Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи

Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи

01.11.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Кожен маркетолог або таргетолог задається питанням, що робити, якщо користувач відмовляється приймати файли cookie (cookies) на сайті, або їх зовсім перестануть використовувати у всьому світі? Як фіксувати дані аудиторії, дотримуючись умов конфіденційності користувача? У цьому матеріалі ми розповімо, на що варто звернути увагу під час створення рекламних оголошень без доступу до особистих даних користувачів.

Зміст:

  1. Конфіденційність даних та відмова від сторонніх файлів cookies

  2. 3 ефективних способи створення реклами без файлів cookies

  1. Висновки

Кожен маркетолог або таргетолог задається питанням, що робити, якщо користувач відмовляється приймати файли cookie (cookies) на сайті, або їх зовсім перестануть використовувати у всьому світі? Як фіксувати дані аудиторії, дотримуючись умов конфіденційності користувача? У цьому матеріалі ми розповімо, на що варто звернути увагу під час створення рекламних оголошень без доступу до особистих даних користувачів.



 

Конфіденційність даних та відмова від сторонніх файлів cookies

За статистикою у 2020-2021 роках пошукові запити про «конфіденційність в інтернеті» (online privacy) зросли більш ніж удвічі порівняно з 2019. Це свідчить про те, наскільки користувачі ресурсів онлайн зацікавлені у захисті власних даних.

Загалом у світі визначають три типи даних:

  1. Першого порядку (First-party data). Джерело власних даних  це ресурс (історія відвідувань, реєстрації).

  2. Другого порядку (Second-party data). Джерело непрямих даних  результати рекламних кампаній (перегляди, кліки, лайки, взаємодії).

  3. Третього порядку (Third-party data). Джерело сторонніх даних, до якого користувач не має відношення (DMP та Data Exchanges, інші ресурси та сервіси, наприклад оплати або e-mail).

Всі дані користувачів, які фіксує ваш сайт, дані з рекламних кампаній або інших ресурсів важливі при налаштуванні кампанії. Для бізнесу ключовими даними аналітики залишаються перформанс-метрики, коефіцієнт конверсії та CTR. Варто звернути увагу також на репутацію бренду, впізнаваність, рівень залучення, рентабельність інвестицій.

За допомогою даних третього порядку або third-party cookies можна відслідковувати переваги та поведінку аудиторії на платформах у десктопній або мобільній версії. Маркетологи використовують ці дані для налаштування реклами, таргетингу, ремаркетингу і т.д. Чи можна відмовитися від підтримки сторонніх cookie файлів, захистити конфіденційні дані користувачів і водночас отримувати корисну інформацію, наприклад для рекламних кампаній?

Справа в тому, що збір даних без згоди користувачів безпосередньо порушує умови конфіденційності та прав споживачів. Тому для запобігання відстеження користувачів багато браузерів почали блокувати сторонні файли cookies.

На початку 2020 року Google оголосили про плани відмовитися від роботи з файлами даних, які веб-ресурси або рекламні системи зберігають для повторної ідентифікації користувача (сторонні cookies). У 2021 році команда Chrome поділилася першими результатами тестування Privacy Sandbox із безпечними способами пошуку аудиторії, вимірюванням ефективності реклами, прогнозуванням та захистом.

Google Chrome планує повністю відмовитись від файлів cookies до 2022 року. Це вплине на adtech-рішення, які покладаються на third-party cookies. Тому, маркетологам потрібно враховувати альтернативні варіанти збору даних і використовувати нові можливості просування.

Конфіденційність даних та відмова від сторонніх файлів cookies



 

3 ефективних способи створення реклами без файлів cookies

Важливо розуміти, як показувати креативи конкретній аудиторії, коли перед вами стоїть завдання налаштування рекламних оголошень без сторонніх даних.

Для цього необхідно продумати безпечну стратегію просування бренду та використати передові технології реклами. Враховуючи відмову користувачів від файлів cookies, ви можете спробувати протестувати наступні 3 ефективні способи створення рекламних оголошень:

1. Індивідуальні оголошення із правильними контекстними сигналами

На основі загальнодоступної інформації можна створювати актуальну та ненав’язливу рекламу, яку ви показуватимете вашій потенційній аудиторії. Використовуючи набір контекстних сигналів та власні дані для сегментації аудиторії, можна застосувати статистичні моделі, уточнити групи аудиторій та спрогнозувати їхню поведінку.

Наприклад, можна створити контекстну рекламу, враховуючи такі дані (контекстні сигнали):

  • день і час
  • формат оголошення
  • країна
  • інтереси людини
  • погода, завантаженість доріг
  • контент сторінки
  • веб-сторінки
  • результати спортивних матчів у режимі реального часу
  • комп’ютери та мобільні пристрої
  • місце розташування

Приклад: У ресторані морепродуктів Red Lobster зауважили, що найбільше трафік сайту збільшується у післяобідній час. Тому з 15 до 18 вони запустили мобільну рекламу для залучення користувачів до найближчих магазинів. І виявили, що клієнти, які побачили рекламу того ж дня, на 31% стали частіше відвідувати ресторан, а наступного дня на 17%.

Результати: Мережа ресторанів морепродуктів, використовуючи контекстні сигнали аудиторії (інтереси, місце розташування, час), змогла успішно підвищити відвідуваність та стимулювати продажі.

За допомогою правильних контекстних сигналів, що залучають особисту історію бренду, а також інноваційних технологій реклами, ви зможете взаємодіяти з клієнтами на вищому рівні. Також є можливість додатково отримати покращені результати рекламних кампаній.

Приклад: У ресторані морепродуктів Red Lobster зауважили, що найбільше трафік сайту збільшується у післяобідній час. Тому з 15 до 18 вони запустили мобільну рекламу для залучення користувачів до найближчих магазинів. І виявили, що клієнти, які побачили рекламу того ж дня, на 31% стали частіше відвідувати ресторан, а наступного дня — на 17%. Результати: Мережа ресторанів морепродуктів, використовуючи контекстні сигнали аудиторії (інтереси, місце розташування, час), змогла успішно підвищити відвідуваність та стимулювати продажі. За допомогою правильних контекстних сигналів, що залучають особисту історію бренду, а також інноваційних технологій реклами, ви зможете взаємодіяти з клієнтами на вищому рівні. Також є можливість додатково отримати покращені результати рекламних кампаній.



2. Креативний підхід із автоматизацією

За даними дослідження Forrester, посилення маркетингового плану за допомогою бюджетування креативних ресурсів може підвищити рентабельність інвестицій на 18%. Щоб досягти подібних результатів, необхідно вкладати як в рекламні креативи, так і в автоматизацію (підбір комбінації креативних елементів з урахуванням ефективності для конкретної аудиторії).

У яких випадках автоматизація мобільної реклами може бути корисною?

  • Під час пошуку аудиторії та сегментації користувачів
  • Під час налаштування рекламної кампанії
  • Під час аналізу рентабельності ROAS та окупності реклами
  • Під час персоналізації ваших товарів чи послуг

Приклад: Магазин косметики Douglas створив індивідуальну рекламу під різні аудиторії. Бренд налаштував показ реклами з ключовими словами за рахунок даних, наданих користувачами, а потім залучення аудиторії за інтересами та використанням контекстних сигналів.

Результати: Дані компанії Douglas та автоматичні кастомізовані оголошення допомогли визначити преміальний сегмент аудиторії. Мета кампанії полягала у підвищенні середньої вартості замовлення. Для цього для залучення преміальних клієнтів налаштували рекламу дорогих брендів (праворуч), а для інших товарну рекламу з автоматичним підбором за інтересами (ліворуч).

За допомогою інвестицій у креативний підхід та автоматизацію, ви зможете легко створювати та редагувати рекламні креативи, водночас масштабуючи процес.

Приклад: Магазин косметики Douglas створив індивідуальну рекламу під різні аудиторії. Бренд налаштував показ реклами з ключовими словами за рахунок даних, наданих користувачами, а потім залучення аудиторії за інтересами та використанням контекстних сигналів. Результати: Дані компанії Douglas та автоматичні кастомізовані оголошення допомогли визначити преміальний сегмент аудиторії. Мета кампанії полягала у підвищенні середньої вартості замовлення. Для цього для залучення преміальних клієнтів налаштували рекламу дорогих брендів (праворуч), а для інших — товарну рекламу з автоматичним підбором за інтересами (ліворуч). За допомогою інвестицій у креативний підхід та автоматизацію, ви зможете легко створювати та редагувати рекламні креативи, водночас масштабуючи процес.



3. Тестування та навчання (підхід test-and-learn)

Компанії, що працюють онлайн, часто дотримуються методу «тестування та навчання». Принцип «test and learn» передбачає тестування різноманітних процесів, їх аналіз та генерування в дії. Test&Learn у рекламі вимагає постійного покращення та пошуку нових креативних елементів. Важливо перевіряти актуальність своїх даних, ключові показники ефективності вимірювань, аналізувати перспективу. Потім ви зможете використовувати цю інформацію у вашій стратегії просування бренду.

Маркетологам і брендам потрібно також знаходити нові рішення для взаємодії з потенційними клієнтами. Цикл безперервного зворотного зв’язку з користувачами передбачає збирання інформації про них, аналіз, вирішення проблеми, додаткові комунікації.

Якщо ви хочете створювати постійний та якісний рекламний контент, зверніть увагу на структуру регулярної взаємодії:

  1. Створення креативної стратегії
  2. Тестування та використання шаблонів динамічних оголошень (креативні елементи із сигналами)
  3. Налаштування та запуск кампанії
  4. Підбір об’єктів оголошень на основі сигналів у реальному часі
  5. Оптимізація контенту за допомогою алгоритмів
  6. Збір даних
  7. Створення нового контенту

Маркетологам і брендам потрібно також знаходити нові рішення для взаємодії з потенційними клієнтами. Цикл безперервного зворотного зв'язку з користувачами передбачає збирання інформації про них, аналіз, вирішення проблеми, додаткові комунікації.

Під час створення динамічних оголошень важливо враховувати візуальні елементи та вибрати для себе найкращий спосіб роботи (показувати товар, людину чи все разом). Тестування допоможуть зібрати більше інформації про користувачів, а потім ви зможете додати до шаблонів більше креативних елементів.

Приклад: Webpromo зробили рекламу для IVR (Інститут вертебрології та реабілітації) на основі динамічного шаблону. Було використано по 8 креативних зображень з 5-ма варіантами заголовків та текстів, які автоматично змінювалися залежно від аудиторії. Елементи, які постійно оновлювалися, підвищили привабливість і користь реклами.

Результати: Збільшення конверсій на 64% за 1 місяць порівняно зі звичайною рекламою. Динамічні оголошення виявилися ефективнішими, тому що самостійно визначають який варіант креативу, заголовка та тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії. Водночас, це допомогло поліпшити користувацький досвід взаємодії з рекламою, ефективно розподілити бюджет та отримати якісні результати.

Приклад: Webpromo зробили рекламу для IVR (Інститут вертебрології та реабілітації) на основі динамічного шаблону. Було використано по 8 креативних зображень з 5-ма варіантами заголовків та текстів, які автоматично змінювалися залежно від аудиторії. Елементи, які постійно оновлювалися, підвищили привабливість і користь реклами. Результати: Збільшення конверсій на 64% за 1 місяць порівняно зі звичайною рекламою. Динамічні оголошення виявилися ефективнішими, тому що самостійно визначають який варіант креативу, заголовка та тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії. Водночас, це допомогло поліпшити користувацький досвід взаємодії з рекламою, ефективно розподілити бюджет та отримати якісні результати.



 

Висновки

  1. У світі зросли пошукові запити про «конфіденційність в інтернеті» (online privacy), оскільки користувачі ресурсів онлайн зацікавлені у захисті власних даних.
  2. За допомогою даних третього порядку або third-party cookies можна відслідковувати перевагу та поведінку аудиторії на платформах у десктопній або мобільній версії.
  3. Збір даних без згоди користувачів безпосередньо порушує умови конфіденційності та прав споживачів. Тому для запобігання відстеження користувачів багато браузерів почали блокувати сторонні файли cookies.
  4. Маркетологам потрібно враховувати альтернативні варіанти збору даних і використовувати нові можливості просування. Для цього можна продумати безпечну стратегію бренду та використовувати передові технології реклами.

Реклама без файлів Cookies

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності