Головна » Блог » Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки

Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки

08.07.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Немає жодного секрету в тому, що соціальні мережі «атакували» весь світ, а у 60% населення Землі вже є свої акаунти.

У квітні 2021 року в п’ятірку найпопулярніших соціальних гігантів світу увійшли:

  1. Facebook 2,797 млрд користувачів;
  2. YouTube користуються 2,291 мільярда чоловік;
  3. WhatsApp аудиторія в 2 млрд користувачів;
  4. Facebook Messenger 1,3 млрд людей;
  5. Instagram 1,287 мільярда користувачів.

WeChat на шостому місці 1,225 млрд людей, а TikTok зайняв сьому позицію з аудиторією в 732 мільйонів користувачів.

При цьому півроку тому показники лиш трохи відрізнялися, а перші чотири позиції зросли. У жовтні 2020 року в п’ятірку найпопулярніших соціальних мереж світу входили:

  1. Facebook 2,701 млрд користувачів;
  2. YouTube користуються 2,000 мільярда чоловік;
  3. WhatsApp аудиторія в 2,000 млрд користувачів;
  4. Facebook Messenger 1,3 млрд людей;
  5. WeChat — 1,206 мільярда чоловік;

Instagram перебував на шостому місці — 1,158 млрд користувачів, а TikTok займав лише сьому позицію з аудиторією в 689 мільйонів користувачів.

Про це повідомляється в дослідженні за останній квартал 2020-го року — Digital 2020 October Global Statshot Report і за квартал 2021-го Digital 2021 April Global Statshot Report, проведеними міжнародними агентствами DataReportal, Hootsuite and  We Are Social.

Також у дослідженні зазначається, що в середньому один користувач витрачає на соцмережі 2,5 години в день, а в сукупності всі користувачі понад 10 мільярдів годин щодня.

Значні цифри в діджитал інформації за 2020-2021 рік



 

Зміст:

  1. Дані про користувачів в цифрах за 2020-2021 рік
  2. Як часто використовують соціальні мережі по всьому світу?
  3. Найулюбленіші соціальні платформи в світі
  4. Рейтинг найбільш відвідуваних веб-сайтів в світі
  5. Що буде популярним в соціальних мережах і пошуку в 2021 році?
  6. Висновки

 

Дані про користувачів в цифрах за 2020-2021 рік

Скільки людей користуються Інтернетом, мобільними пристроями та соціальними мережами в 2020-2021 році?

Перед тим, як ми розглянемо тенденції зростання соціальних мереж, давайте вивчимо загальну інформацію про користувачів в Жовтні 2020 і Квітні 2021 року.

Жовтень 2020:

  1. Загальна чисельність населення світу: 7,81 мільярда чоловік.
  2. Кількість людей, що використовують мобільні телефони по всьому світу: 5,20 мільярда
  3. Глобальні Інтернет-користувачі: 4,66 мільярда
  4. Користувачі соціальних мереж по всьому світу: 4,14 мільярда

Стан цифрових технологій в Жовтні 2020 і квітні 2021 року

Квітень 2021:

  1. Загальна чисельність населення світу: 7,85 мільярда чоловік
  2. Кількість людей, що використовують мобільні телефони по всьому світу: 5,27 мільярда
  3. Глобальні Інтернет-користувачі: 4,72 мільярда
  4. Користувачі соціальних мереж по всьому світу: 4,33 мільярда

Стан цифрових технологій в квітні 2021 року

Зміни в квартальних звітах по діджитал за 2020 й і 2021-й рік означають, що:

  • Чисельність населення світу зросла на 0,5%;
  • Постійно збільшується кількість унікальних мобільних користувачів, а це означає, що понад дві третини всіх людей на Землі тепер мають мобільні телефони. Наприклад, за останні півроку кількість користувачів мобайла склала + 7 мільярдів людей;
  • Інтернет мережа розростається по всьому світу, а її кількість користувачів зараз становить понад 60% населення Землі;
  • Приєднується більше 19 мільярдів нових користувачів до платформ соціальних мереж, зараз їх загальне число досягає 4,33 мільярда.

Таким чином, за останній рік кількість користувачів Інтернету в усьому світі зросла більш ніж на 336 мільйонів, досягнувши в цілому більше 4,7 мільярда осіб. Аналіз Kepios показує, що 6 з 10 чоловік у всьому світі зараз підключені до Інтернету.

6 з 10 чоловік у всьому світі зараз підключені до Інтернету, причому в квітні 2021 року Інтернетом користувалися більш 4,72 мільярда чоловік

Зараз інтернетом користується близько 60% населення світу. Хоча фактично цифри можуть бути і вищими, тому що COVID-19 продовжує обмежувати дослідження використання Інтернету.

Соціальні мережі, як і раніше, ключовий драйвер для більш широкого впровадження Інтернету, і останнє дослідження GWI показує, що майже 99% глобальних Інтернет-користувачів у віці від 16 до 64 років щомісяця використовують соціальні мережі або Інтернет-платформу обміну повідомленнями.

Це цікаво! Більше 900 000 користувачів в день з’являються в Інтернеті, або 10½ нових користувачів кожну секунду. Рівні поширення мережі розрізняються по всьому світі. Наприклад, в Індії, Бангладеші та Пакистані більше 1 мільярда людей залишаються непідключеними до всесвітньої мережі.

Соціальні мережі як і раніше це ключовий драйвер для більш широкого впровадження Інтернету



 

Як часто використовують соціальні мережі по всьому світу?

Зараз в світі на 19 мільярдів користувачів соціальних мереж більше, ніж було в останньому кварталі 2020 року (4,33> 4,14 мільярда).

Ця сума також на 2,1% вище, ніж показник три місяці тому з Digital 2020 October Global Statshot Report, а це означає, що кількість користувачів соціальних мереж в першому кварталі 2021 року зросла удвічі швидше, ніж за попередні три місяці (55,1>53%).

Це цікаво! Китай додав 85 мільйонів нових користувачів соціальних мереж за останні 12 місяців, що становить приблизно 1 з 6 нових користувачів у світі за цей період, в той час як Індія, Індонезія і Бразилія також додали значну кількість нових користувачів до загальної кількості місцевих користувачів.

Щорічна зміна кількості користувачів соціальних мереж в світі + 13,7% (+ 521 млн. людей);
Частка користувачів соціальних мереж, що використовують мобільні телефони 99%;
Середня кількість часу в день, проведеного в соціальних мережах — 2 години 22 хвилини.

Як соціальні мережі набирають обертів

 

Найулюбленіші соціальні платформи в світі

Ми з вами дізналися, які соціальні мережі найпопулярніші в світі. Прийшов час поговорити про ті світові платформи, які обдаровані найбільшою кількістю користувацьких  симпатій в 2021 році.

У квітні 2021 року в п’ятірку найулюбленіших соціальних мереж користувачів увійшли:

  1. WhatsApp 24,1%;
  2. Facebook 21,8%;
  3. Instagram 18,4%;
  4. Twitter 4,8%;
  5. FB Messenger 3,6%;

Tik Tok 3,4% людям подобаються відео в ТікТок. Line і Telegram отримали оцінку в 2,4%. Pinterest не вистачило одного відсотка 2,3%, а Snapchat дев’яти 1,5%. Найменше користувачі люблять VK, Apple Imessage, Kakaotalk, Linkedin, Discord і Reddit вони отримали 1,1 – 1,0% глядацьких симпатій. У вибірці за винятком Китаю брали участь користувачі у віці від 16 до 64 років. Єдиний критерій визначення для всіх «улюбленої» соціальної мережі відсутній.

Найулюбленіші соціальні платформи в світі

Винятком даних про користувацький досвід в Китаї аргументується відсутністю можливості отримання доступу до тих самих соціальних платформ, що використовує весь світ.

Це цікаво! YouTube не включений в список платформ соціальних мереж в опитуванні GWI, тому він не буде доступний ні в одному з цих рейтингів (примітка: GWI класифікує YouTube як відеоплатформу, а не як платформу соціальних мереж).

Найулюбленіші соціальні платформи в світі за віком і гендером



 

 

Рейтинг найбільш відвідуваних веб-сайтів в світі

Ми з вами вже дізналися, які соціальні мережі найпопулярніші в світі, а які найулюбленіші для користувачів. Згадані нами соціальні мережі є лідерами не тільки в рейтингу соціальних мереж, але і в рейтингу веб-сайтів. Тому, прийшов час поговорити про найбільш відвідувані веб-сайти у світі.

У квітні 2021 року в п’ятірку найбільш відвідуваних веб-сайтів у світі увійшли:

  1. Google 75,1 млрд відвідувань;
  2. YouTube 21,9 млрд відвідувань;
  3. Facebook 16,4 млрд відвідувань;
  4. Wikipedia 14,3 млрд відвідувань;
  5. Yahoo 5,4 млрд відвідувань;

Компанії Instagram і Amazon поділяють однаковий показник 4,1 млрд відвідувань, але Amazon поступається за параметрами унікальних відвідувань і тривалості часу одного візиту. Восьме місце займає Pornhub 3,8 млрд відвідувань, сьоме Xvideos 3,7 млрд відвідувань. Замикає 10-тку найпопулярніших веб-сайтів в світі Twitter 3,6 млрд відвідувань.

Облік користувачів і відвідувачів в рейтингу найбільш популярних соціальних мереж в світі

Навіть для найдосвідченішого маркетолога важливо володіти актуальними статистичними даними. Інформація про кількість людей, які користуються Інтернетом, мобільними пристроями та соціальними мережами дасть розуміння наскільки ті чи інші ресурси популярні, відвідувані, чи продаються, а хто входить в топ світу. І від цих знань можна відштовхуватися, розробляючи, наприклад, стратегію розвитку бренду.

Дані SEMrush  про аудиторію деяких провідних веб-сайтів і соціальних платформ в світі говорять про те, що між урахуванням користувачів і відвідувачів ресурсів може бути велика різниця.

Це цікаво! Такі платформи, як YouTube і Twitter, продовжують привертати значну кількість відвідувачів, які не залогінилися в систему, щоб скористатися сервісом.

Що це означає? Аудиторія сервісів потенційно може бути в два рази більше, ніж припускають дані про вхід в систему.

Наприклад, YouTube повідомляє про 2 мільярди користувачів, які логіняться в систему кожного місяця, але стовпець «Унікальні відвідування» в таблиці нижче показує, що загальна щомісячна база користувачів платформи, ймовірно, буде значно вище.

Однак, поки що немає способу врахувати людей, які не логіняться в систему і при цьому отримують доступ до кожної платформи через різні пристрої і браузери.

 

Що буде популярним в соціальних мережах і пошуку в 2021 році?

Давайте розглянемо тенденції, які вже розвиваються і будуть мати все більше попиту в майбутньому:

  • Зміна балансу демографії цифровий аудиторії: тепер організації можуть використовувати цифрові технології для охоплення ширшого кола аудиторій, ніж будь-коли раніше, наприклад, більш дорослу аудиторію.
  • Розвиток пошукової поведінки: голосовий пошук, пошук зображень і соціальний пошук стають зручнішими і більше подобаються користувачам.
  • Зростання глобалізації в електронній торгівлі: гіганти електронної торгівлі стають все більш популярними серед міжнародних покупців. Масштаб як і раніше буде перевагою, але унікальні пропозиції і диференційований досвід покупок ключ до сталого успіху.
  • Корисна доповнена реальність: Бренди, такі як Nike, IKEA і Estée Lauder, все частіше використовують функціональність доповненої реальності. З елементами доповненої реальності легше показувати відчутну користь і цінність продукту.
  • Глобальний мейнстрим чи революційне нововведення: що це? Інновації та технології. Від підключених «розумних» окулярів до системи онлайн-фінансів або, можливо, створення якогось пристрою для розумного будинку.

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити ще «вчора»



 

Висновки

  1. У 60% населення Землі вже є свої акаунти і доступ до Інтернету. Кількість користувачів соціальних мереж в першому кварталі 2021 року зросло вдвічі у порівнянні з осінню 2020 року.
  2. У п’ятірку найпопулярніших соціальних платформ в світі увійшли Facebook, YouTube, WhatsApp, Facebook Messenger і Instagram.
  3. Серед найулюбленіших соціальних мереж користувачі частіше використовують WhatsApp, Facebook, Instagram, Twitter, FB Messenger і Tik Tok.
  4. У рейтингу найбільш відвідуваних веб-сайтів у світі названі ресурси Google, YouTube, Facebook, Wikipedia, Yahoo.
  5. У 2021 році в соціальних мережах і пошуку все більше набувають популярності зміна балансу демографії цифровий аудиторії, розвиток пошукової поведінки, зростання глобалізації в електронній торгівлі, корисна доповнена реальність і глобальний мейнстрим.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті