Головна » Блог » 10 причин налаштувати корпоративну пошту: де, як і навіщо

10 причин налаштувати корпоративну пошту: де, як і навіщо

10.08.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


70-80% листів ваших розсилок залишаться без уваги. До такого висновку прийшли дослідники з Mailchimp, проаналізувавши тисячі відправлених email в 2019 році. Найвищий показник відкриття виявився у листах з державних установ 28.77%. Комерційним структурам користувачі вірять набагато менше (показник відкриття email в сфері e-commerce 15.68%).

Корпоративна пошта один із способів підвищити довіру користувача до електронних листів. Чому це працює, як налаштувати корпоративну пошту і скільки це буде коштувати читайте далі.

Зміст:

  1. Що таке корпоративна пошта?
  2. Переваги корпоративної пошти
  3. Скільки коштує налаштування корпоративної пошти?
  4. Як налаштувати корпоративну пошту Google?
  5. Безкоштовна корпоративна пошта в Україні
  6. Висновки

Що таке корпоративна пошта Корпоративна пошта - це електронна поштова скринька, адреса якого містить доменне ім'я сайту компанії.



 

Що таке корпоративна пошта?

Корпоративная почта це електронна поштова скринька, адреса якого містить доменне ім’я сайту компанії. Ось приклади таких адрес:

  • anton@serankin.com
  • noreply@rabota.ua
  • similarwebteam@similarweb.com
  • support@yakaboo.ua
  • noreply@olx.ua
  • content@mann-ivanov-ferber.ru

Якщо лист приходить зі звичайної адреси, після символу @ слідує назва поштового сервісу: gmail.com, mail.ru, yahoo.com. У адресах корпоративної пошти в цьому місці вказано доменне ім’я сайту. Все, що бачить користувач до символу @ задає власник поштового акаунта.

 

Переваги корпоративної пошти

Навіщо потрібна корпоративна пошта? Є 10 причин, через які слід налаштувати корпоративний e-mail:

1. Довіра

Використовувати приватні поштові скриньки під потреби бізнесу ніхто не забороняв. Це безкоштовно, тим і підкуповує. Давайте розглянемо приклад: адреса ivanov_brasletiki@ukr.net. Менеджер інтернет-магазину Браслетики Іванов ніколи не дізнається, що налаштована їм розсилка майже цілком осіла в папках СПАМ. А якщо якісь листи і прорвалися у Вхідні  4 з 5 користувачів відправлять послання в кошикне читаючи (середній відсоток відкриття 21.3%).

Email з незрозумілої приватної адреси це потенційна загроза в очах одержувача. Всередині може бути купон на знижку. Або посилання на вірус.

А якби розсилка велася з адреси info@brasletiki.com? Такий email викликає більше довіри, і має всі шанси уникнути автоматичної мітки “спам”. Тому що він відправлений з корпоративної пошти.

Враховуйте, що адреси одержувачів для розсилки ви теж не придумуєте: користувачі контактували з вашою компанією, заповнювали анкети, свідомо підписувалися на розсилку. Побачивши домен відправника листа, вони з більшою ймовірністю впізнають вас (за умови, що їх дії до цього були усвідомленими).

2. Повага

Налаштувавши корпоративну поштову скриньку, ви продемонструєте користувачам готовність докласти зусиль для того, щоб ваше послання до них потрапило. Ви цінуєте час і комфорт одержувачів, позбавляючи їх від необхідності вирішувати, чи гідний лист довіри, чи безпечно його відкривати.

3. Престиж

Виділивши час і ресурси для створення корпоративної пошти, ви надаєте вагомості свого бізнесу. Створити приватний акаунт в gmail може будь-який аферист з неіснуючої компанією-одноденкою. Сьогодні він працює, шле листи, збирає гроші з клієнтів. А завтра закинув поштову скриньку і пропав.

Доклавши зусилля для організації корпоративних розсилок ви начебто підтверджуєте, що ваша компанія налаштована серйозно, і зникати найближчим часом не збирається.

4. Надійність

Листи, надіслані з корпоративної пошти, забезпечуються додатковими параметрами безпеки записом SPF і цифровим підписом DKIM. Поштові сервіси більше довіряють таким листам і рідко відправляють їх в спам.

5. Порядок

Використовуючи для бізнесу особисту поштову скриньку, ви ризикуєте втратити важливі листи в потоці стороннього листування. Корпоративна пошта дозволяє розмежовувати приватне життя і роботу.

6. Безпека

Бізнес-пошту складніше зламати. Розробники поштових сервісів усвідомлюють, що ділове листування може бути набагато привабливіше для хакерів, ніж приватне, так як дає можливість отримати доступ до фінансових документів, бізнес-проектів і комерційних таємниць. В адмін-панелі поштових сервісів можна оперативно змінити пароль, або заблокувати акаунт.

7. Контроль

Створіть корпоративні поштові скриньки всім співробітникам компанії і контролюйте їх ділову активність. Наприклад, ви зможете відстежити, як швидко і правильно менеджери відповідають на запити клієнтів.

8. Комфорт

Поштові сервіси надають в розпорядження власників корпоративних акаунтів додатковий функціонал: хмарне сховище, календар, чат. Набір опцій залежить від конкретного сервісу.

9. Підтримка

Менеджери email-сервісів допоможуть вам у вирішенні проблем і дадуть відповіді на питання.

10. Спілкування

Корпоративна пошта впорядковує ділову переписку співробітників всередині компанії і позбавляє їх робочі ящики від спам-розсилок.

Переваги корпоративної пошти



 

Скільки коштує налаштування корпоративної пошти?

Існує 3 способи налаштувати корпоративну пошту:

  • За допомогою поштових сервісів від Google, Yandex, Mail.ru;
  • На хостингу;
  • На власному сервері.

Останній найбільш витратний: він передбачає купівлю обладнання для серверної і оплату обслуговуючого цей сервер фахівця.

Налаштування корпоративної пошти на хостингу безкоштовне.

Тарифи Yandex:

За допомогою поштових сервісів від тарифи Yandex

Тарифи Mail.ru:

За допомогою поштових сервісів від тарифи Mail.ru

І в Yandex, і в Mail.ru функціонал безкоштовної версії дозволяє повноцінно користуватися корпоративною поштою. Платні тарифи додають простір і комфорт (зокрема позбавляють від реклами).

В Google підписка на мінімальний функціонал поштової скриньки обійдеться в 5.4 $ за людину в місяць. Є безкоштовний демонстраційний період 2 тижні.

В Google підписка на мінімальний функціонал поштової скриньки обійдеться в 5.4 $ за людину в місяць. Є безкоштовний демонстраційний період 2 тижні.

 

Як налаштувати корпоративну пошту Google?

Корпоративний email-сервіс Google називається Gmail від Google Workspace. Крім домену в поштовій адресі бізнес-акаунт передбачає такі зручності:

  • Внутрішня комунікація співробітників в Google Meets і Google Chat.
  • Опціональні додатки: Admin, Endpoint, Vault, Work Insights.
  • Доступ до хмарного сховища (від 30 гб).
  • Вбудовані додатки: календар, таблиці, документи, слайди, Currents, Keep, Sites, Apps Scripts, Cloud Search, Jumboard.
  • Захист. Моделі машинного навчання Google блокують фішингові атаки і шкідливе ПО.
  • Інтеграція з поштовими клієнтами Outlook, Mozilla Thunderbird і Apple Mail.
  • Цілодобова підтримка менеджерів Google.

Для створення корпоративного акаунту в Gmail Workspace виберіть тариф (або почніть безкоштовний пробний період).

Як налаштувати корпоративну пошту Google

У запропонованій далі формі вкажіть назву компанії, виберіть кількість співробітників і позначте країну, в якій працює ваш бізнес.

Для створення корпоративного акаунту в Gmail Workspace виберіть тариф (або почніть безкоштовний пробний період).

Наступний крок внесення контактної інформації: прізвище, ім’я та поточна адреса електронної пошти.

Наступний крок — внесення контактної інформації: прізвище, ім'я та поточна адреса електронної пошти.

Google поцікавиться, чи є у вас домен. За його відсутності сервіс запропонує вибрати доменне ім’я і придбати його. Виберіть зі списку вільний домен.

Google поцікавиться, чи є у вас домен. За його відсутності сервіс запропонує вибрати доменне ім'я і придбати його. Виберіть зі списку вільний домен.

Google поцікавиться, чи є у вас домен. Виберіть зі списку вільний домен.

Або натисніть кнопку “У мене є домен” і введіть його у вікні.

Або натисніть кнопку “У мене є домен” і введіть його у вікні.

На цьому етапі Google делікатно поцікавиться, як ви відреагуєте на його email-розсилки.

На цьому етапі Google делікатно поцікавиться, як ви відреагуєте на його email-розсилки.

Далі вам потрібно буде придумати ім’я поштової скриньки (логін, частина адреси перед символом @), пароль і підтвердити, що ви не робот.

Далі вам потрібно буде придумати ім'я поштової скриньки (логін, частина адреси перед символом @), пароль і підтвердити, що ви не робот.

Це цікаво: зверніть увагу, з яким розумінням розробники поставилися до капчі  “Ми здогадуємося, що ви не робот, але повинні запитати. Ви робот?” Після такого вступу ставиш галочку не з роздратуванням, а з посмішкою.

При покупці домену в процесі налаштування акаунта потрібно вказати інформацію про свою компанію. Ці дані використовуються корпорацією ICANN для реєстрації домену (обов’язкова практика по всьому світу). Пізніше в налаштуваннях можна визначити, чи буде інформація загальнодоступною.

При покупці домену в процесі налаштування акаунта потрібно вказати інформацію про свою компанію. Ці дані використовуються корпорацією ICANN для реєстрації домену (обов'язкова практика по всьому світу). Пізніше в налаштуваннях можна визначити, чи буде інформація загальнодоступною.

Оплата обраного тарифу знімається по закінченню терміну пробної версії, але для функціонування акаунта необхідно пройти верифікацію підтвердити домен.

Для цього додайте на сайт зазначені сервісом атрибути:

  1. MX-запис. В панелі DNS видаліть існуючі MX-записи, і скопіюйте туди запис, наданий для підтвердження. Вміст поля “Ім’я хост псевдонім” вставте в графу “Ім’я”, виберіть тип “MX (поштовий сервер)”, і перенесіть значення запису (повністю, в тому числі точку) в рядок “Домен”. Вкажіть задану пріоритетність.
  2. HTML-файл. Завантажте файл, наданий для підтвердження. Додайте його на сайт через панель управління хостингом за допомогою менеджера файлів.
  3. TXT-файл. Створіть новий запис в панелі DNS. Вставте в графу “Ім’я” вміст поля “Ім’я хост псевдонім”. Виберіть тип “TXT (текстовий запис)”, і скопіюйте наданий для підтвердження запис в поле “Значення”.
  4. Тег. Через панель управління хостингом в менеджері файлів відкрийте для редагування файл index.html. Скопіюйте в нього тег, наданий для підтвердження. Розмістіть його перед закриваючим тегом.

Процес підтвердження займає до 72-х годин (залежить від швидкості оновлення DNS-записів).

Після підтвердження домену пошта вже може працювати. Однак, ваші листи з високою часткою ймовірності все ще можуть потрапляти в спам. Зміцніть надійність своїх розсилок додатковими параметрами безпеки:

  • Для захисту від підробок ваших листів спамерами в DNS хостингу потрібно внести SPF-запис (формат TXT): v = spf1 include: _spf.google.com
  • Додайте цифровий підпис DKIM. Він підвищує довіру поштових систем до ваших розсилок. Зробити це можна в налаштуваннях аутентифікації електронної пошти через адмін-консоль Google Workspace: виберіть домен, створіть запис і виберіть всі налаштування наступного вікна за замовчуванням. Система згенерує значення TXT-запису, яке потім потрібно скопіювати в панель DNS. Далі в налаштуваннях пошти натисніть Почати аутентифікацію. Цифровий підпис буде активовано протягом 48 годин.

Як налаштувати корпоративну пошту Google Корпоративний email-сервіс Google називається Gmail від Google Workspace.



 

Безкоштовна корпоративна пошта в Україні

З 2017 року указ Президента України заблокував дії російських сервісів на території країни. Безкоштовні email-сервіси від Yandex і Mail.ru стали для українців недоступні. Єдина гідна альтернатива від Google вимагає вкладень, а це багатьом не підходить. Розглянемо варіанти безкоштовного створення корпоративної пошти в Україні.

Yandex і Mail.ru

Деякі користувачі настільки звикли до інтерфейсу заборонених сервісів, що продовжують користуватися ними, незважаючи на блокування. Доступ до ресурсів можна отримати через VPN (в браузері Opera функція вшита, включається за бажанням).

Налаштування пошти в Yandex і Mail.ru дуже схожа на аналогічну від Google: інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, підтвердження домену (тими ж способами), додавання записів MX, SPF і DKIM. Функціонал теж не сильно відрізняється. Різниця в основному в масштабах: обсяг сховища, кількість поштових скриньок.

Важливо: Ми не рекомендуємо використання зазначених сервісів, так як вони заборонені законом на території України!

Корпоративна пошта на хостингу

Для цього способу потрібен домен і хостинг. Єдиної інструкції по налаштуванню немає, так як на різних хостах процес може відрізнятись.

Переваги пошти на хостингу Недоліки пошти на хостингу
  • Немає реклами (в безкоштовних версіях Yandex і Mail.ru є);
  • Можливість підключення поштових клієнтів (outlook, apple mail, bat);
  • Немає обмежень на кількість поштових скриньок;
  • Встановлення переадресації;
  • Опціональний бекап пошти;
  • Регульований обсяг поштових скриньок.
  • На хостингу може діяти обмеження на кількість вихідних повідомлень;
  • Якщо з сусіднього хостингу, розташованого на тому ж сервері, розсилався спам є ризик потрапити під санкції.

 

Для налаштування корпоративної пошти зайдіть в меню електронної пошти на панелі управління хостингом, введіть домен, ім’я користувача, пароль і обсяг ящика. Далі внесіть DNS-записи, і пошта запрацює.

Як налаштувати корпоративну пошту Google Корпоративний email-сервіс Google називається Gmail від Google Workspace.



 

Висновки

  1. Gmail, Yandex, Mail.ru, Proton, Zoho, на своєму хостингу, на своєму сервері варіантів створення email-акаунтів для бізнесу багато.
  2. Функціонал сервісів дозволяє навести порядок в діловому листуванні, полегшує комунікацію всередині компанії і надає серйозності кожному листу, відправленому з корпоративної адреси.
  3. Домен в адресі листа не єдиний, але важливий стимул його прочитати.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті