Головна » Блог » Корисні факти про YouTube, які допоможуть в просуванні свого каналу

Корисні факти про YouTube, які допоможуть в просуванні свого каналу

23.06.2020

Анна Ярова


Тепер для успішного бізнесу мати сторінку на YouTube — так само обов’язково, як створити сайт, вести соціальні мережі й навіть випустити додаток. Цей майданчик став чимось більшим, ніж просто сховище кумедних відео і кліпів. У 21 столітті YouTube є одним з ключових факторів у просуванні будь-якого роду бізнесу.

Ця стаття стане вашим путівником у веденні відео блогу. Тут зібрані основні статистичні дані про YouTube, які підкажуть, що робити, щоб ваш канал приносив дохід бізнесу і був не просто архівом нудних роликів.

Різновиди і кількість користувачів

  1. Щомісяця YouTube дивляться 2 мільярди користувачів. І ця цифра збільшилася на 5%, згідно з даними за 2019 рік.
  2. Американці, яким від 18 до 49 років, відвідують платформу набагато частіше, ніж дивляться звичайний телевізор.
  3. А ось по телевізору, люди від 18 до 34 років, дивляться YouTube менше, ніж знаменитий Netflix. (Netflix — на першому місці, YouTube — на другому).
  4. Підраховано, що понад 80% американців, яким виповнилося від 15 до 25 років, відвідують YouTube. Це ідеальна платформа, щоб залучати підліткову аудиторію.
  5. Взагалі даною платформою користуються люди різного віку: 12-17 років — 10%, 18-24 роки — 18%, 25-34 років — 28%, 35-44 роки — 20%, 44-54 роки — 15% і 55- 56 років — 9%.
  6. Ще одним фактором, який робить цю платформу такої популярною, є її поширеність в більш ніж ста країнах по всьому світу. Ось чому вам потрібен свій канал, щоб просувати бізнес.
  7. Понад 15% переглядів на YouTube припадає на Америку. Це означає, що для виходу на західний ринок, вам ніяк не обійтися без цього майданчика. 

 

Хто і як часто користується одним з найпопулярніших майданчиків  

  1. Майже 40% користувачів минулого року стали дивитися YouTube, використовуючи телевізори, а не телефони й ноутбуки.
  2. Але навіть збільшення користування платформою з ТБ не зміг обігнати перегляди зі смартфонів. Їх кількість становить рекордні 70%.
  3. Саме у YouTube найактивніша аудиторія. Адже щодня тут проглядається мільярд годин відео.
    За останні п’ять років на платформу стали завантажувати майже вдвічі більше контенту. А це — 30 тисяч відео кожні 60 хвилин.
  4. Кожна людина проводить на майданчику понад десять хвилин, і переглядає близько семи різних каналів.
  5. Як підрахували в YouTube, найбільше користувачі люблять дивитися музичні кліпи. Так, один з іспанських роликів набрав понад шість мільярдів переглядів.
  6. У трійці лідерів за переглядами також виявилися оглядові ролики, навчальні та відеоблог. 

Статистика по «зіркам» майданчика 

  1. Найпопулярніший блог, що завоював серця 123 мільйонів людей, називається він T-Series.
  2. Другу позицію за переглядами займає ютубер зі світу онлайн ігор. У нього 102 мільйони фоловерів.
  3. У 2018 році найбагатша дитина-блогер заробила за допомогою платформи понад 26 мільйонів доларів. І все це заробіток хлопчикові дістався завдяки розпакуванню дитячих іграшок.
  4. Після хлопчаки почесне друге місце зайняв комедійний канал, із заробітком у 20 мільйонів доларів. На третій позиції опинився блог російської дівчинки, вона відстала від попереднього лідера всього на 2 мільйони.
  5. Колись найвисокооплачуваніший PewDiePie тепер уже далеко не лідер. Він опинився на сьомому місці з заробітком в 13 мільйонів.
  6. В індустрії краси більш ніж половина роликів створюють не самі торговельні марки, а блогери, які тих рекламують. Такому формату аудиторія довіряє охочіше. 

Маркетингові дані

  1. Хоч YouTube і популярний, лише чверть маркетологів впроваджують просування через цей майданчик.
  2. Однак з 2019 року найбільше половини брендів віддають перевагу лідерам думок. Майбутні клієнти із задоволенням стежать за блогами, і саме звідти розвиваються їх переваги до різноманітних марки, товари.
  3. Огляди, де блогери переглядають різні продукти, зіставляють всі плюси й мінуси кожного, користувачі дивляться в прискореному режимі. Тут деталі не так важливі.
  4. Після постів і Сторіс в Instagram YouTube посідає третє місце у блогерів-лідерів думок. За своєю статистикою взаємодії з аудиторією, такі види контенту найбільш успішні. В цілому, серед такого роду продажів YouTube є другою платформою за популярністю.
  5. Виявилося, що 90% потенційних покупців, перш ніж зробити вибір в сторону якогось товару, підуть і подивляться про нього відео на YouTube.
  6. Як відповіли в одному з опитувань любителі відео контенту, якість роликів в півтора раза менш важливі, ніж їх відповідність сучасним трендам. 

Дані по рекламних кампаніях

  1. Половина фахівців з маркетингу розраховують на рекламу в YouTube і виділяють на неї фінанси.
  2. Ролики формату преролл користуються найбільшим попитом серед рекламників.
  3. 80% фахівців з маркетингу віддають перевагу саме YouTube як найкращого способу по рекламі й впливу на аудиторію.
  4. Більш ніж половина рекламістів хочуть виділяти на YouTube більше грошей в поточному році.
  5. Минулого року в Штатах на рекламу на цьому майданчику було витрачено майже п’ять мільярдів доларів.
  6. Більш ніж половина маленьких рекламних відео сприяють просуванню товару серед цільової аудиторії.
  7. Майже кожне відео на даному майданчику хоч якось, але пов’язано з тим або іншим брендом.
  8. Якщо ваш товар або послуга потрапили в Рекомендації від Google, вважайте, що ваші продажі зросли вже вдвічі.
  9. Спеціальний рекламний формат TrueView дозволяє маркетологам платити тільки за ті ролики, які були переглянуті, а користувачам – вибирати, яку рекламу бачити. Це значно підвищує довіру до бренду. 

Дані платформи в сфері В2В

  1. Саме в B2B відео формат вважається одним з п’ятірки кращих з-за його ефективності в продажах.
  2. Більша частина маркетологів віддають перевагу роликам.
  3. В органічному типі контент-маркетингу більша частина фахівців вибирають YouTube.
  4. Платні відео на майданчику вибирають трохи понад 10% рекламників.
  5. У B2B одним з найефективніших видів просування є відео лекції, відео конференції й так далі.
  6. З 2018 року майже 70% маркетологів стало частіше проводити вебінари й зберігати прямі трансляції на YouTube.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті