Головна » Блог » Післясвяткові тенденції: результати сезону 2022

Післясвяткові тенденції: результати сезону 2022

17.01.2023

Оля Сомова


Перші підсумки Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка показали, що покупці продовжували витрачати, незважаючи на економічну кризу. Що стало в пріоритеті у покупців? Як рітейлери готувалися до святкового періоду?

Тренды праздничного сезона 2022



Як і в минулі роки, спостерігалося поєднання покупок онлайн та офлайн. Огляд тенденцій, які сформували цей святковий сезон:

Товари першої необхідності

Зростання цін на товари першої необхідності, зокрема продукти, бензин, цього року сформувало образ «обережного споживача». Тому знижки стали ключовими для спонукання покупців купити. 

Знижки в Чорну п’ятницю були представлені заздалегідь 

Святкові розпродажі почалися за кілька тижнів до Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка. Однією з можливих причин може бути економічний тиск. Як результат, більше покупців користувалися кредитними картками або вибирали варіант купити зараз. 

Купи зараз, плати пізніше

Цього сезону споживачі шукають різні способи фінансування святкових покупок. Покупці здебільшого обирали дешевші товари, що також спричинено кризою. Крім цього, 2022 рік показав найвищий показник оплати у розстрочку. 

Покращення роботи в офлайн магазинах

Роздрібні торговці покращили користувацький досвід у магазинах офлайн цього року, щоб збільшити трафік під час святкового сезону. Останні роки відвідування магазинів були обмежені через карантин, спричинений COVID-19. Цього сезону більше споживачів відвідували магазини під час святкових днів.

Метавсесвіт виходить на центральне місце

Цього року роздрібні торговці не соромилися запускати активації в метавсесвіті, які не припинялися під час свят. Все більше брендів переходять у віртуальну реальність. Це тренд, який охоплює бізнес по всьому світу.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності