Головна » Блог » Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

25.05.2023

Анастасія Кузнецова


Хештеги у соціальній мережі Facebook були вперше представлені у 2013 році, однак з плином часу вони майже вийшли з ужитку. Чимало маркетологів та SMM-спеціалістів сперечаються щодо ефективності хештегів у цій соціальній мережі. Незважаючи на це, сама платформа рекомендує їх додавання до публікацій задля збільшення органічного охоплення та покращення пошукової оптимізації.

Звичайно, що система хештегів Facebook не така потужна, як у Twitter або Instagram, тому більшість брендів нехтує цим інструментом. Натомість важко уявити більш зручний спосіб для структурування, пошуку і оптимізації контенту. Трендові хештеги у Facebook допомагають не тільки відстежувати події чи дискусії, а ще й сприяють більшій залученості користувачів та підвищенні їх лояльності до бренду. 

Знайти популярні теги не так просто, але у цій статті ми наведемо дієві поради, які допоможуть вам у пошуку і виявленні трендових хештегів у  Facebook. 

Популярні хештеги для Facebook



Як влаштовані хештеги у Facebook: відмінності, переваги та недоліки

Вище ми вже сказали про те, що хештеги роблять ваші публікації доступними для пошуку у Facebook, оскільки вони класифікують контент, і користувач може переглянути тематичні публікації в одному місці. Незважаючи на це, думки щодо використання хештегів помітно різняться. У той час як деякі бренди повністю ігнорують цей інструмент, інші компанії доповнюють хештегами майже кожну публікацію. 

Зокрема є кілька причин, чому хештеги на Facebook можна (і треба) використовувати:

  • Потреба в соціальному прослуховуванні. Бренди, які знають, про що говорить їхня аудиторія і які теми її цікавлять, досягнуть успіху значно швидше. Якщо дописи навколо певного хештегу чи кампанії ефективні, то це прямий сигнал того, що цю тему треба активно розвивати. Хоча відстеження хештегів може здатися більш простим у Twitter чи Instagram, у Facebook такого кроку все одно варто дотримуватися. 
  • Хештеги роблять ваші публікації доступними для пошуку. Хештеги у Facebook дозволяють привернути більше уваги до дописів вашого бренду. Враховуючи, що платформа обробляє мільярди пошукових запитів на день, класифікація вашого контенту для пошукових алгоритмів має сенс. У той же час хештеги допомагають виділити конкретні кампанії чи публікації, які можуть зацікавити ваших підписників.
  • Хештеги роблять ваші публікації більш інтерактивними. Як і у випадку з іншими соціальними мережами, дописи з хештегами отримують більше залучень.Окрім цього, хештеги дають підписникам додатковий стимул для взаємодії з вашими публікаціями. Підрахунок кліків може підказати вам, який контент буде цікавим для аудиторії в майбутньому.  

З іншого боку, хештеги у Facebook мають і недоліки:

  • Facebook не оновлював свої рекомендації щодо використання хештегів з 2016 року, що змусило маркетологів самостійно визначати найкращі практики на власному досвіді. 
  • Хештеги в Facebook можна використовувати тільки в публікаціях: при завантаженні текстових постів, фото або відео. У той час Instagram дозволяє розміщувати хештеги у stories, reels тощо. 
  • Хештеги доступні для акаунтів користувачів, публічних сторінок та груп. Через можливість приховати свою сторінку від інших або створювати закриті спільноти, хештеги будуть набирати менші охоплення і автор, який запустив цей хештег, не побачить всі публікації. 
  • Facebook має власний контекст та власні цілі: треба розуміти, що це не та соцмережа, де будуть віруситися хештеги з тематики б’юті, розваг тощо. Тут свої тренди, і популярності набирають хештеги, які відповідають інтересам аудиторії та запиту користувачів. Зазвичай це робота та бізнес, політика, соціальні проблеми тощо. Відповідно і мета цих хештегів не просто об’єднати схожий контент, (як наприклад в TikTok чи Instagram), а і проінформувати, привернути увагу до гострого питання та дати йому розголос.

Як ми бачимо, однозначної думки щодо використання хештегів у Facebook немає. Незважаючи на це, маркетологи використовують цей інструмент для збільшення охоплень та залучення цільової аудиторії. Для цього рекомендуємо скористатися популярними хештегами. Про те, як їх шукати, розказуємо нижче. 

Як шукати трендові хештеги у Facebook?

Ми вже розібралися із тим, чому варто додавати хештеги до своїх публікацій у Facebook. Однак використання нерелевантних до вашого бренду ключових слів призведе до зворотного ефекту. Для того, аби досягти поставлених бізнес-цілей із просування на цій платформі, радимо приділити час пошуку актуальних хештегів. За допомогою порад, що наведені нижче, ви зможете зробити це швидко і легко. 

Функція автозаповнення хештегів

У мобільному застосунку Facebook можна скористатися функцією автозаповнення хештегів, що розташована у рядку пошуку. Все, що вам потрібно зробити, це почати вводити ключове слово. У результатах пошуку можна ознайомитись із найчастіше вживаними хештегами.

Як і у випадку з Instagram, ви можете побачити частотність вживання того чи іншого тегу — для цього потрібно натиснути на потрібне слово. Пошук актуальних хештегів цим способом займає чималу кількість часу, оскільки вам потрібно вручну переходити за кожним хештегом, щоб ознайомитися із його параметрами. 

Популярні хештеги для Facebook

При оцінці хештегів через пошук у Facebook рекомендуємо керуватися такими критеріями: 

  • Дата найпопулярніших публікацій покаже вам, чи є хештег зараз актуальним, чи він був таким у минулому.
  • Показники залученості дописів допоможуть визначити, чи вартий хештег використання саме у ваших публікаціях.

Моніторинг веб-сайтів зі списками хештегів

Напевно, кожен маркетолог хоча б раз у житті звертався за допомогою до веб-сайтів, які надають списки популярних хештегів для тієї чи іншої платформи. Готові списки можна скопіювати та вставити до своєї публікації, що економить значну кількість часу. Наведемо приклади веб-сайтів, які представляють готові добірки із популярними хештегами: 

Варто зазначити, що такі списки містять переважно загальні теги, які відсортовані за популярністю. Додавання загальних хештегів, як-от #love, #food, #business тощо, не є гарною ідеєю. Так, вони допоможуть збільшити кількість вподобань або коментарів, однак на розширенні ЦА це навряд чи позначиться. Річ у тім, що за такими тегами стежать мільйони користувачів, і знайти релевантних підписників буде важко. Окрім цього, ваш контент може загубитися у вирі подібних дописів.  

Якщо ви прагнете збільшити кількість органічних охоплень та залученість користувачів у Facebook, вам потрібно використовувати релевантні для вашої ніші хештеги. Теги, представлені на веб-сайтах зі списками хештегів, не завжди варто використовувати. Так, це швидко і легко, однак не завжди ефективно. 

Генератори хештегів

Онлайн-генератори хештегів допоможуть вам знайти популярні хештеги не тільки для Facebook, а ще й для інших соціальних мереж. Усе, що вам потрібно зробити, це ввести у відповідному полі ключове слово/додати фотографію/вставити URL-адресу, щоб знайти популярні хештеги. Генератор представить високочастотні, середні, та низькочастотні хештеги, які містять схоже ключове слово.

Популярні хештеги для Facebook

Для більшої зручності можна використовувати мобільні застосунки, доступні в AppStore та PlayMarket. Принцип роботи застосунків схожий із онлайн-сервісами: ви можете шукати актуальні для соціальних мереж хештеги за відповідними категоріями або самостійно генерувати їх, вводячи спеціальні ключові слова. Окрім цього, у застосунках є можливість відфільтрувати згенеровані теги за кількістю використань.

Популярні хештеги для Facebook

Згенеровані списки досить великі, тому вам потрібно буде відфільтрувати нерелевантні теги.

Аналіз конкурентів

Інший винахідливий спосіб знайти популярні хештеги на Facebook – це аналіз публікацій ваших конкурентів. Ви можете використовувати інструменти соціального прослуховування, щоб зробити це автоматично, але це можна зробити і самостійно. Для цього відвідайте бізнес-сторінки своїх конкурентів і проаналізуйте їхню діяльність. Зверніть увагу на хештеги, які вони використовують у дописах, та зробіть висновки щодо тегів, які приносять великі охоплення. 

Наостанок зазначимо, що ще одним важливим каналом для пошуку хештегів у Facebook – це слідкування за трендами та лідерами думок у своєму сегменті. Як і у випадку з іншими соціальними мережами, бренд має тримати руку на пульсі, щоб вчасно вносити корективи у свою контент-стратегію та отримувати більше охоплень. 



Поради щодо використання хештегів у Facebook 

Сподіваємось, що вам вдалося скласти список популярних хештегів, що релевантні до вашого бренду. Нижче пропонуємо ознайомитися із порадами щодо їх використання у соціальній мережі Facebook. 

  • Органічно вписуйте хештеги до своїх публікацій. Для того, аби допис виглядав візуально привабливим, рекомендуємо замінювати хештегами певні слова або словосполучення. Наприклад: 

Популярні хештеги для Facebook

  • Інколи маркетологи припускаються поширеної помилки, а саме — використання пробілів у хештегах. Якщо словосполучення розділити пробілом, то хештегом вважатиметься лише перше слово з відповідним символом. Наприклад, із хештегом #Digital Marketing, ви не матимете шансу бути знайденим, якщо ваш клієнт переглядає хештег #DigitalMarketing у пошуковій мережі Facebook. Натомість ваша публікація буде показана в результатах пошуку для #Digital, що абсолютно не стосується хештегу, який ви мали намір використовувати.
  • Те саме стосується і пунктуації. Крапки, знаки оклику або спеціальні символи на кшталт “@” розбивають ваш хештег, і лише перша частина тексту буде активною. Наприклад, у фразі: #Welcome !SocialMedia, лише слово #Welcome буде відображатися у пошуковій видачі.
  • Дослідження понад 200 000 публікацій брендів у Facebook показало, що контент з одним або двома хештегами мав у середньому 593 взаємодії. Натомість дописи, що містили 3 і більше хештегів, не можуть похвалитися такими показниками охоплень.  Отож, можна зробити висоновок, що публікації у Facebook з меншою кількістю хештегів, як правило, більш ефективні. 
  • Окрім цього, вам буде легше проаналізувати ефективність того чи іншого тегу. Важко з’ясувати, який хештег приводить до найбільшого залучення, якщо ви використали 10 фраз в одній публікації. Не перевантажуйте допис полотном із хештегів, щоб не викликати роздратування користувачів і полегшити собі роботу із оптимізації.
  • Перевірте налаштування конфіденційності облікового запису. Якщо ваша сторінка буде закритою, то публікації із хештегами не будуть відображатися у загальних результатах пошуку. Для того, щоб перевірити, чи є ваша сторінка видимою для всіх користувачів, перейдіть до налаштувань і оберіть розділ “Видимість сторінки”. 

Популярні хештеги для Facebook



Добірка популярних хештегів для Facebook 2023

Наостанок хочемо поділитися з вами добіркою актуальних хештегів у Facebook для різних ніш, які можна органічно додати до своїх публікацій.

Мода і стиль

  1. #Fashion
  2. #Style
  3. #Outfit
  4. #Fashionable 
  5. #Stylish 
  6. #Outfitoftheday 
  7. #FashionPost 
  8. #Beautiful 

Здоров’я і спорт

  1. #Gym 
  2. #Exercise
  3. #Fitfam
  4. #WeightLoss
  5. #FatLoss 
  6. #Healthyliving

Б’юті-індустрія

  1. #beautysecrets
  2. #makeuplook
  3. #beautysalon
  4. #cosmeticshop
  5. #makeuptutorial
  6. #cosmeticslover
  7. #beautytrends

Для E-commerce

  1. #onlinesale
  2. #blackfriday
  3. #cybermonday
  4. #onlineshopping
  5. #onlinestore
  6. #freedelivery
  7. #makeupdeals

Диджитал-маркетинг

  1. #digitalmarketingagency
  2. #digitalmarketingexpert
  3. #socialmediamanager
  4. #facebookmarketing
  5. #facebookads
  6. #businessgrowth
  7. #digitalmarketingtips

Готельно-ресторанна справа

  1. #Hospitality
  2. #restaurant
  3. #foodforlife
  4. #foodlove
  5. #recipeshare
  6. #recipeideas
  7. #newonthemenu
  8. #gourmetfood

Для бізнесу

  1. #Startup
  2. #BusinessTips
  3. #Marketing
  4. #Ecommerce 
  5. #Entrepreneur 
  6. #Businessowner 
  7. #Networking

Загальні хештеги

  1. #Memes
  2. #Popular
  3. #FacebookLive
  4. #Trends
  5. #Facebook
  6. #Live
  7. #FacebookMarketing
  8. #FacebookAds

Висновки: чи працюють хештеги у Facebook у 2023 році?

Безперечно, хештеги все ще є дієвим інструментом для просування бренду у Facebook. Незважаючи на те, що думки щодо їхнього використання суттєво різняться, більшість маркетологів додають хештеги до своїх публікацій. На жаль, алгоритми цієї соціальної мережі ускладнюють заходи із підвищення залученості публікацій, а відсутність офіційних рекомендацій щодо використання хештегів змушує спеціалістів вчитися на власних помилках. 

Для того, аби зменшити ризики, рекомендуємо скористатися інструментами для пошуку хештегів у  Facebook, які ми перелічили вище. Добірка порад зекономить час усієї команди, а списки популярних хештегів для різних ніш стануть в пригоді будь-якому бренду.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності