Популярні хештеги для ТікТок 2022: як потрапити до рекомендацій?
04.11.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Соціальна мережа ТікТок спочатку була популярна серед молодшого покоління, але швидко “виросла” і стала популярна й серед старшої аудиторії. ТікТок як платформа для розваг знайшла шанувальників і в середовищі бізнесу. Як виявилося, тут можна не просто знімати прикольні ролики, а й продавати, привертати увагу, запускати челенджі за допомогою спеціальних хештегів. Про них ми і поговоримо в цій статті. Що таке хештеги для Тік Ток і навіщо вони потрібні, а також найпопулярніші хештеги в Тік Ток.
Зміст:
- Хештеги для ТікТоку: ціль та призначення
- Популярні хештеги в Тік Ток 2022
- 5 кроків щоб потрапити до рекомендацій у ТікТок за допомогою хештегов
- Хештеги, що працюють — що це і де їх знайти
- Резюме
Хештеги для Тік Току: ціль та призначення
Хештег — це слово або фраза, яку необхідно вписати після знака “#” як коментар до відеопосту. Цей інструмент забезпечує навігацію всередині соціальної мережі: користувачі можуть швидко знаходити бренди, лідерів думок, контент. Для тих, хто переглядатиме відео, хештег зіграє роль невеликого опису. Хештеги для ТікТоку прописуються як кирилицею, так і латиницею.
Основні цілі хештега в Тік Ток:
- підвищувати інтерес до контенту — зростає кількість лайків і переглядів;
- залучення нових підписників;
- можливість потрапити в рекомендації;
- тематика хештега для ТікТок залучає вже зацікавлену цільову аудиторію.
Коли користувач натискає на один із хештегів у ТікТок, то бачить креативи інших тіктокерів, які так само позначили свої публікації.
ТікТок хештеги систематизують контент у профілі. Це дає змогу розбивати відео за рубриками, щоб користувачі розуміли, про що пост.
Також хештег — це можливість запустити конкурс. Аудиторія активно бере участь у подібних інтерактивах і підтримує ініціативу в обмін на приз. Завдяки лише одному хештегу в ТікТок можна отримати мільйонні перегляди. Як потрапити в рекомендації ТікТок? Вигадати цікавий челендж або самому взяти участь у топовому флешмобі!
Окрім цього, хештег — це спосіб просування товару чи послуги. Вони впливають, зокрема, на органічне просування. За допомогою алгоритмів соціальної мережі система рекомендацій зчитує хештеги для ТікТок і на їхній основі пропонує користувачеві переглянути відповідний контент. Це приносить відео більше переглядів.
Популярні хештеги для Тік Току 2022
Фрази та слова-описи — хештеги для ТікТоку — можна вигадати самостійно. Так вони будуть оригінальними та унікальними. Однак, якщо у вас невелика аудиторія, набрати мільйонні перегляди лише за допомогою власного хештега в ТікТок буде складно.
У соціальній мережі вже є певні популярні хештеги, за якими аудиторія шукає контент. Юзери відзначають ролики кількома фразами, щоб підвищити ймовірність потрапити в рекомендації в TikTok. Потрібно враховувати, що тренди в ТікТок стрімко змінюються, це особливість майданчика. Також тут кількість переглядів не визначається популярністю власника акаунта: у ТікТок є можливість стати популярним навіть із мінімальною кількістю підписників.
Наразі лідирує хештег #fyp. Це абревіатура “For You Page” або дослівно “Сторінка для вас”. Відзначаючи відео цією фразою, тіктокери сподіваються потрапити на сторінку, яку бачать користувачі, відкриваючи застосунок. З’ясовуючи, як потрапити до рекомендацій у TikTok, пам’ятайте — одного хештегу недостатньо.
Також #fyp може означати “Fixed Your Post” або “Виправив Ваш Пост” — люди репостять уже зняті кимось відео, але у власній інтерпретації.
Отже, ТОП 25 популярних хештегів у тік ток:
- #fyp
- #foryou
- #foryourpage
- #viral
- #tiktok
- #duet
- #trending
- #funny
- #comedy
- #love
- #football
- #like
- #dance
- #memes
- #video
- #fun
- #music
- #cute
- #fashion
- #happy
- #followme
- #explorepage
- #tiktokchallenge
- #bestvideo
- #loveyoutiktok
Ми підібрали загальні популярні хештеги в ТікТок. Через величезну кількість контенту ці фрази часто розбивають за тематичними категоріями, нішами: танцювальні та музичні, для прямих ефірів, інтернет-магазинів тощо.
Статистику популярності легко відстежувати самостійно за допомогою пошуку хештегів, звертаючи увагу на кількість відміток. Також можна дивитися, які фрази використовують відомі тіктокери, блогери та лідери думок, звертати увагу на кількість переглядів тих роликів, у яких прописані певні хештеги для Тік Ток.
5 кроків як потрапити в рекомендації в ТікТоку за допомогою хештегів
Алгоритми ТікТок підбирають рекомендації під кожен акаунт в індивідуальному порядку. Спочатку враховуються переваги в контенті, які вказує користувач. Далі формується список на основі переглядів.
Що ж допоможе підкорити TikTok і як потрапити в рекомендації?
- Використовуйте лише популярні хештеги. Як ми говорили раніше, в ТікТок все змінюється швидко, важливо стежити за трендами, використовувати актуальні та релевантні хештеги для Тік Току.
- Вивчати цільову аудиторію, її інтереси та вподобання.
- Стежити не лише за популярними хештегами ТікТок, але також і за тенденціями платформи в цілому. Поставте запитання: що актуально, цікаво? Що дивляться? Що постять тіктокери з багатомільйонною аудиторією?
- Ставте не більше 5–6 фраз, поєднуючи між собою популярні та нішеві. Хештеги з першої групи залучають ширшу, але зацікавлену аудиторію. Нішеві допоможуть звузити цільове коло користувачів.
- Прописуйте хештеги мовою, якою спілкується ваша аудиторія. Можна комбінувати, але пам’ятайте про цільове коло. Іноземні слова привертають увагу жителів інших регіонів, але не завжди вона виявляється корисною.
Прості поради допоможуть знайти хештеги для Тік Ток, щоб потрапити в рекомендації 2022.
Хештеги, що працюють — що це і де їх знайти
Щоб знайти хештеги, які дійсно працюватимуть у плюс, використовуйте перераховані вище поради та додаткові рекомендації:
- Аналізуйте конкурентів. Аудит сторінок ваших бізнессуперників допомагає залишатися у фокусі та не випадати з інформаційного поля соціальної мережі.
- Використовуйте власну стрічку рекомендацій. Хоч алгоритми ТікТок і враховують ваші інтереси, сюди потрапляють лише популярні відео. Переглядайте, які хештеги в роликах частіше повторюються.
- Заходьте на сторінки великих брендів. Часто вони запускають челенджі, конкурси з хештегом. Такий флешмоб зазвичай швидко набирає обертів, а його ключова фраза стає популярною. Ви зможете просунути власний товар, поділитися з підписниками цікавим інтерактивом і навіть виграти приз.
- Застосовуйте сервіси для пошуку популярних хештегів у ТікТок. Один із таких — Tiktok Hashtag Generator. Це інструмент, який збирає мітки з популярних відео в соціальній мережі ТікТок.
Резюме
ТікТок вийшов за рамки простої соціальної мережі для розваг. Бізнес використовує майданчик як один із найефективніших. Відеоконтент відіграє велику роль у просуванні товарів, послуг, брендів. Платформа гідно конкурує з найбільшими техногігантами на кшталт Meta і, можливо, незабаром зможе на рівних змагатися за популярність і з YouTube.
Соціальна мережа задає тренди, наше завдання — наслідувати їх. Хештег — це спосіб не лише спрямовувати користувача, а й запускати цікаві кампанії, власні конкурси та челенджі. Обов’язково стежте за трендами, вивчайте акаунти великих брендів, тіктокерів, блогерів. Так ви зрозумієте, чим “живе” цільова аудиторія, а отже — зможете публікувати цікавий контент, ставити популярні хештеги в ТікТок, набирати лайки, коментарі, перегляди, що призведе до заявок, підписок, лідів і зрештою — продажів.