Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo
29.12.2020
Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo і “Ашан Рітейл Україна” об’єднує тривалу співпрацю в сфері digital-маркетингу. З 2018 року найбільший продуктовий рітейлер почав трансформацію в сфері e-commerce. В одному з кейсів ми вже розповідали, як розробляли SEO-стратегію для сайту і вийшли в топ по комерційним запитам. Зараз інтернет-магазин auchan.ua налічує більше 70 000 доступних до замовлення та доставки по всій Україні товарів.
У період Чорної П’ятниці, а також передноворічних активностей дуже важливо використовувати ефективний мікс рекламних інструментів для отримання продажів. Для цього фахівці Webpromo застосували класичні канали онлайн-просування: Google Ads (Search, DRA, Shopping), Facebook Ads (DABA, DRA). В якості додаткового каналу для трансляції низьких цін, акцій, знижок і в результаті отримання додаткових продажів ми використовували прайс-агрегатор Hotline.
Завдяки Hotline інтернет магазин auchan.ua отримує ~ 5% всіх онлайн-транзакцій. Канал відрізняється високим коефіцієнтом конверсії трафіку в покупку. Такі результати пояснити просто – Ашан виділяється на тлі конкурентів ціною і тим самим привертає цільову аудиторію прайс-агрегатора.
Зміст:
Крок 1. Налаштування анкети магазину
Крок 2. Перевірка налаштувань фіда
Крок 3. Перевірка utm-розмітки
Крок 5. Коригування денного бюджету
Результати по кейсу “Ашан”: зростання продажів через Hotline в період Чорної П’ятниці
На закінчення. ТОП-5 помилок в роботі з Hotline:
Чому Hotline = продажу?
За даними Similarweb сайт Hotline.com входить в топ-5 українських сайтів в сегменті e-commerce. Щодня ресурс відвідують більше 370 000 користувачів, а щомісяця – понад 11 млн. Це дозволяє інтернет-магазинах отримувати додаткові продажу тільки за рахунок того, що їхні картки присутні в каталозі. Адже користувачі довіряють Hotline і з більшою ймовірністю приймають рішення про покупку, якщо знаходять потрібний магазин на майданчику.
Ніша електронної торгівлі відрізняється високою конкуренцією. Незважаючи на це, Hotline успішно залучає покупців завдяки наступного функціоналу:
- інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу;
- сегментації за групами товарів;
- наявності рейтингів магазинів на основі відгуків;
- можливості порівняння актуальних цін;
- відстеження динаміки цін.
Интернет-магазин “Ашан” оценил все особенности прайс-агрегатора и применил в своей работе для увеличения объема продаж в период Черной Пятницы и перед Новым годом. Далее мы пошагово разберем, как происходил процесс конвертации трафика в покупку через Hotline.
Крок 1. Налаштування анкети магазину
Перевірте інформацію в анкеті про інтернет-магазині. Переконайтеся в коректності наступних значень:
- географія магазинів і точок видачі;
- способи оплати;
- способи доставки.
Крок 2. Перевірка налаштувань фіда
Ознайомтеся зі специфікацією фида по посиланню (https://hotline.ua/about/pricelists_specs/). Для підвищення розпізнавання фіда важливо виконати вимоги по атрибутам для кожної категорії товарів. Чим більше товарів буде опубліковано, тим вище обсяг трафіку і продажів з Hotline.
Більшість товарних позицій обробляється автоматично. Але для частини карток може знадобитися ручне заповнення технічними фахівцями Hotline.
Все коректно вивантажені позиції прив’яжуться до існуючих картками. За таких пропозицій користувачі зможуть зручно порівняти ціни. Приваблива вартість товарів дозволяє отримати продажу навіть в умовах високої конкуренції Чорної П’ятниці або будь-якого іншого свята (Нового року, Дня Шопінга, сезонного розпродажу).
Крок 3. Перевірка utm-розмітки
Обов’язково вкажіть utm-розмітку для передачі даних про клікабельних і конверсійних категорій і товарів. На підставі цих показників надалі ви зможете вносити коригування в ставки на різних рівнях.
Крок 4. Коригування ставок
На підставі даних Google Analytics виберіть найбільш ефективні категорії товарів. Система Hotline дозволяє піднімати ставки на різних рівнях для підняття вашого пропозиції в топ аукціону.
На менш ефективні категорії ми пропонуємо знижувати ставки, або зовсім виключити їх показ з товарного фіда.
Крок 5. Коригування денного бюджету
В період акцій і свят стежте за денним бюджетом. Під час Чорної П’ятниці і інші дні підвищеного попиту на товари кошти можуть використовуватися швидше, а денний бюджет перевищує звичайний в 2-4 рази.
Крок 6. Додавання акцій
Обов’язково додайте акції. Знижки та подарунки можуть бути перевагою перед десяткам конкурентів на картці товару.
Крок 7. Робота з відгуками
Багато користувачів, перш ніж зробити покупку, читають відгуки про магазин. Важливо вчасно реагувати на негатив, особливо в періоди підвищеного попиту. Таким чином ви удержите користувачів, що збираються зробити покупку на сайті.
Кейс “Ашан”: Зростання продажів через Hotline в період Чорної П’ятниці
У період активностей по Чорної п’ятниці фахівці Webpromo виконали наступні роботи:
- актуалізували проблеми з товарним фідом, помилки відправили на доопрацювання для збільшення розпізнавання числа товарів;
- додали акцію з інформацією про безкоштовну доставку, при замовленні від 500 грн;
- внесли коректування ставок по найбільш ефективним категоріях товарів;
- виключили категорії, які не приносили продажів або мали високу СРА;
- поступово піднімали бюджет, пропорційно зростанню попиту і трафіку.
В результаті за період Чорної п’ятниці з 23 по 29 листопада ми отримали ряд позитивних змін:
- зростання числа продажів через Hotline на + 135,71% щодо попереднього тижня;
- зростання коефіцієнта продажів на + 49,46%;
- зростання сеансів на + 57,71%.
Динаміка зростання продажів через Hotline під час НП 2020:
Після активностей по Чорної п’ятниці ми знизили денні бюджети РК через зниження ефективності каналу. Але вже з середини грудня спостерігалося поступове зростання продажів, тому ми відновили цю стратегію для передноворічного періоду.
Порівняння СРА Hotline з іншими каналами
У період Чорної п’ятниці робота по каналу Hotline відзначилася низькою СРА. У порівнянні з каналом Shopping ціна за продаж отримана на -36% нижче. Такі результати є аргументом для інвестиції в канал Hotline під час свят і сезонів знижок.
На закінчення. ТОП-5 помилок в роботі з Hotline:
- Невідповідність ціни в ФІДІ і на сайті.Обов’язково регулярно оновлюйте рекламний фід, краще за посиланням з сайту. Невідповідність ціни призведе до негативних відгуків і зниження числа продажів.
- Відсутність коректно заповнених атрибутів фіда. Якщо в фид коректно не додав Вендор і Модель – товар не буде розпізнано. Таким чином ви отримаєте втрату трафіку і продажів через Hotline.
- Робота за конкурентними категоріям без конкурентної ціни. Деякі картки товарів можуть містити близько сотні продавців. Не варто вдаватися в такий серйозний аукціон без низьких цін на товар. Ефективніше працювати за конкурентними і більш вигідним для клієнта напрямках.
- Відсутність акцій. Приємними бонусом для клієнта буде акція. Товар з акцією виділяється форматуванням і має більше шансів бути проданим.
- Відсутність роботи з відгуками. Обов’язково підтримуйте комунікацію зі своїми клієнтами через відгуки. Таким чином нова аудиторія з більшою ймовірністю вирішиться на покупку саме в вашому магазині.
Что такое портрет пользователя и как его анализировать с помощью Google Analytics;
Как повысить эффективность рекламы в Facebook для B2B;
Как Coral Travel адаптировался к новой реальности: диджитализация турбизнеса и новые офлайн продукты.