Головна » Блог » Сірим по чорному. Просування на ринок США в висококонкурентній ніші: кейс Instafollowfast

Сірим по чорному. Просування на ринок США в висококонкурентній ніші: кейс Instafollowfast

03.06.2019

Кирило Андрусяк, Тетяна Ковальчук


 

Тип послуг: SEO-просування з нуля на США

Проєкт: сервіс по накрутці показників профілю в Instagram

Сайт:  instafollowfast.com

Період робіт:  серпень 2018 г. – березень 2019 г.

Основні цілі проєкту:

  1.     Залучення трафіку (регіон США).
  2.     Максимальне охоплення органічного трафіку.
  3.     Розвиток брендової складової.

Результати:

  • 16000 органічного трафіку в місяць
  • 40% органічного трафіку із США
  • Виведення 10% запитів у ТОП-10 

Особливості проєкту

Сервіс instafollowfast надає повний спектр послуг по накрутці показників в Instagram.

Головні цілі:

  • Поліпшення показників залученості користувачів для комерційних проектів.
  • Накрутка всіляких показників в особистих профілях для підняття ПВВ.
  • Використання накрутки як інструменту для органічного просування особистих і комерційних профілів в Instagram.

 

Визначення стратегії робіт по проєкту

  1. Аналіз ніші і конкурентів
  2. Технічна оптимізація
  3. Розробка структури та поліпшення дизайну сайту
  4. Створення та розміщення контенту зовнішня оптимізація
  5. Захист від конкурентів
  6. Аналіз результатів

Аналіз ніші

В результаті аналізу конкурентів були виявлені такі особливості ніші:

  • Висока конкуренція
  • Середній Organic Traffic ТОП — більше 100 000
  • Чорні методи просування і боротьба між конкурентами
  • Популярність і брендовий трафік
  • Середня кількість доменів-донорів — більше 10 000

Частотність запитів напряму по накрутці підписників

Аналіз посилальної стратегії конкурентів

Перед формуванням плану з нарощування посилань була проаналізована посилальна стратегія одного з найсерйозніших конкурентів у цій ніші — buzzoid.com.

Динаміка зростання донорів buzzoid.com

На графіку видно різке зростання посилальної маси з моменту появи проекту і такий же різкий спад. Це характерно для сайтів, які займаються чорними методами просування. Коли такого роду проекти виходять на висококонкурентний ринок, вони створюють 3-4 однакових сайту на різних доменах і одночасно починають їх просування. Протягом року-півроку сайти розкручуються з однаковою стратегією.

Наприклад, на кожен ресурс закуповують 20-30 посилань щомісяця і проводять базову оптимізацію. Після закінчення тестового періоду порівнюють показники всіх цих ресурсів і виділяють основний проект для просування, з інших налаштовують 301 редирект. Потім продовжують класичні роботи по SEO.

В цілому можна виділити наступні особливості нарощування посилань в цій ніші:

  • Різкі стрибки зростання/падіння посилань
  • Створення декількох пов’язаних сайтів
  • Використання чорних методів
  • Нормативний спам від конкурентів більшість PBN комерційні анкор
  • Використання різних типів посилань

Аналіз контенту конкурентів

При аналізі текстів на сайтах конкурентів були виділені основні складові тематичної стратегії:

  1. Структуровані тексти під основні напрямки
  2. Використання зображень та візуальних елементів в контенті наявність блогу
  3. Регулярне додавання нових матеріалів
  4. Велика кількість трафіку за інформаційними запитами

Важлива особливість — майже у всіх конкурентів є блог. У цій ніші багато інформаційних запитів, під які пишуться певні статті. У блогах конкурентів розкриваються цікаві питання по Instagram і активності в соціальних мережах, тому вони привертають великий обсяг трафіку. Наприклад, стаття сайту famoid.com на тему “How to Check Direct Messages on Instagram on Computer” приносить більше 70 000 органічного трафіку в місяць:

Показники статті сайту famoid.com

Важливо звертати увагу не тільки на смислове складову, але і на оформлення блогу: красиві та унікальні зображення, які відповідають тематиці контенту; структура, яка робить текст легким для сприйняття. Саме від оформлення залежить те, як людина буде взаємодіяти з ресурсом.

Ще один нюанс — в блозі потрібно постійно розміщувати новий і актуальний контент, щоб залучати органічний трафік за інформаційними запитами.

Технічна оптимізація

Щодо технічної складової на початкових етапах робіт були реалізовані наступні завдання:

  1. Змінено структуру URL-адрес сайту
  2. Усунуто дублі сторінок
  3. Налаштована сторінка 404 помилки
  4. Створені файли Sitemap.xml і robots.txt
  5. Налаштований атрибут Canonical
  6. Доданий онлайн-консультант
  7. Оптимізована швидкість завантаження сайту додана мікророзмітки

В рамках формування структури були створені сторінки free-пакетів, за рахунок чого багато користувачів проводили тестове взаємодія з сервісом. Зазвичай у людей, які використовують free-пакети, виникає багато питань, тому на сайт було додано онлайн-консультант. Його завдання — взаємодія з аудиторією з метою приведення її до подальшої покупки.

Також при аналізі конкурентів було виявлено, що більшість сайтів в ТОП використовують рейтинг. Тому, для поліпшення видимості сниппета в пошуковій видачі була сформована торгова мікророзмітки, а також прописані мета-теги зі спеціальними символами.

Приклад поточного сніппету сторінки instafollowfast

Розробка структури та покращення дизайну сайту

Після детального аналізу конкурентів було виявлено, що одним з основних їх переваг є дизайн сайту. Базовий дизайн instafollowfast не зовсім відповідав вимогам ніші, тому, на другому місяці робіт було прийнято рішення зробити редизайн.

Сайт до оновлення (зліва) та після (справа)

В ході зміни структури ми додали сторінки тарифних пакетів для просування низькочастотних запитів за основними напрямками:

  • Instagram Followers
  • Instagram Likes
  • Instagram Views
  • Free Auto

Наприклад, в рамках розділу Instagram Followers:

  • 100 Instagram Followers
  • 500 Instagram Followers
  • 5000 Instagram Followers і т.п.

Сторінки тарифних пакетів під основні напрями

Крім привабливого оформлення ми подбали і про взаємодію користувача зі сторінками.

Приклад: Користувач зайшов на нашу цільову сторінку з метою купити пакет на 100 передплатників, після чого йому було запропоновано можливість перейти на більш дорогий пакет, додатково надавши знижку або продемонструвавши інше цікава пропозиція.

Також на сторінки сайту було додано цікаве інтерактивне відео з докладною інструкцією взаємодії з сайтом, що також призвело до збільшення конверсії.

Відео-інструкція на сайті

Створення та розміщення контенту

Важливою особливістю конкурентів і ніші в цілому є активна робота з аудиторією і максимальне залучення її за допомогою контенту.

При роботі над створенням і розміщенням контенту були опрацьовані наступні важливі технічні моменти:

  • Зібрані та проаналізовані сторінки конкурентів перед формуванням технічних завдань
  • Складено ТЗ і розписано всі деталі: кількість символів і ключових слів в кожному текстовому блоці, відсоток унікальності, вимоги до підбору зображень. Тільки в такому випадку можна отримати відповідний очікуванням контент в короткі терміни
  • Перевірені і грамотно оформлені тексти, внесені ключові слова і окремо прописані заголовки h2-h3

В результаті проведеної роботи були отримані готові тексти, орієнтовані як на клієнтів, так і для просування в результатах пошукової видачі.

Головна сторінка сайту складається з наступних текстових блоків:

  • Особливості сервісу:

  • Процесс замовлення:

  • Переваги сервісу:

  • Блок перелінкування на основні розділи:

Також були проведені роботи над структурою і наповненням цільових сторінок. В результаті основними складовими є:

  • Унікальні зображення
  • Форма для вибору пакетів
  • Блок з цінами
  • Текстові блоки з входженням ключових слів
  • Зображення та іконки до кожного блоку контенту
  • Форма для додавання рейтингу і відгукі

При цьому важливо врахувати, що з формою для відгуків потрібно бути гранично акуратним. Ми зіткнулися з тим, що конкуренти почали додавати негативні відгуки на сторінки сайту. В результаті серед 30-40 відгуків була велика частина відгуків від конкурентів. При цьому проблема була не тільки в змісті, а й у розміщенні в них посилань на непристойні сайти. Тому, необхідно правильно опрацювати форму додавання відгуків, а також впровадити процеси первинної і вторинної модерації.

Робота з копірайтерами

Важливою складовою роботи по контенту є підбір копірайтерів. Найголовніше – підібрати фахівців, які добре розбираються в тематиці і швидко схоплюють інформацію. В рамках роботи над проектом були проведені комунікації з багатьма копирайтерами. Важливим моментом перед стартом робіт є тестове завдання, в ході якого необхідно з’ясувати своєчасно людина реалізовує завдання, який у нього бекграунд і яку ціну він зажадає за свою роботу.

Також на фахівців була поставлена ​​задача по підбору зображень для статей і текстових блоків на цільові сторінки. Автори краще знають про що мова в тексті, тому їм буде простіше висловити сенс в візуальному оформленні.

Робота з блогом

При пошуку тим статей для блогу в першу чергу були проаналізовані сторінки конкурентів, які генерують великий обсяг трафіку. Після чого визначена частотність ключових запитів в Ahrefs. В основному були написані статті під високочастотні і середньочастотні тематичні інформаційні запити. Кожна стаття — відповідь на певне питання користувача.

Приклад частотності ключів статті “How to hack Instagram Followers”

Зовнішня оптимізація

Конкуренти застосовують різні стратегії нарощування посилань. Але, в основному все використовують “чорні” методи. Основні типи посилань, використовувані сайтами даної ніші:

  • PBN
  • 301 редіректи
  • Guest Post
  • Форуми
  • Профілі
  • Scholarships
  • gov і edu

Оскільки наш проект розвивався з нуля, спочатку застосовувати PBN ми не ризикнули. Зупинилися на стратегії плавного нарощування посилального профілю до першого півроку роботи з використанням наступних типів посилань:

  • Guest Post
  • Форуми
  • Профілі

Важливою складовою є підбір бази сайтів для розміщення статейних посилань і формування бази-майданчиків. Для цього були проведені наступні роботи:

  • Аналіз посилального профілю основних конкурентів і вивантаження донорів;
  • Пошук трастових новинних ресурсів, які публікують тематичні матеріали;
  • Відбір відповідних ресурсів відповідно до показників якості.

При цьому для зв’язку з майданчиками були використані два способи:

  • outreach-підхід — листування з сайтами безпосередньо і узгодження умов і вартості розміщення статей;
  • пошук і співпраця з підрядником, який буде якісно виконувати роботу і розміщувати статті по об’єктивної вартості.

При роботі з підрядниками по розміщенню посилань завжди важливо торгуватися. Краще працювати з кожним підрядником поетапно, щоб перевірити якість його роботи. Вносити повну оплату варто тоді, коли будете впевнені в доброчесності та якості роботи.

Статті можна писати на різних біржах фріланса, наприклад, fiverr.com. При цьому часто підрядники пропонують взяти на себе відповідальність за написання контенту, але при цьому важливо перевіряти їх на якість і зміст.

Приклад розміщення Guest Post на сайті goodmenproject.com

Захист від конкурентів

Уже в перший місяць після запуску сайту і зростання видимості почалися масові DoS-атаки і контрольний спам від конкурентів.

Також ми постійно стикалися з тим, що інші майданчики та інформаційні ресурси копіювали контент, як з основного сайту, так і розміщені матеріали на зовнішніх ресурсах.

Щоб уникнути подібних ситуацій, використовуйте сервіси для захисту від DoS-атак, контролюйте контрольний профіль. При цьому якщо неякісних посилань велика кількість можна використовувати інструмент Disavow Links.

 

Результати

4 місяці роботи в активній стадії привели до результату — органічний трафік перевищив 16 000 сеансів на місяць.

Органічний трафік у місяць перевищив 16 000

Первинною метою проекту було привернути більшість трафіку з США. На період робіт цей показник сягнув понад 40%:

Більше 40% органічного трафіку із США

Також була досягнута позитивна динаміка ТОП-3 і ТОП-10 за запитами:

Динаміка зростання кількості запитів у ТОП-3 та ТОП-10

В рамках зовнішньої оптимізації є плавний розмірений зростання донорів:

Динаміка зростання кількості донорів

Також важливим результатом є позитивна динаміка зростання позицій за ключовими словами:

Позитивна динаміка зростання позицій

 

Висновки

  • Базовою складовою успішного запуску нового сайту на висококонкурентний ринок є проведення детального аналізу ніші і конкурентів.
  • При роботі над проектом важливий складений процес комунікації всієї команди і своєчасне виконання поставлених завдань.
  • У висококонкурентному ніші необхідно враховувати ризики і атаки з боку конкурентів.
  • В процесі просування проекту важливо скласти детальний план з нарощування посилань, а також якісне технічне завдання з написання контенту.

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті