Головна » Блог » 49% користувачів TikTok купили товар після того, як побачили його в стрічці

49% користувачів TikTok купили товар після того, як побачили його в стрічці

06.05.2021

Ольга Коцофане


Просування в TikTok — відносно новий спосіб розповісти про свої товари та послуги. Однак багато брендів досі сумніваються в ефективності платформи для своєї ніші, покладаючись на вже перевірені варіанти. Наприклад, контекстну рекламу. Нещодавнє опитування Adweek-Morning Consult показало, що 15% всіх дорослих і 36% представників покоління Z зробили покупки після того, як побачили огляд або рекламу товару в TikTok.

Просування в TikTok для брендів: дослідження



Також результати опитування показали, що:

  • у 71% респондентів є обліковий запис в TikTok;
  • 60% мілленіалов купили щось, побачивши рекламу або огляд товару на платформі;
  • 48% покоління X і 27% бебі-бумерів теж придбали продукт за рекомендацією ТікТока.

Цікаво, що аудиторія TikTok в порівнянні з користувачами інших платформ частіше здійснює покупки у брендів після перегляду реклами або огляду на продукт. Це говорить про те, що «тіктокери» потенційно можуть бути самої відданої групою покупців з соціальних мереж. Але для того, щоб отримати дійсно високий коефіцієнт конверсій, таргінг потрібно на тих користувачів, які відносяться до вашої цільової аудиторії.

На сьогоднішній день в TikTok Ads доступні наступні типи рекламних кампаній: Reach / Traffic, App Installs, Video Views, Conversions. Для запуску просування на платформі просто залиште заявку і Webpromo розробить індивідуальну стратегію для вашого бренду.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності