Післясвяткові тенденції: результати сезону 2022
17.01.2023
Перші підсумки Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка показали, що покупці продовжували витрачати, незважаючи на економічну кризу. Що стало в пріоритеті у покупців? Як рітейлери готувалися до святкового періоду?
Як і в минулі роки, спостерігалося поєднання покупок онлайн та офлайн. Огляд тенденцій, які сформували цей святковий сезон:
Товари першої необхідності
Зростання цін на товари першої необхідності, зокрема продукти, бензин, цього року сформувало образ «обережного споживача». Тому знижки стали ключовими для спонукання покупців купити.
Знижки в Чорну п’ятницю були представлені заздалегідь
Святкові розпродажі почалися за кілька тижнів до Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка. Однією з можливих причин може бути економічний тиск. Як результат, більше покупців користувалися кредитними картками або вибирали варіант купити зараз.
Купи зараз, плати пізніше
Цього сезону споживачі шукають різні способи фінансування святкових покупок. Покупці здебільшого обирали дешевші товари, що також спричинено кризою. Крім цього, 2022 рік показав найвищий показник оплати у розстрочку.
Покращення роботи в офлайн магазинах
Роздрібні торговці покращили користувацький досвід у магазинах офлайн цього року, щоб збільшити трафік під час святкового сезону. Останні роки відвідування магазинів були обмежені через карантин, спричинений COVID-19. Цього сезону більше споживачів відвідували магазини під час святкових днів.
Метавсесвіт виходить на центральне місце
Цього року роздрібні торговці не соромилися запускати активації в метавсесвіті, які не припинялися під час свят. Все більше брендів переходять у віртуальну реальність. Це тренд, який охоплює бізнес по всьому світу.