Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного відстеження конверсій з вашого сайту

Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного відстеження конверсій з вашого сайту

09.09.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


В Google Ads з’явилася функція розширеного відстеження конверсій або Enhanced Conversions, що дозволяє підвищити точність інформації, яка збирається з вашого сайту, або щоб рекламодавці могли відновити частину втрачених даних.

Enhanced Conversions в бета-версії працюють спільно з перехоплюючими тегами конверсії і передають хешовані дані в Google Ads, дотримуючись вимог конфіденційності.

Зміст:

  1. Як інструмент Enhanced Conversions передає дані в Google Ads?
  2. Як почати роботу з Enhanced Conversions або розширеним відстеженням конверсій?
  3. Висновки

В Google Ads з'явилася функція розширеного відстеження конверсій, яка дозволяє підвищити точність даних, які збираються з вашого сайту, або щоб рекламодавці могли відновити частину втрачених даних. Enhanced Conversions в бета-версії працюють спільно з тегами конверсії і передають хешовані дані про переходи з вашого сайту в Google, дотримуючись вимог конфіденційності.



 

Як інструмент Enhanced Conversions передає дані в Google Ads?

Для більш точного відстеження конверсій з вашого сайту Google використовує безпечний алгоритм хешування SHA256 (зашифровує дані довжиною 256 біт):

  1. Спочатку клієнт повинен здійснити конверсію на вашому сайті, наприклад, надати контактну інформацію (ПІБ, електронну пошту, адресу, номер телефону), зареєструватися, підписатися або здійснити покупку;
  2. Потім ці дані перехоплюються тегами відстеження конверсій, хешуються і передаються в Google Ads;
  3. Далі надану інформацію зіставляють з акаунтами в системі для співвідношення конверсії з рекламними подіями, наприклад, кліками та переглядами (за умови, що користувач взаємодіяв з вашою рекламою і ввійшов в Google акаунт).

Важливо! Цей алгоритм дій дозволяє поліпшити звіти про онлайн-конверсії, які можна отримати з рекламних даних. Зверніть увагу, у звітах міститься анонімна зведена інформація про конверсії, оскільки в компанії Google піклуються про забезпечення захисту і конфіденційності даних.

Як інструмент Enhanced Conversions передає дані в Google Ads?



 

Як почати роботу з Enhanced Conversions або розширеним відстеженням конверсій?

Ви можете налаштувати тег розширеного відстеження конверсій або Enhanced Conversions двома способами:

1. Вручну за допомогою Google Менеджера тегів;

Google Tag Manager (GTM) – це диспетчер тегів або система для управління тегами. GTM дозволяє налаштувати теги відстеження для аналітики і оновлення фрагментів коду на сайті. Якщо ви вже використовуєте Google Tag Manager для відстеження конверсій, тоді потрібно буде змінити налаштування аналітики.

  • Спершу переконайтеся, що у вас налаштована функція відстеження конверсій або Enhanced Conversions  Google Ads за допомогою Диспетчера тегів Google.
  • Налаштуйте Enhanced Conversions вручну за допомогою Диспетчера тегів Google. Якщо ви в даний час використовуєте Диспетчер тегів Google для відстеження конверсій, ви можете реалізувати розширені конверсії, трохи змінивши конфігурацію.
  • Налаштуйте Enhanced Conversions вручну за допомогою коду в диспетчері тегів Google.

2. Вручну за допомогою глобального тега.

Глобальний тег Google. Якщо ви вже використовуєте глобальний тег для відстеження конверсій на ваших сторінках (не вікна iframe або інші інструменти), тоді потрібно буде змінити його налаштування.

Важливо! Якщо ви не бачите функцію Enhanced Conversions або вона недоступна вам автоматично — розробники радять звернутися до представника Google.

Як почати роботу з Enhanced Conversions або розширеним відстеженням конверсій?



 

Висновки

  1. Налаштувавши Enhanced Conversions, ви зможете більш точно відслідковувати конверсії з вашого сайту в Google Ads.
  2. Однак, функція розширеного відстеження конверсій працює для підвищення точності інформації, що збирається, і вона пов’язана з даними клієнтів з вашого сайту (ПІБ, електронної пошти, поштової адреси, номера телефону).
  3. Розширені конверсії Google Ads дозволяють поліпшити точність даних, які збираються з вашого сайту або відновити частину втрачених даних, отриманих завдяки рекламі.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного...

Як працює Enhanced Conversions в Google Ads? Чим корисний інструмент? Як підвищити точність даних, які збираються з вашого сайту? Дізнайтеся, як...

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для відео Який контент найпопулярніший?

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для ваших відео....

Перегляньте Топ-5 TikTok-трендів і продуманих ідей, які подобаються користувачам платформи. Запустіть ефективну рекламну кампанію в TikTok,...

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram 6 способів для аналізу рекламних оголошень

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram. 6 способів для...

Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram? Як провести моніторинг і переглянути їх рекламу за допомогою...

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням подати заявку на сертифікацію в Google?

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням...

Як рекламодавцям подати заявку на підтвердження сертифікації Google? Розповідаємо про ключові зміни в сертифікації фінансових...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті