Instagram представив оновлену функцію і рекламу Reels. Як створювати привабливі ролики?
31.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Користувачі Instagram вже можуть спробувати оновлену функцію Reels. Відтепер тривалість ролика збільшилася з 30 до 60 секунд. У компанії заявили, що оновлення зробить контент зручнішим, однак за бажанням записувати можна і коротші відео.
Важливо! Сервіс Reels від Instagram був вперше представлений в листопаді 2019 року в Бразилії. У червні 2020 він з’явився в Німеччині і Франції, а в липні — в Індії. У серпні минулого року Instagram відкрив доступ до сервісу Reels в 50 країнах світу. Експерти називають його головним конкурентом соціальної мережі TikTok.
Функція Reels розташована в меню Instagram Stories поруч з Boomerang і Super-Zoom. Популярні ролики потрапляють в рекомендації, що дозволяє активним користувачам підвищувати впізнаваність своїх Reels, набирати передплатників, розповідати про бренд і послуги, досягати популярності.
Instagram Reels з оновленою функцією дозволяє створювати 60-секундні відео з різними ефектами і швидкістю відтворення. На ролики можна накладати особисту музику, з каталогу або використовувати трендові ремікси.
Instagram також представив рекламу Reels. За допомогою зростаючого глобального майданчика ваш бренд може знайти хто завгодно, і це відмінний спосіб для охоплення людей, які не стежать за вами в Instagram.
Розширте свої вертикальні кампанії в Video Stories до формату Reels або запускайте рекламу в Reels як окрему кампанію в Facebook Ads Manager. З рекламою в сервісі Instagram ви зможете домогтися реальних бізнес-результатів.
Ознайомтеся з порадами Instagram зі створення привабливих роликів Reels, які допоможуть вам знайти нових клієнтів і проявити творчий потенціал вашого бренду.
4 поради для работи з Reels від Instagram:
1. Експериментуйте з різними творчими інструментами, щоб створювати автентичний контент бренду.
- Додайте власний звук
- Грайте зі швидкістю
- Встановіть таймери для запису без допомоги рук
2. Діліться своєю стрічкою і обирайте зображення обкладинки, щоб спонукати глядачів подивитися ваше відео. Доступні:
- Функція “Поділитися в стрічці”
- Функція “Відзначити продукт”
3. Взаємодійте з вашою спільнотою. Комунікація підвищує лояльність аудиторії.
4. Співпрацюйте з іншими і беріть участь в трендах за допомогою Remix.
Що пропонує для користувачів Instagram for Business?
- Можливість відстежувати результативність реклами. Аналізуйте результативність реклами за допомогою статистики, щоб удосконалювати свої оголошення.
- Прості та гнучкі інструменти для досягнення цілей. Перетворюйте будь-які публікації в рекламу всього за кілька хвилин завдяки функції просування або використовуйте Ads Manager, щоб створювати більш складні мультиплатформові кампанії.
- Перетворення існуючих публікацій в Instagram в рекламу за кілька хвилин за допомогою функції просування. Перетворіть будь-яку публікацію в оголошення. Просто вкажіть потрібне місце призначення, аудиторію і бюджет.
- Створення мультиплатформових кампаній за допомогою Ads Manager. Цей універсальний інструмент з розширеними функціями дозволяє створювати рекламу, яку можна показувати в Instagram, на Facebook і на інших платформах.
- Звернення до клієнтів. Вибирайте привабливі формати для створення реклами і залучення клієнтів в Instagram, щоб досягати своїх цілей.
Детальніше ознайомитися з Instagram Reels ви можете на сторінці Facebook Blueprint. Спробуйте підвищити впізнаваність бренду за допомогою коротких розважальних відеороликів:
- Як використовувати ролики Instagram, щоб продемонструвати свій бізнес і стати відомими;
- Як створювати ролики для Instagram;
- Як створювати розважальні ролики, щоб залучити більше людей.
Также читайте інші матеріали в блозі Webpromo:
- Новий Spam Links Update против спаму з посилань. Запущена оцінка алгоритмами Google
- Search Console Insights — новий інструмент Google для формування релевантного контенту
- Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.