Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування

Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування

21.12.2021

Олексій Бакуменко, редактор блогу Webpromo


На перший погляд, просування в TikTok виглядає багатообіцяюче: лідерство за кількістю завантажень у Google Play і App Store, більше мільярда користувачів, активний приріст аудиторії (за 2019-й рік 87.2%, за 2020-й 35.8% повідомляє popsters) соціальна мережа стрімко підкорює інтернет. Але наскільки доброзичлива платформа щодо бізнес-аккаунтів? Чи прийме місцева аудиторія комерційний контент? І як запускати рекламу в TikTok, щоб результат був не гірший, ніж у Facebook та Google Ads? Давайте розбиратися.

Зміст:

1. Що таке TikTok?

2. Аудиторія TikTok та її платоспроможність

3. Як знайти та вибрати «свою» аудиторію?

4. Чим корисний бізнес TikTok?

5. Для яких ніш підходить просування?

6. Основні причини використання TikTok у бізнесі

7. Види просування в TikTok

8. Доступні таргетинги в TikTok Ads в Україні

9. Що таке бізнес-аккаунт у TikTok?

10. Як створити та запустити рекламу?

11. Як розвивати бізнес-аккаунт?

12. Скільки коштує реклама у TikTok?

13. Чи можуть забанити бізнес-профіль і що робити?

14. Висновок

Реклама в TikTok



 

Що таке TikTok?

Реклама в TikTok

TikTok — це соціальна мережа, де користувачі діляться короткими відео з передплатниками. Сервіс належить китайській компанії ByteDance. Він приваблює контентмейкерів простотою відео-продакшена та системою поширення роликів, докладніше про яку ми ще поговоримо далі. Цей розділ написаний спеціально для тих, хто вбачає інтерфейс соцмережі вперше.

 

Історична довідка: TikTok було запущено у 2016 році під назвою «Доуінь». Через рік розробники адаптували додаток під іноземну аудиторію та викотили його на світовий ринок під вже звичним нам брендом. Проте Доуінь продовжує працювати у Китаї.

 

Користувачі можуть переглядати відео трьома способами:

Реклама в TikTok

  • Рекомендації. При першому запуску програми сервіс пропонує вказати інтереси, на підставі яких у стрічці з’являтимуться ролики (тіктоки). Цікаво, що в десктопній версії такого функціоналу немає, і в рекомендаціях будуть лише популярні трендові відео без персоналізації.
  • Передплати. У цій стрічці розміщено нові відео з каналів, на які підписано користувача.
  • Стрім. Стрічка прямих трансляцій.16 грудня 2021 року керівництво TikTok повідомило у блозі платформи про зміну алгоритму стрічки рекомендацій. Після доробки оновлення користувачам менше показуватимуть однотипний контент. Компанія пішла на цей крок для зниження залежності підлітків від соціальної мережі. Для зручнішого використання десктопної версії функціонують 4 «гарячі клавіші»: наступне/попереднє відео, включення/вимкнення звуку та оцінка ролика.

Важливо: не варто очікувати чаклунства від стрічки рекомендацій. Штучний інтелект тикток потребує додаткового навчання користувачами: більше половини контенту у стрічці будуть складати лідери за популярністю, навіть якщо вказані інтереси. Ставте лайки відео, що сподобалося, користуйтеся кнопкою «не цікаво» — і з часом алгоритм навчиться розуміти, що ваші уподобання.

Специфіка контенту TikTok полягає в лаконічності: перші відео тривали всього 15 секунд. Логіка проста: за цей час ролик повинен встигнути «зачепити» користувача, розповісти йому історію, розсмішити чи чогось навчити. Користувач отримує свою дозу швидкого задоволення, а разом з ним – порцію гормону радості – дофаміну. Він дивиться ще ролик, і знову мозок ловить сигнал задоволення. Йому хочеться ще — і користувач зависає над стрічкою TikTok, щільно «присівши» на доступне джерело приємних відчуттів.

Така мала тривалість роликів добре розвивала креативність контент-мейкерів, але все одно була недостатньою для повноцінної творчості. Пізніше були введені 1-хвилинні відео, а в 2021-му стало можливо знімати 3-хвилинні тиктоки. Але на цьому розробники не зупинилися: у грудні користувачам дозволили завантажувати 5-хвилинні ролики.

Реклама в TikTok

Для авторів контенту також передбачено ряд інструментів:

  • Фонотека TikTok для звукового супроводу відео. Пошук треків спрощують категорії: новинки, про кохання, зимовий тренд, 2021 найкраще, гарячий хіт – подібних багато. Також можна завантажити свою музику.

Реклама в TikTok

  • Регулювання швидкості. Ролики можна прискорити/сповільнити у 2 та в 3 рази.
  • Набір фільтрів. Змінюють колірну гаму ролика, розділені на групи: портрет, ландшафтний режим, їжа, Vibe.

Реклама в TikTok

  • Поліпшення рис обличчя: контур, зуби, згладжування, тіні та помада.

Реклама в TikTok

  • Таймер;
  • Відповіді на обрані коментарі та запитання у відео;
  • Спалах;
  • Ефекти. Це маски, які показуються поверх зображення в роликах, і роблять тиктоки різноманітнішими. Можна комбінувати між собою, застосовувати під час запису, або додавати до готових відео.

Реклама в TikTok

  • Вставка емодзі та тексту;
  • Звукові ефекти.

Реклама в TikTok

  • Ефекти монтажу: накладаються на вже готові тиктоки. Для зручності згруповані: visual, рух, stiker, transition, split та час.

Реклама в TikTok

  • Режим “Реакція” запис реакції користувача на відео.

Реклама в TikTok

  • Режим “Дует”. Це можливість записати свій тикток та «склеїти» його з чужим роликом.
  • Зшивання. Ви можете обрізати чуже відео та записати для нього іншу кінцівку.

У TikTok цікава механіка стимулювання авторів розробки нового контенту: перші відео каналу гарантовано отримують перегляди. Алгоритм покаже їх користувачам, яким можуть бути цікаві. Подальше просування системою залежить від 2-х факторів:

  1. Перші тиктоки повинні «зайти» отримати позитивні реакції.
  2. Вихід нового контенту має бути регулярним: 3-5 роликів на тиждень. Якщо канал довгий час не поповнюється свіжими відео – соцмережа припиняє просування.

 

Аудиторія TikTok та її платоспроможність

Переконання у тому, що у TikTok  ̶т̶у̶с̶у̶ю̶т̶с̶я̶ проводять час одні підлітки, давно вже перетворилося на міф. Перші користувачі дійсно були здебільшого школярами, проте з моменту запуску програми пройшло майже 5 років. Аудиторія встигла подорослішати. І стати платоспроможною.

Реклама в TikTok



На порталі Affde узагальнили дані з кількох джерел (Statista, Reuters, Backlinko, Hootsuit, Business of App, InfluencerMarketingHub, AppAnnie, Mediakix, Builtvisible) і викотили такий підсумок за аудиторією TikTok:

  • 13-17 років 27%;
  • 18-24 роки 42%;
  • 25-34 роки 16%;
  • 35-44 роки 8%;
  • 45-54 роки 3%;
  • 55+ років 4%.

Найвідкритіша для всього нового та платоспроможна аудиторія (18-34 роки) становить 58% більше половини. А присутність на платформі користувачів старше 44 років говорить про тенденцію до дорослішання користувачів соцмережі, і, відповідно, до зміцнення її купівельної спроможності.

Що стосується ґендерного поділу, у 2020-му році у TikTok зафіксовано 60% жінок та 40% чоловіків.

 

Як знайти та вибрати «свою» аудиторію?

Пошук “своєї” аудиторії перший і найважливіший крок на шляху просування в TikTok. Це стосується не тільки брендів, які заходять на платформу з рекламними цілями, а й усіх тиктокерів, які планомірно розвивають свої канали. Чому важливо визначити свій сегмент перед тим, як запустити рекламу в TikTok:

  • Оперативне коригування асортиментного ряду;
  • Ефективна комунікація із клієнтами;
  • Точне націлення рекламних кампаній;
  • Оптимізація бюджету реклами з допомогою відсікання нерелевантної аудиторії.

Практика показує, що без аналізу ЦА уявлення компаній про своїх клієнтів далекі від реальності.

Як визначити цільову аудиторію:

  1. Зафіксуйте проблему, що вирішує ваш продукт. Просуваєте освітні курси? Ймовірно, ваш клієнт отримує низький дохід чи взагалі без роботи. Продаєте ноутбуки? Клієнту потрібен робочий інструмент чи ігрова платформа. Ваш сегмент – 20-30 років.
  2. Проаналізуйте конкурентів. Як вони спілкуються? На кого спрямовані їхні креативи? Досліджуйте їхні спільноти в соціальних мережах та перегляньте, які користувачі в них складаються (аж до вивчення особистих профілів). 3-4 конкуренти здатні дати загальну картину. Бонусом отримаєте розуміння ситуації над ринком.
  3. Складіть портрет споживача. У форматі таблиці опишіть типового клієнта: стать, вік, регіон, сімейний стан, місце роботи, спеціальність, освіта, хобі, звички та стиль життя.

 

Чим корисний TikTok бізнесу?

Новим гравцям на ринку реклами в TikTok слід знати, що величезну перевагу мають ті компанії, які зайшли на платформу серед перших. Пояснюється це тим, що нинішнє платоспроможне покоління молодих користувачів 18-25 років зросло на їхньому контенті.

Однак, це не привід відмовлятися від конкурентної боротьби. Навпаки, це стимул швидше почати просування в TikTok: на платформі ще є де “розвернутися” (тоді як у Facebook бренди “штовхаються ліктями”). Крім того, зараз є можливість завоювати довіру підростаючого покоління – пройде 2-3 роки, і вони стануть повноцінними потенційними клієнтами.

TikTok має інструменти впливу на користувачів (детальніше про них ще поговоримо) для всіх етапів вирви продажів:

Інформування Залучення Розгляд Дія
Open Screen TopView / Brand Takeover
In-Feed Ads OneDayMax (Plus) / In-Feed Ads (охоплення) In-Feed Ads (перегляди, трафік) In-Feed Ads (дія)
Collection Ads Динамічна відеореклама
Контентні рішення HashtagChallenge
Branded Effects

 

Для яких ніш підходить просування?

Для всіх, але — із застереженням. Багато залежить від цілей просування, і в різних нішах буде різний результат. Ви не зможете збувати в тикток токарні верстати – в сегменті B2B не варто наголошувати на продажу (хоча через 3-4 роки і це стане можливим). Однак це не означає, що просування в ТікТок компаній сегмента безглуздо: спрямовуйте рекламну активність на зміцнення репутації та підвищення впізнаваності.

У сфері В2С реклама в TikTok підійде будь-якому бізнесу: ресторани, кав’ярні, бутіки одягу, салони краси, хендмейд-майстерні — робіть якісний контент і алгоритми платформи покажуть його зацікавленим користувачам.

 

Основні причини використання TikTok у бізнесі

Перш ніж розповісти про те, як запустити рекламу в TikTok, підіб’ємо підсумок переваг просування на платформі:

  • Сприйнятлива та платоспроможна аудиторія (18-34 роки – 59%);
  • Стрімкий приріст нових користувачів;
  • Набір рекламних інструментів для кожної вирви продажів;
  • Підходить для будь-якої ніші за правильно обраної мети;
  • Нативність реклами – підвищує можливість, що користувач сприйме рекламний меседж;
  • Висока залученість: 76% на каналах із кількістю передплатників 1-10 тис. осіб;
  • Реклама займає 100% екран, відтворення звуку починається автоматично;
  • Просунута система націлювання: підлога, вік, локація, мова, інтереси, вартість гаджета, мобільний оператор, тип з’єднання та операційна система.

Крім того, наступного року TikTok планує запустити на території США сервіс доставки їжі TikTok Kitchen.

 

Види просування в TikTok

Тикток хороший тим, що просування доступне всім навіть за відсутності бюджету на рекламу. А добрий контент, високо оцінений користувачами, самостійно поширюватиметься алгоритмами соцмережі. Якщо ж чомусь нейронка платформи не «розкручує» ваші ролики — нижче розповімо, як це робити самостійно.

Безкоштовне просування

Активність ось найважливіший фактор, що впливає на розкручування каналу в TikTok. Регулярно знімайте нові відео, намагаючись робити їх відповідно до найновіших тиктоківських трендів. Наприклад, у 2021 році популярними були ролики, учасники яких лякали один одного, приховуючи обличчя під капюшоном та маскою. Цей тренд підійде для реклами худорлявості, карнавальних масок та заспокійливих засобів.

Активність проявляється у постійному оновленні контенту. Ставте лайки від імені бізнес-каналу, робіть репости, коментуйте чужі відео та спілкуйтесь у коментарях під своїми. У самих роликах закликайте користувачів підписуватись на канал, лайкати, коментувати та репостити ваш контент.

Безкоштовно просунути канал допоможе організація челленджів та участь у них, спільні проекти з популярними блогерами (колаборації), залучення трафіку з інших соціальних мереж.

Користуйтеся хештегами. У TikTok вони не менш важливі, ніж в інстаграмі: текстові підказки приведуть на канал додатковий цільовий трафік. Не варто зловживати високочастотними та надто загальними хештегами. По перших ваші ролики швидко вилетять з ТОПу, тому що кожної секунди хтось ставитиме такий тег (наприклад, #happynewyear 31 грудня). Другі можуть спрацювати, але ви отримаєте трафік низької якості (#happy — в рекламі подарунків).

Реклама в TikTok

Хештег-челендж

Реклама в TikTok

Хештег челлендж це рекламна ігрова механіка, завдяки якій користувачі самі будуть просувати ваш бренд. По суті, це конкурс: користувачі повинні зняти тикток, в якому вони виконують завдання челленджа — станцювати танець, заспівати, щось сказати або зробити жест. Бажано, щоб завдання перегукувалося з продукцією бренду: наприклад, у челенджі від Pepsi потрібно було повторити танець із рекламного ролика, а потім випити пепсі.

Викладаючи ролики з виконаним завданням, користувачі повинні вказати хештег челленджа. Усі відео, зняті учасниками в рамках механіки, називаються UGC – user generated content. Вони доступні для перегляду по хештегу, який також приведе на головну сторінку челленджа.

Рекомендації для підвищення ефективності хештег челенджів:

  • Залучайте блогерів із кількістю передплатників від мільйона для запуску – це підвищить охоплення механіки;
  • Запишіть брендований трек, під який мають виконуватись умови конкурсу. Він створить емоційну прив’язку користувачів до челенджу.
  • Зберігайте баланс між легкістю завдань та їхньою захоплюючістю. Сумнівно, що умова “доторкнися пальцем до носа” когось захопить. Але й вимога пройтися на руках сильно звузить аудиторію конкурсу.

Нативна реклама у блогерів

Принцип схожий на аналогічну механіку у Youtube або Instagram: популярний блогер отримує оплату за те, що просуває у своїх роликах ваш бренд. На що варто звернути увагу під час замовлення реклами у інфлюєнсеров:

  • Аудиторія блогера. Шукайте баланс між своїм сегментом, та основною аудиторією в Тік Ток. Якщо ви просуваєте салон краси – безглуздо замовляти рекламу на каналі з котиками, натомість шукайте б’юті-блогерів.
  • Кількість реакцій. Якщо контент на каналі-мільйоннику збирає мало лайків, репостів і коментарів — або блогер слабкий, або аудиторія «сира». Реклама на такому каналі буде неефективною.
  • Нативність. Користувачі йдуть у TikTok розважатися, а не дивитися пряму рекламу. Не змушуйте інфлюєнсеров «впарювати» (та вони й не стануть). Продукт буде показаний як би «між іншим», ненав’язливо.

In-feed Native Video

Реклама в TikTok

In-feed Video це формат відеореклами, який можна запустити з TikTok Ads. Користувачі бачитимуть оголошення у вигляді органічних роликів у стрічці рекомендацій тривалістю 5-60 секунд. Така реклама може містити активні посилання та збирати реакції. Її особливість у тому, що користувач не відразу розуміє, що дивиться комерційний контент.

TopView

TopView є відео-банером на весь екран при вході в TikTok тривалістю 15 секунд. Запускається через менеджера програми. 71% користувачів визнали ефективність формату, заявивши, що така реклама привертає їхню увагу.

Spark Ads

Влітку 2021 TikTok викотив новий рекламний формат, покликаний зробити оголошення ще більш нативними. Суть новинки в можливості просувати звичайні тиктоки, тоді як раніше для реклами потрібно було знімати спеціальний креатив. На рекламних майданчиках In-feed і TopView тепер доступні не лише свої ролики, а й контент інших тиктокерів (за їхньою згодою).

Brand Takeover

Цей формат схожий на TopView він також демонструється при запуску програми, але триває всього 3 секунди. Замість відео можна використовувати зображення.

Брендований контент

Для реклами у форматі брендованого контенту не потрібний ні TikTok Ads, ні менеджер. Достатньо вставляти в ролики маски, лінзи або фільтри, що закріплюють асоціацію з брендом, додаючи логотип та хештег. Брендовані стікери створюються у самому додатку. Комбінація інтерактивних елементів дозволяє запускати ігрові механіки.

 

Доступні таргетинги в TikTok Ads в Україні

  • Стать (чоловіки/жінки);
  • Вік (18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55+);
  • Інтереси (подорожі, їжа, ігри та інше);
  • Мова (English, Japane, French, Ukraine тощо);
  • Вартість девайсу (ціновий діапазон);
  • Мобільний оператор;
  • Операційна система (IOS, Android, OS version);
  • Користувальницька аудиторія (на основі Gaid/Idfa або email/phone);
  • Тип з’єднання (2G, 3G, 4G, Wi-Fi);
  • ГЕО.

Реклама в TikTok

Що таке бізнес-аккаунт у TikTok?

Бізнес-аккаунт це тип облікового запису TikTok, призначений для просування комерційного контенту. Бізнес-сторінка дає такі переваги:

  • Просунута аналітика;
  • Доступ до рекламного кабінету;
  • Визначення джерел трафіку;
  • Доступ до безкоштовної бібліотеки звуків та музики;
  • Можливість розмістити в обліковому записі посилання на сайт та адресу електронної пошти.

Щоб перейти в бізнес-аккаунт, відкрийте налаштування профілю в нижньому правому куті екрана:

Реклама в TikTok

Вгорі праворуч відкрийте меню і перейдіть в керування обліковим записом:

Реклама в TikTok

Виберіть кнопку «Переключитися на бізнес-аккаунт»:

Реклама в TikTok

Майже готово!

Реклама в TikTok

Виберіть сферу діяльності:

Реклама в TikTok

Тепер у налаштуваннях профілю з’явилися вкладки “Інструменти автора” та “Інструменти для бізнесу”.

Реклама в TikTok

Інструменти для бізнесу складаються з аналітики, налаштувань повідомлень та творчої платформи. Установки повідомлень — це можливість увімкнути автоматичне привітання в особистих повідомленнях та автовідповідь на повідомлення з ключовими словами.

Творча платформа допоможе генерувати ідеї, виробляти креатив, шукати тренди.

Реклама в TikTok

Без добре оформленого бізнес-аккаунта просуватися в тик струм буде складніше. Назва каналу має бути пов’язана з вашою діяльністю (у тому числі повністю співзвучне імені бренду). Аватар каналу теж має асоціюватись із бізнесом — логотип або зображення продукції. Наприклад, не варто називати канал кав’ярні «pavlikkorolev» із покемоном на аватарі. Нехай краще буде «plyushkavatrushka» із чашкою еспресо на зображенні.

 

Як створити та запустити рекламу?

Реклама в TikTok



Створення реклами в TikTok відбувається на бізнес-сторінці веб-версії (ось вона). Перед початком роботи потрібно вказати країну, галузь, назву компанії, часовий пояс, валюту операцій, номер телефону та адресу електронної пошти.

Реклама в TikTok

Далі пропишіть сайт компанії та платіжні реквізити:

Реклама в TikTok

У наступному вікні TikTok запропонує вибрати режим рекламного кабінету: спрощений або спеціалізований.

Реклама в TikTok

Після цього відкриється меню запуску рекламних кампаній:

Реклама в TikTok

 

Цілі рекламної кампанії

Вибір цілей перший крок у запуску реклами в TikTok, який залежить від етапу вирви продажів. Для вибору доступні такі цілі:

  • Охоплення. Механіка спрямована на те, щоб рекламу побачило якнайбільшу кількість користувачів.
  • Трафік. Стимулює користувачів до відвідувань сайту, каналу, сторінки в іншій соціальній мережі. Під час запуску реклами ви самі вибираєте, куди направити трафік.
  • Налаштування програми. Пропонує користувачам встановити рекламований додаток.
  • Перегляд відео. Збільшення кількості переглядів певних роликів.
  • Лідогенерація. Збір контактних даних користувачів. При натисканні на інтерактивний заклик до дії відкривається миттєва форма, в яку користувачі вводять потрібну інформацію.
  • Взаємодія із спільнотою. Збільшує кількість передплатників каналу.
  • Конверсії. Стимулювання користувачів до певних дій – реєстрація на сайті, оформлення підписки, замовлення, встановлення програми.

Як пройти модерацію реклами?

Оскільки левову частку аудиторії TikTok складають підлітки з незміцнілою психікою, платформа суворо стежить за контентом, який її наповнює. Сувору модерацію проходять як ролики користувачів, і реклама. Нижче наведені теми, заборонені до просування в TikTok:

  • Контент 18+. У тому числі товари із секс-шопів та послуги інтимного характеру.
  • Тютюнова продукція. У тому числі сигарети, сигари, тютюн, трубки, вейпи та послуги кальянів.
  • Поліцейська та військова амуніція: форма, наручники, значки, кийки, каски.
  • Азартні ігри та казино.
  • Імітації брендів, підробки, копії.
  • Деякі види фінансових послуг (криптовалюта, схеми швидкого збагачення та бінарні опціони).
  • Зброя та комплектуючі;
  • Незаконний бізнес (фальшування документів, порушення авторських прав, продаж чужої персональної інформації).
  • Рідкісні види тварин. У тому числі роги, копита, бивні.
  • Алкоголь. У тому числі реклама питних закладів.
  • Наркотики;
  • Препарати швидкого схуднення.

Існують теми, які рекламувати ризиковано. Соцмережа може вимагати додаткові дані або самостійно прийняти рішення про блокування. Будьте обережні, якщо просуваєте бізнес у сферах:

  • Позики, кредити, страховки;
  • Медичні послуги, безрецептурні препарати, біоактивні добавки, вітаміни, медична техніка.
  • Знайомства (уникайте відкритого сексуального контексту, аудиторія 18+).
  • Дитяче харчування (аудиторія 18+).

Навіть уникнення перерахованих тем не гарантує проходження модерації. Рекламу не пропустять в ефір, якщо:

  1. На вашому сайті недостатньо платіжної та контактної інформації, відсутня мобільна версія, немає політики конфіденційності та даних про повернення.
  2. Ваш креатив гарантує швидкий та 100%-й результат;
  3. Ви заявляєте про перевагу.
  4. У тексті оголошення граматичні та пунктуаційні помилки;
  5. Ви невиправдано використовуєте великі та малі літери;
  6. Ви використовуєте в тексті стікери та символи замість літер;
  7. Важливу інформацію закрито графічним елементом;
  8. Сайт не відповідає рекламі: відмінність у цінах, асортименті, відсутність на сайті того, що було у креативі.
  9. У креативі використаний логотип TikTok, або в рекламі згадується назва соцмережі.
  10. У рекламі є оголене тіло, шокуючі сцени, жорстокість, каліцтво, насильство.

Під час створення брендованого контенту обов’язково увімкніть позначку «спонсорське відео».

Реклама в TikTok

Як настроїти групу об’яв?

Реклама в TikTok

Налаштування групи об’яв — це наступний етап створення рекламної кампанії TikTok. Залежно від вибраної мети налаштування відрізнятимуться. Наприклад, нарощування конверсій потребує встановлення на сайт пікселя.

Піксель TikTok – це жучок-трекер платформи, який збиратиме на сайті інформацію про поведінку користувачів. Встановити піксель можна через Google Tag Manager, або вручну в 2-х режимах: стандартний, та режим розробника (підтримує параметри Value та content_id).

TikTok згенерує код пікселя відповідно до заданих установок. Копіюйте його на сторінки, що відстежуються, в тег. Далі виберіть тип подій, інформацію про які хочете отримувати: електронна комерція та кастомні події (самостійне визначення правил).

Наступний крок вибір місця розміщення реклами. Система здатна автоматично визначити найбільш ефективну комбінацію плейсментів, але не завжди має сенс сподіватися на алгоритми. Ви можете вирішити, де показувати рекламу:

  • Стрічка рекомендацій;
  • Стрічка новин;
  • Pangle (окрема платформа для відеореклами).

Реклама в TikTok



Нижче можна заборонити користувачам коментувати та завантажувати рекламу. Кнопка включення оптимізації креативів дозволить системі комбінувати наявні матеріали для досягнення кращої результативності.

Реклама в TikTok

Далі налаштуйте націлення. Аудиторію можна створити, завантажити, або використати схожу.

Реклама в TikTok

Аудиторія для завантаження:

  • Фід. Це файл із даними про користувачів, який потрібно завантажити в Ads Manager.
  • Залученість (користувачі, які переглянули контент)
  • Дії у додатку;
  • Трафік сайту;
  • Потенційні клієнти (користувачі, що заповнили форму контактної інформації).

Для створення аудиторії заповніть поля в розділі «демографічні дані», «таргетування за інтересами та поведінкою», «пристрій» та «розширення націлювання».

Реклама в TikTok

Завершує створення групи об’яв налаштування бюджету та графіка. Можна задати денний (не менше 200 грн.) та загальний бюджет, вибрати дату та час старту рекламної кампанії та вказати графік показів.

Реклама в TikTok

 

Аналіз та оптимізація реклами в TikTok

Перша оптимізація реклами відбувається на етапі вибору ставок. Виберіть мету оптимізації: конверсію (модель оплати за покази) або кліки (оплата за кількість кліків).

Реклама в TikTok 

Рекламодавцям доступно 2 стратегії ставок:

  1. Cost Cap. Дозволяє вручну встановити розмір ставки. Чим вона вища — тим кращий результат.
  2. Найнижча вартість. Рекламні розміщення закуповуватимуться за мінімально доступною ціною.

Реклама в TikTok



Другий етап оптимізації відбувається після аналізу ефективності вже запущеної рекламної кампанії. В ідеалі дивитися аналітику краще в Google Analytics (за умови позначки всіх посилань на UTM-ками). Однак деякі дані можна відстежити у TikTok Ads:

  • Звіти по соціально-демографічним характеристикам перебувають у властивостях реклами лише на рівні оголошення, групи оголошень і лише на рівні всієї кампанії.
  • Вибрані метрики доступні для вивантаження в офлайн у вкладці «Звітність».
  • Візуалізації графіків та таблиці є на вкладці «Панель».

Результати, отримані під час аналізу, дозволять скоригувати дані рекламної кампанії та запустити ретаргетинг.

Як створювати креативи у TikTok?

Креативи останній крок у створенні реклами у TikTok. Існує 4 способи монтажу знятих роликів:

  1. Відеоредактор TikTok. Зручний та функціональний, але накладає водяний знак у формі логотипу соцмережі. Якщо його не прибрати, ролик не пройде модерації.
  2. Відеоредактор TikTok Ads не накладає на ролики водяні знаки, але не всім подобається функціонал.
  3. Сторонній відеоредактор.
  4. Монтаж ролика у шаблоні TikTok Ads з картинок та відеопідкладок.

Технічні вимоги до відео-креативів:

Формат відео Gif/AVI
Тривалість до 60 секунд
Бітрейт ≤500 MB
Рекомендоване розширення 1080 × 1920
Співвідношення сторін 9:16
Максимальний розмір файлу 500 мб

Опис реклами не повинен перевищувати 100 символів.

 

Як розвивати бізнес-аккаунт?

Багато і регулярно публікувати новий контент ось золоте правило розвитку облікового запису. Тематика публікацій залежить від ніші, але є й загальні напрямки, які сприятимуть просуванню каналу:

  • Анонси;
  • Огляди;
  • Новини;
  • Лайфхакі;
  • Відгуки;
  • Питання відповідь.

Тепер ви знаєте, як оформити бізнес-аккаунт у TikTok, що публікувати та як просувати. Але що, якщо канал все одно провисає? Ймовірно, при розкрутці було допущено одну з таких помилок:

  • Погано налаштована реклама;
  • Немає контент-плану;
  • Порушено регулярність публікацій;
  • Контент не користь;
  • Невірно обрано цільову аудиторію;

 

Скільки коштує реклама у TikTok?

Ось і дісталися одного з найважливіших питань з реклами в TikTok. І одразу скажемо, що фіксованої ціни не існує. Для розуміння, який бюджет виділити рекламну кампанію, потрібно визначити модель оплати. У TikTok їх 3:

  • CPC. Cost-per-click – оплата за кліки. Оптимальне, якщо стоїть завдання збільшити трафік. Усереднена вартість 0.05 – 0.2 $ за клік.
  • CPM. Cost-per-mille – оплата за 1000 показів. Застосовується максимального охоплення цільової аудиторії. Усереднена вартість 0.5 – 2 $ за 1000 показів.
  • oCPM — те саме, що й CPM, лише алгоритм TikTok самостійно оптимізує покази. Ідеальний збільшення кількості конверсій.

Розкид цін обумовлений конкуренцією на закупівельному аукціоні. На гарячому ринку з великою кількістю гравців вартість реклами буде вищою. Мінімальний бюджет – 50 $ на день, 1500 $ на місяць.

Лайфхак: встановлення бюджету на рівні групи оголошень дозволить знизити мінімальний поріг. Проте рекламна кампанія дешевша за 1000$/місяць не буде ефективною

Підсумковий бюджет залежить від поставлених завдань. Для perfomance він стартує від 1000 $, а ось для побудови охоплення сума становитиме 10 000 – 50 000 $.

 

Чи можуть забанити бізнес-профіль і що робити?

Так, як і в будь-якій іншій соцмережі. Бан може бути як справедливим, так і через непорозуміння (або через скарги користувачів). Оскаржити блокування складно, це спрацює лише якщо ви на 100% впевнені у несправедливості рішення адміністрації платформи. У такому разі звертайтеся на підтримку та чекайте на вирішення питання.

А краще не порушуйте правил TikTok, просуйте лише дозволений контент і збирайте вершки з поки що мало освоєного рекламного майданчика!

 

Висновок

TikTok – це майданчик, де присутність буде обов’язковою, якщо хочете успішно просувати бізнес у різних нішах. Молода аудиторія соціальної мережі включає широке коло зацікавлених та у майбутньому потенційних клієнтів. Кількість зареєстрованих користувачів постійно зростає. Висока залученість 76% підвищує можливість успішної рекламної кампанії.

Бізнес-аккаунт TikTok безліч інструментів для кожної вирви продажів, а також просунуту систему націлення з сегментуванням. При цьому вартість реклами в TikTok швидко окупається. Є можливості розвивати бізнес-аккаунт. Однозначно, сервіс ще розвиватиметься і пропонуватиме доступні формати реклами, креативи та інші інструменти для просування.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

Новий інструмент від TikTok надає інформацію, яку можна використовувати для таргетинга на різні демографічні групи

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті