Головна » Блог » Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових альтернатив Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових альтернатив Google Analytics

03.02.2023

Таня Шевченко


Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, існує багато альтернативних інструментів, що не поступаються GA в кількості функцій, а за окремими показниками дозволяють отримати навіть більш детальні дані. Пропонуємо 9 кращих аналогів Google Analytics, які ефективно доповнять авторитетний сервіс Google, а можливо й замінять його 🙂 

В нашій добірці знайдете як безкоштовні інструменти з відкритим вихідним кодом або freemium, так і платні платформи з можливістю підключити пробну версію без підписки. 

Зміст: 

  1. Woopra
  2. Matomo
  3. Clicky
  4. Mixpanel
  5. Heap
  6. Chartbeat
  7. Leadfeeder
  8. W3counter
  9. Fathom

 

Коротка довідка про Google Analytics (GA) від Webpromo: GA — найпоширеніший інструмент для вимірювання та аналізу трафіку веб-сайту. За даними The Social Shepherd аналітикою Google користуються понад 28 млн сайтів з усього світу (а це 55% від загальної кількості існуючих веб-ресурсів). Очікується, що показник буде лише зростати. Платформа дозволяє зрозуміти, хто знаходить ваш контент і де саме (вік, стать, місце розташування аудиторії; інформація про зовнішні джерела), надає чіткі цифри відвідуваності сайту та поведінки користувачів на ньому. Google Analytics містить відповіді на багато важливих маркетингових питань щодо лідів, конверсій, бар’єрів відвідувачів в здійсненні покупки, ефективності контенту в різних звітних сегментах. Дані, отримані з допомогою GA, допомагають покращувати ресурс, впроваджувати нові функції та приймати стратегічно важливі рішення для розвитку бізнесу. Сервіс безкоштовний та легко інтегрується з більшістю веб-сайтів, є платна версія Google Analytics 360

 

1. Woopra

Платформа Woopra була створена у 2012 році для забезпечення потреб бізнесу в аналітичному сервісі, який охоплюватиме весь шлях користувача на сайті в режимі реального часу. 

Надання аналітичних даних базується на чотирьох основних критеріях: етапи шляху клієнта, тенденції, утримання, сегментація користувачів (за поведінкою, датою першого чи останнього замовлення, реєстрації тощо). Такий алгоритм дозволяє визначити шлях клієнта через кілька точок взаємодії з ним для підвищення показників залученності та утримання. Woopra не просто показує метрики, але допомагає зрозуміти, як ці числа співвідносяться один з одним.

В доповнення до веб-версії, Woopra можна встановити на ПК. Також сервіс інтегрується в один клік з десятками сторонніх програм. Серед них Google Ads, Google Drive, Slack, WordPress, Shopify, Zendesk та багато інших

Впевнено рекомендуємо Woopra в якості альтернативи GA, маркетологам, які хочуть отримати деталізовану статистику поведінки своїх клієнтів на всіх етапах їх онлайн- взаємодії з компанією. 

Користувачам Woopra пропонуються безкоштовна та pro-версії.

Woopra

Джерело: https://www.woopra.com/analytics

 

2. Matomo

Matomo (раніше відомий як Piwik) — популярний сервіс веб-аналітики з відкритим вихідним кодом, орієнтований на конфіденційність — відмінна альтернатива Google Analytics. Адже деякі функції платформи навіть перевершують можливості GA. Крім відстеження трафіку, поведінки користувачів, надання деталізованої статистики, Matomo пропонує також записи сеансів, звіти за SEO-словами, A/B-тестування, теплові карти. Розробники Matomo забезпечують повну конфіденційність даних відвідувачів сайту, згідно до законів GDPR та CCPA

Ще одна особливість Matomo — функція імпорту всіх статистичних даних з Google Analytics, що спрощує перехід на нову платформу. 

Є безкоштовний локальний хостинг, а також хмарний сервіс за підпискою. 

Matomo

Джерело: https://matomo.org/



 

3. Clicky

Незважаючи на спрощений дизайн «з початку 2000-х»‎, за кількістю функцій аналітична платформа Clicky може сміливо конкурувати з Google Analytics. Користувачам пропонується:

  • аналітика трафіку в режимі реального часу;
  • теплові карти для детального огляду сеансів на сторінці, а також активності кожного окремого відвідувача;
  • аналіз зворотних посилань;
  • видалення спаму та даних ботів для забезпечення найбільш точної інформації;
  • простий інтерфейс для зручності використання.
  • відповідність вимогам GDPR, що гарантує конфіденційність даних відвідувачів сайтів.

Є free-версія та кілька тарифних планів на вибір. 

Clicky

Джерело: https://clicky.com/

 

4. Mixpanel

Mixpanel — сервіс продуктової аналітики з функціями аналізу конверсій, коефіцієнта утримання, відстеження подій та поведінки користувачів. Інтерактивний інструмент звітності дозволяє легко сегментувати дані, отримувати потрібні показники та створювати візуалізовані звіти в лічені секунди. Особливо доцільний продуктовим компаніям (включаючи розробку онлайн-сервісів).

Є обмежений безкоштовний план та дві платних версії. 

Mixpanel

Джерело: https://mixpanel.com/home/

 

5. Heap

Оптимальний інструмент для маркетологів-початківців з простим та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, та разом з тим широким функционалом, який надає навіть більше даних про клієнтів, ніж GA. З Heap можна аналізувати поведінку відвідувача, показники залученості, вимірювати кожну дію користувача на сайті — відправка форм, окремі кліки, скролінг тощо. Є можливість розширеного сегментування даних та створення звітів, теплові карти та запис сеансів. Платформа інтегрується з десятками популярних сервісів. 

Є безкоштовна версія, до 10 тис сеансів у місяць та три платні пакети.

Heap

Джерело: https://www.heap.io/

 

6. Chartbeat

Chartbeat особливо корисний контент-маркетологам. Сервіс відслідковує ефективність контенту на сайті та надає дані в режимі реального часу. Платформа пропонує оптимізацію заголовків, тестування зображень, рекомендації щодо покращення текстів. Є функції сортування показників та формування звітності. Доступна безкоштовна пробна версія та платний пакет, вартість підписки встановлюється індивідуально в залежності від потреб компанії. 

Chartbeat

Джерело: https://chartbeat.com/

 

7. Leadfeeder

Використання Leadfeeder доцільне в якості доповнення GA або альтернативних платформ, адже функціонал сервісу обмежений, але дуже корисний для B2B-бізнесу. Платформа відстежує та ідентифікує компанії, які відвідують веб-сайт, навіть якщо вони не залишають жодних контактів. В сервісі фіксується дані про переглянуті веб-сторінки та інші поведінкові показники. Це дозволяє B2B-гравцям дізнатись, які саме організації-конкуренти відвідують сайт, отримати інформацію про потенційних клієнтів, створювати більш цільові та персоналізовані комерційні пропозиції. Для відстеження розширених даних доступна інтеграція з Google Analytics.

Пропонується безкоштовний lite-пакет та платна версія за premium-підпискою. 

Leadfeeder

Джерело: https://www.leadfeeder.com/



 

8. W3counter

W3counter пропонує користувачам базовий (але ключовий) функціонал Google Analytics — дані про джерела трафіку, шлях користувача на сайті, інформацію про відвідувачів (місце розташування, вік, стать, пристрій, з якого відвідували ресурс, тощо). Є опція додавання корисних віджетів на сайт (pop-up, кнопки соцмереж, форми зворотного зв’язку та ін). 

W3counter має декілька тарифних планів, в тому числі і безкоштовний пакет.

W3counter

Джерело: https://www.w3counter.com/

 

9. Fathom

Більш «конфіденційний»‎ аналог GA відображає всі важливі кількісні дані в єдиній панелі інструментів: унікальних користувачів, перегляди веб-сторінок, середній час сеансу, показник відмов, інформацію про аудиторію, виконання відвідувачами вказаних цілей. Крім того, Fathom використовує метод обходу більшості блокувальників реклами, що дозволяє отримати більше даних, а також пропонує «швидший»‎ скрипт ніж Google Analytics (як стверджують розробники платформи). Завдяки спрощеній панелі інструментів та збору базової статистики, Fathom оптимальний для невеликих компаній. 

Користування платне, є 30-денна пробна версія.

Fathom

Джерело: https://usefathom.com/

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності