Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю

TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю

31.12.2021

Олексій Бакуменко


Новинні стрічки рясніють заголовками, а інтернет-простір тремтить від частоти згадок сервісу переглядів коротких роликів у TikTok. 2021-й рік став для соцмережі зоряним часом. Кількість користувачів перевалила за мільярд, що стало причиною жорстокої конкуренції контентмейкерів у боротьбі за увагу підписників. Отримати фору в гонці за трафіком допомагає аналітика TikTok. У цій статті розберемося, як користуватися TikTok Analytics, які дані вона надає і як підглянути статистику конкурентів.

Зміст:

1. TikTok сьогодні

2. Як подивитися аналітику у TikTok?

3. Показники аналітики у TikTok

4. Додаткова аналітика у TikTok

5. Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok

6. Висновок 

TikTok Analytics



 

TikTok сьогодні

  • TikTok запускає обслуговування доставки їжі в США.
  • TikTok збільшив тривалість відео до 3-х хвилин.
  • TikTok став додатком, що найбільш завантажується.
  • TikTok обігнав за відвідуваністю Google (згідно з даними Cloudflare).

 

Як подивитися аналітику у TikTok?

Подивитися статистику TikTok може кожен користувач за умови, що він її підключить. Натисніть на меню у верхньому правому кутку сторінки профілю. У ньому виберіть пункт «Інструменти автора». Перший пункт у списку, що відкрився, — «Аналітика». При натисканні на нього TikTok запропонує ввімкнути цю функцію. 

Важливо: раніше аналітика TikTok була доступна тільки для PRO-акаунтів. Зараз подивитися її можуть усі, різниця лише в частоті оновлення статистики (у PRO — частіше).

Аналітика Тік Ток і всі статистичні метрики будуть доступні після виконання 2-х умов:

  1. На каналі є хоча б 1 відео.
  2. Після підключення аналітики має пройти близько 7 днів.

Тижневий термін потрібен для збору даних у динаміці, а без наявності контенту аналізувати буде нічого.

TikTok Analytics



 

Показники аналітики у TikTok

Тік Ток статистика в аналітичній системі платформи поділена на 4 групи: огляд, контент, підписки, Live. Розглянемо докладніше кожну з них.

Огляд

Надає узагальнену інформацію по акаунту. Усі показники масштабуються за період 6, 28 і 60 днів. В «Огляді» показано кількість переглядів профілю, відео, статистика вподобань, коментарів і репостів. При натисканні на необхідну метрику відкриваються графіки, що дають змогу оцінити динаміку.

Контент

Ця TikTok аналітика містить дані про ролики на каналі: загальна тривалість, загальна кількість постів і реакцій на них, загальний і середній час перегляду та джерела трафіку. 

Розділ «Контент» поділений на 2 частини: всі відео за 7 днів у хронологічному порядку, і трендові відео — це 7–9 найуспішніших роликів на каналі.

TikTok Analytics



Підписки

Крім загальної кількості підписників, статистика ТікТок дає змогу дізнатися їхню стать, вік, час активності, локацію, відсоток нових підписників і швидкість приросту. Усі дані доступні в динаміці у вигляді графіків і діаграм. Крім того, є можливість проаналізувати відео та музику, які дивляться і слухають підписники у відповідному розділі.

Live

Тут показано зведену інформацію щодо проведених прямих ефірів: кількість трансляцій, кількість переглядів, загальна тривалість, найбільша кількість глядачів, кількість унікальних глядачів і сума зароблених алмазів (внутрішня валюта TikTok, за яку можна купити подарунки).

 

Додаткова аналітика у TikTok

Соцмережа надає користувачам багато лазівок для збору інформації, але вони не завжди очевидні. Наприклад, для отримання TikTok analytics online за конкретним відео потрібно під час його перегляду відкрити меню (три крапки в правій частині екрана), і вибрати пункт «Аналітика». Ви отримаєте ті самі дані, що і в загальній статистиці, тільки точково: загальний і середній час перегляду, лічильник переглядів, лайків, коментарів і репостів. Тік Ток аналітика розповість, з якого регіону були перегляди і яке джерело їх привело на канал — рекомендації, особистий профіль, підписки або хештег. 

Аналіз чужих акаунтів доступний лише поверхневий: у кожному каналі відкрита інформація про кількість реакцій на відео та загальну кількість підписників, підписок і лайків. Налаштування приватності дають змогу приховати або показати ролики, яким користувач поставив лайк.

 

Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok

Оскільки вивчення конкурентів — невід’ємна частина просування в TikTok, а сама платформа піклується про конфіденційність даних своїх користувачів, ринок пропонує платні рішення.

  • Exolyt. Сервіс надає аналіз будь-якого акаунта в TikTok, дає можливість фільтрувати і сортувати відео за атрибутами, показує приріст підписників у прив’язці до роликів, парсить хештеги. Доступна інтеграція з Google Data Studio і доступ до API.
  • Popsters. Аналітика в TikTok та Інстаграм. Дозволяє сортувати пости за популярністю, датою або змістом, є можливість порівняти одночасно кілька акаунтів. Результати можна вивантажувати у форматах pdf, xlsx, png, cvs, jpg і pptx.
  • Pentos. Ще один сервіс аналітики, що розширює стандартний період звітності за межі стандартних 60-ти днів. Аналітика в Тік Ток через цей плагін працює з акаунтами, відео, музикою, парсить хештеги, експортує результати.
  • TikRank. Дозволяє відстежувати активність і показники понад мільйона популярних блогерів на платформі. Дані TikTok influencer analytics обмежені: аналіз профілів понад надані сервісом недоступний.
  • Analisa. Сервіс аналітики TikTok та Інстаграм з лімітом обробки до 5 000 постів на 1 каналі (у найдорожчому пакеті).

TikTok Analytics



 

Висновки

Підіб’ємо підсумки з використання Tiktok analytics:

  • Для перегляду аналітики її потрібно підключити в налаштуваннях.
  • Усі дані можна подивитися у вигляді графіків.
  • Аналіз контенту передбачає обробку лише останніх або найпопулярніших відео. Дані щодо решти роликів знаходяться в іншому місці.
  • Дані TikTok аналітики дають змогу зрозуміти вподобання користувачів завдяки даним із вкладки «Підписники».
  • Статистика Тік Ток акаунта інших користувачів доступна через сторонні платні сервіси.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності