Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo

29.12.2020

Дмитро Галяк, PPC Team Lead Webpromo


Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo і “Ашан Рітейл Україна” об’єднує тривалу співпрацю в сфері digital-маркетингу. З 2018 року найбільший продуктовий рітейлер почав трансформацію в сфері e-commerce. В одному з кейсів ми вже розповідали, як розробляли SEO-стратегію для сайту і вийшли в топ по комерційним запитам. Зараз інтернет-магазин auchan.ua налічує більше 70 000 доступних до замовлення та доставки по всій Україні товарів.

У період Чорної П’ятниці, а також передноворічних активностей дуже важливо використовувати ефективний мікс рекламних інструментів для отримання продажів. Для цього фахівці Webpromo застосували класичні канали онлайн-просування: Google Ads (Search, DRA, Shopping), Facebook Ads (DABA, DRA). В якості додаткового каналу для трансляції низьких цін, акцій, знижок і в результаті отримання додаткових продажів ми використовували прайс-агрегатор Hotline.

Завдяки Hotline інтернет магазин auchan.ua отримує ~ 5% всіх онлайн-транзакцій. Канал відрізняється високим коефіцієнтом конверсії трафіку в покупку. Такі результати пояснити просто – Ашан виділяється на тлі конкурентів ціною і тим самим привертає цільову аудиторію прайс-агрегатора.

 

Зміст:

Чому Hotline = продажу?

Крок 1. Налаштування анкети магазину

Крок 2. Перевірка налаштувань фіда

Крок 3. Перевірка utm-розмітки

Крок 4. Коригування ставок

Крок 5. Коригування денного бюджету

Крок 6. Додавання акцій

Крок 7. Робота з відгуками

Результати по кейсу “Ашан”: зростання продажів через Hotline в період Чорної П’ятниці

На закінчення. ТОП-5 помилок в роботі з Hotline:

 

Чому Hotline = продажу?

За даними Similarweb сайт Hotline.com входить в топ-5 українських сайтів в сегменті e-commerce. Щодня ресурс відвідують більше 370 000 користувачів, а щомісяця – понад 11 млн. Це дозволяє інтернет-магазинах отримувати додаткові продажу тільки за рахунок того, що їхні картки присутні в каталозі. Адже користувачі довіряють Hotline і з більшою ймовірністю приймають рішення про покупку, якщо знаходять потрібний магазин на майданчику.

Ніша електронної торгівлі відрізняється високою конкуренцією. Незважаючи на це, Hotline успішно залучає покупців завдяки наступного функціоналу:

  • інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу;
  • сегментації за групами товарів;
  • наявності рейтингів магазинів на основі відгуків;
  • можливості порівняння актуальних цін;
  • відстеження динаміки цін.

Интернет-магазин “Ашан” оценил все особенности прайс-агрегатора и применил в своей работе для увеличения объема продаж в период Черной Пятницы и перед Новым годом. Далее мы пошагово разберем, как происходил процесс конвертации трафика в покупку через Hotline.

Крок 1. Налаштування анкети магазину

Перевірте інформацію в анкеті про інтернет-магазині. Переконайтеся в коректності наступних значень:

  • географія магазинів і точок видачі;
  • способи оплати;
  • способи доставки.

 

Як налаштувати анкету магазину на Hotline

 

Крок 2. Перевірка налаштувань фіда

Ознайомтеся зі специфікацією фида по посиланню (https://hotline.ua/about/pricelists_specs/). Для підвищення розпізнавання фіда важливо виконати вимоги по атрибутам для кожної категорії товарів. Чим більше товарів буде опубліковано, тим вище обсяг трафіку і продажів з Hotline.

 

Перевірка налаштувань фіда на Hotline

Більшість товарних позицій обробляється автоматично. Але для частини карток може знадобитися ручне заповнення технічними фахівцями Hotline.

Все коректно вивантажені позиції прив’яжуться до існуючих картками. За таких пропозицій користувачі зможуть зручно порівняти ціни. Приваблива вартість товарів дозволяє отримати продажу навіть в умовах високої конкуренції Чорної П’ятниці або будь-якого іншого свята (Нового року, Дня Шопінга, сезонного розпродажу).

Вивантаження позицій на Hotline

 

Крок 3. Перевірка utm-розмітки

Обов’язково вкажіть utm-розмітку для передачі даних про клікабельних і конверсійних категорій і товарів. На підставі цих показників надалі ви зможете вносити коригування в ставки на різних рівнях.

Перевірка Utm-розмітки на Hotline

Крок 4. Коригування ставок

На підставі даних Google Analytics виберіть найбільш ефективні категорії товарів. Система Hotline дозволяє піднімати ставки на різних рівнях для підняття вашого пропозиції в топ аукціону.

Коригування ставок в системі Hotline

На менш ефективні категорії ми пропонуємо знижувати ставки, або зовсім виключити їх показ з товарного фіда.

Як знизити ставки на неефективні категорії в Hotline

 

Крок 5. Коригування денного бюджету

В період акцій і свят стежте за денним бюджетом. Під час Чорної П’ятниці і інші дні підвищеного попиту на товари кошти можуть використовуватися швидше, а денний бюджет перевищує звичайний в 2-4 рази.

 

Крок 6. Додавання акцій

Обов’язково додайте акції. Знижки та подарунки можуть бути перевагою перед десяткам конкурентів на картці товару.

Додавання акцій і знижок на Hotline дає перевагу перед конкурентами

Як виглядають акції і знижки на Hotline

 

Крок 7. Робота з відгуками

Багато користувачів, перш ніж зробити покупку, читають відгуки про магазин. Важливо вчасно реагувати на негатив, особливо в періоди підвищеного попиту. Таким чином ви удержите користувачів, що збираються зробити покупку на сайті.

Навіщо працювати з відгуками на Hotline

 

Кейс “Ашан”: Зростання продажів через Hotline в період Чорної П’ятниці

У період активностей по Чорної п’ятниці фахівці Webpromo виконали наступні роботи:

  • актуалізували проблеми з товарним фідом, помилки відправили на доопрацювання для збільшення розпізнавання числа товарів;
  • додали акцію з інформацією про безкоштовну доставку, при замовленні від 500 грн;
  • внесли коректування ставок по найбільш ефективним категоріях товарів;
  • виключили категорії, які не приносили продажів або мали високу СРА;
  • поступово піднімали бюджет, пропорційно зростанню попиту і трафіку.

В результаті за період Чорної п’ятниці з 23 по 29 листопада ми отримали ряд позитивних змін:

  • зростання числа продажів через Hotline на + 135,71% щодо попереднього тижня;
  • зростання коефіцієнта продажів на + 49,46%;
  • зростання сеансів на + 57,71%.Результати просування на Hotline на Чорну п'ятницю і свята

Динаміка зростання продажів через Hotline під час НП 2020:

 

Динаміка зростання продажів через Hotline на Чорну п'ятницю 2020

Після активностей по Чорної п’ятниці ми знизили денні бюджети РК через зниження ефективності каналу. Але вже з середини грудня спостерігалося поступове зростання продажів, тому ми відновили цю стратегію для передноворічного періоду.

 

Порівняння СРА Hotline з іншими каналами

У період Чорної п’ятниці робота по каналу Hotline відзначилася низькою СРА. У порівнянні з каналом Shopping ціна за продаж отримана на -36% нижче. Такі результати є аргументом для інвестиції в канал Hotline під час свят і сезонів знижок.

  • Порівняння CPA Hotline з іншими рекламними каналами

 

На закінчення. ТОП-5 помилок в роботі з Hotline:

  1. Невідповідність ціни в ФІДІ і на сайті.Обов’язково регулярно оновлюйте рекламний фід, краще за посиланням з сайту. Невідповідність ціни призведе до негативних відгуків і зниження числа продажів.
  2. Відсутність коректно заповнених атрибутів фіда. Якщо в фид коректно не додав Вендор і Модель – товар не буде розпізнано. Таким чином ви отримаєте втрату трафіку і продажів через Hotline.
  3. Робота за конкурентними категоріям без конкурентної ціни. Деякі картки товарів можуть містити близько сотні продавців. Не варто вдаватися в такий серйозний аукціон без низьких цін на товар. Ефективніше працювати за конкурентними і більш вигідним для клієнта напрямках.
  4. Відсутність акцій. Приємними бонусом для клієнта буде акція. Товар з акцією виділяється форматуванням і має більше шансів бути проданим.
  5. Відсутність роботи з відгуками. Обов’язково підтримуйте комунікацію зі своїми клієнтами через відгуки. Таким чином нова аудиторія з більшою ймовірністю вирішиться на покупку саме в вашому магазині.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

Что такое портрет пользователя и как его анализировать с помощью Google Analytics;

Как повысить эффективность рекламы в Facebook для B2B;

Как Coral Travel адаптировался к новой реальности: диджитализация турбизнеса и новые офлайн продукты.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті