Головна » Блог » Покупки в YouTube Shorts, перша співпраця з брендом

Покупки в YouTube Shorts, перша співпраця з брендом

14.06.2022

Катя Лифиренко


Glossier став першим брендом, який почав продавати товари через YouTube Shorts. Співпраця Glossier з YouTube продемонструвала нове поєднання контенту та комерції. Дедалі більше брендів матимуть можливість створювати комерційні відеоролики для перегляду на мобільних пристроях. Також можна залучати лідерів думок та блогерів для реклами своїх продуктів. Наприклад, Glossier запустили конкурс Shoppable Shorts Challenge, що пропонує глядачам шанс придбати останній продукт бренду.

YouTube Shorts



Відео з можливістю покупки стрімко набирає популярності серед маркетологів, які намагаються залучити користувачів за допомогою прямих трансляцій або відеореклами. У дослідженні Interactive Advertising Bureau (IAB) говориться:

40% керівників рекламних агентств стверджують, що відеореклама з можливістю покупки входить до їх стандартного набору медіа-інструментів, а 35% ще тестують і вивчають цей формат.

Здатність досягати ключових показників ефективності на всіх етапах воронки – це основна перевага у використанні YouTube Shorts. 55% керівників, які використовують відеоформат для продажу товарів, заявили, що інструмент досягає цілей верхньої частини воронки, таких як впізнаваність бренду. За даними IAB, 56% стверджують, що відеооголошення з можливістю покупки покривають нижню частину воронки продажів, тобто конверсію.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності