Головна » Блог » Для чого потрібні хештеги і чи актуальні вони у 2023 році?

Для чого потрібні хештеги і чи актуальні вони у 2023 році?

12.05.2023

Анастасія Кузнецова


Коли йдеться про просування бренду у соціальних мережах,  то неможливо не згадати про хештеги. Скоріш за все, ви вже користувалися хештегами та знаєте, як вони виглядають. Однак цього недостатньо: важливо проводити постійний моніторинг популярних хештегів, тестувати їх застосування у своїй контент-стратегії та відстежувати показники. Перед тим, як перейти до основної інформації про використання хештегів, хочемо поділитися цікавими фактами:

  • Перший хештег був використаний Крісом Мессіном у Twitter 23 серпня 2007 року.
  • Символ “#” також називається октоторпом, і спочатку він використовувався для позначення чисел.
  • Слово “хештег” набуло офіційного значення лише у 2014 році, коли його було додано до Оксфордського словника.
  • Дописи в Instagram з використанням хештегів набирають на 13 % більше реакцій від користувачів.
  • Майже 70 % хештегів у соціальних мережах є брендованими — тобто такими, що містять назву чи слоган бренду.

Наразі хештеги є звичайним явищем для соціальних мереж: щодня публікуються сотні тисяч постів із їхнім використанням. Нижче ми поговоримо про саме поняття хештегу, переваги та стратегії їх використання, а також розберемося із тим, чи працюють вони у 2023 році. 

Що таке хештеги



 

Хештег — що це і для чого він потрібен?

Хештег — це своєрідне маркування для дописів у соціальних мережах. Позначка “#” перетворює звичайне слово або словосполучення на активне посилання. Перейшовши за ним, користувач бачитиме дописи, які містять такий же хештег. Основні поради щодо створення і використання хештегів такі: 

  • Хештеги завжди починаються з символа “#”. Для того, аби словосполучення перетворилося на активне посилання, уникайте пробілів, спеціальних символів та розділових знаків. 
  • Для того, аби ваші дописи із хештегами висвітлювалися у пошуковій видачі, ваш обліковий запис має бути відкритим. В протилежному випадку публікації з хештегами будуть видимі лише для підписників. 
  • Не використовуйте для хештегів довгі словосполучення. Найдієвіші варіанти мають бути короткими, влучними і легко запам’ятовуватися. 
  • Використовуйте релевантні хештеги. Хештег має відповідати ніші вашого бренду або тематиці допису,  а також його має використовувати ваша аудиторія.
  • Не використовуйте багато хештегів в одному дописі. Це заважає сприйняттю інформацію, а також зовні схоже на спам. 

Ознайомившись із основними правилами та рекомендаціями щодо використання хештегів, пропонуємо поговорити про їхні переваги. 

Розширення цільової аудиторії та вивчення її потреб. 

Люди часто шукають потрібну інформацію саме за хештегами. Якщо підібрати підходящі теги, то ваші дописи будуть показуватися найбільш релевантній аудиторії. Вивчайте користувачів, які приходять на вашу сторінку за хештегами. Це — ваша релевантна аудиторія, і її інтереси, вподобання та потреби треба вивчати. 

Що таке хештеги

Структурування контенту. 

Хештеги можна використовувати в якості навігації по рубрикам. Таким чином, користувач зможе перейти за конкретним посиланням і переглянути серію найбільш цікавих для нього дописів. 

Наприклад: в акаунтах у соціальних мережах Webpromo часто використовує хештеги для зручної навігації по рубрикам. Так, фірмовий хештег містить назву бренду, а також назву рубрики (#webpromo_interview, #webpromo_топ, #webpromo_cases тощо). Завдяки цьому користувач може натиснути на хештег під публікацією, яка йому цікава, і переглянути інші тематичні дописи.

Сприяє впізнаваності бренду. 

Створення брендового хештегу може бути ефективним способом для просування вашого бізнесу та комунікації з аудиторією. Брендові хештеги можуть складатися із назви або слогану компанії, або ж інформувтаи про тематичні челенджі, події, акції.

Що таке хештеги

Що таке хештеги

Можливість долучитися до глобальних ініціатив та показати цінності бренду. 

Ви можете використовувати глобальні хештеги, що пов’язані із тією чи іншою проблемою. Так, бренд може показати своє ставлення до стану довкілля, расової дискримінації, проблем безхатніх тварин або навіть світових подій.

Кейс: із початком повномасштабного вторнення росії в Україну масового поширення набув хештег #russiaterroriststate. Хештег використовують не тільки українці, а ще й відомі бренди, авторитети та лідери думок. Завдяки використанню цього тегу можна показати воєнні злочини росії проти України, а також чітко висловити свою позицію щодо країни-агресорки.

Що таке хештеги



Використання хештегів у соціальних мережах

На жаль, немає універсальної формули для використання хештегів у різних соціальних мережах. У кожної платформи є свої вимоги та особливості, і на деяких майданчиках краще взагалі не користуватися хештегами. Наприклад, у Pinterest краще всього використовувати ключові слова в описі до публікації, а не у хештегах. Нижче поговоримо про особливості найбільш популярних соціальних мереж, а також розберемося, як краще використовувати хештеги у кожній з них.

Facebook 

Використання хештегів на Facebook допоможе вашому контенту стати більш помітним для релевантної аудиторії, а також збільшити кількість органічних охоплень. Оптимальна кількість хештегів для одного допису — 1-2 теги, які тематично стосуються ніші бренду. Окрім цього, хештеги у Facebook можна використовувати для створення обговорень. Коли користувачі переглядатимуть стрічку, то ваш бренд може опинитися в центрі уваги завдяки влучному хештегу. 

TikTok

Використання хештегів у TikTok допоможе просунути контент набагато краще, ніж на таких платформах, як Instagram, Twitter або Facebook. У вас набагато більше шансів піднятися у рейтингу у своїй ніші, якщо обрати правильні та влучні словосполучення.

Популярні хештеги краще підходять для охоплення широкої аудиторії, у той час як нішеві хештеги краще підходять для релевантної групи користувачів. Вони із більшою ймовірністю будуть зацікавлені у вашому контенті та будуть взаємодіяти з ним осмислено. Фактично, в описі до відео ви можете використати до 30 хештегів, однак така кількість є надмірною. Рекомендуємо обмежитися 3-5 нішевими тегами, які точно допоможуть досягти максимальних охоплень.

Instagram

Instagram радить використовувати від 3 до 5 хештегів у своїх дописах, незважаючи на те, що максимально дозволена кількість — 30. Однак більшість досліджень свідчать про те, що досягти кращих показників охоплень допоможуть 10 та більше нішевих хештегів. Тут варто проводити ретельний аналіз тегів у своїй ніші, адже конкуренція серед брендів на платформі доволі висока. Окрім цього, варто віддавати перевагу релевантним цільовим тегам у публікаціях і Reels, які допоможуть оптимізувати контент та зробити його видимим для нової аудиторії. 

LinkedIn

У LinkedIn хештеги здебільшого використовуються для пошуку. Це означає, що використання хоча б 3 хештегів у дописі на LinkedIn дійсно може допомогти людям краще знаходити ваш контент. Важливо: платформа не надає обмежень щодо кількості використаних хештегів, однак зловживати ними не рекомендується.

 

Як використовувати хештеги для своїх дописів?

Одна з найбільш поширених помилок — використовувати лише популярні хештеги. Річ у тім, що за такої стратегії ваш допис загубиться у тисячах подібних. Саме тому рекомендуємо комбінувати високочастотні хештеги, які містять універсальні для вашої ніші слова, та низькочастотні. Важливо: хештеги мають відповідати тематиці вашого допису, інакше на публікацію можуть надіслати скаргу.

Не рекомендуємо використовувати максимально допустиму кількість хештегів в одному дописі. По-перше, намагатися охопити одразу усі теги неможливо. По-друге, полотно із хештегів заважатиме зручному сприйняттю інформації, а також це виглядає не дуже привабливо. Намагайтеся дотримуватися балансу, і використостовувати оптимальну кількість хештегів для тієї чи іншої соціальної мережі.

Місце для розміщення хештегів може бути будь-яким — чи то на початку, чи наприкінці. Найчастіше за все хештеги використовують наприкінці допису, або ж всередині нього, замінивши певне слово. Окрім цього, хештеги можна використати і в коментарях під дописом: такий спосіб дозволяє залучити якомога більше трафіку, а використання ключових слів не заважатиме користувачам під час прочитання. 

Що таке хештеги



 

Висновки: чи варто використовувати хештеги у 2023 році?

Як ми бачимо, у 2023 році хештеги все ще є потужним інструментом для просування у соціальних мережах. Вони відіграють важливу роль у залученні потенційних клієнтів до вашого бізнесу та рекламуванні послуг. 

Окрім цього, це чудовий спосіб налагодити контакт з аудиторією та однодумцями за рахунок створення обговорень. Якщо ви власник малого бізнесу або щойно створеного бренду, хештеги допоможуть у просуванні продукту. Також завдяки моніторингу популярних хештегів ви зможете бути в курсі тенденцій та останніх новин у вашій ніші.

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності