Головна » Блог » Різниця між звітом Search Console Core Web Vitals та PageSpeed Insights: чому показники відрізняються?

Різниця між звітом Search Console Core Web Vitals та PageSpeed Insights: чому показники відрізняються?

26.07.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Звіти PageSpeed Insights і Core Web Vitals у Search Console вимірюють той самий показник. Проте дані відрізняються. Чому це відбувається? Відповідь дав представник Google Джон Мюллер.

Новости Google



 

Різний метод розрахунку

Дані Core Web Vitals у Search Console фіксуються на основі реальних відвідувачів. Це польові дані — досвід користувача реальних відвідувачів сайту. Google вимірює лише тих, хто дав згоду на надсилання цих даних до Google.

PageSpeed ​​Insights збирає дані та моделює оцінку, необхідну для аналізу та усунення проблем зі швидкістю сторінки. Інструмент, призначений для пошуку проблем, пов’язаних із швидким завантаженням сторінок, а також пропонує способи їх усунення.

Джерела даних різні, тому показники ніколи точно не співпадатимуть. Важливо враховувати обидва звіти, тому що будуть корисними для різних цілей.

 

Цілі інструментів

  • Мета Search Console — надати детальні знімки реальної продуктивності сайту.
  • Мета PageSpeed ​​Insights — діагностика, виявлення проблем та пошук спосіб їх усунення, покращення.

 

Призначення

Призначення кожного інструменту також відрізняється:

В офіційній документації Google для звіту Search Console CWV зазначено: «Звіт Core Web Vitals показує ефективність URL-адрес, згрупованих за статусом, типом метрики та групою URL-адрес (групи схожих веб-сторінок)».

PageSpeed ​​Insights призначений для оцінки швидкості завантаження сторінки. Як зазначено на офіційній сторінці: «Зробити веб-сторінки швидкими на всіх пристроях».

Джон Мюллер стверджує:

«Немає абсолютно правильного числа, коли йдеться про будь-яку з цих метрик. Немає правильної відповіді, де ви сказали б, що це те, що має бути насправді. Швидше, є різні припущення та різні способи збору даних, і кожен із них трохи відрізняється».

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності