Головна » Блог » Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових альтернатив Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових альтернатив Google Analytics

03.02.2023

Тетяна Шевченко


Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, існує багато альтернативних інструментів, що не поступаються GA в кількості функцій, а за окремими показниками дозволяють отримати навіть більш детальні дані. Пропонуємо 9 кращих аналогів Google Analytics, які ефективно доповнять авторитетний сервіс Google, а можливо й замінять його 🙂 

В нашій добірці знайдете як безкоштовні інструменти з відкритим вихідним кодом або freemium, так і платні платформи з можливістю підключити пробну версію без підписки. 

Зміст: 

  1. Woopra
  2. Matomo
  3. Clicky
  4. Mixpanel
  5. Heap
  6. Chartbeat
  7. Leadfeeder
  8. W3counter
  9. Fathom

 

Коротка довідка про Google Analytics (GA) від Webpromo: GA — найпоширеніший інструмент для вимірювання та аналізу трафіку веб-сайту. За даними The Social Shepherd аналітикою Google користуються понад 28 млн сайтів з усього світу (а це 55% від загальної кількості існуючих веб-ресурсів). Очікується, що показник буде лише зростати. Платформа дозволяє зрозуміти, хто знаходить ваш контент і де саме (вік, стать, місце розташування аудиторії; інформація про зовнішні джерела), надає чіткі цифри відвідуваності сайту та поведінки користувачів на ньому. Google Analytics містить відповіді на багато важливих маркетингових питань щодо лідів, конверсій, бар’єрів відвідувачів в здійсненні покупки, ефективності контенту в різних звітних сегментах. Дані, отримані з допомогою GA, допомагають покращувати ресурс, впроваджувати нові функції та приймати стратегічно важливі рішення для розвитку бізнесу. Сервіс безкоштовний та легко інтегрується з більшістю веб-сайтів, є платна версія Google Analytics 360

 

1. Woopra

Платформа Woopra була створена у 2012 році для забезпечення потреб бізнесу в аналітичному сервісі, який охоплюватиме весь шлях користувача на сайті в режимі реального часу. 

Надання аналітичних даних базується на чотирьох основних критеріях: етапи шляху клієнта, тенденції, утримання, сегментація користувачів (за поведінкою, датою першого чи останнього замовлення, реєстрації тощо). Такий алгоритм дозволяє визначити шлях клієнта через кілька точок взаємодії з ним для підвищення показників залученності та утримання. Woopra не просто показує метрики, але допомагає зрозуміти, як ці числа співвідносяться один з одним.

В доповнення до веб-версії, Woopra можна встановити на ПК. Також сервіс інтегрується в один клік з десятками сторонніх програм. Серед них Google Ads, Google Drive, Slack, WordPress, Shopify, Zendesk та багато інших

Впевнено рекомендуємо Woopra в якості альтернативи GA, маркетологам, які хочуть отримати деталізовану статистику поведінки своїх клієнтів на всіх етапах їх онлайн- взаємодії з компанією. 

Користувачам Woopra пропонуються безкоштовна та pro-версії.

Woopra

Джерело: https://www.woopra.com/analytics

 

2. Matomo

Matomo (раніше відомий як Piwik) — популярний сервіс веб-аналітики з відкритим вихідним кодом, орієнтований на конфіденційність — відмінна альтернатива Google Analytics. Адже деякі функції платформи навіть перевершують можливості GA. Крім відстеження трафіку, поведінки користувачів, надання деталізованої статистики, Matomo пропонує також записи сеансів, звіти за SEO-словами, A/B-тестування, теплові карти. Розробники Matomo забезпечують повну конфіденційність даних відвідувачів сайту, згідно до законів GDPR та CCPA

Ще одна особливість Matomo — функція імпорту всіх статистичних даних з Google Analytics, що спрощує перехід на нову платформу. 

Є безкоштовний локальний хостинг, а також хмарний сервіс за підпискою. 

Matomo

Джерело: https://matomo.org/



 

3. Clicky

Незважаючи на спрощений дизайн «з початку 2000-х»‎, за кількістю функцій аналітична платформа Clicky може сміливо конкурувати з Google Analytics. Користувачам пропонується:

  • аналітика трафіку в режимі реального часу;
  • теплові карти для детального огляду сеансів на сторінці, а також активності кожного окремого відвідувача;
  • аналіз зворотних посилань;
  • видалення спаму та даних ботів для забезпечення найбільш точної інформації;
  • простий інтерфейс для зручності використання.
  • відповідність вимогам GDPR, що гарантує конфіденційність даних відвідувачів сайтів.

Є free-версія та кілька тарифних планів на вибір. 

Clicky

Джерело: https://clicky.com/

 

4. Mixpanel

Mixpanel — сервіс продуктової аналітики з функціями аналізу конверсій, коефіцієнта утримання, відстеження подій та поведінки користувачів. Інтерактивний інструмент звітності дозволяє легко сегментувати дані, отримувати потрібні показники та створювати візуалізовані звіти в лічені секунди. Особливо доцільний продуктовим компаніям (включаючи розробку онлайн-сервісів).

Є обмежений безкоштовний план та дві платних версії. 

Mixpanel

Джерело: https://mixpanel.com/home/

 

5. Heap

Оптимальний інструмент для маркетологів-початківців з простим та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, та разом з тим широким функционалом, який надає навіть більше даних про клієнтів, ніж GA. З Heap можна аналізувати поведінку відвідувача, показники залученості, вимірювати кожну дію користувача на сайті — відправка форм, окремі кліки, скролінг тощо. Є можливість розширеного сегментування даних та створення звітів, теплові карти та запис сеансів. Платформа інтегрується з десятками популярних сервісів. 

Є безкоштовна версія, до 10 тис сеансів у місяць та три платні пакети.

Heap

Джерело: https://www.heap.io/

 

6. Chartbeat

Chartbeat особливо корисний контент-маркетологам. Сервіс відслідковує ефективність контенту на сайті та надає дані в режимі реального часу. Платформа пропонує оптимізацію заголовків, тестування зображень, рекомендації щодо покращення текстів. Є функції сортування показників та формування звітності. Доступна безкоштовна пробна версія та платний пакет, вартість підписки встановлюється індивідуально в залежності від потреб компанії. 

Chartbeat

Джерело: https://chartbeat.com/

 

7. Leadfeeder

Використання Leadfeeder доцільне в якості доповнення GA або альтернативних платформ, адже функціонал сервісу обмежений, але дуже корисний для B2B-бізнесу. Платформа відстежує та ідентифікує компанії, які відвідують веб-сайт, навіть якщо вони не залишають жодних контактів. В сервісі фіксується дані про переглянуті веб-сторінки та інші поведінкові показники. Це дозволяє B2B-гравцям дізнатись, які саме організації-конкуренти відвідують сайт, отримати інформацію про потенційних клієнтів, створювати більш цільові та персоналізовані комерційні пропозиції. Для відстеження розширених даних доступна інтеграція з Google Analytics.

Пропонується безкоштовний lite-пакет та платна версія за premium-підпискою. 

Leadfeeder

Джерело: https://www.leadfeeder.com/



 

8. W3counter

W3counter пропонує користувачам базовий (але ключовий) функціонал Google Analytics — дані про джерела трафіку, шлях користувача на сайті, інформацію про відвідувачів (місце розташування, вік, стать, пристрій, з якого відвідували ресурс, тощо). Є опція додавання корисних віджетів на сайт (pop-up, кнопки соцмереж, форми зворотного зв’язку та ін). 

W3counter має декілька тарифних планів, в тому числі і безкоштовний пакет.

W3counter

Джерело: https://www.w3counter.com/

 

9. Fathom

Більш «конфіденційний»‎ аналог GA відображає всі важливі кількісні дані в єдиній панелі інструментів: унікальних користувачів, перегляди веб-сторінок, середній час сеансу, показник відмов, інформацію про аудиторію, виконання відвідувачами вказаних цілей. Крім того, Fathom використовує метод обходу більшості блокувальників реклами, що дозволяє отримати більше даних, а також пропонує «швидший»‎ скрипт ніж Google Analytics (як стверджують розробники платформи). Завдяки спрощеній панелі інструментів та збору базової статистики, Fathom оптимальний для невеликих компаній. 

Користування платне, є 30-денна пробна версія.

Fathom

Джерело: https://usefathom.com/

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності