Головна » Блог » Українські користувачі стали рідше клікати по рекламі в Facebook

Українські користувачі стали рідше клікати по рекламі в Facebook

31.07.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Ольга Коцофанt


Карантин вніс свої корективи в рекламний ринок України як оффлайн, так і онлайн. В тому числі, вплинув на поведінкові фактори в соціальних мережах. Про це повідомляють в своєму дослідженні Facebook та Instagram PlusOne.

Спираючись на дані Facebook Audience Insights PlusOne проаналізувати активність українських користувачів у Facebook і порівняли зі світовими показниками. Виявилося, що з січня по липень 2020 року залученість аудиторії змінилася незначним чином. Але, на жаль, в меншу сторону. Так, кількість кліків на рекламу знизилося з 21 на 20, а кількість лайків ‒ з 17 на 16. Без змін залишилися показники репостів і коментарів.

У світі карантин, навпаки, змусив користувачів поводитися в Facebook трохи активніше, ніж раніше. Натискання на рекламу збільшилися з 12 до 13, коментарі – з 5 до 6, а лайки і репости залишилися без змін ‒ по 12 й 1 відповідно.

Як змінилася залученість користувачів в Facebook після карантину

Як змінилася залученість користувачів в Facebook після карантину

Для українського ринку адаптивно-медійної реклами це означає лише одне ‒ вона буде змінюватися з метою збільшення залученості користувачів. Як саме, експерти Webpromo скоро розкажуть в нашому блозі.

Також нагадаємо, що раніше ми публікували оновлений прогноз обсягів рекламного ринку Україна 2020 від ВРК.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності