Популярні хештеги для Instagram 2023: як їх шукати?
12.05.2023
Instagram впевнено утримує лідерські позиції серед рейтингу популярних соціальних мереж, навіть незважаючи на появу TikTok. На сьогодні Instagram — це потужний інструмент у маркетинговій стратегії бренду. Платформу можна використовувати для продажу товарів і послуг, залучення нової аудиторії та просування бренду.
Для досягнення запланованих бізнес-цілей радимо використовувати хештеги. Нижче ми поговоримо про те, як їх шукати, а також поділимося переліком найпопулярніших хештегів для Instagram у 2023 році.
Для чого потрібні хештеги в Instagram?
Хештег — це слово або словосполучення, яке завдяки символу “#” перетворюється на активне посилання. Хештеги використовують для класифікації контенту та оптимізації його пошуку серед користувачів. Якщо людина натисне на клікабельний хештег, то вона побачить сторінку з усіма публікаціями, які також містять цей хештег.
Хештеги в Instagram відіграють надважливу роль у стратегії просування бренду. По-перше, це чудовий спосіб розширити свою аудиторію і отримати більшу кількість органічних охоплень. Окрім цього, користувачі можуть підписуватися на сторінки із хештегами, і слідкувати за останніми оновленнями. Це означає, що ваші публікації будуть видимі навіть для тих, хто не підписаний на сторінку бренду.
Як шукати популярні хештеги в Instagram?
Популярні хештеги в Instagram — це високочастотні теги, які мають понад 100 тис. публікацій і запитів. Не рекомендуємо використовувати у своїх дописах лише їх, адже ваша публікація може легко загубитися. Краще за все комбінувати популярні та нішеві хештеги, за якими слідкує максимально релевантна до вашого бренду аудиторія. Пропонуємо поговорити про те, як шукати і, головне, знаходити, популярні хештеги, які будуть приносити якнайбільшу кількість охоплень.
Досліджуйте цільову аудиторію.
Додавання рандомних хештегів до дописів — не найкраща ідея. Такий підхід не збільшить кількість охоплень, тому для початку треба здійснити моніторинг інтересів та потреб цільової аудиторії. Проаналійзуте, які хештеги найчастіше використовують ваші релевантні користувачі і відберіть з них ті, які стосуються ніші бренду. Для цього можна скористатися пошуком за профілями у Instagram для аналізу своєї аудиторії. Пам’ятайте, що ваші теги повинні включати ключові слова, які цікавитимуть потенційних клієнтів.
Досліджуйте конкурентів.
Як і у випадку з попереднім пунктом, радимо здійснити аналіз хештегів, які використовують ваші конкуренти. Таким чином ви зможете обрати теги, які приносять найбільше залучень. Не обов’язково конкурувати із вже наявними варіантами: дослідження ринку допоможуть дізнатися про ефекти від використання того чи іншого тегу. Окрім цього, ви можете знайти абсолютно нові хештеги для використання.
Для підвищення впізнаваності бренду можна використовувати фірмові хештеги, які містять назву або слоган компанії. Такі теги сприяють появі користувацького контенту, яким можна ділитися у себе на сторінці.
Досліджуйте лідерів галузі.
Знову ж таки, ви можете скористатись функцією пошуку в Instagram для того, щоб знайти лідерів думок у вашій ніші. Зазвичай це блогери, інфлюенсери, відомі люди, цільова аудиторія яких релевантна вашій. Зверніть увагу на хештеги, якими користуються лідери галузі: існує висока ймовірність, що ваш потенційний клієнт матиме схожі інтереси.
Ще один простий та ефективний спосіб розширити свою спільноту – моніторити тренди і тенденції, що пов’язані з релевантними до бренду хештегами. Додатково ви можете шукати зображення із використанням нішевих хештегів, щоб надавати своїй аудиторії максимально корисний візуальний контент.
Користуйтесь пошуком Instagram.
В Instagram можна шукати хештеги лише за допомогою вводу одного або кількох слів. Достатньо лише ввести у пошуку словосполучення, що вас цікавить, і платформа запропонує найпопулярніші варіанти. В рамках тієї ж функції ви можете вивчити популярність та частоту використання того чи іншого хештегу.
Радимо уникати непопулярних і низькочастотних хештегів, адже ними мало хто цікавиться. Однак зважайте на те, що низька популярність того чи іншого тегу може бути спричинена нішею бренду. Звичайно, що хештеги на кшталт #страхуванняавтомобілей набиратимуть менше охоплень, ніш тег #магазинкосметики. Тому вам потрібно враховувати не лише частоту вживання того чи іншого хештегу, а ще й аудиторію, яка його використовує.
Наостанок зазначимо, що не варто обирати довгі та складні словосполучення в якості хештегів. Короткі, влучні та читабельні теги приноситимуть більше охоплень завдяки тому, що їх легко буде знайти пересічному користувачеві.
Популярні хештеги в Instagram: види та добірка найкращих
Перед тим, як ми поділимось із вами списком найпопулярніших хештегів для Instagram у 2023 році, пропонуємо ознайомитись із їх основними видами. Instagram поділяє хештеги на такі види:
- Хештеги продукту чи послуги. Це основні ключові слова для опису вашого продукту або послуги, наприклад, #спідниця або #продажтурів.
- Нішеві хештеги. Більш конкретні теги, які демонструють ваше місце в тій чи іншій галузі: #маркетинговеагенство або #сушібар.
- Хештеги спільнот та товариств. В Instagram можна створювати власні спільноти навколо певної галузі, до яких можна приєднатися за допомогою релевантного хештегу.Наприклад: #craftersofinstgram, або серед українців набирає популярності спільнота внутрішньо переміщених осіб із хештегом #впо.
- Хештеги особливих подій чи сезонні хештеги. Такі теги можуть стосуватися як свят або подій, так і просто використовуватися лише в певні пори року. Наприклад: #thanksgivingday, #newyearholiday або #metgala.
- Хештеги із місцем розташування. Поряд із використанням геолокації до публікації можна використовувати інформацію про місце розташування і у хештегах: #одягкиїв, #кавальвів, #манікюродеса.
- Щоденні хештеги. Існують хештеги, які використовуються у певний день тижня. Наприклад, офіційний акаунт Netflix в Instagram використовує хештег #CinemaSunday.
- Хештеги з емодзі. Такі теги можуть складатися не лише зі слів, а ще й із символів та смайликів. Наприклад:
- Брендовий хештег. Такі теги створюють компанії із метою просування, підвищення впізнаваності або із приуроченням до певної рекламної кампанії. Наприклад: #аромакава, #атбмаркет.
Якщо ви ще не визначилися із остаточним списком хештегів для сторінки бренду, тоді пропонуємо зробити це якомога швидше.
ТОП-20 популярних хештегів для Instagram у 2023 році:
- instagood
- #follow
- #travel
- #style
- #repost
- #business
- #onlineshop
- #smallbusiness
- #marketing
- #branding
- #marketingdigital
- #innovation
- #ecommerce
- #onlinemarketing
- #management
- #marketing
- #marketingdigital
- #socialmedia
- #digitalmarketing
Висновки: чи варто використовувати популярні хештеги в Instagram?
В Instagram щодня публікується понад 95 мільйонів дописів. Це ускладнює перегляд і пошук потрібного контенту для користувачів. Використання хештегів зробить ваші публікації доступними і видимими для аудиторії, а також допоможе структурувати контент.
Високочастотні хештеги мають чималу кількість підписників, але саме ваш контент може загубитися у вирі подібних публікацій. Instagram пропонує використовувати комбінацію популярних та нішевих хештегів для охоплення різних аудиторій, від більш широкої до вузької. Також важливо використовувати тематичні хештеги, які будуть так чи інакше стосуватися ніші бренду. В протилежному випадку на публікацію надішлють скаргу, і ви втратите потенційних клієнтів.
Отож, рекомендуємо збалансувати своє бажання використовувати високочастотні хештеги. Комбінуйте різні варіанти для досягнення результатів!