доходів від реклами або tROAS — target return on ad spend for ad revenue.
tROAS визначається ймовірністю того, що користувач натисне рекламу в додатку.
Як використовувати?
Щоб використовувати tROAS для прибутку від реклами, потрібно працювати з розробником. Для цього необхідно надіслати всі дані про доходи від AdMob або сторонніх оголошень Google Analytics для призначення ставок.
Навіщо це робити?
Дохід від сторонньої реклами в Google Analytics дозволяє імпортувати доходи з будь-якої платформи монетизації в Google Analytics для ставок tROAS. Також необхідно зв’язати Google Analytics з Google Ads та надіслати подію Google Analytics ad_impression до Google Ads.
Дані вимоги дозволяють реалізувати нову можливість таргетингу, налаштувавши цільову рентабельність інвестицій у кампанію додатку з доходом від реклами та вибравши подію ad_impression для оптимізації з метою отримання доходу від реклами.