49% користувачів TikTok купили товар після того, як побачили його в стрічці
06.05.2021
Просування в TikTok — відносно новий спосіб розповісти про свої товари та послуги. Однак багато брендів досі сумніваються в ефективності платформи для своєї ніші, покладаючись на вже перевірені варіанти. Наприклад, контекстну рекламу. Нещодавнє опитування Adweek-Morning Consult показало, що 15% всіх дорослих і 36% представників покоління Z зробили покупки після того, як побачили огляд або рекламу товару в TikTok.
Також результати опитування показали, що:
- у 71% респондентів є обліковий запис в TikTok;
- 60% мілленіалов купили щось, побачивши рекламу або огляд товару на платформі;
- 48% покоління X і 27% бебі-бумерів теж придбали продукт за рекомендацією ТікТока.
Цікаво, що аудиторія TikTok в порівнянні з користувачами інших платформ частіше здійснює покупки у брендів після перегляду реклами або огляду на продукт. Це говорить про те, що «тіктокери» потенційно можуть бути самої відданої групою покупців з соціальних мереж. Але для того, щоб отримати дійсно високий коефіцієнт конверсій, таргінг потрібно на тих користувачів, які відносяться до вашої цільової аудиторії.
На сьогоднішній день в TikTok Ads доступні наступні типи рекламних кампаній: Reach / Traffic, App Installs, Video Views, Conversions. Для запуску просування на платформі просто залиште заявку і Webpromo розробить індивідуальну стратегію для вашого бренду.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Product Reviews Update: нові критерії Google, за якими ранжуватимуться відгуки;
- Як підготувати реальний прогноз по органічному трафіку?;
- 7 аналогів GEOClever.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.