Главная » Блог » PPC | Контекстная и таргетинговая реклама » Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

B2B (business to business) – компанія продає послугу не приватному клієнту, а інший організації. Це створює деякі перешкоди для ефективного просування. Але більшість компаній вже кілька років успішно використовують як джерело клієнтів всесвітню мережу. Відповідно до проведеного eMarketer з дослідженням американського ринку B2B, витрати на цифрову рекламу демонструють стабільне зростання з 2017 року. Динаміку в процентах видно на графіку нижче.

Динаміка зростання витрат на цифрову рекламу в b2b

Динаміка зростання витрат на цифрову рекламу в b2b. Джерело: eMarketer

Соціальні мережі в більшості випадків очолює списки digital-каналів просування для даного сегмента. Однак деякі бізнеси досі уникають просування в Facebook, втрачаючи десятки, а може і сотні заявок щомісяця. Тому в цьому матеріалі ми розберемо основні болю B2B при запуску платної реклами в Facebook, а також з’ясуємо, як підвищити ефективність націлених об’яв.

 

Чому B2B бояться просування в Facebook

B2B передбачає ведення бізнесу в самих різних нішах. Це можуть бути компанії, які продають дороге устаткування, нерухомість або пропонують юридичні, банківські послуги, діагностують промислову техніку і т.д. Але всіх їх об’єднує ряд стримуючих факторів, через які багато фірм відкладають запуск рекламної кампанії в Facebook. До них відносяться:

  • відсутність кваліфікованого фахівця. Реклама B2B в соціальних мережах вимагає постійного A / B-тестування, умінь роботи з аудиторіями, правильного розподілу бюджету та глибокої аналітики результатів, щоб уникнути зливу виділених коштів. Це питання вирішується залученням агенства, яке повністю закриє завдання з налаштування таргетированной реклами в Facebook;
  • створення контенту. Сегмент B2B особливий тим, що потрібно генерувати оригінальні та цікаві креативи, уникаючи при цьому зайвого офіціозу і сухості. Але тут варто діяти за принципом – важлива не кількість, а якість. Тому досить зробити кілька креативів, але залучають користувачів у взаємодію з рекламою. Найбільш підходящим буде освітні або пізнавальні матеріали, що дають відповідь на одне із запитань ЦА;
  • якість аудиторії. Великі бізнеси побоюються зливу бюджету, так як недооцінюють аудиторію в Facebook. Але більшість користувачів соцмережі – це дорослі люди. Так, з дослідження Plusone платформу воліють люди старше 28 років;
  • складність таргетування – при роботі з приватними клієнтами товар купує той же чоловік, що буде ним користуватися, але в B2B продукт націлений на вузького спеціаліста, тоді як рішення приймає керівник. Однак в Facebook є можливість детального орієнтування за віком, професією, інтересам, регіону та іншим параметрам, що дозволяє найбільш точно описати портрет клієнта даного сегмента.

Болі просування B2B в Facebook Ads

Сподіваємося, що ми розвінчали ваші головні страхи щодо запуску платної реклами в Facebook. Адже насправді у платформи маса переваг перед іншими, більш дорогими і вузькоспеціалізованими. Потрібно просто розуміти її особливості перед складанням стратегії просування B2B в соціальній мережі.

При комплексному підході до онлайн-просування бізнесу можна скоротити витрати на «застарілу» методику залучення клієнтів через холодні дзвінки і особисті зустрічі, які ускладнюють шлях до здійснення угоди. Адже, погодьтеся, що якісно обробити заявку людини, який вже зацікавлений в послузі, значно простіше. А сам процес збору бази даних потенційних клієнтів стає автоматизованим за рахунок вибірки аудиторій і можливості їх налаштування в кілька кліків.

 

Як підвищити ефективність рекламних кампаній в Facebook для B2B

Якщо ви зважилися на запуск таргетированной реклами в Facebook, то саме час задуматися про те, як підвищити ефективність РК. Ми підготували ряд рекомендації, щоб ваші витрати на генерацію лідів через соцмережу окупилися, перетворившись в реальні заявки.

Правила створення контенту для реклами B2B в Facebook

Оптимальна мета першої рекламної кампанії в Facebook, та й наступних теж, – просте і якомога дешевше залучення аудиторії до бренду. Для того, щоб отримати якісних лідів, варто звернути увагу на такі моменти:

  • чи відповідає контент етапах воронки продажів? Для першого торкання найкраще підійде вузькоспеціалізований лід-магніт. Наприклад, посилання на безкоштовне скачування корисного гайда або інструкції. Для другого етапу, присвяченого роботі з зібраної базою ЦА, акцент варто змістити на демонстрацію вашого продукту або послуги через вебінар або онлайн-конференцію. Головне – не квапте події і дайте своїй аудиторії самостійно прийняти рішення, делікатно впливаючи на цей шлях;
    Приклад повторного торкання з аудиторією в Facebook Ads

    Приклад повторного торкання з аудиторією

     

  • сподобалася б вам реклама, будь ви на місці клієнта? Скептично аналізуйте кожен елемент вашої рекламної кампанії і результат не змусить себе чекати. Для формування насмотренность звертайте увагу на рекламу конкурентів в Facebook;
  • доброзичливий тон у спілкуванні – єдиний прийнятний варіант при роботі з професіоналами. Ніхто не захоче купувати ваші товари або послуги, якщо ви будете зверхньо розмовляти з аудиторією;
  • сформований чи ваш tone of voice? Дотримуйтесь одного стилю комунікації на різних майданчиках, щоб поступово підвищувати впізнаваність бренду.

Контент – потужний інструмент будь-якої рекламної кампанії. Про те, як динамічні креативи принесли + 64% конверсій за 1 місяць, читайте в нашому кейсі IVR.

Якщо ж ваша РК націлена на підвищення конверсії і ви працюєте з аудиторією, яка вже знає вас, то ваші креативи можуть бути більш «агресивними», тобто продають. Ви можете сміливо розповідати про те, яку користь принесете клієнтам. Якщо у вашої аудиторії є начальство, яка приймає рішення, то враховуйте цей факт теж. Наприклад, розкажіть яке визнання може отримати ваш клієнт або підвищення по службі, якщо переконає керівництво почати співпрацю.

Приклад продає взаємодії з аудиторією через рекламу в Facebook

Приклад продає взаємодії з аудиторією через рекламу в Facebook

Налаштування рекламних кампаній в Facebook

Під час налаштування рекламної кампанії в Facebook для B2B, як і з контентом, потрібно орієнтуватися на її мету. Якщо це охоплення і підвищення впізнаваності бренду, то розумно виключити зі списку аудиторій передплатників сторінки і тих, хто раніше взаємодіяв з нею. Так ви охопите максимальну кількість нових користувачів. Якщо ж перед маркетологами стоїть мета збільшити конверсії – робіть все навпаки. Запускайте рекламу на тих, хто вже вас знає і раніше виявляв інтерес до продуктів компанії.

Порада! У Facebook Ads є можливість використовувати призначену для користувача аудиторію, за допомогою якої можна охопити тих, хто вас знає, але ще не взаємодіяв з вашої сторінкою в соцмережі. Адже за статистикою люди використовують один і той же електронну адресу для різних платформ.

Щоб знайти користувача аудиторію, перейдіть в Кампанії. Аудиторія буде знаходиться в розділі «Кампанії» внизу. Після того, як ви натиснете на вкладку, виберіть Custom Audiences і виберіть Customer List. Завантажте туди власний список адрес електронної пошти.

Як використовувати Customer List для створення користувальницької аудиторії

Список клієнтів (Customer List) в Facebook Ads

Сегментація аудиторії – ще один ключик до успішної рекламної кампанії в Facebook для B2B. Замість того, щоб використовувати звичайну рекламу, ви можете адаптувати свої повідомлення так, щоб вони краще відповідали потребам вашої аудиторії. Тобто зробити так, щоб частина аудиторії отримувала першу версію, яка їй підходить з яких-небудь параметрами, а частина – другу. Наприклад, ви просуваєте тестову версію ПО, який підходить як малому, так і великому бізнесу. Цілком логічно припустити дві версії продукту, в яких ви демонструєте переваги для кожної категорії клієнтів.

Інші рекомендації по запуску та налаштування РК в Facebook для B2B:

  • використовуйте живі кадри для контенту. Добре працює відео-контент від експертів і керівників, відгуки клієнтів, реальні скріншоти програми та ін .;
  • не пишіть полотно тексту. Одне оголошення – одна біль ЦА і її рішення за допомогою послуг вашої компанії;
  • не зловживайте в тексті емодзі, а списку форматуйте за допомогою буллет-поінтів;
  • використовуйте хоча б один рядок введення на цільовій сторінці – це допоможе позбутися від спамних заявок;
  • відправляйте автоматичні листи новим лідам;
  • обробляйте зявки в робочий час протягом 10-15 хвилин. При відсутності дзвінка більше години клієнт піде з імовірністю 70%.

І трохи про лід-магніти

Українська аудиторія дуже лояльна до лід-магнітів і в більшості випадків готова обміняти свої контакти на цінний чек-лист або шаблон. Це поки ще живий маркетинговий інструмент, на який можна з упевненістю запускати трафік в Facebook. Проста маніпуляція дозволить отримати нових лидов або реактивировать стару базу e-mail-адрес.

Популярні ідеї для лід-магнітів:

  • чек-лист (покрокова перевірка охоронної системи, створення сайту на конструкторі, юридичний аудит франчайзингу);
  • шаблон (ТЗ для створення текстового контенту на сайту, бриф на розробку Лендінзі);
  • PDF-файл (карта каналів дистрибуції контенту, 10 кроків до зростання конверсії в фарм і т.д.);

    Приклад реклами лід-магніту в Facebook Ads

    Приклад реклами лід-магніту в Facebook Ads

  • квіз (гра, хороший ви підприємець і ін.);
  • калькулятор (розрахунок вартості розробки, ремонту, установки);
  • книга (поради щодо формування дистанційній команди, секрети SEO-просування і ін.).

Важливо! Даремні лід-магніти вже нікому не потрібні. Краще витратити час і сили на створення дійсно якісного контенту, який принесе вам реальні заявки. Для цього необхідно залучити найбільш досвідчених людей компанії.

 

Висновки

Ефективна реклама на Facebook для B2B – це результат комплексної роботи, в якій кожен етап з моменту рішення про запуск РК грає роль. Потрібно враховувати конкуренцію в ніші, довгий шлях клієнта від знайомства з брендом до прийняття рішення про угоду. Також потрібно чітко розуміти портрет клієнта, знати його болю і при цьому грамотно піднести переваги свого продукту або послуги.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

В Google Analytics 4 появилась новая метрика - прогнозируемый доход

В Google Analytics 4 появилась новая прогнозируемая метрика

Google сообщил, что в Google Analytics 4 появилась новая метрика ― «Прогнозируемый доход». Что это такое и как использовать данные в работе,...

Виды рекламы на YouTube

Виды рекламы на YouTube: описание, плюсы и минусы

Ежемесячно YouTube посещает более 2 млрд уникальных пользователей. Это делает площадку одной из крупнейших социальных сетей в мире, а...

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з Instagram і TikTok в пошуковій видачі

Google проводить бета-тестування показу коротких відео з...

У бізнесу з'явилася ще одна причина завести аккаунт в TikTok і не ігнорувати розширення Reels в Instagram - Google Search тестує показ коротких відео з...

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка замовлення

Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка...

З травня 2019 року Google тестує функцію онлайн замовлення в Google Картах. Вона дає можливість користувачам замовити їжу на винос або...

Остались вопросы?
Наши эксперты готовы ответить на них

Свяжитесь по указанному ниже телефону с нашим менеджером или воспользуйтесь услугой “Перезвонить мне”. Мы свяжемся с вами в ближайшее время.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті