TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю
31.12.2021
Новинні стрічки рясніють заголовками, а інтернет-простір тремтить від частоти згадок сервісу переглядів коротких роликів у TikTok. 2021-й рік став для соцмережі зоряним часом. Кількість користувачів перевалила за мільярд, що стало причиною жорстокої конкуренції контентмейкерів у боротьбі за увагу підписників. Отримати фору в гонці за трафіком допомагає аналітика TikTok. У цій статті розберемося, як користуватися TikTok Analytics, які дані вона надає і як підглянути статистику конкурентів.
Зміст:
2. Як подивитися аналітику у TikTok?
3. Показники аналітики у TikTok
4. Додаткова аналітика у TikTok
5. Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok
6. Висновок
TikTok сьогодні
- TikTok запускає обслуговування доставки їжі в США.
- TikTok збільшив тривалість відео до 3-х хвилин.
- TikTok став додатком, що найбільш завантажується.
- TikTok обігнав за відвідуваністю Google (згідно з даними Cloudflare).
Як подивитися аналітику у TikTok?
Подивитися статистику TikTok може кожен користувач за умови, що він її підключить. Натисніть на меню у верхньому правому кутку сторінки профілю. У ньому виберіть пункт «Інструменти автора». Перший пункт у списку, що відкрився, — «Аналітика». При натисканні на нього TikTok запропонує ввімкнути цю функцію.
Важливо: раніше аналітика TikTok була доступна тільки для PRO-акаунтів. Зараз подивитися її можуть усі, різниця лише в частоті оновлення статистики (у PRO — частіше).
Аналітика Тік Ток і всі статистичні метрики будуть доступні після виконання 2-х умов:
- На каналі є хоча б 1 відео.
- Після підключення аналітики має пройти близько 7 днів.
Тижневий термін потрібен для збору даних у динаміці, а без наявності контенту аналізувати буде нічого.
Показники аналітики у TikTok
Тік Ток статистика в аналітичній системі платформи поділена на 4 групи: огляд, контент, підписки, Live. Розглянемо докладніше кожну з них.
Огляд
Надає узагальнену інформацію по акаунту. Усі показники масштабуються за період 6, 28 і 60 днів. В «Огляді» показано кількість переглядів профілю, відео, статистика вподобань, коментарів і репостів. При натисканні на необхідну метрику відкриваються графіки, що дають змогу оцінити динаміку.
Контент
Ця TikTok аналітика містить дані про ролики на каналі: загальна тривалість, загальна кількість постів і реакцій на них, загальний і середній час перегляду та джерела трафіку.
Розділ «Контент» поділений на 2 частини: всі відео за 7 днів у хронологічному порядку, і трендові відео — це 7–9 найуспішніших роликів на каналі.
Підписки
Крім загальної кількості підписників, статистика ТікТок дає змогу дізнатися їхню стать, вік, час активності, локацію, відсоток нових підписників і швидкість приросту. Усі дані доступні в динаміці у вигляді графіків і діаграм. Крім того, є можливість проаналізувати відео та музику, які дивляться і слухають підписники у відповідному розділі.
Live
Тут показано зведену інформацію щодо проведених прямих ефірів: кількість трансляцій, кількість переглядів, загальна тривалість, найбільша кількість глядачів, кількість унікальних глядачів і сума зароблених алмазів (внутрішня валюта TikTok, за яку можна купити подарунки).
Додаткова аналітика у TikTok
Соцмережа надає користувачам багато лазівок для збору інформації, але вони не завжди очевидні. Наприклад, для отримання TikTok analytics online за конкретним відео потрібно під час його перегляду відкрити меню (три крапки в правій частині екрана), і вибрати пункт «Аналітика». Ви отримаєте ті самі дані, що і в загальній статистиці, тільки точково: загальний і середній час перегляду, лічильник переглядів, лайків, коментарів і репостів. Тік Ток аналітика розповість, з якого регіону були перегляди і яке джерело їх привело на канал — рекомендації, особистий профіль, підписки або хештег.
Аналіз чужих акаунтів доступний лише поверхневий: у кожному каналі відкрита інформація про кількість реакцій на відео та загальну кількість підписників, підписок і лайків. Налаштування приватності дають змогу приховати або показати ролики, яким користувач поставив лайк.
Сторонні сервіси для аналізу акаунтів в TikTok
Оскільки вивчення конкурентів — невід’ємна частина просування в TikTok, а сама платформа піклується про конфіденційність даних своїх користувачів, ринок пропонує платні рішення.
- Exolyt. Сервіс надає аналіз будь-якого акаунта в TikTok, дає можливість фільтрувати і сортувати відео за атрибутами, показує приріст підписників у прив’язці до роликів, парсить хештеги. Доступна інтеграція з Google Data Studio і доступ до API.
- Popsters. Аналітика в TikTok та Інстаграм. Дозволяє сортувати пости за популярністю, датою або змістом, є можливість порівняти одночасно кілька акаунтів. Результати можна вивантажувати у форматах pdf, xlsx, png, cvs, jpg і pptx.
- Pentos. Ще один сервіс аналітики, що розширює стандартний період звітності за межі стандартних 60-ти днів. Аналітика в Тік Ток через цей плагін працює з акаунтами, відео, музикою, парсить хештеги, експортує результати.
- TikRank. Дозволяє відстежувати активність і показники понад мільйона популярних блогерів на платформі. Дані TikTok influencer analytics обмежені: аналіз профілів понад надані сервісом недоступний.
- Analisa. Сервіс аналітики TikTok та Інстаграм з лімітом обробки до 5 000 постів на 1 каналі (у найдорожчому пакеті).
Висновки
Підіб’ємо підсумки з використання Tiktok analytics:
- Для перегляду аналітики її потрібно підключити в налаштуваннях.
- Усі дані можна подивитися у вигляді графіків.
- Аналіз контенту передбачає обробку лише останніх або найпопулярніших відео. Дані щодо решти роликів знаходяться в іншому місці.
- Дані TikTok аналітики дають змогу зрозуміти вподобання користувачів завдяки даним із вкладки «Підписники».
- Статистика Тік Ток акаунта інших користувачів доступна через сторонні платні сервіси.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Повний список інструментарію для підвищення конверсії;
- Майбутнє маркетингу: social commerce наступний крок після e-commerce;
- Голосовий пошук — тренд 2022 року. Як інтегрувати функцію у рекламну кампанію?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.