Головна » Блог » 49% користувачів TikTok купили товар після того, як побачили його в стрічці

49% користувачів TikTok купили товар після того, як побачили його в стрічці

06.05.2021

Ольга Коцофане


Просування в TikTok — відносно новий спосіб розповісти про свої товари та послуги. Однак багато брендів досі сумніваються в ефективності платформи для своєї ніші, покладаючись на вже перевірені варіанти. Наприклад, контекстну рекламу. Нещодавнє опитування Adweek-Morning Consult показало, що 15% всіх дорослих і 36% представників покоління Z зробили покупки після того, як побачили огляд або рекламу товару в TikTok.

Просування в TikTok для брендів: дослідження



Також результати опитування показали, що:

  • у 71% респондентів є обліковий запис в TikTok;
  • 60% мілленіалов купили щось, побачивши рекламу або огляд товару на платформі;
  • 48% покоління X і 27% бебі-бумерів теж придбали продукт за рекомендацією ТікТока.

Цікаво, що аудиторія TikTok в порівнянні з користувачами інших платформ частіше здійснює покупки у брендів після перегляду реклами або огляду на продукт. Це говорить про те, що «тіктокери» потенційно можуть бути самої відданої групою покупців з соціальних мереж. Але для того, щоб отримати дійсно високий коефіцієнт конверсій, таргінг потрібно на тих користувачів, які відносяться до вашої цільової аудиторії.

На сьогоднішній день в TikTok Ads доступні наступні типи рекламних кампаній: Reach / Traffic, App Installs, Video Views, Conversions. Для запуску просування на платформі просто залиште заявку і Webpromo розробить індивідуальну стратегію для вашого бренду.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

новини Webpromo

В IAB Ukraine вийшло дослідження Webpromo «Огляд ринків: Польща»

Редакція Webpromo у співпраці з IAB Ukraine підготувала новий огляд європейського ринку

Популярні хештеги для Facebook 2023:

Популярні хештеги для Facebook 2023: де їх шукати?

Трендові хештеги у Facebook допомагають не тільки відстежувати події, а ще й сприяють більшій залученості користувачів та підвищенні їх...

Трендові хештеги у TikTok: як їх використовувати та де шукати?

Хештеги — це ефективний інструмент просування в Tiktok. Якщо ви прагнете досягти успіху на платформі TikTok, тоді неодмінно радимо...

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу під час війни

Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу...

Юрій Копишинський, СЕО-спеціаліст Webpromo, розповів про те, як змінилися запити бізнесу у сфері маркетингу під час війни.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності