Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як покращити оголошення в Google Shopping, щоб вони продавали?

Як покращити оголошення в Google Shopping, щоб вони продавали?

06.04.2023

Дарія Картавченко


Використовуєте оголошення в Google Shopping для реклами товару, але не влаштовує рівень продажів? Можливо ви врахували не всі деталі під час налаштування.

 

Принципи успішного оголошення в Google Shopping

Google Shopping – це онлайн-платформа, яка дозволяє користувачам шукати товари та порівнювати їхні ціни в різних компаніях. Проте потенційному клієнту не потрібно відкривати каталог окремо. Товарні оголошення Google Shopping з’являються вгорі сторінки з результатами пошуку або ж у вкладці «Покупки».

Розташування оголошення Google Shopping

Google Shopping дозволяє магазинам розміщувати свої товари на платформі та збільшувати їх онлайн-видимість. Отже, сервіс корисний для компаній, які хочуть збільшити свою впізнаваність в інтернеті та привернути увагу нових клієнтів.

Однак просто додати товар до Google Shopping ≠ збільшити продажі. Для успішного залучення клієнтів варто дотримуватися таких порад із оформлення оголошень у Google Shopping:

Зображення: якісні та деталізовані

Фото товару – один із перших чинників, який бачить потенційний клієнт. Подбайте про те, щоб ваші зображення були якісними, з чіткими та деталізованими фото товару. Вони мають демонструвати реальний вигляд пропозиції та її функціональність.

⊗Окрім цього, можете додати водяний знак із логотипом вашого бренду – це збільшить рівень довіри.



Відео або 3D-макет товару

Наступна порада також стосуватиметься візуалу – на посадкову сторінку додайте відео, яке показує ваш товар із різних сторін, демонструє його функціональність та переваги. Замість відео можна також використати 3D-макет (огляд товару на 360°). Це допоможе зробити ваше оголошення більш привабливим та цікавим для покупців.

Якість заголовку та опису: релевантні ключові та мінус-слова

Після візуального оформлення, покупець перейде до заголовку та опису.

«Описуйте продукт зрозуміло, вказуйте найважливіші речі на початку. Пропишіть усі деталі, які можуть допомагати системі «ловити» цільові запити у пошуку», – радить керівник відділу PPC Webpromo Іван Бурач.

Для цього визначте ключові слова до вашого товару і додайте їх до назви товару та опису. Вони мають відображати його особливості та переваги.

Корисними будуть й списки мінус-слів. Виключіть ключові слова, які не відповідають вашому товару та можуть призвести до неправильних або невдало орієнтованих показів оголошення. Цей принцип зменшить кількість «пустих» кліків, скоротить витрати на рекламу та покращить ефективність вашого оголошення.

Конкурентоспроможність цін

Перевірте, чи ціни на ваш продукт конкурентоспроможні. Якщо ваші – вищі, це може ускладнити продаж. У такому разі розгляньте можливість знижок, щоб збільшити привабливість ваших товарів.

🧐 А ви знали?: Більшість великих онлайн-ритейлерів сьогодні використовують для аналізу цін конкурентів спеціальні парсери. Парсер – це інструмент, який автоматично збирає великі обсяги даних за заданими параметрами. Прикладом такого сервісу є Price Control. Він збирає інформацію про ціни на ваші товари з різних джерел, зокрема з сайтів магазинів та інтернет-аукціонів, та аналізує їх. На основі отриманих результатів виконується переоцінка товарів та автоматично додаються нові ціни на сайт.

Спеціальні пропозиції

Відокремте свій товар від схожих у конкурентів завдяки спеціальним пропозиціям. Наприклад, запропонуйте безкоштовну доставку або промокоди. Якщо ви продаєте товари онлайн, то швидка та безкоштовна доставка може бути ключовим чинником успіху вашої рекламної кампанії.

Спеціальні пропозиції в оголошенні в Google Shopping

Відгуки та оцінка

За допомогою Merchant Centre до оголошення можна інтегрувати відгуки клієнтів та рейтинг товару. Для цього слід зареєструватися в програмі «Оцінки товарів». Після налаштування в оголошенні з’явиться рейтинг у вигляді зірочок та кількість відгуків. Це зведена інформація для конкретного товару, її отримують на основі рейтингу та відгуків із різних джерел.

Відгуки клієнтів та рейтинг товару в оголошеннях в Google Shopping



Спліт-тестування

Створіть кілька рекламних кампаній із різними налаштуваннями та комбінаціями ключових слів та описів товарів. Оптимальний період тесту зазвичай від 2 до 3 тижнів. Після цього залишіть лише ту версію оголошення, яка виявилася більш ефективною.

Коригування ставок

Місцеположення клієнта, пристрій, із якого виконали пошук, та час доби – впливають на успішність оголошення.

«Варто використовувати стратегію цільовий ROAS, або (якщо менше 20 конверсій за місяць) призначення ціни за клік вручну», – вважає керівник відділу PPC Webpromo Іван Бурач.

Наприклад, для вашої кампанії більш цінні кліки зроблені користувачами з Києва. Тому вартість інших кліків оптимально зменшити на 20%. Відтак при коригуванні ставок, витрати на окремі кліки відрізняються у межах заданих налаштувань, проте середній щоденний бюджет залишатиметься незмінним.

Групування

Групуйте товари, які мають спільні ознаки, наприклад, за кольорами або розмірами. Враховуючи цю структуру, забезпечте відповідні описи та зображення для кожної групи продуктів. Це допоможе покупцям легше знайти товар, який їм потрібен, та виключить недоцільні покази оголошення.

«Для точної ідентифікації товару, я б також рекомендував додати GTIN», –  керівник відділу PPC Webpromo Іван Бурач.

*GTIN (глобальний номер товару) використовується для точного збігу товарів між веб-сайтом продавця та системою Google Shopping.

Підтримка актуальності даних

Переконайтеся, що дані про ваш товар, такі як ціна, наявність, вага та інші атрибути – точні та актуальні. Оновлюйте дані регулярно, щоб уникнути відмов щодо показу оголошень через недостовірну інформацію в них.

 

Підсумок

Оптимізація оголошень до Google Shopping – один із важливих чинників успіху рекламної кампанії. За допомогою використання цієї платформи, PPC-спеціаліст зможе налаштувати чіткий таргетинг та підвищить показник конверсії. У цьому допоможуть наведені вище поради.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності