Головна » Блог » Тренди покупок на Чорну п'ятницю у TikTok

Тренди покупок на Чорну п'ятницю у TikTok

10.11.2021

Ольга Коцофанэ


У 2020 році 40% користувачів під час знижок на Чорну п’ятницю купили товари, побачивши їх на TikTok. А 80% користувачів вважають, що платформа також відіграла важливу роль в їхньому рішенні про купівлю. У 2021 році 70% користувачів TikTok планують шукати натхнення та здійснювати покупки через рекламні повідомлення в соціальних мережах (Sponsored). Про це свідчить нещодавнє дослідження команди TikTok For Business.

У 2020 році 40% користувачів під час знижок на Чорну п'ятницю купили товари, побачивши їх на TikTok. А 80% користувачів вважають, що платформа також відіграла важливу роль в їхньому рішенні про купівлю. У 2021 році 70% користувачів TikTok планують шукати натхнення та здійснювати покупки через рекламні повідомлення в соціальних мережах (Sponsored). Про це свідчить нещодавнє дослідження команди TikTok For Business.



Чорна п’ятниця для рітейлерів та покупців стала не просто одним днем, а важливим сезонним періодом. У 2020 році інтернет-магазини продовжили розпродаж на кілька тижнів, а перегляди хештега #blackfriday потроїлись у жовтні та користувалися популярністю до Різдва. Зараз багато рітейлерів оголошують про ранні знижки та додаткові вигоди покупок в онлайні. Водночас більшість покупців вже адаптувалися до змін і почали готуватися до сезону розпродажів та свят, у тому числі до Чорної п’ятниці.

Чорна п'ятниця для рітейлерів та покупців стала не просто одним днем, а важливим сезонним періодом. У 2020 році інтернет-магазини продовжили розпродаж на кілька тижнів, а перегляди хештега #blackfriday потроїлись у жовтні та користувалися популярністю до Різдва. Зараз багато рітейлерів оголошують про ранні знижки та додаткові вигоди покупок в онлайні. Водночас більшість покупців вже адаптувалися до змін і почали готуватися до сезону розпродажів та свят, у тому числі до Чорної п'ятниці.

Які покупки можуть придбати користувачі TikTok у Чорну п’ятницю 2021 року?

  1. +15% Одяг
  2. +32% Подарунки
  3. +35% Ігрові пристрої
  4. +16% Особиста електроніка
  5. + 20% Предмети особистої гігієни

Які покупки можуть придбати користувачі TikTok у Чорну п'ятницю 2021 року?

Рекомендації для збільшення продажів та реклами до Чорної п’ятниці 2021 у TikTok:

  1. Будьте собою у TikTok. Автентичність та індивідуальність на TikTok це головний аспект успіху будь-якого бізнесу чи бренду на платформі.
  2. Використовуйте налаштування Branded Effect для збільшення CTR. CTA у програмі та камері дозволяють спрямовувати трафік на вашу веб-сторінку інтерактивним та захоплюючим способом, щоб допомогти максимізувати конверсії.
  3. TopView для привернення уваги та стимулювання покупок та продажів у Чорну п’ятницю. Завдяки інструменту ваші акції будуть в центрі уваги і гарантовано отримають максимальне охоплення в додатку TikTok.
  4. Spark Ads для посилення органічного трафіку та контенту. Акційні пропозиції Чорної п’ятниці можуть залучити безліч органічних публікацій від користувачів TikTok. Слідкуйте за згадками ваших продуктів, а потім збільшуйте їх кількість за допомогою Spark Ads, щоб більше учасників спільноти TikTok могли бачити їх у своїх #fyp (цільові сторінки для користувачів з відібраними відео TikTok).
  5. Використовуйте TikTok Creators у пошуку відповідних партнерів. Ви можете отримати схвалення перевірених авторів для свого бренду на TikTok Creator Marketplace, попросити його підтримати ваш хештег челендж і збільшити залучення до покупок.

Зверніть увагу! Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo стало першим офіційним партнером TikTok в Україні. Дізнатися більше про можливості реклами TikTok від експертів можна  тут.

Рекомендації щодо збільшення продажів та реклами до Чорної п'ятниці 2021 у TikTok:



@romanturl

Training for #BlackFriday be like…😩😂 @MikeRuga

♬ original sound – Its Roman

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності