Корисні факти про YouTube, які допоможуть в просуванні свого каналу
23.06.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Анна Ярова
Тепер для успішного бізнесу мати сторінку на YouTube — так само обов’язково, як створити сайт, вести соціальні мережі й навіть випустити додаток. Цей майданчик став чимось більшим, ніж просто сховище кумедних відео і кліпів. У 21 столітті YouTube є одним з ключових факторів у просуванні будь-якого роду бізнесу.
Ця стаття стане вашим путівником у веденні відео блогу. Тут зібрані основні статистичні дані про YouTube, які підкажуть, що робити, щоб ваш канал приносив дохід бізнесу і був не просто архівом нудних роликів.
Різновиди і кількість користувачів
- Щомісяця YouTube дивляться 2 мільярди користувачів. І ця цифра збільшилася на 5%, згідно з даними за 2019 рік.
- Американці, яким від 18 до 49 років, відвідують платформу набагато частіше, ніж дивляться звичайний телевізор.
- А ось по телевізору, люди від 18 до 34 років, дивляться YouTube менше, ніж знаменитий Netflix. (Netflix — на першому місці, YouTube — на другому).
- Підраховано, що понад 80% американців, яким виповнилося від 15 до 25 років, відвідують YouTube. Це ідеальна платформа, щоб залучати підліткову аудиторію.
- Взагалі даною платформою користуються люди різного віку: 12-17 років — 10%, 18-24 роки — 18%, 25-34 років — 28%, 35-44 роки — 20%, 44-54 роки — 15% і 55- 56 років — 9%.
- Ще одним фактором, який робить цю платформу такої популярною, є її поширеність в більш ніж ста країнах по всьому світу. Ось чому вам потрібен свій канал, щоб просувати бізнес.
- Понад 15% переглядів на YouTube припадає на Америку. Це означає, що для виходу на західний ринок, вам ніяк не обійтися без цього майданчика.
Хто і як часто користується одним з найпопулярніших майданчиків
- Майже 40% користувачів минулого року стали дивитися YouTube, використовуючи телевізори, а не телефони й ноутбуки.
- Але навіть збільшення користування платформою з ТБ не зміг обігнати перегляди зі смартфонів. Їх кількість становить рекордні 70%.
- Саме у YouTube найактивніша аудиторія. Адже щодня тут проглядається мільярд годин відео.
За останні п’ять років на платформу стали завантажувати майже вдвічі більше контенту. А це — 30 тисяч відео кожні 60 хвилин. - Кожна людина проводить на майданчику понад десять хвилин, і переглядає близько семи різних каналів.
- Як підрахували в YouTube, найбільше користувачі люблять дивитися музичні кліпи. Так, один з іспанських роликів набрав понад шість мільярдів переглядів.
- У трійці лідерів за переглядами також виявилися оглядові ролики, навчальні та відеоблог.
Статистика по «зіркам» майданчика
- Найпопулярніший блог, що завоював серця 123 мільйонів людей, називається він T-Series.
- Другу позицію за переглядами займає ютубер зі світу онлайн ігор. У нього 102 мільйони фоловерів.
- У 2018 році найбагатша дитина-блогер заробила за допомогою платформи понад 26 мільйонів доларів. І все це заробіток хлопчикові дістався завдяки розпакуванню дитячих іграшок.
- Після хлопчаки почесне друге місце зайняв комедійний канал, із заробітком у 20 мільйонів доларів. На третій позиції опинився блог російської дівчинки, вона відстала від попереднього лідера всього на 2 мільйони.
- Колись найвисокооплачуваніший PewDiePie тепер уже далеко не лідер. Він опинився на сьомому місці з заробітком в 13 мільйонів.
- В індустрії краси більш ніж половина роликів створюють не самі торговельні марки, а блогери, які тих рекламують. Такому формату аудиторія довіряє охочіше.
Маркетингові дані
- Хоч YouTube і популярний, лише чверть маркетологів впроваджують просування через цей майданчик.
- Однак з 2019 року найбільше половини брендів віддають перевагу лідерам думок. Майбутні клієнти із задоволенням стежать за блогами, і саме звідти розвиваються їх переваги до різноманітних марки, товари.
- Огляди, де блогери переглядають різні продукти, зіставляють всі плюси й мінуси кожного, користувачі дивляться в прискореному режимі. Тут деталі не так важливі.
- Після постів і Сторіс в Instagram YouTube посідає третє місце у блогерів-лідерів думок. За своєю статистикою взаємодії з аудиторією, такі види контенту найбільш успішні. В цілому, серед такого роду продажів YouTube є другою платформою за популярністю.
- Виявилося, що 90% потенційних покупців, перш ніж зробити вибір в сторону якогось товару, підуть і подивляться про нього відео на YouTube.
- Як відповіли в одному з опитувань любителі відео контенту, якість роликів в півтора раза менш важливі, ніж їх відповідність сучасним трендам.
Дані по рекламних кампаніях
- Половина фахівців з маркетингу розраховують на рекламу в YouTube і виділяють на неї фінанси.
- Ролики формату преролл користуються найбільшим попитом серед рекламників.
- 80% фахівців з маркетингу віддають перевагу саме YouTube як найкращого способу по рекламі й впливу на аудиторію.
- Більш ніж половина рекламістів хочуть виділяти на YouTube більше грошей в поточному році.
- Минулого року в Штатах на рекламу на цьому майданчику було витрачено майже п’ять мільярдів доларів.
- Більш ніж половина маленьких рекламних відео сприяють просуванню товару серед цільової аудиторії.
- Майже кожне відео на даному майданчику хоч якось, але пов’язано з тим або іншим брендом.
- Якщо ваш товар або послуга потрапили в Рекомендації від Google, вважайте, що ваші продажі зросли вже вдвічі.
- Спеціальний рекламний формат TrueView дозволяє маркетологам платити тільки за ті ролики, які були переглянуті, а користувачам – вибирати, яку рекламу бачити. Це значно підвищує довіру до бренду.
Дані платформи в сфері В2В
- Саме в B2B відео формат вважається одним з п’ятірки кращих з-за його ефективності в продажах.
- Більша частина маркетологів віддають перевагу роликам.
- В органічному типі контент-маркетингу більша частина фахівців вибирають YouTube.
- Платні відео на майданчику вибирають трохи понад 10% рекламників.
- У B2B одним з найефективніших видів просування є відео лекції, відео конференції й так далі.
- З 2018 року майже 70% маркетологів стало частіше проводити вебінари й зберігати прямі трансляції на YouTube.