Головна » Блог » Просування бренду: корисні інструменти та особливості їх застосування

Просування бренду: корисні інструменти та особливості їх застосування

23.06.2020

Ольга Коцофане


 

Зміст:

  1. Розкрутка бренду: навіщо потрібна і з чого почати
  2. Стратегія просування бренду: 5 основних інструментів
  3. Просування бренду в Інтернеті: додаткові інструменти
  4. Як відстежувати зростання сили бренду?

 

Воронка продажів в кожному бізнесі своя – іноді вона становить кілька днів, а іноді і кілька місяців. Чим довше процес ухвалення рішення про покупку, тим питання про просування бренду є найбільш актуальним. Далі в статті розглянемо, як просувати бренд, які інструменти використовувати і як відстежувати ефективність брендингу в цілому.

Розкрутка бренду: навіщо потрібна і з чого почати

Перед запуском будь-якої маркетингової стратегії важливо розуміти навіщо її проводити і що потрібно для старту. Це допоможе в будь-який незрозумілій ситуації бачити перед собою чітку мету і не збитися з шляху. Так, основними перевагами просування бренду є:

  • Впевненість для бізнесу на багато років;
  • Формування позитивно налаштованої цільової аудиторії;
  • Отримання стабільного доходу вище середнього.

 

Для початку розкрутки нового бренду, необхідно виконати три основні умови:

  • Розробити сильну бренд-платформу, щоб у кожного члена маркетингової команди було єдине чітке уявлення про те, що конкретно необхідно просувати;
  • Скласти портрет ідеального покупця для просувається бренду – допомагає уявити кінцевого споживача, що багато в чому буде визначати вибір інструментів для розкрутки;
  • Виділити вільний бюджет і не чекати його обов’язкової окупності.

Стратегія просування бренду: 5 основних інструментів

Для розкрутки бренду не обов’язково “винаходити велосипед”, можна звернутися до стандартних рекламних каналів, однак використовувати їх не з метою збільшення продажів, а для підвищення впізнаваності бренду. 

CRO

  1. Ця послуга вийшла на ринок Діджитал-маркетингу в нашій країні не так давно, в той час як західні компанії вже давно успішно її використовують, зокрема – для просування бренду. Серед головних інструментів – робота з сайтом і робота з відгуками.
  2. Сайт повинен мати унікальний, яскравий дизайн, що запам’ятовується, а також працювати швидко на будь-яких пристроях. Всі шрифти, логотип і кольори повинні бути виконані в одному стилі і спрямовані на побудову тільки позитивних асоціацій. На сайті необхідно розповісти цікаву історію про розвиток бренду, перерахувати основні унікальні торгові пропозиції, надати інформацію про особливості та переваги.
  3. Дуже важливо відстежувати всі згадки про бренд на різних Інтернет майданчиках, в соціальних мережах та на сторінках самої компанії. Більш того, важливо лояльно реагувати на негативні моменти і дякувати користувачів за позитив. Завжди можна заохочувати своїх клієнтів залишити відгук про товар або послугу компанії, запропонувати йому приємний бонус (краще до, ніж після скоєння конверсії) або сюрприз. Для моніторингу згадок про бренд можна використовувати спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад, програму Hootsuite. Про інші важливі інструменти CRO, які допоможуть, крім свого основного завдання, також і розкрутити бренд, ми наочно описалив статье по ссылке

Контекстна реклама

  • Використання даного рекламного трафіку для розкрутки бренду має ряд своїх особливостей, серед яких головними можна виділити наступні:
  • Основне завдання, яке стоїть перед контекстною рекламою для просування бренду – це сформувати позитивні асоціації з компанією, підвищити впізнаваність, закріпити довіру і авторитет, які залишаться у користувачів в підсвідомості. Людина завжди найімовірніше клацне і перейде на те рекламне оголошення, в якому міститься назва знайомого бренду.
  • Рекламне оголошення має вести не на що продає, а на іміджеву сторінку – про нас, чому ми, історія розвитку бренду, особливості послуг компанії, сервіс і надійність. На цій сторінці важливо вказати всі, чим пишається компанія і в повній мірі використовувати згадка свого бренду. При цьому, такі згадки повинні бути опрацьовані якісно і не викликати роздратування. Іміджева сторінка компанії повинна бути виконана у фірмовому стилі, містити логотип, слогани, відображати місію і суть бренду.
  • У рекламному оголошенні будь-якій пошуковій мережі є кілька заголовків в оголошенні. Перший прийнято віддавати ключовому запиту, а ось другий або третій заголовок – відмінне місце для просування бренду, куди можна вставити назву і / або основний слоган компанії.
  • Для реклами нового бренду через контекст необхідно орієнтуватися на кількість показів, а не на кліки, CTR, конверсії та інші звичні метрики. Отже, необхідно вибирати відповідну мету рекламної кампанії, підбирати стратегію визначення ставок і виділяти бюджет. Також необхідно стежити за охопленням аудиторії. Формуючи звіти в рекламних кабінетах, можна вибрати відповідні стовпці для аналізу, наприклад, відсоток отриманих показів – чим він більший, тим краще кампанія працює на розкручування бренду. У рекламному кабінеті Google Ads корисно також заглядати в звіт “Статистика аукціонів”, де можна порівнювати “видимість” свого бренду з показниками основних конкурентів.
  • У рекламному оголошенні контекстної реклами, спрямованої на розкручування бренду, необхідно згадати особливості і переваги компанії в цілому, а не її окремої продукції або послуг. Можна доносити через рекламні слогани місію свого бренду, описувати основні вигоди та зручності, вказувати досвід роботи і кількість задоволених клієнтів.
  • Підбираючи запити для настройки контекстної рекламної кампанії, важливо не забути про брендові запити і виділити для таких запитів окрему групу оголошень. Далі написати відповідні рекламні оголошення, які будуть описувати унікальні особливості бренду та закріплювати ті самі позитивні асоціації.

Банерна реклама

  • Основне завдання текстово-графічних банерів для просування бренду полягає в тому, щоб їх побачило якомога більше людей. важливо:
  • До створення банерів підходити з креативної точки зору, дотримуватися брендового стилю, використовувати логотип, але не забувати про дозволені 20%. 
  • Зображення використовувати унікальні і якісні – картки з фотостоков не підійдуть. 
  • При підборі ключових слів для банерної реклами необхідно вибирати високочастотні і околотематіческіе запити; дуже акуратно використовувати мінус-слова.
  • Регулярно перевіряти майданчика розміщення – чи відповідають вони тематиці продукту, що просувається бренду і відвідує їх ідеальний покупець бренду. Всі невідповідні майданчики – виключати, а якщо вони постійно з’являються знову – необхідно перевірити вибрані ключові слова – можливо вони підібрані не зовсім коректно.

SEO

  • Просування в органічній видачі пошукових мереж для збільшення сили бренду необхідно зосередити на створенні корисного контенту та просуванні інформаційних запитів. Тобто, просувати не «купити холодильник”, а “як вибрати холодильник», не «замовити ремонт під ключ”, а “Лайфхак для швидкого завершення ремонту” і тд. 
  • Розглянемо на прикладі інтернет-магазину дитячих товарів, яких у видачі пошукових мереж незліченну кількість в будь-якому регіоні. Щоб мати своїх постійних покупців і заслужити їх лояльність, необхідно виділити свій бренд і сформувати позитивні асоціації. Для цього треба пропонувати бонуси, гарантувати якість, проводити сезонні (і не тільки) розпродажі, відповідально ставитися до кожного (навіть дрібного) клієнту і багато іншого. Таким чином, у покупців буде формуватися думка про бренд і впевненість в тому, що замовляючи будь-який товар (будь-то дитяча зубна щітка, конструктор або памперси), покупка буде вдалою. Цінова пропозиція в такій ситуації буде грати останню роль.
  • В інтернет-магазині корисно вести свій тематичний блог, регулярно поповнюючи його цікавими статтями та пропонуючи своїм відвідувачам вступити в діалог в коментарях. Про те, як почати просування інтернет-магазину з нуля, ми розповіли докладно в статті за посиланням.

Соціальні мережі

  • Світ огорнули соціальні мережі і для просування бренду в Інтернеті не можна не скористатися цим каналом. Головне – не розпорошуватися відразу на все, а вибрати ту соціальну мережу, яка найбільш відгукується вашої цільової аудиторії, ту, де з нею можна вийти на безпосередній контакт.
  • Вести корпоративні сторінки в соціальних мережах для продажів – це історія для малого бізнесу, коли ж стоїть завдання “як просунути свій бренд”, необхідно кардинально змінити підхід. На сторінці давати своїм користувачам максимум корисного тематичного контенту, проводити опитування з метою дізнатися більше про ЦА, дарувати подарунки, знайомити з історією розвитку компанії та бренду в цілому. Пам’ятайте, соціальні мережі – це не для перепродажу, а про взаємодію. 
  • У соцмережах відмінно працюють огляди лідерів думки. Важливо вибрати блогерів, які найбільш схожі з портретом ідеального покупця, вивчити поведінку його передплатників і ступінь залученості. Робота з лідерами думок – це завжди довго і дорого, але при цьому завжди ефективно. Це відмінний інструмент для розкрутки бренду з нуля. Не кожному бренду потрібні зірки, в якихось нішах відгук середньостатистичної людини буде працювати набагато ефективніше.

Просування бренду в Інтернеті: додаткові інструменти

Для розкрутки імені “всі засоби хороші” – фантазія і досвід грамотних маркетологів допоможуть домогтися гарного ефекту. Наведемо для прикладу кілька цікавих ідей, які посилять ефект просування бренду на будь-якому етапі:

  • Проведення тематичних вебінарів;
  • Пошук партнерів-конкурентів для обміну пропозиціями;
  • Відеореклама;
  • Безкоштовні електронні книги;
  • Корисні інфографіки;
  • Подкасти;
  • Брендові стікери.

Як відстежувати зростання сили бренду?

Стратегія просування бренду повинна спиратися на конкретні дані і показники, щоб можна було оцінити її ефективність. З цією метою можна використовувати такі інструменти:

  • Лічильники аналітики. У звітах про джерела трафіку необхідно стежити за зростанням прямих заходів – саме вони вказують на заходи по брендовим запитам. Google Analytics і Яндекс.Метрика – найпопулярніші лічильники і містять всю необхідну інформацію. 
  • Інструменти для збору ключових слів.Чим більше кількість брендових запитів знає пошукова система, тим краще. Однак на етапі просування бренду важлива не сама цифра цих запитів, а її позитивна динаміка щомісяця. Yandex Wordstat і планувальник ключових слів від Google в допомогу.

 

Пам’ятайте, що просування бренду – це довгий і нелегкий шлях, проте кінцевий результат однозначно варто того, щоб його пройти. У моменти сумнівів і невпевненості – згадайте про улюблених популярних брендах і нехай їх успіх надихне на нові цікаві ідеї.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності