Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування

Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування

21.12.2021

Олексій Бакуменко


На перший погляд, просування в TikTok виглядає доволі сонячно: лідерство за кількістю завантажень у Google Play і App Store, понад мільярд користувачів, активний приріст аудиторії (за 2019-й рік — 87.2%, за 2020-й — 35.8% повідомляє popsters) — соціальна мережа стрімко підкорює інтернет. Але наскільки доброзичлива платформа щодо бізнес-акаунтів? Чи прийматиме місцева аудиторія комерційний контент? І як запускати рекламу в Тік Ток, щоб результат був не гіршим, ніж у Facebook та Google Ads? Давайте розбиратись.

Зміст:

1. Що таке TikTok?

2. Аудиторія TikTok та її платоспроможність

3. Як знайти та вибрати «свою» аудиторію?

4. Чим корисний бізнес TikTok?

5. Для яких ніш підходить просування?

6. Основні причини використання TikTok у бізнесі

7. Види просування в TikTok

8. Доступні таргетинги в TikTok Ads в Україні

9. Що таке бізнес-аккаунт у TikTok?

10. Як створити та запустити рекламу?

11. Як розвивати бізнес-аккаунт?

12. Скільки коштує реклама у TikTok?

13. Чи можуть забанити бізнес-профіль і що робити?

14. Висновок

Реклама в TikTok



 

Що таке TikTok?

Реклама в TikTok

TikTok — це соціальна мережа, де користувачі діляться короткими відео з підписниками. Сервіс належить китайській компанії ByteDance. Він приваблює контент-мейкерів простотою відеопродакшена та системою поширення роликів, докладніше про яку ми ще поговоримо далі. Цей розділ написаний спеціально для тих, хто бачить вперше інтерфейс соцмережі.

 

Історична довідка: TikTok було запущено у 2016 році під назвою «Доуінь». Через рік розробники адаптували додаток під іноземну аудиторію та викотили його на світовий ринок під вже звичним нам брендом. Проте «Доуінь» продовжує працювати у Китаї.

 

Користувачі можуть переглядати відео трьома способами:

Реклама в TikTok

    • Рекомендації. При першому запуску програми сервіс пропонує вказати інтереси, виходячи з яких у стрічці з’являтимуться ролики (тіктоки). Цікаво, що в десктопній версії такого функціоналу немає, і в рекомендаціях будуть лише популярні трендові відео без персоналізації.
    • Підписки. У цій стрічці розміщено нові відео з каналів, на які підписаний користувач.
    • Стрім. Стрічка прямих трансляцій.

    16 грудня 2021 року керівництво TikTok повідомило у блозі платформи про зміну алгоритму стрічки рекомендацій. Після доробки оновлення користувачам менше показуватимуть однотипний контент. Компанія пішла на цей крок для зниження залежності підлітків від соціальної мережі.

    Для зручнішого використання десктопної версії функціонують 4 «гарячі клавіші»: наступне/попереднє відео, включення/вимкнення звуку та оцінка ролика.

    Важливо: не варто чекати чаклунства від стрічки рекомендацій. Штучний інтелект ТікТок потребує додаткового навчання користувачами: більше половини контенту в стрічці складатимуть лідери за популярністю, навіть якщо вказані інтереси. Ставте лайки відео, що сподобалося, користуйтеся кнопкою «не цікаво» — і з часом алгоритм навчиться розуміти ваші уподобання.

    Специфіка контенту TikTok полягає в лаконічності: перші відео тривали всього 15 секунд. Логіка проста: за цей час ролик повинен встигнути «зачепити» користувача, розповісти йому історію, розсмішити чи навчити чогось. Користувач отримує свою дозу швидкого задоволення, а разом з ним – порцію гормону радості – дофаміну. Він дивиться ще ролик, і знову мозок ловить сигнал задоволення. Йому хочеться ще — і користувач “зависає” над стрічкою TikTok, “підсівши” на доступне джерело приємних відчуттів.

    Настільки мала тривалість роликів добре розвивала креативність контент-мейкерів, але все одно була недостатньою для повноцінної творчості. Пізніше були введені 1-хвилинні відео, а в 2021-му стало можливо знімати 3-хвилинні тіктоки. Але на цьому розробники не зупинилися: у грудні користувачам дозволили завантажувати 5-хвилинні ролики.

Реклама в TikTok

Для авторів контенту також передбачено низку інструментів:

  • Фонотека ТікТок для звукового супроводу відео. Пошук треків спрощують категорії: новинки, про кохання, зимовий тренд, 2021 найкраще, гарячий хіт — подібних багато. Крім того, можна завантажити й свою музику.

Реклама в TikTok

  • Регулювання швидкості. Ролики можна прискорити/сповільнити у 2 та в 3 рази.
  • Набір фільтрів. Змінюють колірну гаму ролика, розділені на групи: портрет, ландшафтний режим, їжа, Vibe.

Реклама в TikTok

  • Коригування обличчя: контур, зуби, згладжування, тіні та помада.

Реклама в TikTok

  • Таймер.
  • Відповіді на обрані коментарі та запитання у відео.
  • Спалах.
  • Ефекти. Це маски, які показуються поверх зображення в роликах і роблять тіктоки різноманітнішими. Можна комбінувати їх між собою, застосовувати під час запису, або додавати до вже готових відео.

Реклама в TikTok

  • Вставка емодзі та тексту.
  • Звукові ефекти.

Реклама в TikTok

  • Ефекти монтажу. Накладаються на вже готові тіктоки. Для зручності згруповані: visual, рух, sticker, transition, split та час.

Реклама в TikTok

  • Режим «Реакція» — запис реакції користувача на відео.

Реклама в TikTok

  • Режим «Дует». Це можливість записати свій тікток та «склеїти» його з чужим роликом.
  • Зшивання. Ви можете обрізати чуже відео та записати для нього іншу кінцівку.

У TikTok цікава механіка стимулювання авторів до створення нового контенту: перші відео каналу гарантовано отримують перегляди. Алгоритм покаже відео новачків користувачам, яким вони можуть бути цікаві. Але подальше просування системою залежить від 2-х факторів:

  1. Перші тіктоки повинні «зайти» отримати позитивні реакції.
  2. Вихід нового контенту має бути регулярним: 3–5 роликів на тиждень. Якщо канал довгий час не поповнюється свіжими відео — соцмережа припиняє просування.

 

Аудиторія TikTok та її платоспроможність

Переконання у тому, що у TikTok ̶т̶у̶с̶у̶ю̶т̶с̶я̶ проводять час одні підлітки, давно вже перетворилося на міф. Перші користувачі справді були в основному школярами, проте з моменту запуску програми пройшло майже 5 років. Аудиторія встигла подорослішати. І стати платоспроможною.

Реклама в TikTok



На порталі Affde узагальнили дані з кількох джерел (Statista, Reuters, Backlinko, Hootsuite, Business of App, Influencer Marketing Hub, AppAnnie, Mediakix, Builtvisible) і викотили такий підсумок за аудиторією TikTok:

  • 13–17 років — 27%;
  • 18–24 роки — 42%;
  • 25–34 роки — 16%;
  • 35–44 роки — 8%;
  • 45–54 роки — 3%;
  • 55+ років — 4%.

Найвідкритіша для всього нового та платоспроможна аудиторія (18–34 роки) становить 58% — більше половини. А присутність на платформі користувачів старше 44 років говорить про тенденцію до дорослішання аудиторії соцмережі, і, відповідно, до зміцнення її купівельної спроможності.

Що ж стосується ґендерного поділу, у 2020-му році в TikTok зафіксовано 60% жінок та 40% чоловіків.

 

Як знайти та вибрати «свою» аудиторію?

Пошук “своєї” аудиторії — перший і найважливіший крок на шляху просування в TikTok. Це стосується не лише брендів, яких цікавить реклама в ТікТок, а й усіх тіктокерів, які планомірно розвивають свої канали. Чому важливо визначити свій сегмент перед тим, як запустити рекламу в TikTok?

  • Оперативне коригування асортиментного ряду.
  • Ефективне спілкування з клієнтами.
  • Точний таргетинг рекламних кампаній.
  • Оптимізація бюджету реклами за допомогою відсікання нерелевантної аудиторії.

Практика показує, що уявлення компаній про своїх клієнтів далекі від реальності, тому без аналізу ЦА запуск реклами в мережі ТікТок, швидше за все, не дасть очікуваного результату.

Як визначити цільову аудиторію?

  1. Зафіксуйте проблему, яку вирішує продукт. Просуваєте освітні курси? Ймовірно, ваш клієнт отримує низький дохід чи взагалі без роботи. Продаєте ноутбуки? Клієнту потрібен робочий інструмент чи ігрова платформа. Ваш сегмент — 20–30 років.
  2. Проаналізуйте конкурентів. Як вони спілкуються? На кого спрямовані їхні креативи? Досліджуйте їхні спільноти в соціальних мережах і подивіться, які користувачі в них перебувають (до вивчення особистих профілів). 3–4 конкуренти здатні дати загальну картину. Бонусом отримаєте розуміння ситуації на ринку.
  3. Складіть портрет споживача. У форматі таблиці опишіть типового клієнта: стать, вік, регіон, сімейний стан, місце роботи, спеціальність, освіта, хобі, звички та стиль життя. Ці дані дозволять чітко налаштувати таргетовану рекламу в Тік Ток.

 

Чим корисний TikTok бізнесу?

Новим гравцям на ринку реклами в ТікТок слід знати, що величезну перевагу мають ті компанії, які зайшли на платформу серед перших. Пояснюється це тим, що нинішнє платоспроможне покоління молодих користувачів віком 18–25 років зросло на їхньому контенті.

Однак, це не привід відмовлятися від конкурентної боротьби. Навпаки, це стимул швидше почати просування в TikTok: на платформі ще є де “розвернутися” (тоді як у Facebook бренди вже “штовхаються ліктями”). Крім того, зараз є можливість завоювати довіру підростаючого покоління — пройде 2–3 роки, і вони стануть повноцінними потенційними клієнтами.

TikTok має інструменти впливу на користувачів (докладніше про них ще поговоримо) для всіх етапів воронки продажів.

Інформування Залучення Розгляд Дія
Open Screen TopView / Brand Takeover
In-Feed Ads OneDayMax (Plus) / In-Feed Ads (охоплення) In-Feed Ads (перегляди, трафік) In-Feed Ads (дія)
Collection Ads Динамічна відеореклама
Контентні рішення HashtagChallenge
Branded Effects

 

Для яких ніш підходить просування?

Для всіх, але — із застереженням. Багато залежить від цілей, які переслідує реклама ТікТок, і різні ніші мають різний результат. Ви не зможете збувати в мережі токарні верстати — у сегменті B2B не варто наголошувати на продажі (хоча через 3–4 роки і це стане можливим). Однак це не означає, що просування в TikTok безглуздо: спрямовуйте рекламну активність на зміцнення репутації та підвищення впізнаваності.

У сфері В2С реклама в TikTok підійде будь-якому бізнесу: ресторани, кав’ярні, бутіки одягу, салони краси, хендмейд-майстерні — робіть якісний контент і алгоритми платформи покажуть його зацікавленим користувачам.

 

Основні причини використання TikTok у бізнесі

Перш ніж розповісти про те, як запустити рекламу в TikTok, підіб’ємо підсумок переваг просування на платформі:

  • Сприйнятлива та платоспроможна аудиторія (18–34 роки — 59%).
  • Стрімкий приріст нових користувачів.
  • ТікТок реклама має в своєму розпорядженні набір інструментів для кожного етапу воронки продажів.
  • Підходить для будь-якої ніші за правильно обраної мети.
  • Нативність реклами підвищує ймовірність того, що користувач сприйме рекламний меседж.
  • Висока залученість: 76% на каналах із кількістю підписників 1–10 тис. осіб (внутрішнє дослідження TikTok).
  • Реклама займає 100% екрану, а відтворення звуку починається автоматично.
  • Просунута система таргетингу: стать, вік, локація, мова, інтереси, вартість гаджета, мобільний оператор, тип з’єднання та операційна система.

Крім того, наступного року TikTok планує запустити на території США сервіс доставки їжі TikTok Kitchen.

 

Види просування в TikTok

TikTok гарний і тим, що просування доступне всім навіть за відсутності бюджету на рекламу. А якісний контент, високо оцінений користувачами, самостійно поширюватиметься алгоритмами соцмережі. Якщо ж з якоїсь причини нейронка платформи не «розкручує» ваші ролики — розкажемо нижче, як це робити самостійно.

Безкоштовне просування

Активність — ось найважливіший фактор, що впливає на розкручування каналу TikTok. Регулярно знімайте нові відео, намагаючись робити їх відповідно до новітніх тіктоківських трендів. Наприклад, у 2021 році популярними були ролики, учасники яких лякали один одного, приховуючи обличчя під капюшоном та маскою. Цей тренд підійде для реклами худі, карнавальних масок та заспокійливих засобів.

Активність реклами в Tik Tok проявляється не лише у постійному оновленні контенту. Ставте лайки від імені бізнес-каналу, робіть репости, коментуйте чужі відео та спілкуйтесь у коментарях під своїм контентом. У своїх роликах закликайте користувачів підписуватись на канал, лайкати, коментувати та репостити ваші відео.

Безкоштовно просувати канал допоможе організація челенджів та участь у них, спільні проєкти із популярними блогерами (колаборації), залучення трафіку з інших соціальних мереж.

Користуйтеся хештегами. У TikTok вони не менш важливі, ніж в Інстаграмі: текстові підказки приведуть на канал додатковий цільовий трафік. Не варто зловживати високочастотними та надто загальними хештегами. По першим ваші ролики швидко вилетять з ТОПу, тому що кожної секунди хтось ставитиме такий тег (наприклад, #happynewyear 31 грудня). Другі можуть спрацювати, але ви отримаєте трафік низької якості (#happy — в рекламі подарунків).

Реклама в TikTok

Хештег-челендж

Реклама в TikTok

Хештег-челендж — це рекламна ігрова механіка, завдяки якій користувачі самі просуватимуть ваш бренд. По суті, це конкурс: користувачі повинні зняти TikTok, в якому вони виконують завдання челенджа — станцювати танець, заспівати, щось сказати або зробити жест. Бажано, щоб завдання перегукувалося з продукцією бренду: наприклад, у челенджі від Pepsi потрібно було повторити танець із рекламного ролика, а потім випити пепсі.

Викладаючи ролики з виконаним завданням, користувачі повинні вказати хештег челленджа. Усі відео, зняті учасниками в рамках механіки, називаються UGC — user generated content. Вони доступні до перегляду по хештегу, який також приведе на головну сторінку челленджа.

Рекомендації для підвищення ефективності хештег-челенджів:

  • Залучайте блогерів із кількістю підписників від мільйона для запуску — це підвищить охоплення механіки.
  • Запишіть брендований трек, під який мають виконуватись умови конкурсу. Він створить емоційну прив’язку користувачів до челенджу.
  • Зберігайте баланс між легкістю завдань та їхньою захопливістю. Сумнівно, що умова “доторкнися пальцем до носа” когось захопить. Але й вимога пройтися на руках сильно звузить аудиторію конкурсу.

Нативна реклама у блогерів

Принцип схожий на аналогічну механіку у Youtube чи Instagram: популярний блогер отримує оплату за те, що просуває у своїх роликах ваш бренд. На що варто звернути увагу при замовленні реклами в інфлюєнсерів?

  1. Аудиторія блогера. Шукайте баланс між своїм сегментом і основною аудиторією в TikTok. Якщо ви просуваєте салон краси — безглуздо замовляти рекламу на каналі з котиками, натомість шукайте б’юті-блогерів.
  2. Кількість реакцій. Якщо контент на каналі-мільйоннику збирає мало лайків, репостів і коментарів — або блогер слабенький, або аудиторія «сира». TikTok реклама на такому каналі буде неефективною.
  3. Нативність. Користувачі йдуть в TikTok розважатись, а не дивитися пряму рекламу. Не змушуйте інфлюєнсерів «впарювати» (та вони й не стануть). Продукт буде показаний як би «між іншим», ненав’язливо.

Вибрати блогера та укласти з ним контракт допоможе біржа реклами Тік Ток.

In-feed Native Video

Реклама в TikTok

In-feed Video — це формат відеореклами, який можна запустити з TikTok Ads. Користувачі бачитимуть оголошення у вигляді органічних роликів тривалістю 5–60 секунд у стрічці рекомендацій. Така реклама може містити активні посилання та збирати реакції. Її особливість у тому, що користувач не відразу розуміє, що дивиться комерційний контент. Щоб налаштувати таргетинг і встановити потрібні параметри показу, знадобиться рекламний кабінет Тік Ток.

TopView

TopView є відеобанером на весь екран при вході в TikTok тривалістю 15 секунд. Запускається через менеджера програми. 71% користувачів визнали ефективність формату, заявивши, що така реклама привертає їхню увагу.

Spark Ads

Влітку 2021 року TikTok викотив новий рекламний формат, покликаний зробити оголошення ще нативнішими. Суть новинки — у можливості просувати звичайні тіктоки, тоді як раніше для реклами потрібно було знімати спеціальний креатив. На рекламних майданчиках In-feed і TopView тепер доступні не лише свої ролики, а й контент інших тіктокерів (за їхньою згодою).

Brand Takeover

Цей формат схожий на TopView — він також демонструється при запуску програми, але триває всього 3 секунди. Замість відео можна використовувати зображення.

Брендований контент

Для реклами у форматі брендованого контенту не потрібний ні TikTok Ads, ні менеджер. Достатньо вставляти в ролики маски, лінзи або фільтри, що закріплюють асоціацію з брендом, додаючи логотип та хештег. Брендовані стікери створюються у самому додатку. Комбінація інтерактивних елементів дозволяє запускати ігрові механіки.

 

Доступні таргетинги в TikTok Ads в Україні

  • Стать (чоловіки/жінки).
  • Вік (18–24, 25–34, 35–44, 45–54, 55+).
  • Інтереси (подорожі, їжа, ігри та інше).
  • Мова (English, Japanese, French, Ukraine тощо)
  • Вартість девайсу (ціновий діапазон).
  • Мобільний оператор.
  • Операційна система (IOS, Android, OS version).
  • Користувальницька аудиторія (на основі Gaid/Idfa або email/phone).
  • Тип з’єднання (2G, 3G, 4G, Wi-Fi).
  • ГЕО.

Реклама в TikTok

Що таке бізнес-аккаунт у TikTok?

Бізнес-аккаунт — це тип облікового запису TikTok, призначений для просування комерційного контенту. Бізнес-сторінка надає такі переваги:

  • Просунута аналітика.
  • Доступ до рекламного кабінету.
  • Визначення джерел трафіку.
  • Доступ до безплатної бібліотеки звуків та музики.
  • Можливість розмістити в обліковому записі посилання на сайт та адресу електронної пошти.

Щоб перейти до бізнес-акаунту, відкрийте налаштування профілю в нижньому правому куті екрана. 

Реклама в TikTok

Вгорі праворуч відкрийте меню та перейдіть до керування обліковим записом.

Реклама в TikTok

Виберіть «Переключитися на бізнес-акаунт».

Реклама в TikTok

Майже готово!

Реклама в TikTok

Виберіть сферу діяльності:

Реклама в TikTok

Тепер у налаштуваннях профілю з’явилися вкладки «Інструменти автора» та «Інструменти для бізнесу».

Реклама в TikTok

Інструменти для бізнесу складаються з аналітики, налаштувань повідомлень та творчої платформи. Налаштування повідомлень — це можливість увімкнути автоматичне привітання до особистих повідомлень та автовідповідь на повідомлення з ключовими словами.

Творча платформа допоможе генерувати ідеї, виробляти креатив, шукати тренди.

Реклама в TikTok

Без добре оформленого бізнес-аккаунту просуватися в ТікТок буде складніше. Назва каналу має бути пов’язана з вашою діяльністю (у тому числі повністю співзвучна імені бренду). Аватар каналу теж має асоціюватись із бізнесом — логотип чи зображення продукції. Наприклад, не варто називати канал кав’ярні «pavlikkorolev» із покемоном на аватарці. Нехай краще буде «plyushkavatrushka» з чашкою еспресо на зображенні.

 

Як створити та запустити рекламу?

Реклама в TikTok



Створення реклами в TikTok відбувається на бізнес-сторінці веб-версії (ось вона). Перед початком роботи потрібно вказати країну, галузь, назву компанії, часовий пояс, валюту операцій, номер телефону та адресу електронної пошти.

Реклама в TikTok

Далі пропишіть сайт компанії та платіжні реквізити:

Реклама в TikTok

У наступному вікні TikTok запропонує вибрати режим рекламного кабінету: спрощений або спеціалізований.

Реклама в TikTok

Після цього з’явиться меню запуску рекламних кампаній.

Реклама в TikTok

 

Цілі рекламної кампанії

Вибір цілей — перший крок у запуску реклами в TikTok, який залежить від етапу воронки продажів. Для вибору доступні такі цілі.

  • Охоплення. Механіка спрямована на те, щоб рекламу побачили якнайбільше користувачів.
  • Трафік. Стимулює користувачів до відвідувань сайту, каналу, сторінки в іншій соціальній мережі. Під час запуску реклами ви самі вибираєте, куди направити трафік.
  • Встановлення програми. Пропонує користувачам завантажити рекламовану програму.
  • Перегляд відео. Збільшення кількості переглядів певних роликів.
  • Лідогенерація. Збирання контактних даних користувачів. При натисканні на інтерактивний заклик до дії відкривається миттєва форма, у яку користувачі вводять потрібну інформацію.
  • Взаємодія зі спільнотою. Збільшує кількість підписників каналу.
  • Конверсії. Стимулювання користувачів до певних дій — реєстрація на сайті, оформлення підписки, замовлення, встановлення програми.

Як пройти модерацію реклами?

Оскільки левову частку аудиторії TikTok складають підлітки з іще незміцнілою психікою, платформа суворо стежить за контентом, що її наповнює. Ретельну модерацію проходять як ролики користувачів, так і реклама. Нижче наведено теми, заборонені до просування в TikTok:

  • Контент 18+. У тому числі товари із секс-шопів та послуги інтимного характеру.
  • Тютюнові вироби та продукція. У тому числі сигарети, сигари, тютюн, трубки, вейпи та послуги кальянних.
  • Поліцейська та військова амуніція: форма, наручники, значки, кийки, каски.
  • Азартні ігри та казино.
  • Імітація брендів, підробки, копії.
  • Деякі види фінансових послуг (криптовалюта, схеми швидкого збагачення та бінарні опціони).
  • Зброя та комплектуючі до неї.
  • Незаконний бізнес (фальсифікація документів, порушення авторських прав, продаж чужої персональної інформації).
  • Рідкісні види тварин. У тому числі продаж рогів, копит, бивнів.
  • Алкоголь. У тому числі реклама питних закладів, барів.
  • Наркотики.
  • Препарати для швидкого схуднення.

Існують теми, які рекламувати ризиковано. Соцмережа може вимагати додаткові дані або самостійно ухвалити рішення про блокування. Будьте обережні, якщо просуваєте бізнес у таких сферах:

  • Позики, кредити, страховки.
  • Медичні послуги, безрецептурні препарати, біоактивні добавки, вітаміни, медична техніка.
  • Знайомства (уникайте відвертого чи сексуального контексту, аудиторія 18+).
  • Дитяче харчування (аудиторія 18+).

Навіть уникнення перерахованих тем не гарантує проходження модерації. Рекламу не пропустять в ефір, якщо:

  1. На вашому сайті недостатньо платіжної та контактної інформації, відсутня мобільна версія, немає політики конфіденційності та даних про повернення.
  2. Ваш креатив гарантує швидкий і 100% результат.
  3. Ви заявляєте про перевагу.
  4. У тексті оголошення граматичні чи/та пунктуаційні помилки.
  5. Ви невиправдано використовуєте великі та малі літери.
  6. Ви використовуєте в тексті наклейки та символи замість літер.
  7. Важливу інформацію закрито графічним елементом.
  8. Сайт не відповідає рекламі: відмінність у цінах, асортименті, відсутність на сайті того, що було у креативі.
  9. У креативі використаний логотип TikTok або в рекламі згадується назва соцмережі.
  10. У рекламі є оголене тіло, шокуючі сцени, жорстокість, каліцтва, насильство.

Під час створення брендованого контенту обов’язково увімкніть позначку «спонсорське відео».

Реклама в TikTok

Як налаштувати групу об’яв?

Реклама в TikTok

Налаштування групи оголошень — це наступний етап створення рекламної кампанії TikTok. Залежно від вибраної мети параметри відрізнятимуться. Наприклад, нарощування конверсій потребує встановлення на сайт пікселя.

Піксель TikTok — це жучок-трекер платформи, який збиратиме на сайті інформацію про поведінку користувачів. Встановити піксель можна через Google Tag Manager або вручну в 2-х режимах: стандартний або режим розробника (підтримує параметри Value і content_id.

TikTok згенерує код пікселя відповідно до заданих установок. Скопіюйте його на сторінки, що відстежуються в тег. Далі виберіть тип подій, інформацію про які хочете отримувати: електронна комерція та кастомні події (самостійне визначення правил).

Наступний крок — вибір місця розміщення реклами. Система здатна автоматично визначити найбільш ефективну комбінацію плейсментів, але не завжди має сенс сподіватися на алгоритми. Ви можете вирішити, де показувати рекламу:

  • Стрічка рекомендацій.
  • Стрічка новин.
  • Pangle (окрема платформа для відеореклами).

Реклама в TikTok



Нижче можна заборонити користувачам коментувати та завантажувати рекламу. Кнопка включення оптимізації креативів дозволить системі комбінувати наявні матеріали для досягнення найкращої результативності.

Реклама в TikTok

Далі налаштуйте таргетинг на ТікТок. Аудиторію можна створити, завантажити або використовувати схожу.

Реклама в TikTok

Аудиторія для завантаження:

  • Фід. Це файл із даними про користувачів, який потрібно завантажити у TikTok Ads Manager.
  • Залучення (користувачі, які переглянули контент).
  • Дії у додатку.
  • Трафік на сайт.
  • Потенційні клієнти (користувачі, що заповнили форму контактної інформації).

 

Для створення аудиторії заповніть поля в розділі ТікТок ADS «демографічні дані», «таргетування за інтересами та поведінкою», «пристрій» та «розширення таргетингу».

Реклама в TikTok

Завершують створення групи оголошень налаштування бюджету та графіка. Можна задати денний (не менше 200 грн) та загальний бюджет, вибрати дату та час старту рекламної кампанії, вказати графік показів.

Реклама в TikTok

 

Аналіз та оптимізація реклами в TikTok

Перша оптимізація реклами відбувається на етапі вибору ставок. Виберіть мету оптимізації: конверсію (модель оплати за покази) або кліки (оплата за кількість кліків).

Реклама в TikTok 

Рекламодавцям доступні дві стратегії ставок:

  1. Cost Cap. Дозволяє вручну встановити розмір ставки. Чим вона вища — тим кращий результат.
  2. Найнижча вартість. Рекламні розміщення закуповуватимуться за мінімально доступною ціною.

Реклама в TikTok



Другий етап оптимізації відбувається після аналізу ефективності вже запущеної рекламної кампанії. В ідеалі дивитися аналітику краще в Google Analytics (за умови позначки всіх посилань UTM-ками). Однак, деякі дані можна відстежити в TikTok Ads.

  • Звіти з соціально-демографічними характеристикам перебувають у властивостях реклами лише на рівні оголошення, групи оголошень і лише на рівні всієї кампанії.
  • Вибрані метрики доступні для вивантаження в автономному режимі у вкладці «Звітність».
  • Візуалізації графіків та таблиці є у вкладці «Панель».

Результати, отримані в ході аналізу, дозволять скоригувати дані рекламної кампанії та запустити ретаргетинг, задавши нові налаштування реклами в ТікТок.

Як створювати креативи у TikTok?

Креативи — останній крок у створенні реклами в TikTok. Існує 4 способи монтажу знятих роликів:

  1. Відеоредактор TikTok. Зручний та функціональний, але накладає водяний знак у формі логотипу соцмережі. Якщо його не забрати, ролик не пройде модерацію.
  2. Відеоредактор TikTok Ads. Не накладає на ролики водяні знаки, але не всім подобається функціонал.
  3. Сторонній відеоредактор.
  4. Монтаж ролика у шаблоні TikTok Ads із картинок та відеопідкладок.

Технічні вимоги до відеокреативів:

Формат відео Gif/AVI
Тривалість до 60 секунд
Бітрейт ≤500 MB
Рекомендоване розширення 1080 × 1920
Співвідношення сторін 9:16
Максимальний розмір файлу 500 мб

Опис реклами не повинен перевищувати 100 символів.

 

Як розвивати бізнес-аккаунт?

Багато і регулярно публікувати новий контент — ось золоте правило розвитку облікового запису в TikTok. Тематика публікацій залежить від ніші, але є й загальні напрями, які сприятимуть просуванню каналу:

  • Анонси.
  • Огляди.
  • Новини.
  • Лайфхаки.
  • Відгуки.
  • Питання-відповідь.

Тепер ви знаєте, як оформити бізнес-акаунт у ТікТок, що публікувати і як просувати. Але що, якщо канал все одно провисає? Ймовірно, при просуванні було допущено одну з таких помилок:

  1. Погано налаштована реклама.
  2. Відсутній контент-план.
  3. Порушено регулярність публікацій.
  4. В контенті немає користі.
  5. Неправильно визначено цільову аудиторію.

 

Скільки коштує реклама у TikTok?

Ось і дісталися одного з найважливіших питань про рекламу в TikTok. І одразу скажемо, що фіксованої ціни не існує. Для розуміння, який бюджет виділити на рекламну кампанію, потрібно визначити модель оплати. У TikTok їх 3:

  • CPC. Cost-per-click — оплата за кліки. Оптимальна, якщо є завдання збільшити трафік. Усереднена вартість 0.05–0.2 $ за клік.
  • CPM. Cost-per-mille — оплата за 1000 показів. Застосовується для максимального охоплення цільової аудиторії. Усереднена вартість 0.5–2 $ за 1000 показів.
  • oCPM — те саме, що й CPM, лише алгоритм TikTok самостійно оптимізує покази. Ідеальний для збільшення кількості конверсій.

Розкид цін обумовлений конкуренцією на закупівельному аукціоні. На гарячому ринку з великою кількістю гравців вартість реклами буде вищою. Мінімальний бюджет — 50 $ на день, 1500 $ на місяць.

Лайфхак: встановлення бюджету на рівні групи оголошень дозволить знизити мінімальний поріг. Проте рекламна кампанія дешевша за 1000$/місяць не буде ефективною.

Підсумковий бюджет залежить від поставлених завдань. Для perfomance він стартує від 1000 $, а от для побудови охоплення сума становитиме 10000–50000 $.

 

Чи можуть забанити бізнес-профіль і що робити?

Можуть, як і в будь-якій іншій соцмережі. Бан може бути як справедливим, так і через непорозуміння (або через скарги інших користувачів). Оскаржити блокування складно, це спрацює лише якщо ви на 100% впевнені в несправедливості рішення адміністрації платформи. У такому разі звертайтеся в підтримку та чекайте на вирішення питання.

А краще не порушуйте правил TikTok, публікуйте лише дозволений контент і збирайте вершки з поки що мало освоєного рекламного майданчика!

 

Висновок

TikTok — це майданчик, де присутність буде обов’язковою, якщо хочете успішно просувати бізнес у різних нішах. Молода аудиторія соціальної мережі включає широке коло зацікавлених користувачів і в майбутньому потенційних клієнтів. Кількість зареєстрованих користувачів постійно зростає. Висока залученість, що досягає показника 76%, підвищує ймовірність успіху рекламної кампанії.

Бізнес-акаунт TikTok пропонує безліч інструментів для кожного етапу воронки продажів, а також просунуту систему таргетування з сегментуванням. При цьому вартість реклами TikTok швидко окупається. Є можливості розвивати бізнес-акаунт. Однозначно, сервіс ще розвиватиметься і пропонуватиме доступні формати реклами, креативи та інші інструменти для просування.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Останні матеріали рубрики

новини Webpromo

В IAB Ukraine вийшло дослідження Webpromo «Огляд ринків: Польща»

Редакція Webpromo у співпраці з IAB Ukraine підготувала новий огляд європейського ринку

Популярні хештеги для Facebook 2023:

Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

Трендові хештеги у Facebook допомагають не тільки відстежувати події, а ще й сприяють більшій залученості користувачів та підвищенні їх...

Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

Хештеги — це ефективний інструмент просування в Tiktok. Якщо ви прагнете досягти успіху на платформі TikTok, тоді неодмінно радимо...

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу під час війни

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу...

Юрій Копишинський, СЕО-спеціаліст Webpromo, розповів про те, як змінилися запити бізнесу у сфері маркетингу під час війни.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності