Головна » Блог » Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

25.05.2023

Анастасія Кузнецова


Tiktok — третя за величиною соціальна мережа серед великої п’ятірки світових платформ. Згідно останніх підрахунків, щомісячна кількість активних користувачів складає близько 1 млрд, а до кінця 2023 року очікується, що загальна кількість користувачів досягне 1,8 млрд. Щодня на платформі публікується 34 млн відеороликів. Тільки уявіть собі ці цифри, адже це 16 тис. відео щохвилини. 

Конкурувати за підписників та перегляди в такому середовищі вкрай важко. Але як і в інших соціальних мережах, в Tiktok є безліч інструментів для просування контенту, які допомагають кріейторам отримувати більші охоплення та знаходити свою цільову аудиторію. Як ви вже здогадалися, мова піде про хештеги.

Хештеги — це ефективний інструмент просування в Tiktok. Якщо ви прагнете досягти успіху на платформі TikTok, тоді неодмінно радимо ознайомитися із трендовими хештегами та способами для їх пошуку. Використання хештегів зробить ваш контент видимим для користувачів, які на вас не підписані. Окрім цього, хештеги збільшують шанси відеоролика потрапити до рекомендацій. 

На жаль, ця стаття не розкриє вам універсальної формули для потрапляння у рекомендації за допомогою хештегів. Однак  ви точно оволодієте майстерністю пошуку трендових хештегів у TikTok та дізнаєтеся про дієві методи їх використання.

Чому бізнесу варто використовувати популярні хештеги у TikTok?

Хештеги є ключовим елементом успішного просування у TikTok. По-перше, вони допомагають класифікувати контент за тематикою або рубрикою. По-друге, вони пов’язані з алгоритмом платформи, який визначає, які відео відображатимуться у користувачів в рекомендаціях. 

Серед основних переваг використання популярних хештегів при наповненні контентом бізнес-аканту можна виділити такі:

  • Покращення видимості та залученості. Завдяки використанню хештегів навіть щойно створений обліковий запис із невеликою кількістю підписників може стати вірусним і органічним способом охопити мільйони людей. 
  • Хештеги збільшують кількість органічних охоплень ваших відео. Вони допомагають алгоритму краще зрозуміти ваш контент та підібрати для нього релевантних глядачів. Оскільки контент стане видимим не тільки для підписників, ви зможете націлитись на нову аудиторію, яка буде зацікавлена у взаємодії із публікаціями бренду.
  • Створення спільноти навколо бренду. Використовуючи актуальні та популярні хештеги TikTok під відео, ви можете створити спільноту глядачів, які регулярно переглядатимуть ваш контент. Це, у свою чергу, генеруватиме більше переглядів, вподобань та коментарів. Чудовий приклад в ритейлі ― розпаковки товарів з різних торгівельних мереж. Для виробників ефективно працюють огляди або краш-тести їхньої продукції.
  • Можливість долучитися до трендів. Тренди TikTok – це ефективний спосіб продемонструвати на велику аудиторію, що ваш бренд сучасний та “на одній хвилі” з клієнтами, або заявити про себе. Адже мільйони людей спостерігають за трендами та беруть участь у них. 
  • Збільшення впізнаваності бренду. Також бренд може створити власний хештег та мотивувати користувачів додавати його до своїх відео. Часто брендовими хештегами супроводжують челенджі під егідою бренду, певні рекламні кампанії. 


Як шукати популярні хештеги у TikTok?

Знання того, як знайти популярні хештеги в TikTok, має вирішальне значення для успіху бренду. Користувачі шукають відповідні хештеги, найрелевантніший до їх уподобань контент, а також щоб залишатися в курсі останніх подій. Пропонуємо ознайомитися із основними способами для пошуку трендових хештегів у TikTok.

TikTok Discover

Один із найпростіших способів для пошуку популярних хештегів – це вкладка TikTok Discover. Окрім тегів, на сторінці зібрані трендові звуки, відео, акаунти користувачів, які наразі набирають найбільшу кількість переглядів. Списки розподілені за тематичними категоріями, щоб люди могли переглядати контент, що цікавитиме саме їх. 

Як знайти найпопулярніші хештеги/звуки/відео у TikTok Discover:

  1. Перейдіть у рядок для пошуку, що розташований у правому верхньому кутку екрану.
  2. Введіть пошуковий запит, який вас цікавить. Сформулюйте запит якомога конкретніше. 
  3. Найрелевантніші результати пошуку відображатимуться на головній вкладці.
  4. Ви можете ознайомитися і з іншими результатами пошуку у таких вкладках: “Користувачі”, “Відео”, “Звуки”, “Live” та “Хештеги»”.

Хештеги у ТікТок

Важливо: у вкладці “Хештеги” першими відображаються відео, які започаткували цей хештег. Нижче можна ознайомитися з популярними відео, що пов’язані з його використанням. 

TikTok Creative Center

TikTok Creative Center — це інструмент, який дозволяє маркетологам знаходити найпопулярніший аудіо- та відеовміст у TikTok. Платформу можна використовувати для пошуку тенденцій на основі хештегів, звуків або навіть регіонів. Окрім цього, платформа містить колекції творчих ідей від інших авторів, які вже створили відео із використанням цих звуків та хештегів, щоб ви могли надихнутися ними, перш ніж створювати власний контент. 

Як знайти найпопулярніші хештеги/звуки/відео у TikTok Creative Center:

  1. Для використання всіх можливостей платформи рекомендуємо увійти до свого облікового запису.
  2. Перейдіть на вкладку “Тренди”.  Розділ містить кілька категорій: хештеги, звуки, автори, відео. 
  3. Для пошуку трендових хештегів оберіть розділ “Хештеги”. Тут ви зможете переглянути список найпопулярніших тегів, ознайомитися із частотою їх використання. Платформа надає доступ і до аналітичних даних: кількість переглядів хештегу, охоплень; кількість відео за останні 7 днів, у яких використано цей хештег. 

Хештеги у ТікТок

За допомогою TikTok Creative Center ви зможете прогнозувати і випереджати тенденції на платформі. Окрім цього, ви можете знаходити популярні аудіо та відео та надихатися творчими ідеями інших авторів. Це значно полегшить завдання із складення контент-плану, а також із зйомки відео.

Рекомендації TikTok 

TikTok For you page – це швидкий спосіб для пошуку трендів на платформі‌. Рекомендації TikTok представляють собою стрічку із добіркою відео, яка є унікальною для кожного користувача. При створенні добірки алгоритми беруть до уваги інтереси користувача на основі його попередніх активностей, однак не останню роль відіграють і хештеги. 

Відео, які потрапляють до рекомендацій, здобувають чималу кількість органічних охоплень. Саме тому варто переглянути цю сторінку та проаналізувати хештеги, які найчастіше використовуються у популярних відео. 

Використання сторонніх сервісів

Якщо ви цінуєте свій час і не хочете витрачати години на пошук популярних хештегів у TikTok, тоді скористайтеся інструментами сторонніх розробників. Платформи, які ми перелічимо нижче, надають миттєвий доступ до мільярдів популярних хештегів:

  • Digimind. Сервіс пропонує широкий спектр функцій для збору і моніторингу даних, зокрема й хештегів. За допомогою цієї функції ви можете збирати дані безпосередньо з усіх основних платформ соціальних мереж за допомогою тематичних запитів. Завдяки конекторам API із Facebook, Instagram, TikTok і LinkedIn, ви можете бути впевненими у точності аналітичних даних. Платформа якнайкраще підійде для середнього та великого бізнесу.
  • Brand24. Це потужна платформа аналітики соціальних медіа, яка відстежує ключові слова у Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube, Twitch тощо. На основі цього вона обчислює охоплення соціальних мереж, а також відстежує ефективність хештегів. Brand24 діє як комплексний інструмент аналізу хештегів: ви можете відстежувати частотність вживання того чи іншого тегу та прогнозувати його розвиток.
  • Hashtag Expert. Платформа використовує інтелектуальні алгоритми для пошуку популярних хештегів, які сприятимуть зростанню охоплень профілів у соціальних мережах. Сервіс пропонує такі функції: пошук найпопулярніших хештегів, створення добірки ефективних хештегів саме для вашого бренду, щоденний огляд трендових хештегів за різними категоріями тощо. 

Хештеги у ТікТок

Досліджуйте свою аудиторію

Надзвичайно важливо звертати увагу на хештеги, які  використовує ваша аудиторія. Завдяки цьому ви можете отримати уявлення про те, які теми є популярними та затребуваними серед ваших релевантних користувачів. Провести невеличкий моніторинг можна завдяки аналітиці вашого облікового запису. Для цього перейдіть у налаштування профілю та оберіть вкладку “Аналітика”. Ознайомтеся із показниками охоплень та переглядів відео, середньою тривалістю переглядів контенту, щоб дізнатися більше про свою цільову аудиторію. 

Окрім цього, можна скористатися сторонніми платформами та сервісами для дослідження інтересів аудиторії. Наприклад, інформаційна панель Hootsuite Analytics містить цінну інформацію про вашу аудиторію TikTok, зокрема:

  • розподіл аудиторії за країнами;
  • активність підписників по годинах;
  • топ публікацій за певний проміжок часу;
  • кількість підписників;
  • показники переглядів, коментарів, вподобань;
  • показники залучення тощо.

Досліджуйте конкурентів

Дослідження конкурентів є не менш важливим фактором для успіху. Знайдіть на платформі облікові записи прямих і непрямих конкурентів, та зверніть увагу на хештеги, які вони використовують. Для початку проаналізуйте найпопулярніші відео, щоб додати до свого списку хештегів ще кілька словосполучень. Далі зверніть увагу на відео, що набирають найменшу кількість охоплень: таким чином, ви не повторите чужих помилок, і одразу приберете неефективні хештеги зі свого списку.

Хештеги у ТікТок



Трендові хештеги у TikTok 2023 та поради щодо їх використання

Для того, аби досягти максимального ефекту від використання хештегів у TikTok, рекомендуємо дотримуватися нижче наведених порад.

  • Дослідіть релевантні хештеги. Ви вже встигли переконатися в тому, що найкращих результатів принесе використання релевантних хештегів. Знайдіть час, щоб дослідити теги, які будуть популярними саме у вашій ніші. Шукайте хештеги, що пов’язані з тематикою вашого бренду, і переконайтеся, що вони все ще активно використовуються спільнотою TikTok. 
  • Комбінуйте популярні і нішеві хештеги. Використання популярних і нішевих хештегів одночасно допоможе охопити більше людей, а також націлитися на конкретних користувачів, які зацікавлені у вашому контенту.
  • Будьте в курсі останніх тенденцій. TikTok постійно розвивається, і популярність хештегів може швидко змінюватися. Слідкуйте за тенденціями та використовуйте хештеги, які відповідають поточним подіям, викликам і трендам.
  • Обмежте кількість хештегів. Використання занадто великої кількості хештегів погіршить якість контенту і дратуватиме користувачів. Оптимальна кількість хештегів під відео 4-6 тегів, із комбінацією популярних та нішевих.
  • Відстежуйте, які хештеги найкраще підходять вашому бренду. Не рекомендуємо постійно використовувати однакові комбінації. Експериментуйте з поєднаннями, щоб в подальшому зосередитися на найефективніших тегах і з часом оптимізувати свою стратегію хештегів.

Найпопулярніші хештеги TikTok у світі 2023:

  1. #tiktok
  2. #tiktokchallenge
  3. #tiktokviral
  4. #tiktoktravel
  5. #tik_tok
  6. #tiktoktraditions
  7. #tiktokers
  8. #love
  9. #lovegoals
  10. #lovestory
  11. #lovesong
  12. #like
  13. #likeforlike
  14. #follow
  15. #followme
  16. #followers
  17. #aesthetic
  18. #viral
  19. #viralpost
  20. #fyp
  21. #foryoupage
  22. #meme
  23. #funny
  24. #funnyvideos
  25. #cute

Найпопулярніші Тікток хештеги 2023 в Україні:

  1. #stopmotion
  2. #героямслава
  3. #тікток
  4. #славазсу
  5. #харків
  6. #дружба
  7. #друзі
  8. #рівне
  9. #flypシ
  10. #🇺🇦🇺🇦🇺🇦💙💛
  11. #шаблон


Висновки

  • хештеги у TikTok дійсно працюють і можуть суттєво допомогти в просуванні бренду;
  • хештеги приносять органічний трафік і залучають аудиторію до взаємодії;
  • найпопулярніші хештеги в світі пов’язані з розвагами, танцювальними трендами, спортом та розіграшами;
  • найпопулярніші хештеги в Україні пов’язані з патріотичною тематикою;
  • знайти ТОПові хештеги в TikTok можна за допомогою TikTok Discover, TikTok Creative Center, вкладці із рекомендаціями, за допомогою сторонніх сервісів (Digimind, Brand24, Hashtag Expert);
  • популярні хештеги у TikTok відрізняються від трендів в інших соціальних мережах і постійно змінюються, тому варто постійно їх відслідковувати.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності