Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 7 способів збільшити CTR рекламних оголошень в Google Ads

7 способів збільшити CTR рекламних оголошень в Google Ads

21.06.2022

Катя Лифиренко


Показник клікабельності допоможе дізнатися, наскільки ефективно інтернет-реклама залучає потенційних клієнтів. Низький CTR вказує на те, що рекламні оголошення недостатньо переконливі або релевантні для користувачів. У цій статті ми визначимо, що таке click-through rate, який показник клікабельності вважається оптимальним і поділимося порадами, які допоможуть збільшити CTR.

Зміст:

1. Що таке CTR?

2. Який CTR вважаеться оптимальним?

3. Як збільшити клікабельність оголошень в Google Ads

4. Висновки

CTR



Що таке CTR?

CTR (click-through rate) – це метрика, яка визначає співвідношення кількості кліків до кількості показів, вимірюється у відсотках.

Для обчислення CTR використовують просту формулу:

CTR

Який CTR вважаеться оптимальним?

Визначити який відсоток CTR вважається оптимальним досить складно. Оскільки це багато в чому залежить від ніші та конкуренції. Однак якщо спиратися на середні показники в Google Ads, то нормальним буде вважатися 1,91% для пошуку та 0,35% для медійної реклами. Як правило, хороший рейтинг кліків у Google становить 4–5 %+ у пошуку або 0,5–1 %+ у контекстно-медійній мережі.

Як збільшити клікабельність оголошень в Google Ads

1. Поліпшіть показник якості

Quality Score (показник якості) – це метрика Google Ads, яка надає кожному оголошення оцінку від 0 до 10.

Це показник релевантності та якості реклами, він тісно пов’язаний із CTR. Чим вище QS, тим більше шансів у рекламного оголошення зайняти вигідне розташування пошукової видачі. Відповідно, чим помітніша ваша реклама для користувачів, тим вища CTR.

На показник якості впливають:

  • Очікуваний CTR – ймовірність того, що при показі оголошення користувач натисне на нього.
  • Релевантність оголошення – наскільки оголошення відповідає намірам користувача.
  • Якість цільової сторінки – наскільки цільова сторінка є релевантною користувачам, які перейшли по рекламі.

Аналіз цих факторів допоможе визначити над чим варто попрацювати і що поліпшити для підвищення CTR. Це може бути рекламний текст, окремі ключові слова чи контент цільової сторінки.

2. Використовуйте розширення

Розширення доповнюють рекламні оголошення необхідною інформацією та роблять їх релевантними для користувача. Крім цього, використання розширень дає можливість зайняти більше місця в пошуковій видачі, оскільки рекламне оголошення стає довшим. Це допоможе збільшити клікабельність, особливо на мобільних пристроях, де рекламна площа обмежена.

Google Ads пропонує кілька типів розширень:

  • Розташування
  • Додаткові номери телефонів
  • Додаткові посилання
  • Виноски
  • Структурований опис
  • Ціна
  • Промоакції
  • Посилання на додаток
  • Зображення
  • Лід-форма

CTR

Ми рекомендуємо використовувати якомога більше доступних розширень. Однак важливо враховувати, що не всі вони будуть актуальними для вашого бізнесу, варто вказувати лише релевантні.

За даними Google, використання розширень в рекламних оголошеннях в середньому збільшує CTR на 10-15%.

3. Тестуйте різні типи оголошень

За останні кілька років Google представив безліч інструментів, які дозволяють використовувати машинне навчання для поліпшення результатів рекламних кампаній. Використання адаптивних оголошень, у тому числі, допоможе покращити CTR. Ви можете додати до 15 заголовків та 4 описів. Google вибере варіант, який є найбільш релевантним пошуковому запиту. Тим самим це збільшує шанс, що користувач перейде на цільову сторінку.

4. Пишіть текст, що продає

Приваблива реклама допоможе збільшити CTR. Подумайте чому користувачі повинні натиснути саме на ваше оголошення і вкажіть свої переваги. Проаналізуйте рекламу конкурентів і постарайтеся виділитися з їхньої фоні. Наприклад, знижки, безкоштовна доставка, гарантія на використання. Не забувайте, що ваші УТП повинні відповідати наповненню цільової сторінки. Інформація, яку ви вказуєте, має бути доступна для користувача після переходу на сайт. Ми рекомендуємо тестувати різні варіанти тексту, це допоможе визначити заголовки та опис, на які найкраще відгукується ваша аудиторія.

CTR

5. Додайте CTA

Для того, щоб стимулювати користувачів клікнути на оголошення, додайте текст CTA (заклик до дії). Наприклад, “Купити зараз”. Ви можете протестувати різні варіанти CTA та відстежити їхню ефективність.

6. Використовуйте ключові слова

Визначте за якими запитами користувачі шукають ваш товар чи послугу, після чого вставте ключові слова у посилання, опис та зображення. Намагайтеся підбирати фрази у точній відповідності до пошукового запиту, для цього можна використовувати планувальник ключових слів. Наприклад, “Купити ноутбук Lenovo”.

CTR

7. Використовуйте A/B тести

A/B тестування допомагає визначити найбільш ефективні оголошення. Так ви зрозумієте, на яких варіантах варто зосередити зусилля, а які, можливо, призупинити. Це сприяє не лише збільшенню показника клікабельності, а й оптимізації бюджету. Безумовно, CTR має бути одним із показників, на який слід звертати увагу при виборі найрезультативніших оголошень. Але не забувайте зіставляти CTR з кількістю показів та кліків. Наприклад, якщо ви маєте 100% CTR з одного показу, такий результат навряд чи можна назвати успішним.

Висновки

Показник клікабельності допомагає пошуковій системі зрозуміти, наскільки цікава та корисна ваша цільова сторінка, реклама та контент для користувачів. Щоб підвищити CTR необхідно оптимізувати текст, додати розширення, попрацювати над показником якості. Крім того, дуже важливо створювати різні варіанти рекламних текстів та типів оголошень, щоб ви могли визначити найефективніші.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності