Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

23.01.2023

Юрій Телець


Маркетологи знають: витратити час та гроші, щоб залучити трафік на свої вебсайти – це не найважче завдання. Набагато складніше перетворити цей трафік на продаж. Щоб вимірювати ефективність роботи із залученим трафіком, використовують показник CR – conversion rate або коефіцієнт конверсії. Збільшення CR хоча б з 1% до 2% може дати від 20% до 50% додаткового доходу.

Щоб ви змогли правильно поставити ціль під час відстеження коефіцієнта конверсії, оцінили користь цих даних та змогли визначити стратегію оптимізації цього показника, редакція Webpromo підготувала актуальну статистику CRO у 2023 році. Вивчайте та збільшуйте свої продажі!

Зміст:

 

Загальна статистика CRO

Середній коефіцієнт конверсії сайту складає 2,35% (Wordstream). Цей показник виведено з урахуванням даних із різних ніш, тому важливо розуміти особливості вашої вертикалі. Однак це хороша відправна точка, щоб встановити орієнтир, якого потрібно прагнути. Якщо CR вашого сайту вже коливається на рівні 2-3%, то ви рухаєтеся в правильному напрямку. Також на гістограмі нижче бачимо, що найкращі 25% вебсайтів мають коефіцієнт конверсії не менше 5,31%, а найкращі 10% мають коефіцієнт конверсії 11% і вище. Це майже вп’ятеро більше, ніж середнє значення.

Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

Джерело: https://www.wordstream.com

Середній коефіцієнт мобільної конверсії становить близько 1,53% проти 4,14% на ПК (Statista). Однією з причин такого показника мобільної конверсії можуть бути особливості використання гаджетів. На невеликому екрані складно друкувати і користувачі не хочуть витрачати час на заповнення лід-форми або введення своїх платіжних реквізитів.

Середній коефіцієнт конверсії реклами у Facebook у всіх галузях – 9,21% (Wordstream). Оскільки, залежно від сфери, цей показник варіюється, рекомендуємо не орієнтуватися на нього для оцінювання ефективності вашої власної реклами. Так, наприклад, реклама фітнесу у Facebook конвертується на 14,29%, а реклама рітейлу – лише на 3,26%.

Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

Джерело: https://www.wordstream.com

Найвищий середній коефіцієнт конверсії за джерелами трафіку – платний пошук (2,9%)(Smart Insights). Зазначимо, що органічний пошук майже настільки ж високий – 2,7%.

Найнижчий середній коефіцієнт конверсії електронної комерції у галузі мають спортивні товари (2,35%), а найвищий – продукти харчування (4,95%) (Yotpo).

Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

Джерело: https://blogginglift.com



 

Статистика цільової сторінки

Розробка дизайну та макету ваших цільових сторінок, а також їхнє правильне використання мають вирішальне значення для ефективного CRO. Ось які статистичні дані щодо оптимізації лендингу вам варто знати.

Збільшення кількості лендингів із 10 до 15 збільшує кількість потенційних клієнтів на 55% (HubSpot). Це говорить про те, що створення нових цільових сторінок для кожної з ваших кампаній є гарною практикою. Компанії з великою кількістю лендингів конвертують більше свого трафіку у потенційних клієнтів.

Яким має бути коефіцієнт конверсії у 2023 році: актуальна статистика для маркетологів

Джерело: https://blog.hubspot.com

Вебсайти з більш ніж 40 цільовими сторінками генерують у 12 разів більше лідів (HubSpot). Збільшення кількості потенційних клієнтів пов’язане з тим, що вебсайти стали різноманітнішими та містять значно більше контенту.

62% підприємств B2B мають менше 6 цільових сторінок (HubSpot). Більшість компаній знають лише про рекламу, а не про конверсію. Вони не знайомі з перевагами більшої кількості цільових сторінок. Якщо у вас є власний вебдизайнер і розробник, ви можете регулярно створювати більше цільових сторінок. Протестуйте їх, щоб визначити, які з них працюють найкраще. Як тільки досягнете успіху, використовуйте свої найкращі лендинги для підвищення конверсії.

У середньому 44% кліків B2B припадають на головні сторінки, а не на цільові (HubSpot). Головна сторінка – це добрий спосіб зробити огляд компанії, але вона не допомагає з конверсією трафіку. Лендінг дозволяє вам безпосередньо спілкуватися з вашими відвідувачами, це ключовий елемент вебсайту. Якщо він добре розроблений, люди конвертуються. Якщо ні, вони йдуть.

Автоматизація маркетингу збільшує кількість потенційних клієнтів на 451% (Business2Community).

 

Поради щодо оптимізації коефіцієнта конверсії (CRO)

Ці статистичні дані дають поради про те, як ви можете краще оптимізувати свої маркетингові матеріали та сторінки вебсайту, щоб збільшити кількість конверсій.

  • Користувацький контент підвищує конверсію на 161% (Yotpo).
  • Персоналізовані заклики до дії працюють на 202% краще, ніж звичайні заклики до дії (Hubspot).
  • Персоналізовані повідомлення електронної пошти підвищують кількість кліків CTA в середньому на 14%, а кількість конверсій – на 10% (Jeff Bulas).
  • Повільне завантаження сторінок знижує конверсію на 7% (Neil Patel).


Сподіваємося, що зібрана нами у цій статті статистика CRO дала вам уявлення про те, що вам потрібно зробити, щоб отримати більше конверсій, та допомогла визначити сфери для покращення стратегій її оптимізації.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності