Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю

TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю

31.12.2021

Олексій Бакуменко


Стрічки новин рясніють заголовками, а інтернет-простір тремтить від частоти згадок сервісу, переглядів коротких роликів в TikTok. 2021 рік став для соцмережі зоряною годиною. Кількість користувачів перевищила мільярд, що спричинило найжорсткішу конкуренцію контентмейкерів у боротьбі за увагу передплатників. Здобути фору в гонці за трафіком допомагає аналітика TikTok. У цій статті розберемося, як користуватися TikTok Analytics, які дані вона надає та як підглянути статистику конкурентів.

Зміст:

1. TikTok сьогодні

2. Як подивитися аналітику у TikTok?

3. Показники аналітики у TikTok

4. Додаткова аналітика у TikTok

5. Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok

6. Висновок 

TikTok Analytics



 

TikTok сьогодні

  • TikTok запускає обслуговування доставки їжі в США.
  • TikTok збільшив тривалість відео до 3-х хвилин.
  • TikTok став додатком, що найбільш завантажується.
  • TikTok обігнав за відвідуваністю Google (згідно з даними Cloudflare).

 

Як подивитися аналітику у TikTok?

Подивитися статистику TikTok може кожен користувач, за умови, що він її підключить. Натисніть меню у верхньому правому куті сторінки профілю. У ньому виберіть “Інструменти автора”. Перший пункт у списку – “Аналітика”. Якщо натиснути на нього, TikTok запропонує включити цю функцію.

Важливо: раніше аналітика TikTok була доступна лише для PRO-акаунтів. Зараз її подивитися можуть усі, різниця лише у частоті оновлення статистики (у PRO частіше).

Статистичні метрики соцмережі будуть доступні після виконання 2-х умов:

  • На каналі є хоч би 1 відео;
  • Після підключення аналітики має відбутися близько 7 днів.

Тижневий термін потрібен для збору даних у динаміці, а без наявності контенту і аналізувати нічого.

TikTok Analytics



 

Показники аналітики у TikTok

Дані в аналітичній системі платформи поділені на чотири групи: огляд, контент, підписки, Live. Розглянемо докладніше кожну їх.

Огляд

Надає узагальнену інформацію щодо облікового запису. Усі показники масштабуються за період 6, 28 та 60 днів. В “Огляді” показано кількість переглядів профілю, відео, статистика лайків, коментарів та репостів. При натисканні на потрібну метрику відкриваються графіки, що дозволяють оцінити динаміку.

Контент

Ця TikTok аналітика містить дані про ролики на каналі: загальна тривалість, загальна кількість постів та реакцій на них, загальний та середній час перегляду та джерела трафіку.

Розділ “Контент” поділений на 2 частини: все відео за 7 днів у хронологічному порядку, і трендові відео – 7-9 найуспішніших роликів на каналі.

TikTok Analytics



Підписки

Крім загальної кількості передплатників TikTok статистика дозволяє дізнатися їх стать, вік, час активності, локацію, відсоток нових передплатників та швидкість їхнього приросту. Всі дані доступні в динаміці у вигляді графіків та діаграм. Крім того, є можливість проаналізувати відео та музику, які дивляться та слухають передплатники у відповідному розділі.

Live

У розділі показана зведена інформація щодо проведених прямих ефірів: кількість трансляцій, кількість переглядів, загальна тривалість, найбільша кількість глядачів, кількість унікальних глядачів та сума зароблених алмазів (внутрішня валюта TikTok, за яку можна купити подарунки).

 

Додаткова аналітика у TikTok

Соцмережа надає користувачам багато лазівок для збору інформації, але вони не завжди очевидні. Наприклад, для отримання статистики по конкретному відео потрібно під час його перегляду відкрити меню (три крапки в правій частині екрана), і вибрати пункт “Аналітика”. Ви отримаєте ті ж дані, що й у загальній статистиці, лише точково: загальний та середній час перегляду, лічильник переглядів, лайків, коментарів та ріпостів. TikTok розповість, з якого регіону були перегляди, і яке джерело їх привело на канал — рекомендації, особистий профіль, підписки чи хештег.

Аналіз чужих акаунтів доступний лише поверхневий: у кожному каналі відкрито інформацію про кількість реакцій на відео, та загальну кількість передплатників, підписок та лайків. Установки приватності дозволяють приховати або показати ролики, яким користувач поставив лайк.

 

Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok

Оскільки вивчення конкурентів є невід’ємною частиною просування в TikTok, а сама платформа піклується про конфіденційність даних своїх користувачів, ринок згенерував платні рішення:

  • Exolyt. Сервіс надає аналіз будь-якого облікового запису в TikTok, дає можливість фільтрувати та сортувати відео за атрибутами, показує приріст передплатників у прив’язці до роликів, парсит хештеги. Доступна інтеграція з Google Data Studio та доступ до API.
  • Popsters. Аналітика в TikTok та інстаграм. Дозволяє сортувати пости за популярністю, датою чи змістом, є можливість порівняти одночасно кілька акаунтів. Результати можна вивантажувати у форматах pdf, xlsx, png, cvs, jpg та pptx.
  • Pentos. Ще один сервіс розширеної аналітики, що розширює стандартний період звітності за межі стандартних 60 днів TikTok. Працює з аккаунтами, відео, музикою, парс хештеги, експортує результати.
  • TikRank. Дозволяє безкоштовно відслідковувати активність та показники понад мільйон популярних блогерів на платформі. Аналіз профілів понад надані сервісом недоступний.
  • Analisa. Сервіс аналітики TikTok та інстаграм з лімітом обробки до 5 000 постів на 1 каналі (у найдорожчому пакеті).

TikTok Analytics



 

Висновки

Підіб’ємо підсумки з використання tiktok analytics:

  • Для перегляду аналітики її потрібно підключити до налаштувань;
  • Всі дані можна переглянути у вигляді графіків;
  • Аналіз контенту передбачає обробку лише останніх, або найпопулярніших відео. Дані щодо інших роликів знаходяться в іншому місці.
  • Дані TikTok аналітики дозволяють зрозуміти переваги користувачів завдяки даним на вкладці “Підписники”.
  • Аналіз інших облікових записів доступний за допомогою сторонніх платних сервісів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності