Головна » Блог » Популярні хештеги для ТікТок 2022: як потрапити до рекомендацій?

Популярні хештеги для ТікТок 2022: як потрапити до рекомендацій?

04.11.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Соціальна мережа ТікТок спочатку набула популярності серед молодшого покоління, але швидко «виросла» і стала користуватися попитом у старшої аудиторії. ТікТок як платформа для розваг знайшла шанувальників і серед бізнесу. Як виявилося, тут можна не просто знімати прикольні ролики, а й продавати, привертати увагу, запускати челенджі за допомогою спеціальних хештегів. Про них ми й поговоримо у цій статті. Що таке хештеги для Тік Ток і навіщо вони потрібні, а також найпопулярніші хештеги в Тік Ток.

Зміст:

  1. Хештеги для ТікТоку: ціль та призначення
  2. Популярні хештеги в Тік Ток 2022
  3. 5 кроків щоб потрапити до рекомендацій у ТікТок за допомогою хештегов
  4. Хештеги, що працюють — що це і де їх знайти
  5. Резюме

Популярные хештеги для ТикТока 2022



 

Хештеги для Тік Току: ціль та призначення

Хештег це слово або фраза, яку необхідно вписати після знака «#» як коментар до відеопосту. Хештеги для тик ток забезпечують навігацію всередині соціальної мережі. Користувачі можуть швидко знаходити бренди, лідерів думок, контент. Для тих, хто переглядатиме відео, хештег гратиме роль невеликого опису. Хештеги для тик току прописуються як кирилицею так і латиницею. 

Основна мета хештегу в Тік Ток:

  • підвищувати інтерес до контенту — зростає кількість лайків та переглядів;
  • залучення нових передплатників;
  • можливість потрапити до рекомендацій;
  • тематика хештегу для Тік Ток приваблює вже зацікавлену цільову аудиторію.

Коли користувач натискає на один із хештегов у Тік Ток, то бачить креативи інших тіктокерів, які відзначили таким же хештегом власні публікації.

Хештеги для Тік Ток систематизують контент у профілі. Це дозволяє розбивати відео за рубриками, щоб користувачі зрозуміли, про що пост.

Також хештег це можливість запустити конкурс. Аудиторія активно бере участь у подібних інтерактивах та підтримує ініціативу в обмін на приз. Завдяки лише одному хештегу в Тік Ток можна отримати мільйонні перегляди.

Крім цього, хештег це спосіб просування товару чи послуги. Вони впливають зокрема на органічне просування. За допомогою алгоритмів соціальної мережі система рекомендацій зчитує інформацію хештеги для Тік Ток, на основі яких пропонує користувачеві переглянути цей контент. Це дає відео більше переглядів.

 

Популярні хештеги для Тік Току 2022

Слова-описи, фрази — хештеги для тик ток — можна придумати самостійно. Це забезпечить унікальність та оригінальність. Однак, якщо у вас невелика аудиторія, то набрати мільйонні перегляди тільки за допомогою власного хештега в Тік Ток буде складно.

У соціальній мережі вже є певні популярні хештеги в Тік Ток, за якими аудиторія шукає контент. Тіктокери відзначають ролики кількома хештегами, щоб підвищити ймовірність потрапити до рекомендацій. Потрібно враховувати, що тренди в Тік Ток швидко змінюються, це особливість майданчика. Також тут не діють правила багатомільйонних переглядів лише відомих особистостей. У тик ток є можливість стати популярним навіть із мінімальною кількістю передплатників. Враховуючи таку швидкість змін, хештеги для Тік Ток також швидко змінюються.

Популярные хештеги для ТикТока 2022



На даний момент лідирує хештег #fyp. Це абревіатура «For You Page» або дослівно «Сторінка для вас». Відзначаючи відео цим хештегом, тіктокери сподіваються потрапити до рекомендацій — сторінку, яку бачать користувачі при відкритті застосунка. Пам’ятайте, що одного хештегу недостатньо.

Також #fyp може означати «Fixed Your Post» або «Виправив Ваш Пост» — люди репостять вже зняті кимось відео, але у власній інтерпретації.

Отже, ТОП-25 популярні хештеги в тік ток:

  1. #fyp 
  2. #foryou 
  3. #foryourpage 
  4. #viral 
  5. #tiktok 
  6. #duet 
  7. #trending 
  8. #funny 
  9. #comedy 
  10. #love 
  11. #football 
  12. #like 
  13. #dance 
  14. #memes 
  15. #video 
  16. #fun 
  17. #music 
  18. #cute 
  19. #fashion 
  20. #happy 
  21. #followme 
  22. #explorepage 
  23. #tiktokchallenge 
  24. #bestvideo 
  25. #loveyoutiktok 

Ми підібрали загальні популярні хештеги в тік ток. Через величезну кількість контенту, хештеги для Тік Току можна розбивати на тематики за категоріями, нішами. Це можуть бути танцювальні та музичні, для прямих ефірів, інтернет-магазину.

Статистику популярності можна відстежувати самостійно за допомогою пошуку хештегов для Тік Ток — кількість позначок. Також можна дивитися, які хештеги для Тік Ток використовують відомі тіктокери, блогери та лідери думок; звертати увагу на кількість переглядів тих роликів, у яких прописані певні хештеги для Тік Току.

 

5 кроків як потрапити в рекомендації в ТікТоку за допомогою хештегів

Алгоритми ТікТок підбирають рекомендації під кожен обліковий запис в індивідуальному порядку. Під час реєстрації враховуються переваги у контенті, які вказує користувач. Далі формує перелік на основі переглядів.

Як потрапити до рекомендацій? 5 кроків, що для цього потрібно робити:

  1. Використовувати тільки популярні хештеги для тик ток. Як ми говорили раніше, у тикток швидко все змінюється, важливо стежити за трендами, використовувати актуальні та релевантні хештеги для тик ток.
  2. Вивчати цільову аудиторію, її інтереси та переваги.
  3. Стежити не лише за популярними хештегами Тік Ток, але також і за тенденціями загалом на платформі. Запитайте: що актуально, цікаво? що дивляться? що постять тиктокери з багатомільйонною аудиторією?
  4. Ставте не більше 5-6 хештегів, поєднуючи між собою популярні та нішові. Популярні хештеги для Тік Ток приваблюють ширшу, але зацікавлену аудиторію. Нішеві хештеги допоможуть звузити цільове коло користувачів.
  5. Прописуйте хештеги мовою, якою спілкується ваша аудиторія. Можна комбінувати, але пам’ятайте про цільове коло. Іноземні слова привертають увагу з інших регіонів, але не завжди потрібне та корисне.

Прості поради допоможуть знайти хештеги для тик ток щоб потрапити у рекомендації 2022 року.

Популярные хештеги для ТикТока 2022



 

Хештеги, що працюють — що це і де їх знайти

Щоб знайти хештеги, які дійсно будуть працювати в плюс, використовуйте перелічені вище поради. Крім цього:

  • Аналізуйте конкурентів. Аудит сторінки конкурентів допомагає залишатися у фокусі та не випадати з інформаційного поля соціальної мережі.
  • Використовуйте власну стрічку рекомендацій. Хоч алгоритми Тік Ток і враховують ваші інтереси, але сюди потрапляють лише популярні відео. Переглядайте які хештеги в роликах частіше повторюються.
  • Заходьте на сторінки великих брендів. Часто вони запускають челенджі, що викликає інтерес. Конкурс швидко набирає обертів, а хештег тик ток відразу стає популярним. Ви зможете просувати власний товар, при цьому взяти участь у челенджі і, можливо, виграти приз, поділитися з підписниками цікавим інтерактивом.

Застосовувати сервіси для пошуку популярних хештегов в ТікТок. Один з таких Tiktok Hashtag Generator — інструмент, який збирає мітки з популярних відео в соціальній мережі ТікТок.

 

Резюме

ТікТок вийшов за рамки простої соціальної мережі для розваг. Бізнес використовує майданчик як один з ефективних, оскільки відео грає велику роль у просуванні товарів, послуг, бренду. Платформа створює сильну конкуренцію найбільшим техногігантам на кшталт Meta, а можливо, незабаром і YouTube.

ТікТок задає тренди, наше завдання слідувати їм. Хештег це шанс не лише спрямовувати користувача, а й запускати цікаві кампанії, власні конкурси та челенджі. Обов’язково стежте за трендами, вивчайте облікові записи великих брендів, тиктокерів, блогерів. Так ви зрозумієте, чим «живе» цільова аудиторія, а значить публікувати цікавий контент, ставити популярні хештеги в Тік Ток, набирати лайки, коментарі, перегляди, що призводить до заявок, підпискам, лідам та продажам.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності