Різниця між звітом Search Console Core Web Vitals та PageSpeed Insights: чому показники відрізняються?
26.07.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Звіти PageSpeed Insights і Core Web Vitals у Search Console вимірюють той самий показник. Проте дані відрізняються. Чому це відбувається? Відповідь дав представник Google Джон Мюллер.
Різний метод розрахунку
Дані Core Web Vitals у Search Console фіксуються на основі реальних відвідувачів. Це польові дані — досвід користувача реальних відвідувачів сайту. Google вимірює лише тих, хто дав згоду на надсилання цих даних до Google.
PageSpeed Insights збирає дані та моделює оцінку, необхідну для аналізу та усунення проблем зі швидкістю сторінки. Інструмент, призначений для пошуку проблем, пов’язаних із швидким завантаженням сторінок, а також пропонує способи їх усунення.
Джерела даних різні, тому показники ніколи точно не співпадатимуть. Важливо враховувати обидва звіти, тому що будуть корисними для різних цілей.
Цілі інструментів
- Мета Search Console — надати детальні знімки реальної продуктивності сайту.
- Мета PageSpeed Insights — діагностика, виявлення проблем та пошук спосіб їх усунення, покращення.
Призначення
Призначення кожного інструменту також відрізняється:
В офіційній документації Google для звіту Search Console CWV зазначено: «Звіт Core Web Vitals показує ефективність URL-адрес, згрупованих за статусом, типом метрики та групою URL-адрес (групи схожих веб-сторінок)».
PageSpeed Insights призначений для оцінки швидкості завантаження сторінки. Як зазначено на офіційній сторінці: «Зробити веб-сторінки швидкими на всіх пристроях».
Джон Мюллер стверджує:
«Немає абсолютно правильного числа, коли йдеться про будь-яку з цих метрик. Немає правильної відповіді, де ви сказали б, що це те, що має бути насправді. Швидше, є різні припущення та різні способи збору даних, і кожен із них трохи відрізняється».
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?;
- Google додає автоматичний обмін повідомленнями у бізнес-профілі;
- Google запустив 3 нові інструменти для створення реклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.