Види реклами у TikTok
26.07.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
TikTok ще у 2020 році став додатком, який найчастіше скачували. Зараз він вже налічує більше 1 млн користувачів щомісяця. Така популярність говорить про те, що брендам потрібно заходити до TikTok у пошуках нової аудиторії. Якщо на перший погляд вам здається, що це майданчик тільки для публікацій кумедних відео, ви помиляєтеся. TikTok вийшов на новий рівень. Нині це платформа для величезних можливостей у сфері реклами для бізнесу. У статті розбираємо основні види реклами у TikTok.
Зміст:
Висновок: чи потрібна мені реклама в TikTok
Реклама у TikTok — що це?
Можливо реклама в TikTok ще не така популярна як у Facebook або Instagram, проте набирає обертів. Тут є величезний потенціал, де бренди можуть розширити свою присутність. Якщо ваша мета збільшити продаж, залучити трафік на сайт або запустити новий товар, то креативна та рекламна кампанія TikTok принесе бажаний результат.
TikTok Ads — це потужна, але водночас проста і доступна у використанні платформа. Це багатофункціональний майданчик, де можна:
- налаштувати таргетинг на цільову аудиторію за різними характеристиками (статтю, місцезнаходженням, віком, інтересами та іншими змінними);
- створити рекламу під «індивідуальну групу» чи «схожі аудиторії»;
- отримувати аналітичні звіти;
- керувати рекламою.
TikTok Ads дає багато унікальних інструментів, що дозволить розміщувати рекламу для мільйонів користувачів по всьому світу та досягати успіху.
Переходите та читайте нашу статтю з детальною інструкцією Як запустити рекламу в TikTok.
Види реклами у TikTok
У TikTok є кілька форматів реклами. Ви можете підібрати той тип, який буде відповідати вашому бренду та нести посил. Давайте розглянемо всі доступні формати та переваги для бізнесу.
In-Feed Ads
Оголошення у стрічці — це стандартний формат реклами TikTok. Він дозволяє вбудовувати відеорекламу, яка автоматично відтворюється у стрічці користувача For You (Для вас). Оголошення у стрічці відтворюються з увімкненим звуком і триває до 60 секунд. Реклама виглядає як нативний контент, завдяки інтерфейсу користувача. Формат підійде для будь-яких цілей кампанії. Є кнопка виклику до дії (CTA), за допомогою якої можна спрямовувати трафік на зовнішні цільові сторінки, брендований обліковий запис або сторінку для завантаження програми.
При створенні оголошення у фіді пам’ятайте про вертикальне положення. Рекламний ролик повинен бути цікавим, щоб привернути увагу користувача у перші 2-3 секунди. Також потрібно розміщувати візуальні елементи, що не порушують правила інтерфейсу користувача TikTok Ads. Користувачі будуть взаємодіяти з вашим відео, як і з іншими відео на сторінці (ставити лайки, коментувати, ділитися між собою).
Brand Takeover
Реклама з’являється під час відкриття програми у вигляді повноекранного відео. Brand Takeover є або 3-секундним зображенням, або 3-5-секундним відео, і дозволяють брендам направляти трафік як на внутрішні, так і на зовнішні цільові сторінки. Це один із найкращих варіантів TikTok Ads для забезпечення масового охоплення аудиторії, стимулювання прямих продажів завдяки клікабельності всього екрану.
Оголошення також з’являтимуться на сторінці For You у вигляді зображення, GIF-файлу або ролика разом з клікабельним посиланням, яке веде користувачів на цільову сторінку TikTok.
Оголошення мають 100% частку голосу на день показу. Це означає, що користувачі не побачать інших оголошень цього конкретного дня. Brand Takeover належить до преміум-класу, тому має найвищу ціну. Якщо ви починаєте працювати в TikTok, то ми не рекомендуємо починати з Brand Takeover. Такий формат підійде для великих брендів із суттєвим маркетинговим бюджетом для швидкого зростання та охоплення великої групи користувачів TikTok.
TopView
Реклама вгорі стрічки «For You» при першому відкритті TikTok, чим привертає увагу користувачів. Повноекранне відео триває до 60 секунд з автоматичним відтворенням та звуком. Формат підвищує впізнаваність бренду, гарантує широке охоплення та велику кількість показів.
Branded Hashtag Challenge
Це спосіб залучити аудиторію і підвищити впізнаваність бренду, заохочуючи контент користувача. Branded Hashtag Challenge дозволяє розміщувати рекламу в кількох місцях:
- стандартні відеооголошення, які з’являються у розміщенні у фіді, спонукаючи користувачів взяти участь у конкурсі;
- на сторінці Discover є рекламний банер, що спрямовує трафік на сторінку Hashtag Challenge, який є центральним вузлом конкурсу. Він збирає відео з усього світу, які були надіслані для участі у конкурсі.
Важливо перед запуском поставити цілі: що ви хочете отримати від цього челенджу:
- привернути увагу до нового товару?
- генерувати нові ліди?
- підвищити впізнаваність бренду?
Це відмінний спосіб для брендів органічно інтегруватись у культуру TikTok. Коли користувач натискає на спонсорований хештег, він переходить на брендовану цільову сторінку TikTok, де бачить посилання на сайт, короткий опис завдання та популярними відео з використанням даного хештегу.
Також TikTok має функцію електронної комерції — Hashtag Challenge Plus, що дозволяє купувати товари відразу у додатку.
Branded Effects
Тут бренди можуть проявити креативну сторону та створювати фірмові наклейки, фільтри та ефекти. Також їх можна використовувати у власному відеоконтенті, в окремих кампаніях або інтегрувати у конкурс з фірмовим хештегом, щоб зробити рекламу різноманітною.
Подібно до Hashtag Challenges, формат Branded Effects виходить за рамки простої реклами, тому що аудиторія занурюється і залучається, що призводить до високого рівня зацікавленності.
Вартість реклами у TikTok
У безкоштовному обліковому записі TikTok Ads можна створювати рекламу у стрічці, спираючись на власний бюджет та розклад.
Вартість реклами у TikTok складає:
- $500 — мінімальний бюджет кампанії
- $50 — мінімальний бюджет групи оголошень
TikTok автоматизує процес створення, доставки реклами, надалі оптимізує її під вашого користувача. У кабінеті є два варіанти бюджету: щоденний чи довічний. В обох випадках можна змінити розмір бюджету у будь-який час та протягом усієї рекламної кампанії.
Висновок: чи потрібна мені реклама в TikTok
TikTok пропонує брендам робочий спосіб взаємодії з молодшою аудиторією так як 60% користувачів в TikTok — це покоління Z (20-29 років). Соціальна мережа допомагає брендам вести діалог із цими користувачами, пропонуючи кілька форматів реклами. Креативи легко поєднується з нативним контентом. Реклама не здається нав’язливою, а навпаки, приносить максимальний позитивний ефект.
Якщо ви все ж таки сумніваєтеся, чи варто запускати рекламу в TikTok, ми допоможемо вам розібратися більш детально. Можете ознайомитись з нашою послугою Реклама у TikTok або залишити заявку.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Запитуємо експерта: який домен вибрати для SEO на міжнародний ринок — локальний чи комерційний?;
- ТОП-17 інструментів візуалізації даних для сучасного інтернет-маркетолога;
- Тренди CRO на 2022 рік: готові рішення для зростання.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.