Головна » Блог » В Google картинках з'явилася інформація про ліцензування

В Google картинках з'явилася інформація про ліцензування

02.09.2020

Ольга Коцофане


 

Google почав показувати значок «Ліцензований» (Licensable) в картинках, які містять ліцензійну інформацію. Це дозволить користувачам відразу розуміти, на яких умовах можна використовувати обрану картинку.

«Ліцензовані функції зображень Google – великий крок вперед у спрощенні користувачам швидкої ідентифікації та ліцензування візуального контенту. Google тісно співпрацював з DMLA і його учасниками під час розробки функцій, обміну інструментами й деталями, одночасно збираючи відгуки й відповідаючи на питання чи проблеми наших учасників»,прокоментував нововведення керівник робочої групи IPTC Photo Metadata Майкл Стейдл.

Значок про ліцензування видно в вікні, яке з’являється при натисканні на конкретне зображення. Якщо картинка доступна для звантаження, то посилання під нею направить користувача на сторінку власника контенту. Там можна буде докладніше вивчити всі правила використання контенту.

В Google картинках з'явилася інформація про ліцензування

В Google картинках з’явилася інформація про ліцензування

Також в Google Картинках з’явиться можливість відфільтрувати результати видачі по типу ліцензії. Наприклад, показувати тільки ті, які можна безплатно і без дозволу автора. Детальніше про те, як додати інформацію про ліцензії на зображенні читайте тут.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке вебаналітика та яку роль вона відіграє в оптимізації сайту?

Що таке вебаналітика та яку роль вона відіграє в...

Вебсайти давно перестали бути лише візитною карткою компаній. Зараз це потужний інструмент для залучення аудиторії та розвитку...

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись маркетологи?

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись...

Від звичайного студента до одного з найбагатших людей світу — як захоплення технологіями допомогло Марку Цукербергу досягти вершин?...

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності