Головна » Блог » Facebook вимкнув функцію розпізнавання обличчя

Facebook вимкнув функцію розпізнавання обличчя

04.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Соціальна мережа Facebook відмовилася від функції автоматичного розпізнавання користувачів на фото та відео. Інформацію розмістили у блозі на офіційній сторінці. У системі кожного третього користувача була налаштована дана опція. Що спричинило цю подію?

Facebook отключил функцию распознавания лица



Розпізнавання обличчя відбувалося автоматично, якщо фото або відео розміщувалося в мережі. Користувачеві надходило відповідне повідомлення. Також більше не буде можливості відзначати користувачів на фото. Технологію обіцяють вимкнути до кінця тижня. Крім цього, до кінця року з архіву буде видалено існуючу базу (шаблони для розпізнавання обличчя).

Основною причиною назвали – дотримання конфіденційності та збереження даних. Рішення приймалося на тлі невдоволення з боку користувачів на цю технологію. Багато хто скаржився, що соціальна мережа збирає та використовує біометричні дані, які вважаються конфіденційними. На даний момент немає чітких правил, як правильно застосовувати метод без порушення прав користувачів.Facebook отключил функцию распознавания лицаПри цьому розробники Facebook не відмовляються від цього інструменту і планують його в майбутньому вдосконалити. Функція розпізнавання особи залишається найефективнішим способом боротьби з шахраями, незаконними операціями. Можливо, технологія набуде “другого життя”. У користувачів з’явиться шанс за бажання самостійно встановлювати опцію в налаштуваннях.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті