Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Релевантність сторінки: що це таке і як її підвищити? 7 сервісів для перевірки позицій в пошуку

Релевантність сторінки: що це таке і як її підвищити? 7 сервісів для перевірки позицій в пошуку

18.08.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


Релевантність сторінки править бал при ранжируванні результатів в пошуковій видачі. Щоб зайняти затишне місце на вершині видачі, сторінка або частина її тексту повинні відповідати пошуковому запиту до отриманого результату видачі. Релевантність — це ступінь такої відповідності. Сторінки, які максимально відповідають очікуванням користувачів, будуть в ТОПі. Це стосується і пошукової реклами — скільки б ви не заплатили, якщо ваші сторінки або сайт менш релевантні, тоді рекламні місця займуть конкуренти, які більше відповідають пошуковому запиту.

У цій статті ми вивчили фактори, що впливають на збільшення релевантності сторінки за запитом, а також зібрали і протестували сервіси, які допомагають визначити релевантність сторінок в пошуковій видачі.

Зміст:

  1. Визначення та особливості релевантності запиту
  2. Методи збільшення релевантності сторінки за запитом
  3. Як перевірити релевантність сторінки або сайту?
  4. Аналізуємо релевантність сторінки вручну
  5. Сервіси для перевірки позицій сторінок онлайн
  6. Висновки

Релевантність сторінки править бал при ранжируванні результатів в пошуковій видачі. Щоб зайняти затишне місце на вершині видачі, сторінка повинна строго відповідати пошуковому запиту. Релевантність - це ступінь такої відповідності. Сторінки, що максимально відповідають очікуванням користувачів, будуть в ТОПі. Це стосується і пошукової реклами - скільки б ви не заплатили, при низькій релевантності рекламні місця займуть конкуренти, які більше відповідають пошуковому запиту.



 

Визначення та особливості релевантності запиту

Що таке релевантність запиту? Давайте розглянемо конкретні приклади. Перший варіант, пошук інструкції по ремонту будь-якої техніки. Якщо користувач вводить в пошуковий рядок запит «як встановити Windows», швидше за все, він хоче зробити це своїми руками, а не шукати послуги інших працівників. Сайти в органічній видачі показують максимально релевантні результати вашому запиту, які вже проаналізував Google. Тому, контент повинен відображати суть пошукового запиту.

Другий приклад, коли перевірити релевантність сайту не так просто, тому що користувачі часто вводять неоднозначні запити. Наприклад, за ключовою фразою «ремонт кухні» відкриється відразу кілька категорій пропозицій:

  • ремонт приміщення з пропозицією послуг укладання плити та інші;
  • ремонт меблевої гарнітури;
  • ремонт кухні своїми руками.

Створюючи контент під такі ключі, важливо враховувати потенційно корисну інформацію для користувача. В даному випадку фраза «ремонт кухні», — неповна. Її слід доповнити словосполученням «своїми руками», якщо мова піде саме про саморобки. В іншому випадку необхідно просувати сторінку за запитом «замовити ремонт кухні», щоб була зрозуміла пропозиція клієнтам послуг, а не інструкції.

Третій приклад, коли користувач може намагатися знайти інформацію, некоректно ввівши ключовий запит. В такому випадку пошуковому роботу складно з’ясувати що саме потрібно клієнту, тому користувачу відкриються посилання сайтів, які максимально повно зможуть відповісти на його питання.

Важливо! Пошуковик завжди показує список релевантних результатів вашому запиту. Однак, в залежності від конкретики введеного в рядок пошуку ключа, залежатиме пошукова видача. Наприклад, якщо ви шукаєте компанію, яка допоможе зробити ремонт кухні в Києві, тоді варто ввести запит “ремонт кухні в Києві через підрядників”, якщо ж ввести більш загальний запит ремонт кухні”, тоді Google надасть досить широкий спектр результатів і ви шукатимете довше те, що вам потрібно.

Пошуковою системою проводиться перевірка релевантності тексту, сторінки або цілого сайту. Алгоритми пошукових систем постійно змінюються і поліпшуються. Багато SЕО-фахівців знаходять відповіді на питання, як підвищити релевантність сторінки і сайту в цілому. Природно, для цього проводиться ретельний аналіз запитів і оптимізація сторінок порталу.

Сервіси для перевірки позицій сторінок онлайн Щоб перевірити релевантність тексту, можна скористатися онлайн-сервісом.



 

Методи збільшення релевантності сторінки за запитом

Релевантність кожної сторінки і сайту в цілому має суттєвий вплив на трафік, тому важливо стежити за актуальністю і точністю інформації. Релевантність сторінки за запитом залежить від безлічі факторів, які зручно розділити на зовнішні і внутрішні:

1. Зовнішні фактори

Для зростання релевантності запитів потрібно щоб кількість зовнішніх посилань з авторитетних джерел постійно і рівномірно збільшувалася. Наприклад, якщо в статті описується товар, тоді логічне посилання, що веде на магазин, де його продають. Характеристики товара повинні бути інформативними та корисними для користувача, підводити його до покупки.

2. Внутрішні фактори

  • Правильна кластеризация запитів проводиться після ретельного опрацювання семантичного ядра і полягає в розподілі релевантних запитів по сторінках сайту відповідно до тематики. Також не варто забувати про можливість впровадження релевантного запиту в метатеги Description і Title.
  • Внутрішнє перелінкування. Під час складання контенту потрібно включати посилання з другорядних сторінок на головну і назад.
  • Релевантні сторінки сайту повинні містити структурований текст, а не суцільне полотно.

Важливо! Релевантні пошукові запити повинні рівномірно розподілятися по тексту, а їх кількість становити не більше 3% по відношенню до всього контенту на сторінці. Не допускається велика кількість безглуздих включень основної пошукової фрази.

  • Переспам ключової фрази. Якщо слів занадто багато, тоді їх необхідно замінити на відповідні синоніми.
  • Релевантність сайту збільшується за наявності в тексті медіаконтенту. Картинки, відео та інші елементи повинні доповнювати текст, який містить відповідь на питання користувача, що шукає конкретну інформацію.

Визначення та особливості релевантності запиту Що таке релевантність запиту? Давайте розглянемо конкретні приклади.



 

Як перевірити релевантність сторінки або сайту?

Перевірка релевантності сайту відрізнятиметься в залежності від географічного розташування користувача. Наприклад, клієнт шукає конкретний товар у себе в місті або просто цікавиться цінами в країні. З огляду на те що алгоритми, за якими працюють пошукові роботи, змінюються щодня, то і перевірка сторінок на релевантність видаватиме неоднозначний результат.

У кожній пошуковій системі реалізований свій алгоритм аналізу релевантності сайту. В Google необхідно до запиту додати site: назва сайту. В Яндекс перейти в налаштування пошуку, де у вікні з доменом потрібно вказати назву сайту. Детальніше про це ми зазначимо під час аналізу релевантності сторінки.

Важливо! Релевантність пошукових запитів залежить від способу перевірки. Якщо відкрита головна сторінка сайту і проводиться перевірка, то і користувач побачить її показник релевантності.

Що означає релевантність сторінки або сайту? Це показник, який показує ступінь корисності ресурсу за вказаним ключовом запитом. Його слід вважати ефективним інструментом для збільшення якості веб-порталу. Щоб сайт завжди залишався в ТОП-видачі, необхідно проводити регулярну перевірку релевантності та своєчасно вносити зміни, а доступні онлайн-сервіси нададуть вам корисні рекомендації щодо її поліпшення.

Що значить релевантність сторінки або сайту? Це показник, який показує ступінь корисності ресурсу за вказаною ключовому запиту. Його слід вважати ефективним інструментом для збільшення якості веб-порталу. Щоб сайт завжди залишався в ТОП-видачі, необхідно проводити регулярну перевірку релевантності та своєчасно вносити зміни, а доступні онлайн-сервіси нададуть вам корисні рекомендації щодо її поліпшення.



 

Аналізуємо релевантність сторінки вручну

Загальноприйнятого цифрового показника релевантності не існує. Це обумовлено прихованими механіками пошукових алгоритмів і постійними поліпшеннями їх роботи, а також великою кількістю змінних, що беруть участь в процесі визначення релевантності.

Як ми позначили раніше, релевантність постійно змінюється в залежності від геолокації, налаштувань браузера і формулювань пошукових запитів. Наприклад, сайт служби доставки піци в певному регіоні буде релевантним пошуковим запитом Доставка піци + локація. Однак якщо ввести в пошуковик фразу Піца, алгоритм не зможе точно визначити що саме вам потрібно, а в топі з’явиться стаття із вікіпедії, що пояснює сам термін піца.

Як ми позначили раніше, релевантність постійно змінюється в залежності від геолокації, налаштувань браузера і формулювань пошукових запитів. Наприклад, сайт служби доставки піци в певному регіоні буде релевантним пошуковим запитом “Доставка піци + локація”. Однак якщо ввести в пошуковик фразу “Піца”, алгоритм не зможе точно визначити що саме вам потрібно, а в топі з'явиться стаття із вікіпедії, що пояснює сам термін “піца”.

Саме тому, найпростіший і наочний спосіб перевірити релевантність сторінки ввести ключові слова в пошуковик, і проаналізувати видачу.

Для прикладу візьмемо статтю “Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в Facebook”.

Саме тому, найпростіший і наочний спосіб перевірити релевантність сторінки — ввести ключові слова в пошуковик, і проаналізувати видачу. Для прикладу візьмемо статтю “Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в Facebook”.

За ключовим словом динамічна реклама фейсбук стаття з’являється на 2-й сторінці видачі. За іншими ключовими запитами результат однаковий. В Яндексі 4-а сторінка.

Під час самостійного аналізу в Google можна скористатися розширеним пошуком.

За ключовим словом “динамічна реклама фейсбук” стаття з'являється на 2-й сторінці видачі. За іншими ключовими запитами результат однаковий. В Яндексі — 4-а сторінка. Під час самостійного аналізу в Google можна скористатися розширеним пошуком.

Це зручно, коли потрібно перевірити відповідність сторінки відразу кільком ключовим словам:

Це зручно, коли потрібно перевірити відповідність сторінки відразу кільком ключовим словам:

У Google є корисна функція визначення сторінки найбільш релевантної запиту. Для цього в рядку пошуку після ключового слова введіть site: URL.

У Google є корисна функція визначення сторінки найбільш релевантної запиту. Для цього в рядку пошуку після ключового слова введіть site: URL.

Аналізуємо релевантність сторінки вручну Загальноприйнятого цифрового показника релевантності не існує. Це обумовлено прихованими механіками пошукових алгоритмів і постійними поліпшеннями їх роботи, і великою кількістю змінних, що беруть участь в процесі визначення релевантності.



 

Сервіси для перевірки позицій сторінок онлайн

Щоб перевірити за якими ключовими запитами і на яких позиціях ранжирується сторінка або сайт, варто використовувати сервіси для виміру позицій. Наприклад, Contenthelper. Для з’ясування показника, потрібно ввести текст і запит у відповідні форми. На інших сервісах можна перевірити контент, вказавши запит і URL сторінок, де він знаходиться. За результатами перевірки сервіс видасть список рекомендацій для збільшення релевантності матеріалу.

Сервіси і онлайн інструменти для визначення релевантності допоможуть оцінити сторінки, з якими ще потрібно працювати для підвищення загальних позицій сайту. Про них ми поговоримо далі.

1. Majento

. Majento Сервіс володіє значним інструментарієм для SEO-оптимізаторів: аналітика сайтів, контенту, семантичного ядра, перевірка тегів, визначення унікальності текстів і робота з пошуковими запитами. Протестуємо його на нашій статті про динамічну рекламу.

Сервіс володіє значним інструментарієм для SEO-оптимізаторів: аналітика сайтів, контенту, семантичного ядра, перевірка тегів, визначення унікальності текстів і робота з пошуковими запитами. Протестуємо його на нашій статті про динамічну рекламу.

У рядок URL копіюємо адресу сторінки, релевантність якої потрібно проаналізувати, в рядок “запит” вводимо ключове слово.

У рядок URL копіюємо адресу сторінки, релевантність якої потрібно проаналізувати, в рядок “запит” вводимо ключове слово.Насамперед сервіс аналізує тег Title. У нашому випадку обсяг тега трохи більше рекомендованого і за це дали штраф. Системі зовсім не сподобалося входження ключового слова в тезі, тож його загальна оцінка релевантності всього 6.7%.

Насамперед сервіс аналізує тег Title. У нашому випадку обсяг тега трохи більше рекомендованого і за це дали штраф. Системі зовсім не сподобалося входження ключового слова в тезі, тож його загальна оцінка релевантності — всього 6.7%.

Далі йде аналіз тіла статті. Входження ключа все ще незначні, проте є заголовки h1, h2 і h3, що витягнуло релевантність тексту до 30%.

Далі йде аналіз тіла статті. Входження ключа все ще критично похмурі, проте є заголовки h1, h2 і h3, що витягнуло релевантність тексту до 30%.

Як бачимо, сервіс дуже вимогливий до контенту. Для порівняння проаналізуємо статтю по даному ключу з ТОПу.

Як бачимо, сервіс дуже вимогливий до контенту. Для порівняння проаналізуємо статтю по даному ключу з ТОПу.

Як бачимо, сервіс дуже вимогливий до контенту. Для порівняння проаналізуємо статтю по даному ключу з ТОПу. 2

Цікаво, що при різниці пошукової видачі в 12 позицій релевантність обох сторінок визначена сервісом однаково. Відповідно, дану аналітику має сенс використовувати тільки для попереднього коригування контенту: додати прямі входження ключових слів, збалансувати розмір Title і викрутити показник релевантності на максимум. Це не дасть гарантії виведення сторінки в ТОП, але в пошуковій видачі все ж підніме.

Цікаво, що при різниці пошукової видачі в 12 позицій релевантність обох сторінок визначена сервісом однаково. Відповідно, дану аналітику має сенс використовувати тільки для попереднього коригування контенту: додати прямі входження ключових слів, збалансувати розмір Title і викрутити показник релевантності на максимум. Це не дасть гарантії виведення сторінки в ТОП, але в пошуковій видачі все ж підніме.

2. ISTIO

Istio — універсальний інструмент для копірайтерів та їх замовників. Підходить для аналізу виключно текстового контенту. Релевантність сторінки сервіс не визначає, однак показники семантичного ядра фіксують релевантність слів по відношенню до тексту.

Istio — універсальний інструмент для копірайтерів та їх замовників. Підходить для аналізу виключно текстового контенту. Релевантність сторінки сервіс не визначає, однак показники семантичного ядра фіксують релевантність слів по відношенню до тексту.

Релевантність сторінки сервіс не визначає, однак показники семантичного ядра фіксують релевантність слів по відношенню до тексту.

3. PR-CY

PR-CY — це цілий портал, присвячений оптимізації сайтів і аналітиці з власною спільнотою, стрічкою новин і блогом. Сервіс аналізує не окремі сторінки, а сайти в цілому. Для зручності користування можна встановити розширення для браузера.

PR-CY — це цілий портал, присвячений оптимізації сайтів і аналітиці з власною спільнотою, стрічкою новин і блогом. Сервіс аналізує не окремі сторінки, а сайти в цілому. Для зручності користування можна встановити розширення для браузера.

Для зручності користування можна встановити розширення для браузера.

PR-CY пропонує великі можливості для аналітики: контент, трафік, юзабіліті, перевірку позицій, аналіз внутрішніх сторінок. Основний інструментарій доступний за платною підпискою. Однак, для визначення релевантності досить звіритися з безкоштовною табличкою ключових слів по сайту. Якщо в списку саме ті ключі, які ви закладали — отже, сайт релевантний.

PR-CY пропонує великі можливості для аналітики: контент, трафік, юзабіліті, перевірку позицій, аналіз внутрішніх сторінок. Основний інструментарій доступний по платній підписці. Однак для визначення релевантності досить звіритися з безкоштовною табличкою ключових слів по сайту. Якщо в списку саме ті ключі, які ви закладали - значить, сайт релевантний. Один мінус - це не допоможе визначити відповідність пошуковим запитам окремих сторінок.

Один мінус — це не допоможе визначити відповідність пошуковим запитам окремих сторінок.

4. Serpstat

Serpstat — це багатоцільова SEO-платформа, широко відома в колах інтернет-маркетологів завдяки великому діапазону застосування. Сервіс аналізує як сайти цілком, так і окремі сторінки. Механізм визначення релевантності сторінок в Serpstat складніший, ніж у аналогів, тож займає більше часу. Це компенсується точністю результатів і можливістю тонкого налаштування параметрів аналітики.

Serpstat — це багатоцільова SEO-платформа, широко відома в колах інтернет-маркетологів завдяки великому діапазону застосування. Сервіс аналізує як сайти цілком, так і окремі сторінки.

Механізм визначення релевантності сторінок в Serpstat складніший, ніж у аналогів, тож займає більше часу. Це компенсується точністю результатів і можливістю тонкого налаштування параметрів аналітики.

Порядок дій такий:

1. Створюємо проєкт в обліковому записі Serpstat.

Створюємо проєкт в обліковому записі Serpstat.

2. Вводимо домен сайту, який аналізуємо. Задаємо ім’я проєкту, сортуємо по групам (якщо такі є).

Вводимо домен сайту, який аналізуємо. Задаємо ім'я проєкту, сортуємо по групам (якщо такі є).

3. Після створення проєкту відразу можна подивитися загальні звіти по сайту. Однак, оскільки нам необхідно проаналізувати сторінку, заходимо в додаткові налаштування проєкту.

Після створення проєкту відразу можна подивитися загальні звіти по сайту. Однак, оскільки нам необхідно проаналізувати сторінку, заходимо в додаткові налаштування проєкту.

4. Вибираємо тип відстеження “За точним URL” і вводимо в поле поруч адресу сторінки, яку потрібно перевірити на релевантність.

Вибираємо тип відстеження “За точним URL” і вводимо в поле поруч адресу сторінки, яку потрібно перевірити на релевантність.

5. У вкладці “Пошукові регіони” визначаємо в якій пошуковій системі будемо аналізувати релевантність, для яких пристроїв, в якій країні і якою мовою.

5. У вкладці “Пошукові регіони” визначаємо в якій пошуковій системі будемо аналізувати релевантність, для яких пристроїв, в якій країні і якою мовою.

6. У вкладці “Ключові фрази” прописуємо ключі, за відношенням до яких повинна бути релевантна сторінка. Зручно, що їх може бути багато: це дозволяє побачити загальну картину.

У вкладці “Ключові фрази” прописуємо ключі, за відношенням до яких повинна бути релевантна сторінка. Зручно, що їх може бути багато: це дозволяє побачити загальну картину.

7. Визначаємо для кожного ключового слова цільову сторінку. Під час комплексного аналізу зручно дивитися відразу багато сторінок під різні ключі. Щоб швидко прописати один URL для кількох ключових слів, потрібно виділити їх галочкою, а у випадаючому списку операцій вибрати “Присвоїти цільовій URL”.

7. Визначаємо для кожного ключового слова цільову сторінку. Під час комплексного аналізу зручно дивитися відразу багато сторінок під різні ключі. Щоб швидко прописати один URL для кількох ключових слів, потрібно виділити їх галочкою, а у випадаючому списку операцій вибрати “Присвоїти цільовій URL”.

7. Визначаємо для кожного ключового слова цільову сторінку. Під час комплексного аналізу зручно дивитися відразу багато сторінок під різні ключі. Щоб швидко прописати один URL для кількох ключових слів, потрібно виділити їх галочкою, а у випадаючому списку операцій вибрати “Присвоїти цільовій URL”. 2

8. В боковому меню клікаємо на “Моніторинг позицій” та обираємо “Сторінки”.

В боковому меню клікаємо на “Моніторинг позицій” та обираємо “Сторінки”.

9. Системі потрібен час для збору і аналізу даних. Коли звіт буде готовий ви зможете побачити, яке місце в пошуковій видачі займає сторінка за вказаними ключовими словами.

Системі потрібен час для збору і аналізу даних. Коли звіт буде готовий ви зможете побачити, яке місце в пошуковій видачі займає сторінка за вказаними ключовими словами.

Наша стаття про збільшення ефективності динамічної реклами на facebook поки змогла досягти тільки 14-ту позицію у видачі. Цей результат може змінитися в будь-який час: з’явиться релевантніша стаття на цю тему або Google врахує поведінкові чинники, і навпаки, підніме сторінку вище.

5. Seolib

Ще один сервіс аналітики. Цікаво, що він розроблявся для внутрішніх потреб відділу оптимізації “під себе”. Визначення релевантності сторінок тут платне, за реєстрацію на внутрішній рахунок користувача нараховується 25 бонусних рублів.

Ще один сервіс аналітики. Цікаво, що він розроблявся для внутрішніх потреб відділу оптимізації “під себе”. Визначення релевантності сторінок тут платне, за реєстрацію на внутрішній рахунок користувача нараховується 25 бонусних рублів.

Алгоритм аналізу релевантності сторінок в Seolib:

1. Створюємо проєкт.

Алгоритм анализу релевантності сторінок в Seolib: Створюємо проєкт.

2. Вносимо в проєкт ключові фрази.

Вносимо в проєкт ключові фрази. 3. Вибираємо пристрої, задаємо регіон і глибину перевірки. Якщо впевнені, що сторінка займає одну з верхніх позицій краще вказувати мінімальну глибину, так як цей параметр визначає вартість аналізу.

Вибираємо пристрої, задаємо регіон і глибину перевірки. Якщо впевнені, що сторінка займає одну з верхніх позицій — краще вказувати мінімальну глибину, так як цей параметр визначає вартість аналізу.

4. На цьому етапі у нас вже готовий налаштований проєкт. У попередньому пункті можна було відрегулювати частоту, з якою б аналіз проводився автоматично. Оскільки ми цього не зробили, запускаємо процес вручну. Для цього натискаємо на активну кнопку в стовпці Остання перевірка, і тиснемо кнопку Оновити в меню. Саме за оновлення списуються кошти.

На цьому етапі у нас вже готовий налаштований проєкт. У попередньому пункті можна було відрегулювати частоту, з якою б аналіз проводився автоматично. Оскільки ми цього не зробили, запускаємо процес вручну. Для цього натискаємо на активну кнопку в стовпці “Остання перевірка”, і тиснемо кнопку “Оновити” в меню. Саме за оновлення списуються кошти.

оновимо проєкт

5. Дивимося звіт: через меню зліва або через повідомлення у верхній частині сторінки.

Дивимося звіт: через меню зліва або через повідомлення у верхній частині сторінки. Дивимося звіт: через меню зліва або через повідомлення у верхній частині сторінки. 2

Крім позицій у видачі по ключовому запиту проведений аналіз дає звіт по сніпетам:

Крім позицій у видачі по ключовому запиту проведений аналіз дає звіт по сніпетів:

І по LSI-запитам:

І по LSI-запитам:

Присутня можливість підключити Яндекс.Метрику і отримати дані про користувачів.

6. Megaindex

6. Megaindex

39 інструментів для оптимізації і аналізу сайтів доступні після реєстрації. Визначення релевантності сторінок можливо в додатку Видимість сайту (воно найпопулярніше серед продуктів Megaindex).

39 інструментів для оптимізації і аналізу сайтів доступні після реєстрації. Визначення релевантності сторінок можливо в додатку “Видимість сайту” (воно найпопулярніше серед продуктів Megaindex).

У додатку необхідно ввести домен сайту (або точний URL сторінки), вказати регіон і пошукову систему.

У додатку необхідно ввести домен сайту (або точний URL сторінки), вказати регіон і пошукову систему.

На відміну від аналогів ця аналітика надає такі показники: ефективні покази, кількість пошукових запитів і оцінний трафік.

У цьому ж звіті можна подивитися порівняння з конкурентами:

На відміну від аналогів ця аналітика надає такі показники, як ефективні покази, кількість пошукових запитів і оціночний трафік. У цьому ж звіті можна подивитися порівняння з конкурентами:

На відміну від аналогів ця аналітика надає такі показники, як ефективні покази, кількість пошукових запитів і оціночний трафік. У цьому ж звіті можна подивитися порівняння з конкурентами 2

Серед додатків Megaindex є ще Аналіз сайту, проте він не дає можливості перевірити релевантність окремих сторінок.

Серед додатків Megaindex є ще “Аналіз сайту”, проте він не дає можливості перевірити релевантність окремих сторінок.  

7. Seolik

Seolik заточен под поисковик Яндекс, поэтому будет полезен тем, кто ориентирован только на эту систему. В своем арсенале сервис имеет 3 инструмента, помогающие определить релевантность сайтов: “Позиция в Яндекс”, “SEO-аудит” и “Проверка посещаемости сайта” (эта функция дает только косвенное понимание релевантности).

Seolik облаштований під пошуковик Яндекс, тому буде корисний тим, хто орієнтований тільки на цю систему. У своєму арсеналі сервіс має 3 інструменти, які допомагають визначити релевантність сайтів: Позиція в Яндекс, SEO-аудит та Перевірка відвідуваності сайту (ця функція дає тільки непряме розуміння релевантності).

Алгоритм дій користувача гранично простий: вставляєте в потрібний рядок URL сторінки, яку аналізуєте, доводите системі, що ви не бот, і очікуєте результат. Реєстрація не потрібна.

Для вимірювання відвідуваності на сайті повинна бути встановлена ​​Яндекс.Метрика.

Seolik облаштований під пошуковик Яндекс, тому буде корисний тим, хто орієнтований тільки на цю систему. У своєму арсеналі сервіс має 3 інструменти, які допомагають визначити релевантність сайтів: “Позиція в Яндекс”, “SEO-аудит” та “Перевірка відвідуваності сайту” (ця функція дає тільки непряме розуміння релевантності). Алгоритм дій користувача гранично простий: вставляєте в потрібний рядок URL сторінки, яку аналізуєте, доводите системі, що ви не бот, і очікуєте результат. Реєстрація не потрібна. Для вимірювання відвідуваності на сайті повинна бути встановлена ​​Яндекс.Метрика.

Результати SEO-аналізу підсвічені кольором: зелений — все добре, червоний — є проблеми. З проблемними показниками можна ознайомитись докладніше.

Результати SEO-аналізу підсвічені кольором: зелений — все добре, червоний — є проблеми. З проблемними показниками можна ознайомитись докладніше.

У звіті є таблиця контенту, яка визначає релевантність матеріалів, представлених на сайті.

У звіті є таблиця контенту, яка визначає релевантність матеріалів, представлених на сайті.

Інструмент Позиція сайту в Яндекс працює тільки з 1 ключовим словом. Для кожного нового ключа потрібно запускати повторний аналіз. Результат упакований в скромну табличку:

Інструмент “Позиція сайту в Яндекс” працює тільки з 1 ключовим словом. Для кожного нового ключа потрібно запускати повторний аналіз. Результат упакований в скромну табличку:

 

Висновки

  1. Незважаючи на відсутність фактичного індексу релевантності сторінок, існують сервіси для його аналізу, які успішно справляються зі своїм завданням. Однак, інформація отримана з їх допомогою ніколи не буде повною, оскільки сторонні інструменти не в змозі враховувати поведінкові чинники.
  2. Єдиний точний показник відповідності сторінки пошуковому запиту — позиція в ранжируванні. Однак, це тимчасовий показник. Оптимізація окремих складових сайту підніме його на кілька позицій, але без корисного експертного контенту сторінка не вийде в ТОП, як би не намагалися SEO-фахівці.
  3. Аналіз релевантності не чари. Це допоміжний інструмент, який дозволяє зрозуміти, чи втрапили ви в очікування користувачів, чи втамовує ваш контент їх болі.

Методи збільшення релевантності сторінки за запитом Релевантність кожної сторінки і сайту в цілому має суттєвий вплив на трафік, тому важливо стежити за актуальністю і точністю інформації.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті