Українські користувачі стали рідше клікати по рекламі в Facebook
31.07.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Ольга Коцофанt
Карантин вніс свої корективи в рекламний ринок України як оффлайн, так і онлайн. В тому числі, вплинув на поведінкові фактори в соціальних мережах. Про це повідомляють в своєму дослідженні Facebook та Instagram PlusOne.
Спираючись на дані Facebook Audience Insights PlusOne проаналізувати активність українських користувачів у Facebook і порівняли зі світовими показниками. Виявилося, що з січня по липень 2020 року залученість аудиторії змінилася незначним чином. Але, на жаль, в меншу сторону. Так, кількість кліків на рекламу знизилося з 21 на 20, а кількість лайків ‒ з 17 на 16. Без змін залишилися показники репостів і коментарів.
У світі карантин, навпаки, змусив користувачів поводитися в Facebook трохи активніше, ніж раніше. Натискання на рекламу збільшилися з 12 до 13, коментарі – з 5 до 6, а лайки і репости залишилися без змін ‒ по 12 й 1 відповідно.

Як змінилася залученість користувачів в Facebook після карантину
Також нагадаємо, що раніше ми публікували оновлений прогноз обсягів рекламного ринку Україна 2020 від ВРК.